IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Избор на първа кола-Рено?


  • Не можете да пишете в тази тема
20 отговора на тази тема

#16 CeCko2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 533 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 22 February 2011 - 10:23 PM

Разгледай Меганите, има вече доста евтини. 1.6 енерджи мисля че ще ти върши работа, пък и не е сложен мотор... Успех !
<p>Пръдлив катър нива не оре!!!<br /> </p>

#17 zigo

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 19 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 February 2011 - 06:00 PM

здравеите колеги, предстои ми трудно решение, имам познат които ми продава лагуна с вс екстри 2.0 мотор с газ, та мисълта ми е като поддръжка скъпи ли са ? :D

#18 CeCko2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 533 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 March 2011 - 03:18 PM

Като всяко Рено! Какво си карал преди това?
<p>Пръдлив катър нива не оре!!!<br /> </p>

#19 IvoGoranov

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 75 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 01 October 2011 - 09:59 PM

Като всяко Рено! Какво си карал преди това?

Преди съм карал само Астра :D Сега обмислям варианта да си взема Меган 2001ва година до 100 коня (бензин).
Удобно ли е за шофиране ? Поддражка?

#20 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 03 August 2012 - 03:52 PM

Като бивш собственик на Лагуна ти гарантирам ,че избора ти е добър.
Колата е удобна ,широка с много комфортна возия.
Двигателите под 100 коня са слабички за купето ,но в твоя случай няма голямо значение щом не гониш фактора динамика.
Бензиновият 1.8 мотор 90 коня се е доказал от 19-ката но при Лагуна разхода на гориво е доста голям и ще е задължително да и сложиш газова ,иначе за консумативи по двигателя няма да се притесняваш тъй като са доста евтини. Мотора е моноинжекция и се потдава лесно на газифициране и поради простата електроника няма ядове.
Дизела 2.2 не ти го препоръчвам ,скъп за обслужване и с доста голям разход на нафта а динамиката я няма никаква.

Окачването е с голям ресурс въпреки твърденията на немските сектанти ,при мен имаше двата тампона на макферсона и един шарнир още като я взех ,смених ги и след това нямах грижи,общо 100лв разходи.
Единственият проблем е ,че по старите години имат доста ръжда а шумоизолацията на купето не е от най добрите в класа ,поне според мен.

2-ра фаза има доста подобрения но незнам дали се предлага 1.8 моно ,ако е така търси такъв..


Колега, нека те опонирам, ако позволиш. Имам опит с атмосферката 2,2. Динамиката не е блестяща, но баир го качва само с мисъл, Разхода ми е 5.5/10км извънградско. Сменям скорост на 1800-2000 оборота. Друг е въпроса, че наистина мотора е скъп за обслужване, но не е лош. Сигурно си улучил кофти екземпляр, но тази която аз карам е страшно икономична. Мощността поне за мен е достатъчна за придвижване от точка А до точка Б. За всичко друго те подкрепям!

Поздрави! :)
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#21 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 03 August 2012 - 04:52 PM

Аз карам меган купе, 1.9дти мотора 98кс. Напълно са му достатъчни, разход 4-5/100 според зависи тежестта на крака и дали си пуснал климата. Един дебитомер смених още като взех колата (100лв от моргата), откъм мотор и скоростна нямам забележки, малко окачването се чупи и излиза това онова на 5-6 месеца, ама с нашите пътища е така, друго и не очаквам...а и аз не жаля колата. Ако колегата търси Лагуна, т.е. по-голяма и комфортна кола, 1.9дти мотора си е окей, няма да се състезава я, но да се насочи към Лагуна фаза 2.
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.