


Мощност и ускорение Дизелът или Бензинът?
#31
Публикувано 09 June 2010 - 08:36 PM


#32
Публикувано 09 June 2010 - 08:47 PM

А те това е моя списък с врагове (игнор листа)
[attachment=129957:kondio.jpg]
Кондьо, сладурче, Говори ми на Ръката

Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер
#33
Публикувано 09 June 2010 - 08:55 PM
Дълготрайна , релана икономична мощ........ батка ти на умря .... кво нереално може да има в един ДВГ ????Кво си говорил па ти преди три години бе зевзек? Да не си измислил конската сила? А тва дет резачките имали по-малки загуби в скоростите е смехотворно - загубите са повече там където разликата между скоростта на входящия и изходящия вал са по-големи. И това за предимствата на бързооборотните резачки -ми те са само от към мощност за единица тегло за тва резачки се ползват само в спортните дисциплини и резането на дърва -там където си требе дълготрайна,реална икономична мощ отдавна са изхвърлени без право на завръщане заменени от сравнително бавнооборотни дизели с турбокомпресори
Факт е обаче ,че нелепото сравнение дизел-бензин не важи за някви бензинови чикии с по 6000 оборота след като дизела и той го докарва към 5500 ама с яката компресия буши кочината с 4-5 икаруса преднина
#34
Публикувано 09 June 2010 - 09:04 PM
riri pompata

Аз пробвах всички формулировки - още я търся правилната (вече се чувствам като Диоген,дето през деня със запалена свещ търсел "човека"



#35
Публикувано 10 June 2010 - 05:20 AM
Ако ще е реч за количество то при тая скорост разхода при астрата ми е още надолу.Постижението не е в количеството предвид теглото и оптекаемостта като на тухла четворка.Вдяваш ли?Едва ли,но то е все тая..... това "120 с 8-10 литра газ" го може и някое 1.4 с газово така,че се доизкажи,а не мрънкай срещу боба.....
#36
Публикувано 10 June 2010 - 05:30 PM


#37
Публикувано 11 June 2010 - 11:47 PM
#38
Публикувано 12 June 2010 - 10:22 AM

#39
Публикувано 12 June 2010 - 11:08 AM
На теб явно не ти излиза късмета на магистралата и завиждаш!Спокойно,колегата DEL не ти е конкуренция,магастрилата си е само твоя!Щом за теб Тошко е импотентен що не му се нагъзиш .... ще ти засади бор в задния дворДел Минджа не се увивай около Toshko -той е импотентен за тва толко лае, а па на теб на магистралата все не мой ти излезе късметя-толкова си грозна,че летите джанти стават железни,а на железните им падат тасовете
![]()
bdd последно кво си сътворил ,че вече почвам да си мисля,че е едно нищо



#40
Публикувано 12 June 2010 - 11:46 AM
#41
Публикувано 12 June 2010 - 03:04 PM


Така както вас може да ви боли глава, така нас може да ни боли кура
OLDSCHOOL racing team N&P
Лада ВФТС, Алфа ромео Спринт,GTV6 и още няколко с които се гордея..
#42
Публикувано 12 June 2010 - 10:42 PM
Koлкото и да ускорява си остава най-обикновен ГОЛФ ! Така ли не ви стана ясно, че е безмислено да сравнявате бензинов и дизелов с еднакъв обем ?! Сравни го тоя голф с някой 2.5TDI на Audi например като е голяма бегачка.
Всъщност,въпросния Голф ще отвее повечето 2.5ТДИ-та



И все пак да,един обикновен ГОЛФ е,колкото и да се мъчим,не можем да го шътнем на НАСА като сувалка

*последното е в кръга на шегата колега,без лоши чувства

bdd, зарежи я тая ку*ка Кондюшата,като и дойде червената седмица от месеца и почва да се пенка по форумите,че нямало как да вади оборот на магистралата


#43
Публикувано 13 June 2010 - 11:53 AM
Така е,остава си голф,но много добре направен голф.Предвид заглавието на темата няма как да не стане дума за бензин и дизел.Примера ти за сравнение е неудачен.Отделен въпрос извън темата е,че ако това 2.5 тди е стоково вероятността да падне на 402м е много голяма.Това дали е фолксваген,ауди,опел,хонда,лада и т.н. не е важно щом си го направил да върви.Марката и кубатурата вече губят значение,остава резултата от труда ти.То и Карбуратора се пускаше със соц. возило.......Ето един клип от миналата година,може би колегите от Димитровград ще разпознаят колата и ще потвърдят възможностите на ТОЗИ 1.6.Koлкото и да ускорява си остава най-обикновен ГОЛФ ! Така ли не ви стана ясно, че е безмислено да сравнявате бензинов и дизелов с еднакъв обем ?! Сравни го тоя голф с някой 2.5TDI на Audi например като е голяма бегачка.
http://vbox7.com/play:fae0e3b2
#44
Публикувано 13 June 2010 - 12:29 PM



#45
Публикувано 13 June 2010 - 12:45 PM


ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.