Warning: Illegal string offset 'html' in /home/tuning.bg/public_html/forums/cache/skin_cache/cacheid_15/skin_topic.php on line 1278 Дизелов Rover - Тунинг Форум
IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Дизелов Rover


136 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 02.11.2010 - 19:27ч.

Мой приятел е решил да си купи дизелов автомобил с марката Rover 200.Понеже и аз и той не сме запознати с марката и техните двигатели, от полза ще е всякаква информация-поддръжка, разохд, вървеж, надеждност и т.н.А до колкото разбрах имали някакъв проблем с издухването на гарнитурата, но не разбрах това само за бензиновите двигатели ли се отнася?
Благодаря предваритено!
Публикувано изображение

#2 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 02.11.2010 - 22:56ч.

Много добър избор, един от най-добрите в класа. Кратко и ясно.
Можеш да посетиш и подписа ми :ok:
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#3 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 02.11.2010 - 23:02ч.

А нещо по-подробно колега да кажеш за дизеловите двигатели, които ги слагат в Rover 200 :ok: Кой е най-добрия избор на двигател, като мощност - разход - поддръжка и т.н. И дефекти и слаби места на дизеловите двигатели и колите като цяло?
Публикувано изображение

#4 OFFLINE   Toshko

    изгонен от форума


  • Потребител
  • 4468 Мнения:
  • Репутация: 501
    Последно посещение: 22.02.2014 - 17:01ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02.11.2010 - 23:34ч.

Твоя приятел ако е човек на искуството или артистична натура предразположена към самобичуване, нека си купи Ровер какъв то и да било! Нали знаете, че такава марка вече не съществува?

Съжалявам, че не мога да се сетя каква марка му беше точно двигателя, май си имаха собствен дизел, който е от отвратителен, по-отвратителен! Нещо като двигател от Дефендър, ама без един цилиндър...

200 не е ли много старо? последните малки ровърчета бяха май 25? Ужас! Толко дърто се купува само Опел, ФВ, Пежо 205, Лада, БМВ или Мерцедес! Има Пежа 205 от 1998 г.! Потърсете такова примерно...

Ровър имат двигатели на Форд, Хонда, БМВ, Ауди и други :D и най-лошото на самия Роувър :giggle: И почти никой не може да каже кое от къде се е взело... отделно, че такава марка вече не съществува!

Бързо се преориентирайте! Единственото по-лошо, което можете да изберете е Фиат Ритмо! :wink: :ok: :wink:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#5 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 02.11.2010 - 23:42ч.

Двигателите са 2 (говорим за моделите след 1995-а) - 2000 кубика, турбодизел, с директно впръскване. По-слабият е 86 коня, с механична помпа. По-мощният е 105 коня с интеркуулър и електронна помпа. Нямат изявени слаби места. Топлообменника се случва да се поомасли.
Иначе 200 е страхотен автомобил. Здраво окачване, безпролемна механика, почти безпроблемна електроника, екстрите си работят точно както трябва. Вероятни проблеми с имобилайзера, понякога сдава багажа и това ти струва 100-200 лева да се отстрани (ако нямаш код на картонче с ключовете, с който можеш да го изключиш изобщо). Кабелите на петата (третата) врата са подложени на усукване и е добре да се отвори маншончето и да се доизолират. По същия начин от другата страна на вратата стои въпроса с маркучето на задната чистачка - прави се байпас със система, защото сгъвката се изпича.
И ... това е. Всичко останало е в плюс - широка кола отпред, с удобни седалки, добър обзор, добро поведение на пътя. Двигателите са паснати много добре, не се усеща недостиг на мощност. Разход 4.5-6.0 навън и 6.0-7.5 в града.
Единственото предимство на по-малкия двигател е данъка. Всичко останало е в полза на по-големия.

Между другото, в момента се продава страхотен 400 хетчбек с малкия дизел с клима, джанта и нови гуми. Ако си заинтересован случайно, пиши.

П.С. Тоше ... разваляш ми мнението за теб. Кефи се на Мустанга и не коментирай Ровър :ok:
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#6 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 03.11.2010 - 00:12ч.

А някъде срещнах дизелов двигател 115 коня или аз съм гледал по-голям клас Rover ? :ok:
Публикувано изображение

#7 OFFLINE   u`F`o

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 1194 Мнения:
  • Репутация: 18
    Последно посещение: 02.03.2014 - 22:04ч.

Публикувано 03.11.2010 - 08:26ч.

Chefo77 написа:

Д
П.С. Тоше ... разваляш ми мнението за теб. Кефи се на Мустанга и не коментирай Ровър :ok:
+1
Имам едни познати с ровер - 4 та година го карат без да хвърлят пари по него - само в краен случай ако се наложи. Окачването за 4 години по нашите пътища не е мръднало. За сметка на това пък се прокъса тапицерията на седалките по шевовете и провисна тавана, но това си е проблем при доста роверчета. Ако не се лъжа проблема с гарнитурата беше само за К-серията на ровър - които са бензиновите мотори (за справка виж rover club форума).
В сравнение с предлаганата 205-ца, ровър 200 изглежда доста по-добре. Те тея 205ци изобщо AIRBAG имат ли ?
Предлагам нови гуми с -23% отстъпка. За връзка ЛС или 0883 45 86 12.

#8 OFFLINE   RokFort

    Renault driver


  • Потребител
  • 1376 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 20.12.2013 - 20:18ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03.11.2010 - 11:25ч.

Toshko написа:

Твоя приятел ако е човек на искуството или артистична натура предразположена към самобичуване, нека си купи Ровер какъв то и да било! Нали знаете, че такава марка вече не съществува?

Съжалявам, че не мога да се сетя каква марка му беше точно двигателя, май си имаха собствен дизел, който е от отвратителен, по-отвратителен! Нещо като двигател от Дефендър, ама без един цилиндър...

200 не е ли много старо? последните малки ровърчета бяха май 25? Ужас! Толко дърто се купува само Опел, ФВ, Пежо 205, Лада, БМВ или Мерцедес! Има Пежа 205 от 1998 г.! Потърсете такова примерно...

Ровър имат двигатели на Форд, Хонда, БМВ, Ауди и други :D и най-лошото на самия Роувър :giggle: И почти никой не може да каже кое от къде се е взело... отделно, че такава марка вече не съществува!

Бързо се преориентирайте! Единственото по-лошо, което можете да изберете е Фиат Ритмо! :D :ok: :D

:wink: :wink: :wink:
А ти не се ли измъчваш с тоя ОуТтаймер.. :D
Че имахме един рекорд 2.0i автомат от последните години и някрая го хвърлихме за рециклиране ,че не бяхме видяли бял ден с него.. :D :D

Имам познат с 2.0тд на Ровер 600 и е много доволен от автомобила...
Така ,че смятам ,че що се отнася до мотор правилно си се ориентирал.

#9 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 03.11.2010 - 13:26ч.

А да попитам какво е окачването на Rovera? В смисъл като на VW ли е или с торсион и задните спирачки барабанни ли са или на диск? И колко тежи един такъв автомобил?
А видях че има и Rover 220, каква резликата между 200 и 220 :ok:
Публикувано изображение

#10 OFFLINE   jorko82

    нов шофьор


  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 04.02.2014 - 13:53ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03.11.2010 - 14:29ч.

Окачването до колкото знам е на Honda Concerto !A За разликата между 200 и 220 няма!Просто след 1998 г Ровър приименува всички модели :214 ,216 ,220 стават 200;
414 ,416,420 стават 400 и т.н.!

#11 OFFLINE   Toshko

    изгонен от форума


  • Потребител
  • 4468 Мнения:
  • Репутация: 501
    Последно посещение: 22.02.2014 - 17:01ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03.11.2010 - 16:14ч.

u`F`o написа:

Chefo77 написа:

Д
П.С. Тоше ... разваляш ми мнението за теб. Кефи се на Мустанга и не коментирай Ровър :D
+1
Имам едни познати с ровер - 4 та година го карат без да хвърлят пари по него - само в краен случай ако се наложи. Окачването за 4 години по нашите пътища не е мръднало. За сметка на това пък се прокъса тапицерията на седалките по шевовете и провисна тавана, но това си е проблем при доста роверчета. Ако не се лъжа проблема с гарнитурата беше само за К-серията на ровър - които са бензиновите мотори (за справка виж rover club форума).
В сравнение с предлаганата 205-ца, ровър 200 изглежда доста по-добре. Те тея 205ци изобщо AIRBAG имат ли ?

Момчета, айде да не се правите толкова на интересни! Говорите за кола от изчезнала марка все пак! На това е проблем едно болтче да му намериш за резервна част!

Защо всички роувъри на мои приятели - примерно 4-5-6 броя след няколко месеца каране станаха вечни паметници и всичките се продадоха за смешни пари с не работещи двигатели или със силно повредени? Защо се правят ремонти до безкрайност на едни и същи неща по тези коли? Защо им изпада ангренажния ремък при удар отпред от шофьорската страна? :ok:

Освен тия 5-6 коли на мои приятели, които се превърнаха в паметници за по няколко месеца, знам за още поне 10 коли на по-далечни познати, които са в същото положение без изгледи да се оправят! Частите са някаква безумна цифра на всичкото отгоре!

Може точно ровер 200 дизел да е някаква читава кола, но силно ме съмнява! Колко струват накладки, амортесьори и съединител? И къде и как могат да се намерят?
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#12 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 03.11.2010 - 18:37ч.

Тоше, пич ...
Знам, че си интелигентно момче и няма да си позволиш да разсъждаваш така. За Голф 3/4 можеш ли да намериш части? За Астра Ф/Х? Можеш, нали? Защо да не можеш и за Ровър? Или наистина си убеден, че не се намират части, след като марката е изчезнала - производителите на части да не са изчезнали и те :ok:
Инфо за цени за 400 дизел - накладки Акебоно - 47 лева доколкото помня. Съединител - между 350 и 500 лева. Амортисьори задни - 120 лева на брой, Билщайн Б4. Други цени ... искаш ли?
Ровърите на приятелите ти са едно на ръка, не си ли се замислял колко Ровър-а има в БГ и колко от тях правят непрестанни ремонти?
Я да ти задам въпрос, не да отговаряш а просто сам да си поразмишляваш ... Ровър ако са трошляци и части няма или пък са скъпи, защо по моргите в цяла Варна има-няма 10 Ровъра на части? Не е защото има още толкова в движение :D
Реално ти си сигурно първия човек, който чувам да хули ДИЗЕЛ-а на Ровър. Не К-серията (който също не е такъв дарак, какъвто се опитват да го изкарат, все пак и Лотус са се доверили на него), а Л-серията. Същата, която Хонда избират за монтиране в Сивик/Акорд.
И, съвсем между другото, Ровър са монтирали мотори на Хонда (бензин) и дизели на БМВ в 45/75. А, и един дизел на VM на 8-а серия. Никога на Форд, никога на Ауди, никога от друга марка.

ЕДИТ: Ламби, 115 коня дизела е за 45/75, той е комън-рейл на БМВ.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#13 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 03.11.2010 - 18:54ч.

Аха, а каква е масата на Ровер 200
Публикувано изображение

#14 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 03.11.2010 - 19:00ч.

Ламби написа:

Аха, а каква е масата на Ровер 200

Около 1200-1250 килограма, ще те излъжа.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#15 OFFLINE   Ламби

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.11.2012 - 19:37ч.

Публикувано 03.11.2010 - 19:01ч.

С 1200 кг купе - 2.0 дизел 105 коня сигурно е доста пъргава.
Публикувано изображение

#16 OFFLINE   Toshko

    изгонен от форума


  • Потребител
  • 4468 Мнения:
  • Репутация: 501
    Последно посещение: 22.02.2014 - 17:01ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03.11.2010 - 19:53ч.

Chefo77 написа:

Тоше, пич ...
Знам, че си интелигентно момче и няма да си позволиш да разсъждаваш така. За Голф 3/4 можеш ли да намериш части? За Астра Ф/Х? Можеш, нали? Защо да не можеш и за Ровър? Или наистина си убеден, че не се намират части, след като марката е изчезнала - производителите на части да не са изчезнали и те :D
Инфо за цени за 400 дизел - накладки Акебоно - 47 лева доколкото помня. Съединител - между 350 и 500 лева. Амортисьори задни - 120 лева на брой, Билщайн Б4. Други цени ... искаш ли?
Ровърите на приятелите ти са едно на ръка, не си ли се замислял колко Ровър-а има в БГ и колко от тях правят непрестанни ремонти?
Я да ти задам въпрос, не да отговаряш а просто сам да си поразмишляваш ... Ровър ако са трошляци и части няма или пък са скъпи, защо по моргите в цяла Варна има-няма 10 Ровъра на части? Не е защото има още толкова в движение :D
Реално ти си сигурно първия човек, който чувам да хули ДИЗЕЛ-а на Ровър. Не К-серията (който също не е такъв дарак, какъвто се опитват да го изкарат, все пак и Лотус са се доверили на него), а Л-серията. Същата, която Хонда избират за монтиране в Сивик/Акорд.
И, съвсем между другото, Ровър са монтирали мотори на Хонда (бензин) и дизели на БМВ в 45/75. А, и един дизел на VM на 8-а серия. Никога на Форд, никога на Ауди, никога от друга марка.

ЕДИТ: Ламби, 115 коня дизела е за 45/75, той е комън-рейл на БМВ.

И кво викаш, голем фен си на Роувър и не знаеш, че има 75 с V8 на Форд, така ли? :ok: Ми да знаеш! 4.6HSE Рейндж Роувъра също го има с такъв фордов мотор, даже има конче от мустанг на смукателя :D :giggle: :wink:

А па за хондовите бензинови мотори с тия болтове на главата като шпаги, дето тряа сваляш предния капак за да ги изнижеш, щото се завинтват чак в петите на коляновия вал, изобщо не ща да чувам!!!!!!! Две от колите на приятели бяха точно с такива и там трагедията е пълна!!!!!!! - разровете интернет и ще видите за какво става въпрос!!!!!!!!!!!!!! тоя мотор умира веднъж и завинаги!

Дизелите изобщо не текат отвсякъде, така ли? :wink: А що па точно Роувър хвана и фалира та се не виде? И като ти изгори нещо и никой майстор да не може да му оправи електриката? - кеффффф ама на буци :wink:

Аре бегайте от тука с тия мазохистични коли! Признавам само Роувър Маестро щото е правен в България и технологията му е връстник на Форд Фиеста от старите и Запорожец!

Нямам какво повече да се обяснявам за колите, които конкурират Рено Фуего по брой на ръждясващите по градинките и спрели на пътя паметници! А да и които са достойни да се мерят по качество само с Фиат Ритмо! Иначе, да много са хубави на дизайн...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#17 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 03.11.2010 - 19:54ч.

Ламби написа:

С 1200 кг купе - 2.0 дизел 105 коня сигурно е доста пъргава.



Това е моята. 200 трябва да е по-пъргава, все пак над 100 кила е разликата.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#18 OFFLINE   RokFort

    Renault driver


  • Потребител
  • 1376 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 20.12.2013 - 20:18ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04.11.2010 - 16:41ч.

Toshko написа:

Нямам какво повече да се обяснявам за колите, които конкурират Рено Фуего по брой на ръждясващите по градинките и спрели на пътя паметници! А да и които са достойни да се мерят по качество само с Фиат Ритмо! Иначе, да много са хубави на дизайн...

Носач цял (шарнир и тампон) DELPHI : 88.40лв/бр
Биалетка SIDEM : 15.40лв/бр.
Накрайници DELPHI : Външен: 17.20лв/бр
Вътрешен: 37.90лв/бр.
Амортисьор МONROE : Преден: 125лв/бр.
Заден: 133лв/бр.
Коплект съединител VALEO : 450лв/бр.
Дискови спирачки BREMBO : Предни: 59.30лв/бр
Задни: 38лв/бр.
Накладки DELPHI: Предни: 63.30лв/к-т
Задни : 37.30лв/к-т
Водна помпа VALEO: 120лв/бр.
Ангренажен ремък GATES : 63.90лв/бр.
Ремък впръскваща помпа GATES : 33.90лв/бр.
Обтяжни ролки ангренаж FEBI : 82.90лв+79.60лв
Фар ляв десен 98лв/бр.
Гумички на клапаните ELRING : 3.30лв/бр.
Гарнитура глава ELRING : 88.10лв/бр.

Току що изброих всички консумативи на Ровер 220д 1995-1999г.
Прав си Тоше ,много са скъпи и никаде ги няма.... :D :D :D ...като си прав си прав да му е*а майката.... :D :D :D :ok:
Пич си пич ,признах те.... :) :) :D
Ако искаш сайта за справка ще ти го дам на ЛС , просто не искам да правя реклама. :)

#19 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2099 Мнения:
  • Репутация: 129
    Последно посещение: 23.04.2014 - 23:16ч.

Публикувано 04.11.2010 - 22:48ч.

Брей, Ровър ръждясвали ...
Тоше, това да не е Опел бре :) :D :D
Казах ти нещо още в първия пост - карай си Мустанга, остави нас простосмъртните да караме таралясниците.
Пък Ламби ще избере кого да слуша - човекът, който спрямо Ровър е ЕЖК или админа на форума на марката. Или някои от потребителите му :D
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#20 OFFLINE   jorko82

    нов шофьор


  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 04.02.2014 - 13:53ч.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05.11.2010 - 14:24ч.

Тошко ти карал си някога Ровър че даваш такива крайни мнения!Или просто си чувал от някъде!Ръждясвали ровърите!Ами за твоя сведения когато купих моята преди 2 години калника беше ожулен до ламарина и до сега още несъм го оправял и няма грам ръжда!Части нямало ,е как да няма!?Ще ти дам пример- аз съм от малък град и досега не ми се случвало да не намирам дадена част която търся!





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.