IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

VAG-VAZ или проект с приятели


  • Не можете да пишете в тази тема
871 отговора на тази тема

#556 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,024 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 17 May 2015 - 08:37 PM

Има интерес и то голям човек :) Въпроса с коментарите обаче е малко по-сложен...Общо взето липсват най-вероятно заради мисли от типа на "Е..На краставичар краставици да продаваш" ;) ...В моя случай поне е така затова и смятам да се въздържам от подобни постове на тема "абее тва не е добре така направено"... ;)

#557 KIRIL_PM

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 34 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 18 May 2015 - 04:06 PM

Със тази спирачна помпа не мисля че ще имаш проблеми поне за предните спирачки,има доволно голям дебит,вече със задните не знам как ще стои въпроса,но като качество е добра,поне можеш да си сигурен че никога няма да останеш без спирачки,празния ход,който беше споменал по-напред че те плаши се обира лесно,наистина в заводски вид има доста голям празен ход и много от хората които се качват за пръв път в такава кола се шашкат от спирачките.За помпата на съединителя вече не знам дали ще ти свърши работа,все пак монтираш доста по-здрав съединител от заводския.

#558 T51R

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 107 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 May 2015 - 08:54 PM

Интерес има и е много голям!

Аз лично влизам тук в този форум, само заради тази тема, защото правиш нещо нестандартно, което малцина биха дръзнали да направят! Много се кефя на всяко нещо, което правиш, също така и на прецизността ти! Продължавай със същия кеф да я правиш, а ние- зрителите, ще продължаваме да ти се радваме на постовете!

#559 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 25 May 2015 - 02:37 PM

...Да тупна малко прахта от темата. Напоследък побачках доста, въпреки, че като си гледам снимките, някой с право ще отбележи, че не си личи толкова да съм се преработил. "Напоследък" , имах предвид само неделите за няколко часа. Както и да е. Бавно и методично напредвам с всм. колектор. Изработвам и подготвям за заварка разни детайли от алум. ламарина. Всичко се крои и напасва "на ръка" и това коства значителна част от наличното време. Едновременно мисля и за разполагането на другите детайли, които все още са далече за използване, но трябва да се предвижда отрано. Довърших и връзките на охладителните пътища с радиатора. На част от снимките се вижда, че съм го свалил от колата, за да изрежа в казанчетата му новите отвори за новите щуцери, както и да заваря отвори от старите такива.
На някои снимки се вижда къде мисля да разположа клапана за регулиране на празния ход, МАП сензора, както и (още невидими) допълнителен фланец за ИАТ датчика и 3 щуцера за мап-а, бов-а и горивния регулатор. Планирам всичко да е разположено отгоре на всм. колектор, за да е достъпно и лесно за проверки или смяна, също и за да "покрия" с нещо смислено голямата празна площ на страницата на всм. колектор. След края на всички заварки, планирам алу. детайлите да бъдат полирани, както в момента са полукръглите страници на колектора.
'ми... продължавам...
Енджой!
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
На горната снимка се вижда леката дъга, която направих на горната страница на колектора. С това целя да предотвратя издуване (площта не е малка и допускам такива ефекти), също и трептене на страницата всл. пулсациите от работните цикли на двигателя. Срещал съм информация, която показваше как това трептене на стените "яде" едни не малко коне от двг. Долната голяма страница ще я фиксирам с някакво ребро.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
http://i978.photobuc...zpsiqwd3gac.jpg
http://i978.photobuc...zps7wssgogv.jpg
http://i978.photobuc...zpshhgyikuv.jpg

#560 LamboRambo

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 331 Мнения:
  • Репутация: 17

Публикувано 12 June 2015 - 05:13 AM

Както винаги всичко е на ниво :)

#561 Bimero

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,501 Мнения:
  • Репутация: 363

Публикувано 09 July 2015 - 04:07 PM

Оооооооооооооооо VAGMAN-е интереса е повече от голям БЪДИ СИГУРЕН!Всичко,което правиш до такава степен е измислено,проектирано и изпипано,че от километър си личи,че никога не искаш през ума ти да минава мисъл от сорта на:"Ех майка му д.....ба трябваше така да е,а не иначе"!Това ме води на мисълта,че тази в тази кола,може да се обърка само крайната настройка на мотора(разбирай-мапване настройки,корекции,макс мощност и т.н)и то вината ще е единствено в мапера!На мен винаги ми е интересно да чета как предвиждаш нещата и максимално знаеш какво да направиш за да предотвратиш каквито и да е било усложнения занапред!Браво за ЦЕЛИЯ ТИ ТРУД!Сигурен съм,че колата ще стане АД от АДА!Продължавай все така!
<p>Bmw E30 М50b25(no vanus)stroke engine+Gt4088 by Bimero =madness-Coming Soon</p>

#562 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 09 July 2015 - 08:48 PM

Ей, това последното мнение ме срути напрао! :ok:
Въпреки, че не съм писал наскоро, няма ден в който проекта да не се обмисля и планира. Можете да сте сигурни в това. Както и преди споменах, сега съм на тема всмук. колектор, радиатор и ... мноу заварки на алуминий. Без помощта на хората в Хеед91 съм загубен! За мое щастие, те продължават да ми помагат винаги, когато имам нужда, за което нямам представа кога и как ще им се отблагодаря. Работя и върху закрепването на седалките в купето.
Да, старая се да планирам и мисля върху всеки детайл, който излиза изпод ръцете ми. Така съм свикнал с техниката, пък и въобще. Когато става дума за техника, трябва да има техническа обосновка на всичко, което правиш. По-важно е да е и вярната, но най-важно е, да я има въобще!
Работата по колектора е тегава, но по един или друг начин върви напред. Ето малко снимки от развитието на нещата, без още да съм достигнал завършения детайл. Когато го завърша, тогава ще споделя кое-как-защо съм направил.
Мапер ще си бъда аз, за да няма мегдан за оправдания и прикриване на истината.

...'ми енджой оскъдната информация :doofy:

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

...лека нощ и огромно благодаря за подкрепата и добрите думи!

Този пост е редактиран от vagman: 09 July 2015 - 08:51 PM


#563 Bimero

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,501 Мнения:
  • Репутация: 363

Публикувано 10 July 2015 - 04:29 PM

Ей, това последното мнение ме срути напрао! :ok:
Въпреки, че не съм писал наскоро, няма ден в който проекта да не се обмисля и планира. Можете да сте сигурни в това. Както и преди споменах, сега съм на тема всмук. колектор, радиатор и ... мноу заварки на алуминий. Без помощта на хората в Хеед91 съм загубен! За мое щастие, те продължават да ми помагат винаги, когато имам нужда, за което нямам представа кога и как ще им се отблагодаря. Работя и върху закрепването на седалките в купето.
Да, старая се да планирам и мисля върху всеки детайл, който излиза изпод ръцете ми. Така съм свикнал с техниката, пък и въобще. Когато става дума за техника, трябва да има техническа обосновка на всичко, което правиш. По-важно е да е и вярната, но най-важно е, да я има въобще!
Работата по колектора е тегава, но по един или друг начин върви напред. Ето малко снимки от развитието на нещата, без още да съм достигнал завършения детайл. Когато го завърша, тогава ще споделя кое-как-защо съм направил.
Мапер ще си бъда аз, за да няма мегдан за оправдания и прикриване на истината.

...'ми енджой оскъдната информация :doofy:

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

...лека нощ и огромно благодаря за подкрепата и добрите думи!


Много се радвам,че така ти е подействало мнението ми...............ТОВА МУ БЕШЕ ИДЕЯТА! :ok: А относно това,че ти ще си си мапера.........УАУУУУУУУУУУУ!Голямо ЕВАЛА,щом имаш познанията(и най-вече ИСКАШ ДА СЕ УЧИШ)значи ще станат нещата!Наистина се кефя и то много,особено при мисълта колко интересни момента предстоят,когато ще се опитваш да ИЗЦЕДИШ мотора и достигнеш максималния му потенциял! :super: :ok:
<p>Bmw E30 М50b25(no vanus)stroke engine+Gt4088 by Bimero =madness-Coming Soon</p>

#564 Vizor

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,147 Мнения:
  • Репутация: 94

Публикувано 10 July 2015 - 06:22 PM

Не знам дали ще се учи, но знам, че той е научил много хора. Аз също съм научил ужасно много от него. Винаги разговорите с vagman са ми доставяли огромно удоволствие. Изобщо не се съмнявай, че колата ще бъде брутално настроена.
  • Bimero харесва това
take a look to the sky, just before you die.. its the last time you will!

#565 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 10 July 2015 - 07:49 PM

За мен, ученето е постоянно. Да, надявам се да науча още много неща покрай тази кола/проект. То това си беше една от основните цели още от началото. Ако пък някой прихване нещо полезно за него от тази тема, това би ме направило още по-щастлив. За настройване или както може би е по-правилно технически - калибриране, още е рано да се говори. Тези, които ме познават по-добре знаят, че съм се подготвил и продължавам да се подготвям за финалната права. Имам някой и друг коз в ръкава, но това ще го оставя за когато му дойде времето. Един от тези козове съм го купил още със започването на проекта. Де факто, това може би бе първата покупка/придобивка за ВАГ-ВАЗ проекта, но по някаква ирония, ще влезе в употреба чак накрая - на диното и . Ще бъде интересно, уверявам ви. Дано всичко друго с железата е наред.
Между другото, днес искам да се похваля с окончателното завършване на всмукателният колектор. Виновниците за това бяха основно Илко и Ицо от Хеед. Много съм хепи :-) Направата му отне доста време, но само най-търпеливите са възнаградени.
До скоро....

Ето още малко свежа "храна" :

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от vagman: 11 July 2015 - 07:35 AM


#566 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 12 July 2015 - 08:25 PM

Днес проверих колектора как седи на колата в завършения му вид. Всичко пасна ОК, без изненади. После завърших с инсталирането на пасажерската седалка. Петите на релсите са окончателно прикапани към купето. Седалката(те) са свалени максимално ниско, а пасажерската ще може да се дърпа доста назад с цел, при наличие на пасажер, центърa на тежестта на автомобила да е максимално към средата. И шофьорската седалка ще е назад и ниско, но там не може да е колкото при пасажерската, понеже все пак трябва да се достигат педалите, волана и да може да се включват скоростите, без да се навеждаш напред. Центроването на седалки в голо и "чуждо" купе се оказа нелесна задача. Просто няма "чисти" отправни точки по купето, по които да центроваш седалката спрямо надлъжнaта ос на колата. В гараж е трудно даже да се определи дали колата е в хоризонтално положение по надлъжната си ос.
Ето и днешния бейби напредък:

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение


Публикувано изображение

Другият път ще затворя задните пети в кутии и ще започна с чанча по шофьорската седалка, до която имам достъп само от пасажерската врата, понеже колата е долепена на педя от стената, за да има повече място от другата й страна.
..абе мизерийка, ама така си бачкам вече от 5 години... та явно съм свикнал
:bangin: :bangin:

#567 dedo-MraZ

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 51 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 12 July 2015 - 09:00 PM

Абе зарежи ги седалките...важното е да мое се събира човек с памперса... :lol:
Моторетката започва да придобива баси космическия вид!
Поздрави и респект за ръчния труд! Поздрави и на заварчика,бая си е поиграл за колектора!


п.с.при положение че имаш почти всичко за стартирането на мотора,как заспиваш вечер....не знам! :mrgreen:

Този пост е редактиран от dedo-MraZ: 12 July 2015 - 09:01 PM

  • iago харесва това

#568 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 19 July 2015 - 08:46 PM

:taunt: ... ето как заспивам вечер... https://www.youtube....h?v=hhKp_hldKPM
Днес влязох в гаража с едни цели за постигане, но .... стана съвсем друго. Уж за малко, само да наредя "пъзела" и после почвам с другата седалка, но беше такава жега, че ..така и си останах, с намеренията. :bangin: Както и да е, денят не бе загубен. както се вижда на снимките, понаредих нещата, за да видя дали няма да има изненади някъде. Трябваше да видя как ще разположа горивния регулатор и как той ше седи спрямо горивната рейика и съответните AN- щуцери, накрайници...бла-бла.. Пак ме заболя мозъка от мислене и предвиждане :crazy: Положението не е лошо и 'шъ съ опра'им, както ол'уайс. После се 'фанах да завърша сагата с вентилатора на радиатора. Налага се да го снижа с 20мм надолу, за да си отворя място за преминаване на ф63 тръбата от турбото към кулера. Това "налагане" ще ми коства частично прекрояване на напречната греда между роговете, която седи плътно зад радиатора и под вентилатора. Мерих, чертах и остана сл. път да режа с флекса и да заварявам. Ще се види по снимковият матр'ял по-нататък. Да започна обаче с 1-2 снимки за техно-порно-маняците:

Публикувано изображение
Публикувано изображение

Сложих и завършеният радиатор. отново благодарности на Илко и Ицо. Всичко пасна както го бях предвидил. В такива моменти се чувствам особено...
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Накрая ще покажа нещо,което ме мъчеше от 3-4 години или по-точно от момента, когато се захванах с двигателя. Въпросното "нещо" бе един щуцер, който е изработен от тръба и е набит в главата на ВР-а след 5ти цилиндър. Функцията му е да отвежда горещ антифриз от главата към/за радиаторчето за парното и след като излезе от него (отдал си температурата) се връща в корпуса на термостата / малкия кръг. Та този щуцер бе тотално корозирал и се наложи да му "парна" с телоподаващото едно железце и да го издърпам от леглото му в главата. Така, в главата си остана един отвор ф20мм, който няколко години умишлено избутвах за по-натам, като решение как ще го "запълня" със съдържание, главно защото все не ми се искаше да си напрягам мозъка по този въпрос. Са, как реших точно днес да се 'фана у ръце ... 'ба ли го, но по време на вчерашното ми посещение в Хеед91, ми проблесна идеята, ЩО! не поискам / взема от Ицо едни метчици М22х1.5 и... да си опитам късмета. Е, за всеобщо щастие, имах късмет и резбата в отвора бе нарязана успешно, разбира се не без известна подготовка, основно състояща се в подбиране на удължения /въртоци за метчиците така, че да ми позволят от разстояние да натискам с тяло осово метчика в отвора, докато с тресчотка само да задавам въртеливото движение за нарязване. Имах само 12-13 мм дълбочина за започване на резба с 1ви метчик и после да довърша с 2ри-я. Естествено използвах доста спирт при нарязването, а стружките да влизат в главата ги спирах, като предварително бях натъпкал платнен парцал във водната риза под отвора. За мое огромно щастие, успях да нарежа 8 пълни витки резба, което е напълно достатъчно да навия един щуцер М22 към AN10. Някой би попитал, след като тази кола, поради очевадни причини, не й е нужно парно, защо просто не го затапиш този отвор? Предварително бях вложил известно умонапрягане по този въпрос. ОК, затапвам го, но какво ствава после дефакто? Ами де"фактото" е мноу просто - губи се едно отвеждане на горещ антифриз от главата или с други думи, намалявам дебита на охл. течност през главата :thumb_down: ! Това си е грешка, като за новобранец. Та, ето как се получи. Естествено, сниманите щуцери и коляно са само за илюстрация. Ше се използват черни такива от алуминий:

Публикувано изображение
Публикувано изображение

И... накрая, да ви съобщя, че днес отново бе Коледа, поне за Ваг-Ваз проекта :yum: Дядо Коледа намина с един GTR-Alpha и в "движение" ми подхвърли едни нещица:

Публикувано изображение

....вземи тези Siemens Deka 630cc / 3bar дюзи (каза той) и тази дълго очаквана Garret AWIC за 700к.с. пита и запали най-сетне тази Лада..!

О, да! Отвърнах аз. Обещавам !!! :wall:


...лека нощ на фен клуба.

#569 iago

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,258 Мнения:
  • Репутация: 445

Публикувано 20 July 2015 - 04:13 PM

Мислим, че е крайно време админО на този форум да ти бута едни 50-60% от приходите.. щот, 70-80% от юзърите знаеш защо все още влизат тук, нали?

Кип гоинг, и айдее най-сетне запали я тасс Лада! :ok: :ok:

Този пост е редактиран от iago: 20 July 2015 - 04:13 PM


#570 zlatkoo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 161 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 23 July 2015 - 10:33 AM

Пали, пали. Ма не бързай.
нема начин, да нема начин







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.