IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Въпрос за стар дизел...


  • Заключена тема Тази тема е заключена
5 отговора на тази тема

#1 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 December 2010 - 02:16 PM

Много ли ще се набутам, ако взема кола за около 3-4К със стар предкамерен дизел. Става въпрос за Мицубиши Галант 98г. 2.0tdi. Въпреки че колата е 98г. е с двигател пуснат 92г. Знам, че за същите пари може да се вземе кола с двигател с директно впръскване, който в мн отношения превъзхожда по-стария, но Галанта (поне за мен) изглежда мн добре и отвън и отвътре и все пак дори и стар си остава японски. Единствената кола, която бях харесал долу-горе е Honda Accord 97г. с Роувърския 2.0tdi, но не можа да ме грабне така като Галанта. Питам ви, защото прочетох доста за това как предкамерните не палят зимата, горят повече, тракат повече и т.н.

#2 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 04 December 2010 - 04:11 PM

За 3 или 4?

#3 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 04 December 2010 - 04:13 PM

Ако колата е запазена, мотора е читав и цената е приемлива защо не?
Най-важното за дизела е да запали зимно време. Това показва че има компресия и горивната уредба е изправна.
А това че бил стара концепция ...... е какво от това? Нали колата пали и върви?
Кара с компресори

#4 Extasyto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,948 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 07 December 2010 - 10:07 PM

Много ли ще се набутам, ако взема кола за около 3-4К със стар предкамерен дизел. Става въпрос за Мицубиши Галант 98г. 2.0tdi. Въпреки че колата е 98г. е с двигател пуснат 92г. Знам, че за същите пари може да се вземе кола с двигател с директно впръскване, който в мн отношения превъзхожда по-стария, но Галанта (поне за мен) изглежда мн добре и отвън и отвътре и все пак дори и стар си остава японски. Единствената кола, която бях харесал долу-горе е Honda Accord 97г. с Роувърския 2.0tdi, но не можа да ме грабне така като Галанта. Питам ви, защото прочетох доста за това как предкамерните не палят зимата, горят повече, тракат повече и т.н.

Не палят зимата ако нямат свещи, силен стартов ток или компресия под 13.Самия Галант като кола ще те изненада колко е евтин за подръжка.С по 2 носача на страна и цената на 1ния беше около 120лв. на "555".Мотора е със стара концепция и няма да имаш проблем със 1000 вида сензори.Може би само клапана за горивото, който седи на помпата, но той е лесен.Взимай и си свиркай :)

#5 StK

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 692 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 December 2010 - 12:29 PM

Този мотор определено е слаб за това купе. Ако е ръчкан и неподържан, най-напред ще имаш занимавка с някакъв ремонт, което няма да е от приятните занимания. А и като стане въпрос за японски части търговците обичат да дерат. А и не ти препоръчвам, ако взимаш части, да са от арабските по Симеон.
Отиди да ти мернат компресията и да ти прегледат как работи помпата и дюзите. Ако тези неща са в норма - взимай. Но не очаквай никаква динамика. За сметка на това двигателя не е лаком.
Прегледай я внимателно отзад подкалници / бомбета / вежди. Там много гният, да не е замаскирана.
Иначе возията им е много добра, особено с предното окачване, което е на по два носача.
Във всеки звяр има поне малко човещина,
в мен няма никаква, значи не съм звяр !
-------------------------------------------
Две неща ми трябват на земята, това са любовта и свободата.
Живота бих пожертвал за любов, но любовта да дам за свободата съм готов!

#6 hit_the_floor

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 December 2010 - 02:29 PM

Много ли ще се набутам, ако взема кола за около 3-4К със стар предкамерен дизел. Става въпрос за Мицубиши Галант 98г. 2.0tdi. Въпреки че колата е 98г. е с двигател пуснат 92г. Знам, че за същите пари може да се вземе кола с двигател с директно впръскване, който в мн отношения превъзхожда по-стария, но Галанта (поне за мен) изглежда мн добре и отвън и отвътре и все пак дори и стар си остава японски. Единствената кола, която бях харесал долу-горе е Honda Accord 97г. с Роувърския 2.0tdi, но не можа да ме грабне така като Галанта. Питам ви, защото прочетох доста за това как предкамерните не палят зимата, горят повече, тракат повече и т.н.

Не палят зимата ако нямат свещи, силен стартов ток или компресия под 13.Самия Галант като кола ще те изненада колко е евтин за подръжка.С по 2 носача на страна и цената на 1ния беше около 120лв. на "555".Мотора е със стара концепция и няма да имаш проблем със 1000 вида сензори.Може би само клапана за горивото, който седи на помпата, но той е лесен.Взимай и си свиркай :shock:


Този мотор определено е слаб за това купе. Ако е ръчкан и неподържан, най-напред ще имаш занимавка с някакъв ремонт, което няма да е от приятните занимания. А и като стане въпрос за японски части търговците обичат да дерат. А и не ти препоръчвам, ако взимаш части, да са от арабските по Симеон.
Отиди да ти мернат компресията и да ти прегледат как работи помпата и дюзите. Ако тези неща са в норма - взимай. Но не очаквай никаква динамика. За сметка на това двигателя не е лаком.
Прегледай я внимателно отзад подкалници / бомбета / вежди. Там много гният, да не е замаскирана.
Иначе возията им е много добра, особено с предното окачване, което е на по два носача.


Благодаря Ви много за вниманието :wink: За динамиката дето казваш, пак ще ми се стори доста добре, щото в момента съм на 1.3 атмосферен дизел :)







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.