IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

VAG-VAZ или проект с приятели


  • Не можете да пишете в тази тема
871 отговора на тази тема

#31 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 22 August 2010 - 05:33 PM

Благодаря! Наистина помага, когато харесват идеите ти. Тебе поне те разбрах какво искаш да кажеш. Върху предишните пъшкания и многозначителни въздишки още "работя".
Но да говоря по същество. Започнах да сглобявам кутията:
Някой по дяволите спомня ли си от къде са тези железа???


Днес обаче се сетих, че беше останала една дребна подробност от адапторния фланец. На него липсваше един отвор за единия от двата центровъчни щифта м-у него и кутията. По-скоро е направен малко по-"у лево". Може би съвпада за друга подобна кутия или автомат. Щивтовете към блока са ОК. Та така, извадих каквото бях сглобил и ...хайде на мотора. Обърнах го вертикално, сложих готовия маховик с лагерчето за първичния вал монтирано в него. После сложих корпуса, няколко болта за ориентировъчно центроване и наличния щифт леко вкаран в съответното му легло в кутията. Другия опря там, където трябва да се фрезова отвора му във фланеца:
После сложих първичния вал и го "захлупих" с междинния корпус за центроване. Валът влезе меко и мазно в лагерчето на маховика. Явно центроването на кутията бе добро и можеше да се пристъпи към белязане на мястото за отвора за щифта:
Ето снимка как първичния вал/опашката влиза в лагера на маховика:

На тези снимки всъщност ск.кутия е вертикално нагоре. Забелязва се и лекия процеп м-у кутията и фланеца, заради невлезлия щифт.

Междувременно подготвям една голяма поръчка части за мотора. Трябваше да знам все пак какво му е състоянието горе-долу главно от гледна точка да не би някой да му е сменил примерно ангренажните вериги преди да го хвърли в моргата doh.gifbangin.gif
Поразхвърлях малко капаци и болтове:

 

 

Прикачени миниатюри

  • Desert - Copy.jpg


#32 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 22 August 2010 - 05:43 PM


:ok: Не са сменени :arrow: Има следи от износване по обтегачите и водачите на веригите. Не са дълбоки, но не става да оставям нещо старо при поставените цели. Веригите показват признаци на охлабване. Ще се поръчват комплект.

Това е за тази седмица... Рапорт даден!

#33 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 26 August 2010 - 08:11 PM

Ехоо!
Ето съм пак, но за малко. Забелязвам винаги има повече интерес към двигателите и оборудването им от колкото към всички други части от колата. Правя си извод, че за българина този елемент е най-важно от едно МПС. Аз пък гледам да уравновесявам и на пук заливам темата с инфо за другите важни елементи :ok: Споко, черният хайвер, сметаната с ягоди, шампанското и..... другите клишета от холивудските филми съм ги оставил за следващия етап. За който не схваща, говоря за двигателя и неговото "преобразуване". Ще бъде дълго и мъчително, както досега с много снимков материал и обяснения.
Тези дни нещо ме завъртя шайбата и не остана време да пипна нещо. Чак тази вечер откраднах 2 часа от времето за тъпеене пред компа и свърших нещо. Посглобих средния корпус с двата вала, задната скорост, вилките, водачите, набих на горещо колелото за 6-та предавка. Правя го нарочно бавно, анализирам кое от къде е и защо без да гледам в сервизното ръководство за да може всичко да се запечати в малкото ми останало съзнание.
Ето малкото свършено днес:
Както може би се вижда всичко е измито, почистено и смазано. Мразя мърляшките истории и мърлячите по душа. Остава да си приготвя от специалния силикон за ск.кутии, да обърна междинния корпус заедно с валовете към предния корпус, да вкарам внимателно двата вала с "шишовете" в него, като преди това съм намазал със силикона уплътнителната им повърхност а още преди това съм сменил някой и друг семеринг за да няма после "олеле потече".
Работя и по голяма поръчка за всичко по двигателя без буталата и биелите, но засега е рано за говорене.
Това е до тук. Сори за скуката :idea:
Рапорт даден!

#34 dod0

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 488 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 27 August 2010 - 12:07 AM

Страхотен проект, следя темата от самото начало, продължавай в същия дух. :lol: :lol:

#35 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 28 August 2010 - 08:58 PM

Благодарско :lol: , това ми дава доста "бууст" в ниските и още днес, след поредните 2-3 бири в Хеед побързах да продължа напред. Като че ли му се вижда вече края на етапа с кутията. Днес понапреднах още и утре смятам да я завърша. Няма да мога да я затворя окончателно, защото ще чакам стругаря ми да се накуми и да вземе при сърце проблема ми. Както и да е, това което остава да се изработи изисква само 15-20 мин монтаж и завършване на кутията изцяло. Затова няма да чакам и като свърша моята работа ще мина към двигателя. Ето какво прави бирата:

Вече и 5та и 6та предавки са си на мястото:

...и от това ако стане кутия ще.... :lol:
Ето го и "избирача":

тука се вижда и едно карданче с карета как смирено отлежава и чака реда си.
Сори, малко е разхвърляно но подреждам в неделя.
Лека....

#36 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 31 August 2010 - 06:01 PM

Така, приключих на 95% с работата по кутията. Моята част я завърших. Сега ще чакам стругаря да завърши заместителя на торсена и две алуминиеви тапи за отворите, където преди излизаха фланците на предния диф:

Предлагам да се полее завършека на този важен етап. Наздраве на всички фенове на проекта.
Живот и здраве, уикенда ще започна двигателя.

#37 PARADOX_sf

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 702 Мнения:
  • Репутация: 83

Публикувано 01 September 2010 - 08:17 AM

Тва твойто мяза вече на битов алкохолизъм... :twisted:

#38 Vizor

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,147 Мнения:
  • Репутация: 94

Публикувано 01 September 2010 - 08:33 AM

Ако нямаш какво да кажеш по-добре не го казвай тук..
take a look to the sky, just before you die.. its the last time you will!

#39 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 01 September 2010 - 01:34 PM

А агрегата в ляво от Жони-то какво е? :twisted:

#40 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 02 September 2010 - 08:30 AM

Това е част от третото нещо с което се занимавам от 1-2 години. В същност е проект #2 след стендалоуна. Сега е стопиран заради настоящата ми "дейност". Това е половината от едната хидравлична спирачка за 2WD хъбово дино. Нещо като Дайнапака на Проспийд, ама не баш. Държа си я на бюрото за да ми напомня, че имам недовършена работа и за да ми идва вдъхновение. Така, с трите проекта, главата винаги ми е заета с нещо.

#41 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 03 September 2010 - 05:55 AM

Евала! До какъв въртящ момент и обороти е предвидено да мери? Мен ми се струва малко. :) До къде е добутана работата?

#42 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 03 September 2010 - 10:55 AM

В зависимост от налягането на маслото, което могат да удържат помпите мисля, че тавана ще е около 2-2100Нм общо на главините или около 500-600НМ на маховика. Около 450-500 к.с. Закупил съм спирачките (2Бр.) Конструкцията на двата стенда/бенча е на скици, хидравличния контрол е избистрен идейно. Ел.част и софтуера....Проектът е достатъчно обемен.
Нека да се придържам към настоящата тема.

#43 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 03 September 2010 - 12:39 PM

В зависимост от налягането на маслото, което могат да удържат помпите мисля, че тавана ще е около 2-2100Нм общо на главините или около 500-600НМ на маховика. Около 450-500 к.с. Закупил съм спирачките (2Бр.) Конструкцията на двата стенда/бенча е на скици, хидравличния контрол е избистрен идейно. Ел.част и софтуера....Проектът е достатъчно обемен.
Нека да се придържам към настоящата тема.


Открий нова. :) Може да стане хубав лаф.

#44 KIMIF2008

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 172 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 September 2010 - 03:40 PM

В зависимост от налягането на маслото, което могат да удържат помпите мисля, че тавана ще е около 2-2100Нм общо на главините или около 500-600НМ на маховика. Около 450-500 к.с. Закупил съм спирачките (2Бр.) Конструкцията на двата стенда/бенча е на скици, хидравличния контрол е избистрен идейно. Ел.част и софтуера....Проектът е достатъчно обемен.
Нека да се придържам към настоящата тема.


Открий нова. :lol: Може да стане хубав лаф.

нема да му стигне жонито :) .ПРОЕКТА е страхотен,чакам и аз да се включа :giggle:
http://www.nikiboy.com/
има хора за които дървото е дърво и нищо друго..има и такива за които дървото става на маса,диван,секция...

#45 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 12 September 2010 - 05:01 PM

Хи,
ето и малко ъпдейт най-сетне. Днес успях да побачкам и разхвърлях това-онова. Последно време не съм У настроение мноу. Скоро зъболекарят на жена ми ще ми измъкне пари колкото за едни бутала във формата на коронки, керамика и "мостове" за нейната усмивка. Направо неам думи. Колю-Фичето сигурно за толкова кинти е изграждал цял мост над някоя река, ..де..*а!

Ето, хедЪТ е "обезглавен":гарнитурата прилича на оригиналното вграждане - Виктор Рейнц.ето и главата откъм цилиндрите:

Както се вижда, един "работил" двигател. Нищо необикновено или повредено. Еднакво работили цилиндри до последно, супер износени свещи, "богатееща" или лошо изгаряла смес, нагар, характерната за тези мотори "пълзяща" корозия по цил глава, тръгваща от отворите за водната риза в гарнитурата и под/над нея към цилинрите. Това е от старост, лош антифриз и лошо уплътнение на клингеритовата гарнитура. Следи от изгаряне на масло. Буталата изглеждат добре луфта им е нормален и еднакъв за всички. В първите 8-10 мм от хода има следи от леко износване по цилиндъра и лек ръб. На долу, под "полировката" от триенето на сегментите все още може да се забележи заводския хонинг.
Свещите ги развих с доста мъки, WD40, назад-напред за да не съсипя резбите в главата. Мисля, справих се добре.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.