IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Информация за Мицубиши Галант 2.0 tdi 2000г.


  • Заключена тема Тази тема е заключена
6 отговора на тази тема

#1 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 October 2010 - 08:59 PM

Здравейте :D Ако някой е карал такава кола, или е наясно ще съм му мн благодарен ако даде малко инфо най-вече за двигателя. Знам, че е 90к.с. и по принцип е доста стар за кола от 2000 година. Някъде прочетох, че има intercooler, но не съм мн сигурен дали е така. Води се tdi, но май не е с с директно впръскване... Не ми се смейте ако говоря глупости, не съм наясно и за това питам :ok: Също спрямо Honda Accord 2.0tdi от 97-ма, коя според вас е по-добрият избор?

#2 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 20 October 2010 - 11:25 PM

Малко за "алтернативата" :) На Хондата със сигурност е с интеркуулър и е с електронна помпа, оттам възможностите за "подобрения" не са малко. Но пък заводски е 105 коня, които са си 100-ина лева на година отгоре. Карам такъв мотор над 25 000 км, досега лошо не мога да кажа за него. От наблюдения върху други коли също не съм видял слабо място. Забележи, че въртящия момент като пик е при по-ниски обороти, това си е предимство за разхода. И по каталожни данни Хондата е доста по-пъргава.
Информирай се също така за цените на частите, не зная при Митсубиши как са - на Хондата не са скъпи. Една кола не е само двигател :)
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#3 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 October 2010 - 11:25 AM

Малко за "алтернативата" :) На Хондата със сигурност е с интеркуулър и е с електронна помпа, оттам възможностите за "подобрения" не са малко. Но пък заводски е 105 коня, които са си 100-ина лева на година отгоре. Карам такъв мотор над 25 000 км, досега лошо не мога да кажа за него. От наблюдения върху други коли също не съм видял слабо място. Забележи, че въртящия момент като пик е при по-ниски обороти, това си е предимство за разхода. И по каталожни данни Хондата е доста по-пъргава.
Информирай се също така за цените на частите, не зная при Митсубиши как са - на Хондата не са скъпи. Една кола не е само двигател :D


Благодаря за отговора, но сигурен ли си, че двигателя на Хондата е с кулер? На Роувърите май има, ама за Акорда не съм сигурен :dancing: Иначе Галанта просто мн ми хареса като визия (особено предницата) :) Хондата ми се струва кола за по-улегнал човек, а аз съм още на млади години и искам нещо по-готино да се хваля пред приятели и т.н. :bang: А тва за разхода дето казваш, че на Хондата трябва да е повече дали ще е така ако Галанта е с някой стар предкамерен дизелак :bounce:

#4 Nesluchaen

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 October 2010 - 03:12 PM

Дизеловият двигател на Акорда е същия като на Роувъра - 105к.с. с турбина.

#5 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 October 2010 - 06:03 PM

Дизеловият двигател на Акорда е същия като на Роувъра - 105к.с. с турбина.


За турбината е ясно :) За кулера се чудя :)

#6 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 21 October 2010 - 07:37 PM

Дизеловият двигател на Акорда е същия като на Роувъра - 105к.с. с турбина.


За турбината е ясно :) За кулера се чудя :)


Ровър-дизелите, които се слагат в Хонда са 2, като и двата са 2.0 тубодизел. Де факто двигателите са абсолютно еднакви, единият е с механична помпа и без куулър, той е 86 коня (20T2R). Монтира се в Сивик. Вторият мотор е въпросния - с електронна помпа и интеркуулър и е 105 коня (20T2N). Монтира се в Сивик и Акорд.
Като разход не зная как ще е на Хондата, но не би трябвало да е над 8 в града и 5.5-6 извън него при скорост до 120-130 км/ч. Не трябва да е повече, а по-малко от на Галант-а - максималния въртящ момент е повече и е при по-ниски обороти. Пък и Хондата е малко по-лека.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#7 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 October 2010 - 10:53 PM

Дизеловият двигател на Акорда е същия като на Роувъра - 105к.с. с турбина.


За турбината е ясно :dancing: За кулера се чудя :D


Ровър-дизелите, които се слагат в Хонда са 2, като и двата са 2.0 тубодизел. Де факто двигателите са абсолютно еднакви, единият е с механична помпа и без куулър, той е 86 коня (20T2R). Монтира се в Сивик. Вторият мотор е въпросния - с електронна помпа и интеркуулър и е 105 коня (20T2N). Монтира се в Сивик и Акорд.
Като разход не зная как ще е на Хондата, но не би трябвало да е над 8 в града и 5.5-6 извън него при скорост до 120-130 км/ч. Не трябва да е повече, а по-малко от на Галант-а - максималния въртящ момент е повече и е при по-ниски обороти. Пък и Хондата е малко по-лека.


Благодаря отново за информацията :) Значи, до тук разбирам, че въпросния двигател 20T2N е турбо-дизел с директно впръскване, електронна помпа и интеркуулър. А за това дето каза, че щяла да излиза стотина лева повече, току що се сетих, че става въпрос за данък :) Сега ако се намери някой да каже две думи и за Галанта ще е супер :bounce:







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.