IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

The Battle 2010 - Germany vs Japan


  • Не можете да пишете в тази тема
77 отговора на тази тема

#1 difcho

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 August 2010 - 07:31 PM

В продължение на три месеца „Дрифт Клуб България”, работи по нов проект, който на 5 септември ще сe превърне в реалност. Става въпрос за вечния спор между немските и японските автомобили и това, кои са по-добри на пистата. През годините са се водили много и различни спорове от привържениците на двете коренно различни инженерни философии.
Всеки фен е бил прав за себе си и едва ли някога е успявал да убеди своя събеседник в това. Факт е, че понякога споровете от масата са се пренасяли по накакъв начин и на асфалта, но до този момент това не е правено официално или поне не и в България.

На 5 септември 2010г. на писта „Дракон”, край Калояново, битката между немските и японските автомобилостроители ще бъде пренесена на пистата, като в края на деня едната страна ще си тръгне горда от резултата, а другата с наведена глава и много теми за размисъл.





Всяка страна на практика представлява отбор, който ще бъде воден от свой капитан. За отбора на Япония, капитан е Ивайло Йотов, известен в атомобилните среди като Sporttech. Капитана на Германия е Николай Минков, известен в автомобилните среди като Mad Max. Всеки един от двамата капитани трябва да сформира своя отбор, който трябва да се състои от минимум 9 участника и максимум 15. Освен тях всеки отбор има право и на 5 резерви. Дисциплините в които ще се разрази “The Battle 2010” са 3 – Тайм Атак, Дрифт и Драг. Всеки капитан трябва да подготви поне по 3 участника в дисциплина и не повече от 5, като в това число не влизат резервите на отборите. Самите резерви ще вземат участие в тренировките и квалификациите за съответната дисциплина за която са записани от своя капитан и по негова преценка могат да заменят някой от титулярите, а също така и при евентуален технически проблем на някой от тях.

Всеки отбор трябва да има в титулярния си състав поне по един представител на 4 различни марки автомобили. За отбора на Германия могат да вземат участие следните марки: БМВ, Ауди, Опел, Фолксваген, Порше, Форд и Мерцедес. За отбора на Япония марките са следните: Мицубиши, Субару, Хонда, Тойота, Лексус, Инфинити, Нисан, Сузуки, Акура и Мазда. Също важна подробност е и това, че един участник може да бъде записан за участие само в една дисциплина, както и това, че с един автомобил може да участва само един участник.

Очаквайте още подробности на сайта -->> http://www.driftclubbulgaria.com

#2 rey_cra4ola

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 August 2010 - 08:12 PM

тва ще е нещо яко със сигурност съм там за да го видя :cry_:
Поправка на брони телефон за контакти 0889922059
http://www.cars.bg/u529663 продавам си колата

#3 Heihachi

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 78 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 August 2010 - 06:20 AM

Лудница ще е!
Да натисна ли братле газта до ламарината, искаш ли да чуеш как ми свири турбината!

#4 kpacu___momo

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 227 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 August 2010 - 06:59 AM

Ще очаквам повече инфо за час , цена на вход и идваме с пакет семки :cry_:

#5 Sparco

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 447 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 August 2010 - 08:06 PM

Задължително сме на пистата на 5-ти!дано да има след време и подобна напревара за италянски и френски примерно :D :lol:
Публикувано изображение
it's incredible-Adrenaline.Feel the transmission on my right hand.Steering wheel on my left.Both feets on the pedals.
Shift and Shift and Shift..reast of the world is blured.
You cross the finish line and you going 100 mph...look back and know that you cross first..there is nothing better

#6 BaSsBoY

Offline

    Team Low Bass

  • Потребител
  • 1,669 Мнения:
  • Репутация: 61

Публикувано 20 August 2010 - 11:18 PM

Ще очаквам повече инфо за час , цена на вход и идваме с пакет семки :ok:


10:00 часа и 5лв /както винаги/.

Иначе вариант за палатки има ли на пистата?
<p>Life begin under 30Hz!</p>

#7 difcho

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 August 2010 - 06:09 AM

Ще очаквам повече инфо за час , цена на вход и идваме с пакет семки :ok:


10:00 часа и 5лв /както винаги/.

Иначе вариант за палатки има ли на пистата?




Не, мероприятието е само в един ден - 5 септември. За палатки на пистата трябва да се договаряте със собственика на пистата, но ме съмнява да стане.

#8 PB0011XA

Offline

    Master Of Drag

  • Потребител
  • 2,984 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 August 2010 - 06:01 AM

интересно събитие се очертава :roll:
ПРОДАВАМ СПЕШНО ФОРД МОНДЕО http://www.mobile.bg/11321881938135491

#9 difcho

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 August 2010 - 08:09 PM

Броени дни остават до “The Battle 2010” - Мероприятието, което ще противопостави две коренно различни концепции в автомобилостроенето - тези на Германия и Япония. Капитаните на двата отбора трескаво работят, за да успеят да победят противника си на пистата тази неделя. Как всъщност ще се определи победителя ?

Битката е разделена на три дисциплини – Тайм Атак, Дрифт и Драг. „Тайм Атак” ще се проведе на принципа на „решетката”, като всеки отбор ще стартира отделно и ще измине дистанция от 10 обиколки. На всеки участник ще му бъде засечено общо време, което ще бъде разделено на броя на обиколките и по тозин начин ще се получи средно време за обиколка на всеки от тях, което ще бъде сравнено с това на всички участници в „Тайм Атак”. Така ще бъде направено и класирането от 1-во до 10-то място, като победителят ще вземе за своя отбор 10 точки. Втория – 8, третия - 6, четвъртия – 5 и така до осмия, който взима 1 точка. Тези, които бъдат класирани на девето и десето място не взимат точки за отбора си. Същото разпределение на точките е и за дисциплините „Дрифт” и „Драг”. Тук обаче, първите четири позиции ще бъдат разпределени на принципа на директните елиминации, а от пето до десето – според резултатите от квалификациите.
Очаквайте утре схема на трасето за дисциплината „Дрифт”, както и програма на самото мероприятие.

#10 rey_cra4ola

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 31 August 2010 - 08:58 PM

чакам с нетърпение със сигурност съм там :twisted: :shock: :ok: :ok:
Поправка на брони телефон за контакти 0889922059
http://www.cars.bg/u529663 продавам си колата

#11 Ivailo Atanasov

Offline

    опелджия

  • Потребител
  • 596 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 01 September 2010 - 07:01 PM

мероприятието определено ще си заслужава :twisted: там сме !
Opel Motorsport ...

#12 difcho

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 September 2010 - 12:43 PM

На 5 септември в 10:00 часа ще започне Битката между японските и немските автомобили на писта „Дракон”. Първи на пистата ще излязат представителите на двата отбора в дисциплината „Тайм Атак” за своята свободна тренировка, след което ще премине и тяхната квалификация. Накрая ще се проведат двете решетки – по една за всеки отбор и ще бъде измерено средно време за обиколка на всеки участник.
На същия принцип ще преминат и останалите две дисциплини, а отбора победител ще се определи на база повече събрани точки от всички участници във всички дисциплини. Дисциплината „Драг” ще се състои на 1/8 миля , поради недостатъчното разстоя...ние за спиране на правата на писта „Дракон” в случай, че се кара ? миля. Това решение бе взето единодушно от капитаните на двата отбора, организатора на мероприятието, както и управителя на пистата. Дисциплината „Дрифт” ще се оценява от трима съдии – Георги Габеров, Георги Величков и Стефан Цанков.

Схемата на трасето за дисциплината „Дрифт”, можете да видите тук -->> http://www.driftclub... ... 202010.jpg

Програма за мероприятието, можете да видите тук -->> http://www.driftclub... ... ograma.pdf

#13 nappyboy

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 219 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 02 September 2010 - 09:21 PM

Ако има пътуващи от Сливен и имат няколко свободни места, нека се свържат с мен на ЛС, мероприятието определено не е за пропускане :)
^_^

И пиши малко по разбрано бе, на тебе и гугъл неможе да ти преведе българския


#14 difcho

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 September 2010 - 06:20 PM

Времето за утре го дават слънчево, а след обяд леко облачно, но без превалявания :giggle:


Ето списъците подготвени от двамата капитани за Битката

За отбора на Япония:

Тайм атак :
- Димитър Близнаков - Mitsubishi Lancer
- Радослав Колев - Mitsubishi Lancer
- Емил Попов - Honda Civic
- Калин Бенчев - Subaru Impreza
- Виктор Гогов - Nissan 200SX

Дрифт :
- Михаил Коцев - Nissan Skyline
- Стефан Петров - Nissan 200SX
- Владимир Цанков - Nissan 200SX

Драг :
- Антоний Атанасов - Mitsubishi Lancer
- Цветомир Георгиев - Subaru Impreza
- Кирил Петров - Mazda 323





За отбора на Германия:


Тайм Атак
1. Ивайло Алексов Е36
2. Искрен Иванов Е30
3. Ангел Илиев Е36
4. Антоний Янев Е30
5. Васил Тодоров Опел Астра


Дрифт
1. Християн Ангелов E30
2. Александър Язов Е 30
3. Красимир Стефанов Е30
4. Благой Петров Е34
5. Али Шакрун Е30


Драг
1. Христо Петров Фолксваген Широко
2. Константин Динев Ауди С2
3. Румен Костов Порше Кайен
4. Георги Дончев Порше Панамера
5. Атанас Атанасов Ауди С2
6. Симеон Донов Ауди С3

#15 Комшията

Offline

    BMW Motorsport

  • Модератор
  • 3,305 Мнения:
  • Репутация: 65

Публикувано 05 September 2010 - 01:10 PM

Aйде после да качите снимки , че ми е интересно да видя как немците са победили :giggle: :lol: :)
<p>Публикувано изображение</p>







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.