IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Спортни амортисьори с нормални пружини?


  • Не можете да пишете в тази тема
4 отговора на тази тема

#1 Malchev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 7 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 July 2010 - 05:19 PM

Вече 3 години съм със спортно окачване и ще цитирам един друг член на форума, който каза:

"сега брои паветата ама май май скоро ше си връщам стандартното окачване защото мноо патувам пък нали знаеш че пътищата в българия са "подарък от Косово" та за неколко хил.км. камъните в бъбреците ми станаха на сол
иначи е гот де и визуално...и в завоите седи кат залепена с "Капчица" ама ...некакси ми омръзна "

Обаче аз купих колата със спортно окачване и сега трябва да си купя стандартните пружини и амортисьори и ми е трудно 530лв да заделя.
Един ненадежден човек ми каза, че имал същия проблем и сменил само пружините със стандартни и му излязло евтино, но незнам дали да му вярвам.
Чета из интернет, но мненията са противоречиви. Някои казва, че даже е добре да си със спортни амортисьори и нормални пружини защото жълто-сините амортисьори били по-здрави, а возията се определяла от пружините.

А някои казват, че няма да ми стигне хода на спортните амортисьори за нормалните пружини(различни ли са по дължина?)

Какъв е ефекта - спортни амортисьори и нормални пружини?

#2 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 19 July 2010 - 09:35 AM

Спортния амортисьор е по-къс в разпънато положение.Следователно пружината ще бъде по-натегната(което я прави по-твърда)следователно по лесно би се счупила.На твое място ще си купя стандартни пружини от някоя морга и ще ги отрежа според амортисьора.Ако не ми хареса ще мисля друг вариянт
П.С.Според мен вариянта със стандартни пружини(нерязани)е невъзможен
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#3 sparco81

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 24 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 July 2010 - 02:22 PM

Колега,аз също бях така само,че обратно.Спортни прожини с обикновени амортесъори,и протекоха мн. бързо.Прожината е по къса с около 5 см.и целият удър пада на амортесъора.За това извадих 540лв. и си купих 4 билщайна 001 твърдост и си реших проблема. :!:
НЕНОРМАЛЕН

#4 Malchev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 7 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 August 2010 - 05:14 PM

Скоро ще напиша решението на този въпрос защото си купих нормални пружини втора употреба и съм готов да ги сложа утре сутрин.

Вече предложих на 5 души със подобен модел автомобил да им трампя спортно окачване за нормално и днес за втори път ми казаха, че може само пружините да се сменят и не подскача колата.

Така че стискайте палци и ще ви кажа дали друса пак, как се курмува и има ли поне малко стабилност в завоите.

#5 Malchev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 7 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 August 2010 - 09:55 AM

Смених пружините. Сложих от Поло Класик. Оставих си спортните амортисьори. По-висока е с 5см сега и вози по-добре.
Ако някой си купи кола със спортно и не му хареса да е много твърда возията - препоръчвам му този вариант.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.