IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Американските Спортисти - некои Реалности


  • Не можете да пишете в тази тема
298 отговора на тази тема

#1 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 12:44 PM

Колкото до американските спортни коли :D ... там работата е много особена - всичко на всичко имат 3-4 известни и масови модела сериозни спортни коли... но какво прави всяка една от тях :D :D :D

1. Мустанг V6, V8 и V8 с компресор
- 6 цилиндровия (пони Мустанг) (от 18.000 долара ако не е на промоция) развива 100 за около 7 секунди при пътни тестове на списанията!!! - направете си сметката! Какво може и какво не може да бие, мисля, че е пределно ясно - всичко с 6 цилиндъра и неговите размери :evil:
Освен това е потресаващо икономичен!

- V8 (Мустанг ГТ) 4.6 (а от скоро и V8 5.0) (от 26.500 долара, ко не е на промоция :evil: ) с 305/315 и 400 коня - от 0 до 100 за между 4.9 и 5.1 секунди, много балансирано пътно поведение и също потресаващо нисък разход на гориво от порядъка на 8.5 до 12 извън града!!!
две-три поредни години печели туристическите пистови серии срещу поршета, БМВ-та и Аудита :D
Бие всички атмосферни коли от европа, които са с аналогични размери, като Е500, БМВ 645 и т.н., голям бич за стари V8 М5-ци и всичко друго, което се сетите...

- V8 5.4 с компресор -540 коня (Мустанг ГТ500) (от 45.000 долара!) - този е направен за да се разправи с компресорните мерцедеси и за да има още една кола по-бавна от ZR-1, пали си гумите от 220 км/ч :!:
Практически няма европейски аналози! Евентуално V12 Ферари и Ламборгини, но те са направени за да си стоят в гаража, докато мустанга е агромобил, направен за да събира прах по пътищата и да радва всички около себеси :D

Камаро
- Винаги същото като Мустанг, същите двигатели, обикновенно малко (много малко) по-надеждно (GM все пак), традиционно по-грозно и традиционно с малко по-лошо окачване, същите или минимално по-високи цени, малко по-висок разход. Общо взето на GM им е доста трудно да се конкурират с Форд точно на тази територия... да не забравяме, че флагмана на Форд - Краун Виктория/Таункар се задвижда със смешен (жалък) 240 коня 4.6 с по два клапана... от същия двигател се задвижва и Koenigsegg, но това са подробности...

Корвет
Струва от 45.000 долара нагоре, но не повече от 95.000 долара...
Какво може да се каже за колата, която отзад кара с предни спирачки от Енцо? 630 коня с механичен компресор и чарджкулер. На писта е по-бърз от Вейрон и Енцо... всъщност е по-бърз от всичко без Вайпър, а Вайпър е по-бърз само от себеси.
Всъщност Корвет е толкова добра кола, че "базовия" му модел с около 400 коня е с долен вал, два клапана на цилиндър и кобилици :( - питате ли ги на европейците дали им е смешно? :( не разбира се! Бай Джон простия да те изпреварва с нещо с двигател направен по до военна технология (има се предвид втората световна :D ) - нема как да ти е смешно.
От С4 насам всички корвети развиват около, поне или най-малко 300 :) някои от по-старите също развиват 300...

Традиционно задното окачване на Корвет е същото като предното на Трабант! - това не е шега! Напречен листов ресор и телескопични амортесьори!

Та да се върнем на слабите корвети... ами те са по-силни от почти всичко... в смисъл по-бързи, а за нещата от които не са по-бързи има направени няколко вида по-силни корвети... - това изречение мисля, че изчерпва темата за Корвет.

Вайпър
Мисля, че цените му започваха от 70-80.000 долара...
Ами вайпъра е колата, която е направено за да бъде по-бърза от Корвет. Практически няма значение дали е 400, 450, 500 или 600+ коня - вървят еднакво, като вървенето е ограничено само от сцеплението... също няма значение дали е 7.9, 8.0, 8.2 литра обем на мотора или някакъв малко по-различен... още по-малко значение има дали е с 2 или 4 клапана на цилиндър!
Вайпър ACR (онова дето постави такъв рекорд на ринга, че разликата между него и втория: Корвет, е като между втория: Корвет и Ферари Енцо, но с тази разлика, че Фирари Енцо не е с трето време :( :roll: :oops: 8) ) Та Вайпър ACR е дори с по-малки разлики спрямо стандартен Вайпър, отколкото примерно ГТ3 или ГТ2 Порше 997 с ролбар зад седалките спрямо нормално 997 :!:
Вайпър ACR е нормален Вайпър с тръба зад седалките... :lol: :lol: :lol: 8) и дава невероятно добро време... всъщност: Най-Доброто!
Даже изобщо не знам какво набъркваме кола произведена в 399 бройки (Енцо) сред масовите коли за придвижване на американските селяни и фермери... всъщност защо да не ги набъркваме след като падат... както и всичко останало...

Забележка: Всички превъзходни степени като "по-по" и "най" се отнасят за цялото световно автомобилостроене!

Извод: Ако искате да биете Мустанг или Камаро си купувате Корвет, ако искате да биете Корвет си купувате Вайпър. - Всяко друго поведение ще доведе до многократно по-високи разходи със съмнителен резултат!

Причината: Причината за всичко това, е че САЩ е най-развитата индустриална и технологична държава в света! те нямат проблем да сложат изпускателни тръби от чист Титан на масова серийна кола като Корвет, нямат проблем да оптимизират даден дизайн до степен, че ефективността му да е на съвременно или дори над съвременното ниво (2 клапанния Корвет е именно това!). Нямат проблем с композитните материали или алуминия! понеже имат най-голямата индустрия, имат и най-големия опит, което им позволява да накарат една 1560 килограмова кола (Мустанг ГТ) да седи на пътя и с гуми по 235 лева бройката (Кумхо 235/55/17) да има достатъчно сцепление за да набие Ево или STi на драг... И понеже са богати и си имат всичко, включително и писти и пътища си правят много и евтини бързи коли.

Проблема (и обяснението на цялата тая еуфория с хубавото вървене и хубавото поведение на писта) идва именно от цената. Всички тези коли (с изключение от части на Корвет) отвътре са направени от мижава и евтина сива пластмаса, която издава звуци. Окачването им тропа от магазина още, двигателите също издават звуци (с изключение на Корвет), скоростните кутии са шумни (всички), нямат топлоизолация на пода (всички) и ти опичат краката, а Вайпър те пече и отстрани, нямат шумоизолация... абе нямат много неща, а нещата дето ги имат са зле направени! Как ви звучи смяна на маслото на 4800 километра на кола произведена 2007 година?
Много неща (всичко) в тези коли би възмутило и възмущава всеки уважаващ себеси европеец с изключение на ускорението по права линия и поведението в завой, а при Корвет и новите Вайпъри дори спирачките са отлични!

+Едит: Обаче евтините коли имат евтини части, поне така е в САЩ. В европа може да си купиш Опел и да се окаже, че частите му са по-скъпи от на Мерцедес при това по цени на Балкан Стар! С американските коли такова нещо не може да се случи! 80 долара за керамични накладки на всички колела, или 30 долара за ламбда сонда... или 100 за дебитомер... 8 долара за свещ... всички цени са в този порядък... дори цял двигател за корвет струва под 6-7.000 долара, а за Мустанг по цени на Форд е 3.500 долара... Автоматична скоростна кутия заедно с компютъра към нея (който както всичко останало е свободно програмируем) струва 2.000 долара... Съвсем нормална цена за един амортесьор на Корвет е 40 долара или 60-80 долара... Шарнир струва 35-45 долара, а комплект с носача 130-160 долара :D Частите за Вайпър са малко по-скъпи, но дори да е х2 или х3 пак са по-евтини от на БМВ 6-ца при това обикновенна, а не М.

В крайна сметка или си купуваш "европейска спортна кола" и се успокояваш, че тя е по-хубава или си купуваш американска спортна кола и оставяш тези с европейските да се успокояват... по равен път тропането не се чува, а двигателя заглушава всичко останало, при висока скорост не се налага, а и не ти се иска да зяпаш сивата пластмаса около теб... и накрая идва най-готиното - на бензиностанцията се оказва, че американската ти спортна кола харчи до 2-3 пъти по-малко (без да броим Вайпър, но той пък е най-бърз) от всичко останало със съпоставима скорост...
:D :D
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#2 eewf

Offline

    Транспортер

  • Модератор
  • 1,885 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 24 August 2010 - 01:00 PM

Още като видях, че ти си автора на темата се приготвих за дълго четене. 8)
За мен - човек, който е на Вие с американските автомобили, темата ми беше доста интересна..

...и накрая идва най-готиното - на бензиностанцията се оказва, че американската ти спортна кола харчи до 2-3 пъти по-малко...

:roll:
Като казваш 2-3 пъти по-малко, по-малко от кое имаш предвид 8) Дай да говорим в цифри :oops:

Поздрави за темата!
Количеството интелект на планетата е константа, а населението расте.

#3 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 01:12 PM

Още като видях, че ти си автора на темата се приготвих за дълго четене. :(
За мен - човек, който е на Вие с американските автомобили, темата ми беше доста интересна..

...и накрая идва най-готиното - на бензиностанцията се оказва, че американската ти спортна кола харчи до 2-3 пъти по-малко...

:oops:
Като казваш 2-3 пъти по-малко, по-малко от кое имаш предвид :( Дай да говорим в цифри :evil:

Поздрави за темата!


Ами давай газ като побъркан на едно 63АМГ, ако ще и С63 да е и ще те "зарадва" с нещо като 35-40/100

Ако направиш същото с Корвет или Мустанг със сигурност няма да можеш да се качиш над 20 8) - факт от природата.

Нормалното придвиждане с мощен Мерцедес или БМВ никога не е с по-нисък разход от 12-13, докато Мустанг или Корвет ще дават 8.5-9 или 11/100 8) Особено с по-старите Корвети има уникални куриози като под 8/100 при 120-130...

В града всички "яки" европейски коли отскачат над 25/100 задължително, като пак анти примера е 63АМГ, което не е забелязвано да дава под 27-28 при бабешко каране! Дори Ескалейд с двигател от Корвет не дава такъв разход!
А и като казах Ескалейд... той е със "слабия" мотор на корвета и нов двигател струва около 4000 долара :roll: - колкото едно обслужване на 63-ка :evil:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#4 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 24 August 2010 - 01:13 PM

Хубава и изчерпателна тема, но не съм съгласен с полвината неща в нея...
Първо съм сигурен, че при еднакъв начин на шофиране европейските алтернативи на Мустанг няма да харчат повече от него... а за скоростта ... Не мисля, че ЦЛК500 388к.с. ще се даде на Мустанг 4.6 V8 300к.с.
Тук идва друго нещо най-големия плюс на американските... за цената на ЦЛК500 ще си вземеш Корвет Z06...

Това дали ще избереш европейска, американска или японска кола зависи от това какво точно търсиш...
Сам го написа американските като интериор са... конкуренти на Хюндай... и според мен са за магистрали... въпреки, че са много приятни/палави в завои презавиването при тях е твърде силно... заради праисторическото окачване...
Но пък за 150 000лв. може да си вземеш и Нисан ГТ-Р, който може би няма дисциплина освен дрифт на която да се даде на Z06.

Относно рекорда на ACR-a дай линк с таблица с времената на другите коли просто защото ми е интересно иначе знам, че е негов рекорда... въпреки, че не е от най-серийните коли...

Едит:
63AMG обаче е далеч по-динамичен мотор от 4.6 на Мустанг?

#5 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 01:27 PM

Хубава и изчерпателна тема, но не съм съгласен с полвината неща в нея...
Първо съм сигурен, че при еднакъв начин на шофиране европейските алтернативи на Мустанг няма да харчат повече от него... а за скоростта ... Не мисля, че ЦЛК500 388к.с. ще се даде на Мустанг 4.6 V8 300к.с.
Тук идва друго нещо най-големия плюс на американските... за цената на ЦЛК500 ще си вземеш Корвет Z06...

Това дали ще избереш европейска, американска или японска кола зависи от това какво точно търсиш...
Сам го написа американските като интериор са... конкуренти на Хюндай... и според мен са за магистрали... въпреки, че са много приятни/палави в завои презавиването при тях е твърде силно... заради праисторическото окачване...
Но пък за 150 000лв. може да си вземеш и Нисан ГТ-Р, който може би няма дисциплина освен дрифт на която да се даде на Z06.

Относно рекорда на ACR-a дай линк с таблица с времената на другите коли просто защото ми е интересно иначе знам, че е негов рекорда... въпреки, че не е от най-серийните коли...

Едит:
63AMG обаче е далеч по-динамичен мотор от 4.6 на Мустанг?


Както казах за по-мощните има измислен Мустанг 5.4 с компресор :evil:

А и между другото: http://www.carfolio....car/?car=144485 - 100 кила отгоре, при това само автоматик... идентично междуосие и идентично ускорение до 100... при това точно с Мустанг 4.6... И мустанга като му вземе старта, а той ще му го вземе... и? А цената? 26.000 долара срещу колко? :roll:
Ето го и мустанга: http://www.mustangsp.../years/05.shtml
Както се вижда най-простата и най-евтина от изброените коли спокойно стои поне на равно с CLK500 и определено е по-бърза от 645 - какво има да говорим повече? Отделно, че по стабилност ги превъзхожда много категорично!

Това в червеното за окачването и поведението е най-голямата заблуда по отношение на американските коли!
Е заради такива простотии спрях да гледам Топ Гиър и да чета Авто Билд!
В топ Гиър карат ГТ 500 5.4 с компресор и с 220, тоя дето караше му завари педала в пода, мустанга беше в завой, запали си гумите - БУКВАЛНО и резултата беше, че колата си езнесе гъза половин-един метър и продължи идеално по кривата на завоя... с 220 км/ч и запалени гуми... Нещастника дето караше, понеже не можа да измисли нищо друго, заяви, че колата била гадна, понеже... внимание: не дрифтела като хората?!?!? WTF@!@
Кой дрифти с 220? Ла писта като Лагуна Сека примерно?!? с 220?!? - пълни измекяри!

Моя прави същото, но със 130 и на мокро :oops: - изнася си гъза един метър и си продължава идеално по завоя... дозирането на газта само определя страничния ъгъл на атака - нито се превърта, нито се пързаля... Корвета е още по-стабилен!

Това с презавиването и лошото окачване просто можете да го забравите! То е във филмите от 70-те...

Като пътно поведение няма показател по който изброените коли да не превъзхождат европейските! Който не си спомня, че докато траеше истерията около пускането на ГТР35, едни типове направиха тест за слалом и странично Же, при това не къде да е, а в Япония!!! Обикновен Корвет и Обикновен Вайпър биха ГТР-а по всички показатели!!!
Обяснението беше, че им били много широки гумите! 8) 8) :evil: - просто няма какво повече да се коментира!
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#6 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 24 August 2010 - 01:50 PM

ГТ-Р-а е кола в която (относително) могат да се возят 4 човека и има багажник с обем над 300литра...
Като качество на изработка е над Корвет...
ЦЛК500 е кола като ГТ-Р-а, стабилно по-бавна, но можеш да се возиш комфортно и спокойно на тихичко, а когато искаш удоволствие можеш да го получиш с нея... въпреки, че не можеш да изпиташ същия кеф, който би изпитал със Станг или ГТ-Р, но перфектна кола няма...

#7 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 01:56 PM

ГТ-Р-а е кола в която (относително) могат да се возят 4 човека и има багажник с обем над 300литра...
Като качество на изработка е над Корвет...
ЦЛК500 е кола като ГТ-Р-а, стабилно по-бавна, но можеш да се возиш комфортно и спокойно на тихичко, а когато искаш удоволствие можеш да го получиш с нея... въпреки, че не можеш да изпиташ същия кеф, който би изпитал със Станг или ГТ-Р, но перфектна кола няма...


Е точно това е начина по който се успокояват собствениците на такива скъпи и набедени коли като всички европейски и повечето японски със спортни претенции! :roll:

Като искаш 4 човека, багажник, тихо, спокойно, комфортно и т.н. що пък си купи точно ЦЛК500 ми не Е220 дизел? А?

Е американците, са шумни, не комфортни, топлят, тропат и т.н., обаче са по-бързи... и понеже всъщност, това, което се сравнява не е качеството на кожата а колко е бърза колата, на собствениците на американски коли не им се налага да се успокояват и да се оправдават с това, че са им бързи колите, понеже всъщност това е важното. :oops:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#8 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 24 August 2010 - 02:00 PM

Еми то по същата логика защо си купуват хората 3.0ТДИ, като могат да си купят 1.9ТДИ като искат дизел...
Не е точно така... имаж нужда от комфортна ежедневна кола... но от време на време искаш да я сръчкваш, за да ти достави удоволствие... ето ти приложение на Мерц/БМВ/Ауди...

Искаш постоянен кеф в ежедневна кола и не ти пука колко е шумна, а дори напротив това ти доставя още повече удоволствие ... ти си го намерил това в Мустанг...

#9 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 02:13 PM

Еми то по същата логика защо си купуват хората 3.0ТДИ, като могат да си купят 1.9ТДИ като искат дизел...
Не е точно така... имаж нужда от комфортна ежедневна кола... но от време на време искаш да я сръчкваш, за да ти достави удоволствие... ето ти приложение на Мерц/БМВ/Ауди...

Искаш постоянен кеф в ежедневна кола и не ти пука колко е шумна, а дори напротив това ти доставя още повече удоволствие ... ти си го намерил това в Мустанг...


Е това е продължението на оправданията... или по-точно друг техен вариант 8)

Във всички останали класове извън този на спортните автомобили долу-горе тази логика е вярна.

Обаче, когато си купуваш откровенно спортна кола всичко, което е важно е как върви и когато отвъд океана някой прави 3-4 пъти по-евтини коли, които вървят повече и на всичко отгоре са по-красиви, това означава нещо друго.
Означава, че конкуренцията е поставена на друга основа, че хората не са информирани и че хората не разбират.
Какво ще направи примерно баща ти, ако отиде в Мерцедес и от там му кажат, че тефните коли са 100 пъти по-добри от американските кофи за боклук с колела (и едното и другото е вярно...) ще си купи Мерцедес - ето това ще направи.
А какво ще направи като види, че всяка срещната кофа за боклук на колела отпаря 100 пъти по-хубавият му Мерцедес? Ми няма да може да го върне и ще започне да се оправдава по показаният от теб начин, а истината е че ще му се иска да може той да отпаря кофите за боклук с як дизайн на колела... да ама няма да може! :roll:
Затова или ще игнорира очевидния факт, че гола ламарина+V8 или V10 е по-бърза от всичко останало или ще си купи една такава и вече няма да има нужда да се оправдава. :oops:
След това ще разкара мерцедеса със спортни претенции и ще си купи дизелов Мерцедес, какъвто трябва да бъде всеки Мерцедес - така няма да има нужда да се оправдава и ще плаща по-малко за гориво.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#10 GravityHammer

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 894 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 24 August 2010 - 02:38 PM

Звучи наистина интересно. Ще се радвам, ако някой може да пусне връзки към някакво видео с тези тестове :roll:
Цялостно триизмерно проектиране (външно и вътрешно оформление), разработка и построяване на спортни коли, тръбни шасита, окачване, пълноразмерни и мащабни макети. Изготвяне на свързаната с това техническа документация - чертежи с разбор на материалите - и създаване на инструментална екипировка за уеднаквено серийно производство.

#11 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 24 August 2010 - 03:19 PM

Ммм отново не си напълно прав...
Има хора които наистина държат на комфота повече отколкото на динамиката, но я желаят ...
Искат автомобил с който могат да се движат с 200км/ч. и да не им се пукат тъпанчетата... автомобил който със 120км/ч. на нормален извъградски път не ти изпадат пломбите... и в същото време да може да поддържа 250км/ч. когато са им нужни, както и да си къса задните гуми когато му прищрака...
Това не е оправдание а личен вкус...


Добра дискусия става :roll:

#12 ChakaZulu

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 160 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 24 August 2010 - 03:37 PM

Аз пък ще се радвам, ако повече хора изразяват мнение въз основа на техният личен опит като Тошко, а не това, което са видяли по клипове или чели по списания.

#13 TheCrow

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,291 Мнения:
  • Репутация: 147

Публикувано 24 August 2010 - 03:59 PM

...ми аз съм гледал как малолитражни Рексове разтягат огромните мускулести американски бегачи,също така и НСХ на писта да прави прилична разлика на Мустанг с почти два пъти по голям двигател и коне ма вероятно са нагласени тия неща.Вайпъра верно наистина е много бърз,но 8 литра двигател все пак :roll: мегаломания му викам

#14 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 24 August 2010 - 04:42 PM

...ми аз съм гледал как малолитражни Рексове разтягат огромните мускулести американски бегачи,също така и НСХ на писта да прави прилична разлика на Мустанг с почти два пъти по голям двигател и коне ма вероятно са нагласени тия неща.Вайпъра верно наистина е много бърз,но 8 литра двигател все пак :evil: мегаломания му викам


Какви са тези рексове? И кой точно Мустанг?

Аз говоря за съвременните американски спортни коли! Според мен факторите при купуване на спортна кола са цена, динамика, дизайн, разход и поддръжка.
Мустанг 26.000 долара, 5.1 сек. до 100, 10/100, поддръжката е на цени като в Ем Комплект - 33, а манипулациите са със сравнима сложност като на Лада Нива или Москвич :(
Ето го новия - прочетете за двигателя! http://www.insidelin...first-look.html
В кои точно европейски коли получаваме пръскалки на буталата, ковани биели по нам к'ва си технология, променливи фази и на 4-те вала, променлива дължина на смукателя и истински хедърси? И какъв е резултата?
При американците всичко това струва $30,495 :roll: :oops: Тоест 45.000 лева, което с докарване, мито, ДДС и даже каско и гражданска пак излиза под 60.000 лева!!!

А виждал ли си сравнение между Корвет и NSX? А между Корвет и Ферари? :( 8) Щото аз съм виждал между Корвет и ГТР-35 и честно казано ми е напълно достатъчно! 8)

А някой да е чувал да се сравнява Мустанг със съответния Мерцедес? :D Нема и да чуе! щото от Мерцедес посмъртно няма да дадат кола за такъв тест!

А някой сеща ли се, че мустанга е кола дълга почти 4.80, широка 1.90 и тежаща над 1550 килограма? - и отнася аналозите си категорично! :evil:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#15 JoroM

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,589 Мнения:
  • Репутация: 10

Публикувано 24 August 2010 - 05:27 PM

Тоше, как можe да не напишеш нищо за Форд GT :roll:







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.