IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

АвтоДетайлинг, Полиране и Пастиране - Пловдив


  • Не можете да пишете в тази тема
16 отговора на тази тема

#1 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 November 2010 - 07:32 PM

Здравейте.
Бих искал да съм полезен на приятели и колеги от форума с изчерпателна информация и професионално компетентно мнение относно поддръжката на външният вид на нашите автомобили.
По долу в темата в отделни постове ще обърна внимание на всеки нюанс от авто-детайлинга със обяснение и снимков материал.
Целта на писанията ми е да подскажа на достатъчно сръчните как да си поддържат колата, а който не умее или няма време може да се обърне към мен за професионална услуга.
Основната причина поради която искам да съм полезен с постовете си е че много често попадам на "пастирани" коли с много останали холограми от неумеещи псевдомайстори, Много често попадам на "полирани" фарове направени за 30мин срещу 20лв, Често се срещат стопове пръснати "на мъгла" от кварталния Бай Милю - майстора ....... и все неща от този род, които тровят доброто настроение на собственика на автомобила.

От 15г. се занимавам професионално с изброените дейности:
Полиране на фарове
Полиране на портокалов ефект по лака
Пастиране
Възстановяване на стопове (даже и с липсващи парчета)
Тониране на стопове
Пластмасови заварки
Въпреки натрупаният опит и професионална сръчност не смятам мненията си за миродавни - готов съм да коментирам всичко с цел постигане на максимално добро решение.

П.П. Скоро отварям ново, по-голямо студио в Пловдив, което ще работи съвместно с доказалите се детайлинг-майстори в другите градове,с цел обмяна на опит и усъвършенстване на услугите
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#2 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 November 2010 - 07:33 PM

Първият ми пост в темата ще е за полирането на фарове - наболял проблем за много модели

Пластмасовите фарове навлизат в употрвба при автомобилите заради 3 основни факта. Единият е цената - много по-ефтини за изработка и с възможност за уникален дизайн на самото стъкло така че да придаде линия на колата. Вторият е възможността на материала за кристален ефект - така се използва 100% от ефективността на рефлектора или лупите които са пред крушките, и третият - но не на последно място е безопасността. При удар да има колкото се може по малко режещи стъкла в ударната част на автомобила.

Основният минус е по-краткият им ресурс в сравнение със стъклените (Кратък от наша гледна точка в БГ - ние караме сравнително стари коли)
При 90% от фаровете производителят прилага безцветен лак като топ=покритие на фара, за да осигури леко еластична повърхност която да поема леките ударчета от песъчинки и дребни камъчета вдигнати във въздуха от гумите на предната кола. Този слой лак си върши работата в продължение на няколко (4-5-6) години, след което лака се втвърдява от изгарянето причинено от слънчевите УВ лъчи. Оказва се че точно този лак които е нанесен в полза на потребителя в последствие се превръща в проблем. Ако лака го няма самата пластмаса ще пожълтее и потъмнее по-късно от слънцето, но пък за този период ще се матира повече от песъчинките - така чеефекта за светенето и в двата варианта след 5-6-7 г ще е мътен или жълт, матирал зле светещ фар. Нормалната поддръжка на автомобила изисква смяната на фаровете с нови, но от гледна точка на икономическото състояние на Българина е нормално да се приложи процедура която да възстанови прозрачността с достатъчно дълготраен ефект и да е в пъти по-евтина от цената на нов фар.

Процедурата е така нареченото полиране на фарове. Извършва се с абразивни материали -шкурки, кечета и шлайф пасти. Препоръчва се за добър ефект ползването на услуги от професионалист със съответните машини, консумативи и практически умения. Не се изключва обаче и полирането на ръка в домашни условия - ефекта варира от "осиране" до "Много добър" в зависимост от сръчността на полиращия.
Ще разкрия една малка тайна - при минаване само с финна водна шкурка и полиране (процедура за около 20-30 мин) се премахва само горният най -изгорял слой на лаковото покритие и ефект има, но е сравнително краткотраен - но при положение че полиращия е в състояние да отделя по някой час през полвин-една година да лъсне фарчетата - резултата е приемлив и не е проблем.

При професионалното машинно полиране се премахва изцяло лаковото покритие, за да се стигне до пластмасата която се полира с по-кристален ефект от лака (по-твърдата матесия се полира по-добре от по-меката. За целта лично аз започвам със шкурка 80. След премахването на лака (ако няма такъв премахвам горният слой изгоряла и мътна пластмаса - да речем 3-4 десети от мм. ) следва изреждането на шкурки през 100 единици като целта на всяка следваща е да изчисти по-дълбоките драскотини от предходната.
Така се повтаря докато се достигне до едрина на сухите шкурки около 400, след което се преминава на водни и тях през 100 единици до 1000, след което направо през 300-400 единици до 2000.
До тук процедурата е ръчна и се прилага на свалени фарове - с цел избягване на поражения от шкурки по съседните на фара детайли (капак, калник, броня, решетка)
Следва намесата на машините и полиращите абразивни пасти. Много хора питат какви марки пасти се ползват - аз няма да рекламирам марки пасти, а ще обясня начина им на работа. Полиращите паст си имат същият абразивен състав както шкурките с разлика в това, че вече говорим не за 100 абразивни частици на кв. см. , а за няколко хиляди в куб.см. Така че след като някои Ви е препоръчал марка - прочетете в описанието каква е едрината им и ще знаете каква да си купите. При повечето е обозначено много просто - (напр. "Премахва драскотини с едрина 900") Да поясня също че една и съща паста работена с по-твърда или по-мека гъба показва различни резултати и е възможно да се ползва за фруба и финна само със смяна на гъбите - това обаче е свързано основно с професионално занимаващите се с полиране и всеки си знае магарийте които прилага.

След полирането с машина и пасти се постига кристално прозрачният ефект на фара - ще останат забележки само ако отвътре има запрашаване (което е неизбежно при над 2-3 годишна кола), което запрашаване обаче е минимално и в повечето случай - незабележимо. При по-сериозно зацапване отвътре е възможно да се измие, или да се "отвори" стъклото на фара и да се почисти - но това ни отдалечава малко от темата.

След обработката с абразивните пасти и постигането на желаната прозрачност се минава и със последна - финална паста. В повечето случай тя е силиконова - машинна - с УВ филтър. Не предпазва от механични нарянявания, но осигурява трайна защита от слънчевите лъчи и доста забавя следващото помътняване. По лични наблюдения полиран преди 4 г. фар все още няма нужда от обработка, освен една нова финална паста за 5 мин. Ако при всяко пастиране на автомобили на фаровете се обръща мъъъничко повече внимание - то изобщо няма да има нужда да се занимаваме конкретно с тях.

При изложените по-долу фотоси ще забележите фарове в трагично състояние - както и такива които са леко помътняли - без значение какво е положението - процедурата за втзстановяване е една и съща - имам предвид че леко мътният фар не се полира по-лесно - и при него си е същото търкане.

Забележка - качественото полиране се извършва при свален от автомобила фар - търкането е сериозно и има голям риск от поразяване на съседни на фара детайли. Предложенията за 20 мин с водна шкърка и паста са краткотрайни и сравнително нискокачествени - не си хвърляйте парите на вятъра.


Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

На долната снимка забележете как поставената върху фара черна боя е прояла материалаи е направила цепнатини в дъбочина около 05-1мм.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение



За обща представа ще кача и малко снимки на различни марки:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

Публикувано изображение

http://i50.photobuck...LA/IMGP1764.jpg

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

http://i50.photobuck...LA/IMGP2715.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2726.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2730.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2735.jpg

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

http://i50.photobuck...LA/IMGP2362.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2364.jpg

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

http://i50.photobuck...LA/IMGP2222.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2226.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2226.jpg

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

http://i50.photobuck...LA/IMGP2562.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2570.jpg

ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх ххх

http://i50.photobuck...LA/IMGP2679.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP2692.jpg
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#3 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 November 2010 - 07:34 PM

Тониране на стопове:

Повечето тонирани стопове които срещаме по улиците са направени с цел по-добра визия от гледна точка на собственика на автомобила. За съжаления много от изпълненията са зле светещи светлини - не се вижда кога какво свети и автомобила е опасен за останалите участници в движението.

Ще ми се да направя едно общо мнение с малко повече обяснения.
Работата ми е такава че стопове с лак-боя, и фолио, и спрей ежедневно ми минават през ръцете.
Най-доброто до което може да се домогнем в момента с продукти от БГ пазара е спрейчето на Дупли-Колор.
Лак примесен с малко боя ако се пръсне една ръка си запазва прозрачността и дава тъмен ефект, но ако искаме малко по тъмни ще загубим много от светлината - задния няма да ни вижда добре.
Фолио - същата работа като го гледаш - свети си, но в движение задният много често скача на спирачките защото и там доста се губи.
Спрей на Дупли-Колор - транспарантен - запазва до 85% пропускливост на свелината даже и да го напръскате 20 ръце и да го направите черен като катран.Правил съм такива, понеже възстановявам стопове с липсващи парчета и насждам парчета от друг стоп след което при заглеждане се разпознава чуждото парче и прибягваме до тониране и на двата стопа.- Вижда се ясно вашата светлина даже и когато слънцето бие в стоповете . Не съм продавач на този спрей - не го хваля нарочно - просто продукта е добър.
От снимки качени от колеги по-горе в поста забелязвам че нямат добър гланц на стоповете - разчитали са на блясъка които са получили със самото пръскане или пок само мъгла са направили и им е матов стопа. При матова повърхност губим много от светлината - без значение че спрея е добър . Изисква се кристален гланц за добра светлопропускливост. Бих могъл да препоръчам следната последователност за работа:
Изчистване на стопа и матиране с водна шкурка 1000-1500 за изчистване на дребни драскотини или други дреболий (при желание може да изтъркате релефните буквички по стопа) След което полиране до кристален блясък и просрачност с машинни полиращи пасти - без употреба на силиконови - само абразивни пасти. Нанасяне на пластове спрей според желанието ви - колко тъмни искате да ги направите. След няколко часа (съхнене) ще забележите че колкото и да сте се старали нямате кристален ефект - лъскаво е - но не е чак огледало. Отново матиране с водна шкурка 1500 до изглаждане на портокаловия ефект или трапчинки, без обаче да се заигравате така че чак да претриете напръсканото - полекичка, след което отново полиране с машина - този път и със финални или силиконови пасти накрая.
Получавате стоп черен като мангал, които свети нормално като всеки друг стоп със фабричните цветове - червен, жълт и т.н. - жена ви би могла да се гримира ползвайки го за огледало - вглеждайки се в него ще видите че се вижда ясно всяка една релефна пирамидка (реглекторчетата в самия материал) Задният водач нормално вижда всяка ваша реакция - мигач, стоп и така.....
Не се притеснявайте от идеята че боя върху гланц не държи - има си добра устоичивост. Ако е матирана повърхност има доста голям риск ацетона от спрея да проникне навътре в материала и да направи целия стоп на микропукнатини - което си е безвъзвратно унищожаване на стопа.



Забележка: Пропускливост на светлината за задна скорост - доста намалена.
Светят си силно и се виждат, но когато светлината трябва да премине през тях и не само да се види, а и да освети - тогава вече получаваме леко неудобство - пак си осветява - но е осезаемо по-слабо.



Ето и снимчици - Вижте как трябва да стане.

Нямат обяснение към всяка снимка, но нямам много време да пиша - виждат се различни стадий, - само напръскани - матирани, полирани, с портокалов ефект от пръскането - насладете се на последните :

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

http://i50.photobuck...LA/IMGP3120.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP3122.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP3123.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP3124.jpg

http://i50.photobuck...yofIMGP3099.jpg

http://i50.photobuck...yofIMGP3101.jpg

http://i50.photobuck...yofIMGP3105.jpg


Забележка 2: Колегите които искат да си изчистят вече тонираните стопове - никакви коресилини и химия, момчета. Търкане със шкурки и полиране - едрината на шкурката зависи от дебелината на тонирането - или пък от това колко ви се търка - да речем 500-600 водно докато свалите цвета и после 600, 1000 и полиране с пасти.
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#4 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 November 2010 - 07:35 PM

Да обърнем внимание на цялостното пастиране
Цялостното пастиране на автомобила изисква достатъчно старание и вложена любов. Няколко пъти ми прави впечатление как "колеги" коментират - "Пастирам кола, след което по обяд ми идва друга ....." Склонен съм да твърдя че такива хора предлагат на пазара некачествена услуга. Изисква се време, старание, трябва да се обърне внимание на зачистване след пастирането - джантите да се лъснат - по мое виждане една кола се прави за един цял работен ден - това е ако се обработва само външно.

Много хора се водят от фактори като "Най-скъпите пасти", "2-3 или повече вида пасти" , марката също оказва голямо влияние - чул някой си че 3М е паста и вече само това се натъртва и се набляга на него. Друг чул че Търтъл е една от скъпите марки и се бие в гърдите че само с нея работел ..... всякакви такива - да внеса малко яснота що е то професионално използване на пасти.
Ползването на определени пасти зависи само и единствено от избора на пастиращия. При едни лакове е подходяща една паста, при други не е и се прибягва до ползването на друга.
За пример мога да понахвърлям някой мой лични наблюдения.

Търтъл - предимно за ръчна употреба и поддържане на вече пастирана машинно кола. Много добър УВ-филтър и достатъчна дълготрайност. Нямат обаче добри абразивни пасти.

3М - много силен груб абразив, Много добър фин абразив, но това което е дадено за "ФИН" абразив всъщност е в пъти по-грубо от абразива на Карсистем (примерно) Финалната им е под всякаква критика - без УВ-филтър - много кратък ресурс - 10 измивания и няма помен от пастата

Карсистем - много добър фин абразив, много добър финал с УВ-филтър с доста дълъг живот - много трудно се премахват холограмите му - изисква се доста професионализъм

Бетафан - единствено финният им абразив става за нещо

Мирка - дали ще се търка с тях, или ще се търка само със суха гъба - разлика няма

Та ..... това което се опитвам да поясня е че добрият майстор би ползвал комбинация от най-различни пасти, за да постигне добър краен резултат. Цените на пастите са разни - някой са ефтини, други са скъпи ...... Единственото важно е да се постигне реален резултат които да е достатъчно дълготраен.
За съжаление много от "майсторите" се възползват от куртоазното мислене на клиентите си и с едно :бързо мазане" правят по 2-3-4коли дневно - Внимавайте на кого се доверявате.

Снимките които имам ще кача по-късно
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#5 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 November 2010 - 11:30 PM

Една колица с тъжна история....... :D

1 - Собственика и я "измил" с жулещото на домакиската гъба
2 - Някой се опитвал да пастира и превърнал цялата кола в зверски холограми и замазани петна
3 - Нашенски "доброжелател" я нашарил цялата с черен спрей

като я видях ми се приплака :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

след положените грижи нещата си дойдоха на мястото :)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#6 tazzbg

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 495 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 07 November 2010 - 08:25 AM

здравей, ако можеш дай адрес на студиото да се видим на живо ...

#7 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2010 - 09:34 AM

Адреса е:
Плпвдив
ул. Славянска 34 А (зад Военна болница - посока Мак Доналдс)

Още една "малка кола" която имаше належаща нужда....

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#8 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2010 - 10:05 AM

Направих интересен тест за една от причините в съвременното автомобилостроене да навлязат поликарбонатните фарове.
Здравината им е на доста по-високо ниво от стъклените

(кликни на снимката)


Публикувано изображение
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#9 Fiesta

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 207 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 09 November 2010 - 03:52 PM

Крайно време беше да си седнеш на Д....-то и да напишеш какви необикновени неща правиш с на хората колите
  • BUHALA харесва това
<p>&nbsp;</p> <!-- l --> <p><a class=\"postlink\" href=\"http://www.peugeotbg...tbg.com</a></p>

#10 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 November 2010 - 06:51 PM

Като открия и правилното ново помещение и ще стане една перфектна услуга.


До четящите тук - Помещението което смятах да ползвам излезе непригодно за целите ми. Ако някой случайно има идея за добро работно помещение около 50-100кв.м. на атрактивно място - моля съдействайте ми.
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#11 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 November 2010 - 08:52 PM

Полиране на "ПОРТОКАЛОВ ЕФЕКТ" по лака
Причините за това явление не са много - нискокачествен лак или недостатъчно старание от страна на бояджията. Получаваме едно покритие което наподобява кора на портокал - и оттам го наричаме "портокалов ефект". Начините за справяне с него са основно 2.
1- боядисване (лакиране) наново.
2- полиране.

Успешно и качествено полираният детайл получава кристален гланц и огледален ефект,какъвто никое пръскане не може да постигне. Процедурата е трудоемка, бавна и не винаги успешна (затова споменах "успешно полиран детайл")
Изтърква се участъка с набръчкан лак с водни шкурки до изглаждане на трапчинките, следва намесата на твърди и меки полиращи гъби и груби и финни абразивни полиращи пасти.
Ако при боядисването като се види че се получава портокалов ефект майстора прояви съобразителност - то той ще мине 1-2 ръце допълнително лак - да стане по-дебело лаково покритие което да подлежи на изравняване със шкурки и полиране.
Ако лака е тънък може да бъде претрит със шкурките и да се оголи боята отдолу и да остане петно без лак.

(Следващото е лично мое поведение при такъв случай)
При претриване на лака прекратявам работа и опита за полиране си остава за моя сметка, а вие си боядисвате детайла наново за ваша. Всъщност причината за претриване не е в това че "аз правя нещо" , а в това че "опитвам да поправя нечия грешка" . Старая се да работя малкимално финно, но при тънко лаково покритие съм безсилен и поражение по детайла е възможно. За съжаление дебеломера също е безсилен.
ДЕБЕЛОМЕР - уред мерещ дебелината на покрития нанесени върху метална основа. Той не показва само дебелината на лака - а лака+боята+шприц+кит и показва дали детайла е пребоядисван и китосван, но не показва дебелината само на лаковото покритие

Та общо взето полирането на портокалов ефект е "ако стане"

По долу - снимки с успешно полирани детайли. При предния капак на Бравото човека специално даде курбан за дебел лак - а именно - 2 бр, двулитрова Кока-Кола и няколко кафета :D

началото - не ползвам водна шкурка по едра от 2500 - по-добре да търкам цял ден отколкото да рискувам претриване с по-едра шкурка:

Публикувано изображение

след изглаждане на трапчинките - започваме с твурди гъби и груби абразивни пасти

Публикувано изображение

грубото полиране е приключено - вече изглежда добре - а всъщност сме едва в началото

Публикувано изображение

полирана с финална паста - с цел отбелязване на останали забележки

Публикувано изображение

отново полиране с фин абразив до отстраняване на всякакви дребни забележки и старателен оглед

Публикувано изображение


Така. Капака е готов - изтъркан, полиран, финализиран ...... след което забравяме че досега сме работили по него и започваме отново със средно груб абразив - сваляме финалното покритие което току-що сме нанесли, следва отново фин абразив с меки гъби,,,, и отново финална паста с ув-филтър

и накрая получаваме ефект като от .....стъкло

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


:D :roll:

има и още....

Публикувано изображение

Публикувано изображение

http://i50.photobuck...LA/IMGP4336.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP4339.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP4340.jpg

и още......

http://i50.photobuck...LA/IMGP4326.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP4327.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP4321.jpg

http://i50.photobuck...LA/IMGP4324.jpg

има цени, много труд, нерви от страна и на собственика и на полир-майстора, но в крайна сметка усмивката на доволният човек и удовлетворението от перфектно свършена работа са нещо незаменимо, което ни тласка към стремеж за все по-добра услуга, която да предложим.
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#12 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 March 2011 - 11:25 PM

:fun:

Този пост е редактиран от BUHALA: 08 June 2012 - 05:20 AM

Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#13 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 June 2012 - 05:09 AM

Видео-полиране :ok:


Този пост е редактиран от BUHALA: 08 June 2012 - 05:20 AM

Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#14 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 July 2012 - 09:26 AM

:fun:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223

#15 BUHALA

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 945 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 June 2014 - 11:36 PM

в работилничката на чудесата скоро се случи това:


Пластмасови заварки, ремонт на споилери от смола, Пастиране, Полиране на фарове, ремонт на стопове.
0884 022 223







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.