IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Почистване на DPF


  • Не можете да пишете в тази тема
23 отговора на тази тема

#1 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 August 2010 - 04:27 PM

Здравейте всички,
имам едно питане, което би било полезно за много колеги с този проблем.
Как може да се почисти DPF филтър?
На мазда 6 2,0 не е възможно да се елиминира DPF филтъра, защото е с Denso компютър!
В книжката пише, че за автоматично почистване е необходимо да се кара 10-15мин с 2000об/мин, но това е до малки задръствания. А когато задръстването е по-голямо и двигателя не може да вдигне повече от 3000об/мин? Четох, че вътрешните му части са изградени от покрити с платина и/или кобалт части. Възможно ли е да бъде почистен като бъде демонтиран и обработен някак си? Евентуално с температура която трябва да бъде от 550 до 700 градуса, да речем от газова горелка подобна на тази с която се пърлят прасета? Не съм сигурен каква температура може да развие пропан-бутана и как да се създаде въздушно налягане. Някъде четох, че компътърната програма впръсква периодично нафта във филтъра и поддържа 3500 об/мин на двигателя, което предизвиква ефекта пиролиза, при който изгарят саждите. Въздухът би трябвало да ги издуха и по този начин се освободят тези миниатюрни дупчици.
Има ли някой който да се е справил с проблема?

#2 Senkon

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 821 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 August 2010 - 11:18 AM

Трябва ти дилърска апаратура за диагностика - там има процедура за регенерация на филтъра, но ако забитоста е повече от 67%, нищо не помага. С горелка само ще го съсипеш повече. Препоръчват, колите с филтър за твърди частици веднъж седмично да се карат на високи обороти за 10-15 мин.

#3 VRPerformance

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 187 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 08 August 2010 - 01:10 PM

Оправи ли се с проблема? вече е напълно възможно СОФТУЕРНОТО премахване на филтрите на МАЗДА,така че няма какво да се притеснявате

отворете линка http://www.vrperform...ltyr-premahvane

Този пост е редактиран от VRPerformance: 02 December 2013 - 09:22 AM

http://www.VRPerformance.net
Чип тунинг,ДПФ и ФАП софтуерно премахване...Дино стенд!!!

#4 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 August 2010 - 01:11 PM

в стармоторс ми казаха, че ако нормалното е от 1 до 10кг, в моя филтър има 25кг. Това много ме впечатли: че то с пясък да го напълня няма да събере 25кг. И така, колата си върви, но няма тяга, т.е. сякаш не се включва турбото. А от аспуха не излиза никакъв дим, само чист топъл въздух. В сервиза не са пускали регенерация, защото се опасявали да не се запали колата. Разбираемо е всички фирмени сервизи обичат да работят с нови части, от това печелят повече от колкото от продажби на коли.
За съжаление твърде са далече тези http://www.peterbilt...leaning-system/ фирми, които почистват филтри периодично.

#5 VRPerformance

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 187 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 08 August 2010 - 01:15 PM

да прав си,ами досега съм чувал че със смъкване и почистване (някой го правят и с паростройка) са се оправяли нещата,нищо не ти пречи да отидеш в някой не официален сервиз и да го направите това...
http://www.VRPerformance.net
Чип тунинг,ДПФ и ФАП софтуерно премахване...Дино стенд!!!

#6 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 August 2010 - 02:19 PM

това със свалянето е лесно, както и миенето с пароструйка. Не е ли по добре първо да се третира с някакъв разредител тези сажди и после с пароструйка? Водата няма ли да заседне вътре във филтъра и да причини ефекта на "тапа"? Или за финал да се негрее с горелка външно за изсушаване?
Ето нещо по въпроса ... re=related

#7 VRPerformance

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 187 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 08 August 2010 - 10:57 PM

ами някаде в някакви сайтове бях намерил точния почистващ препарат с които се третира ДПФ/ФАП филтъра,но понеже досега повечето съм ги махал софтуерно никога не ми се е налагало да правя тази операция и не се сещам за име на препарата...но найстена само с вода няма да стане...
http://www.VRPerformance.net
Чип тунинг,ДПФ и ФАП софтуерно премахване...Дино стенд!!!

#8 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 August 2010 - 06:08 AM

това http://www.tunap.com... ... schen.html е необходимия препарат. остава и да се намери в нашата търговска мрежа

#9 VRPerformance

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 187 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 14 August 2010 - 03:14 PM

точно същия е :D
http://www.VRPerformance.net
Чип тунинг,ДПФ и ФАП софтуерно премахване...Дино стенд!!!

#10 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 August 2010 - 04:18 PM

Само, че у нас не се предлага. В Германия двете шишета струват 65 евро. Впръсква се под налягане с компресор и специален накрайник, който влиза през отворите на датчиците. Впръсква се през 5 мин от първото докато свърши течноста и после се измива с второто. Ако някой го е ползвал и има този накрайник (на фигурата е видно) да пише - къде, как и какъв е резултата.

#11 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 18 February 2012 - 03:51 PM

Някой дали е ползвал този препарат или подобен
http://www.jlm.bg/Diesel.html
Maй и аз ще имам нужда от почистване :mrgreen:

#12 steich

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 12 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 February 2012 - 05:18 PM

До колкото съм запознат продукта на JLM за почистване на FAP/ DPF филтри може да се ползва превантивно ( примерно преди всяка смяната на масло ) за да се поддържа по добро състояние на вилтъра и степента на запушването му, но над определена степен на запушване ... не върши работа. Поне така ми бе обяснено от вносителя. Все пак ако сте преминал този праг има решение за всеки проблем, било то софтуерно или с емулатор.
<p>http://www.fapremove.com<br /><br />Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.<br /><br /><br /></p>

#13 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 16 March 2012 - 09:32 PM

Аз съм пробвал да чистя филтър с горелка, филтъра беше на мерцедес спринтер 2009г , ефекта е нулев. накрая собственика си купи втора ръка филтър при цена на нов (около 5000лв) .... А коефицента на запълване със сажди и пепел които си дал или са ти дали е смешно нереален, става въпрос за Грамове... а не кг.
Тези DPF,FAP, филтри тепърва навлизат у нас, и тепърва започваме да се сблъскваме с техните проблеми защото започват да минават 200 000км. Ако мислиш да го изкормиш недеи, защото в един момент колата ще си пусне регенерация , тя няма да е успешна заради ниската температура и нулевата разлика на диференциялното налягане вътре във филтъра, и ще започне при всяко каране в определени обороти да се опитва да прави регенерация, а зад теб ще стават пушеци и чудо.. - пробвано! Виж при пежо ситроен, при всяка кола с ДПФ филтър регенерацията се прави с помощта на добавка в специален резервоар която се впръсква във филтъра... а цената на самата такава е солена. Моят съвет е да си намериш читав филтър втора ръка и да караш не само градско или переодично да му правиш принудителна регенерация (със специализиран софтуер в сервиз в които разполагат с такъв)
...Light up the darkness...

#14 admin

Offline

    ПИЛОТ

  • Administrator
  • 580 Мнения:
  • Репутация: 331

Публикувано 16 March 2012 - 09:49 PM

Само, че у нас не се предлага. В Германия двете шишета струват 65 евро. Впръсква се под налягане с компресор и специален накрайник, който влиза през отворите на датчиците. Впръсква се през 5 мин от първото докато свърши течноста и после се измива с второто. Ако някой го е ползвал и има този накрайник (на фигурата е видно) да пише - къде, как и какъв е резултата.

така се прави и има резултат.
Публикувано изображение

#15 tsilev

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 September 2012 - 10:06 AM

След почистването с този препарат http://www.tunap.com...ustauschen.html изминах 15000 км. Сега отново отново започна да мига DPF-а. Не знам дали проблема е в това, че имаше задръстване по границите с километри и 1, 2 скорост, стоп и отново. Не се получи регенерация с каране над 2500 об/мин над 30 мин. Та може и пак да се пребегне до преперата.







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.