IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Toyota Celica T23 (7th gen)


  • Не можете да пишете в тази тема
20 отговора на тази тема

#1 r1der

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 109 Мнения:
  • Репутация: 42

Публикувано 17 December 2010 - 11:02 PM

Здравейте!
Моля някой, който има или е запознат с този модел да даде информация за него, че гугъл е много беден на информация точно за този модел или поне на БГ... По конкретно питам за моделите до 03 година, че другите нагоре идват малко скъпички...
Всякакъв вид информация ще ми е от полза. По конкретно за мотора 1.8 VVT-i 143hp. Добър ли е като цяло, какъв разход дава, държи ли на тормоз (не че ще тръгна да я тровя, но знам ли този преди мен..), бях чел някъде че всички модели от 00 до 03 година са със слаби сегменти и бързо се издухвали, или пък че клапаните правели проблеми... Вярно ли е? (ПС- Наистина във youtube като съм гледал клипове където отварят капака на двигателя се чува едно тракане... наживо не съм чувал).
Що е VVT-i ? Някъде чета за разлика при отварянето и затварянето на клапаните другаде друго... ако може някой по компетентен да обясни. Също добре ли е че мотора е с верига а не с ремък?
От друга страна окачването как е, става ли за нашите пътища, скоростната кутия... масово са със 6 степенна - добра ли е? Интериора? Има ли хлоп-троп като минеш през дупка, има ли място отзад (за 3-4 човек).
Също така, по какво мога да различа европейския вариант от американския ако е с обръщана кормилна уредба? Някои модели имат шибедах, други не.. определящо ли е за нещо?
Какво трябва да гледам ако купувам такава?
Не на последно място частите и поддръжката, скъпи ли са и лесно ли се намират. Колко доло-горе струва едно обслужване на колата (масло, филтри...)?
Благодарен ще съм на всеки който изрази мнение по темата, за каквато и да е било информация за този модел, всичко би ми било в полза!
Мерси предварително!

#2 Светъл

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 664 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 17 December 2010 - 11:44 PM

VVTI, VANOS, VTEC, MIVEC - variable valve timing - различни имена според производителя за един и същ принцип - система за модулиране на отварянето и затварянето на клапаните. В най-общи линии работата й се състои в това да държи някои клапани (няй-често всмукателни, понякога и изпускателни) затворени, притворени или напълно отворени според натоварването на двигателя и работата с педала. Тия системи целят намаляване на разхода при градско каране, така че да - селиката е икономична - около 8/9 градски разход.
Моторът е много добър, разликата му с компресорния вариант е само в главата (то не е малко де, но все пак)
Приятел кара такава тойота и е много радостен, тропане няма, лошото е че можеш само един човек да качиш, но пък седалките са мн мн готини. За обслужване не мога да ти кажа сега, но окачването отпред се смени за около 1000лв - общо взето като при пасат и а4 и тук е с алуминиеви носачи, които вървят заедно. Иначе е пргава и като цяло мн приятна спортна количка. Друга алтернатива е MR-S, която е със същия мотор и задно предаване, но е доста грозна.

#3 nemo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 687 Мнения:
  • Репутация: 58

Публикувано 18 December 2010 - 02:38 PM

В 2 такива съм сядал....много ми е ниска,аз съм 181-182см.,тавана ми е на по-малко от 1см. над главата.....пробвай как ще ти е на тебе...

Те хората са си го казали - но реплейсмент фор дисплейсмент...даже и в секса е така ,некой като извади една голема лапатарка,пък нека после малопишлиовците да обесняват,че имало чалъми...та истината е в размера, от там нататъка са си чикиджийски приказки


#4 r1der

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 109 Мнения:
  • Репутация: 42

Публикувано 18 December 2010 - 04:02 PM

Аз съм висок 188 но мисля че решението за това е да пусна седалката назад... Като се кача в една такава ще видя...
И за да не ми е съвсем "гол" поста, ще постна един линк с информация за модела, за тези които след мен търсят :ok:
http://spisanie.mobi...ota-celica.html

Чакаме коментара на някой притежател на такава селика... :kiss3:

#5 taifun

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 January 2011 - 05:10 PM

Здрасти :?: Преди 6 месеца си купих такъв автомобил , само че е края на 2004 година. Засега нямам никакви проблеми с него и съм много доволен и много му се радвам :) надявам да бъда полезен.Ще заапочна от разхода на гориво. Значи в града ми дава около 9-10 , а извънградско ми даде 6,5 , като мисля че това е доста добре за такъв пъргав автомобил. Части не са ми се налагало още да сменям , освен съединител.Като купих колата беше в много лошо састояние саединителя ,може би защото колата е била собственост на жена , незнам :) Та , целия комплект съединител марка Valeo беше 210 лева , ти си направи сметка скъпо ли е. Обслужването : въздушен , маслен , горивен филтър и филтър - купе, всичко около 100 лева ,като най- скъп около 60 лева беше горивния филтър ,но ми казаха че не се сменя на всяка смяна на маслото ,а на около 60 000км, пистов ремък 25 лева , масло Toyota 5w40 5 лита около 130 лева. Лично на мен ми доставя голямо удоволствие колата , пъргава е и се държи много добре на пътя . Вътре не е от най- щироките , отпред не е чак толкова зле , отзад освен две финни гаджета няма как дачиш някои друг , но все пак говорим за спортен автомобил :) Въобще не съжалявам че си я купих и горещо ти я препоръчвам и на теб , успех :shock: пс. ето и малко снимки от моето возило

#6 НиКо

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 822 Мнения:
  • Репутация: 9

Публикувано 06 June 2011 - 09:51 PM

Мойте отзиви от тази кола също са доста положителни.

Просто от както излезе на пазара ми е мечта.

Когато за пъви път седнах вътре просто ме грабна.
Но всеки сам преценя.
До сега не съм качил човек,който 2-3 седмици подред след това, да не гледа автомобилните сайтове, за да си я купят :idea:

Щом искаш малкия мотор и да е пъргава - даваш 450лв и колата става 168 коня...(не ме питай от къде знам :wink: )
Гори ми 12-16 градско , 8 извънградско при 140-150 (грам не ги усеща)
Вози твърдо , но много стегнато
Частите са ефтини , а окачването е доста здраво.
Адски добре изчислена е за завои (толкова ме е яд ,че не е задно)
Има едно от най-красивите табла правени за спортни автомобили в този малък клас
Отпред е широка ,ако и двете предни седалки са максимално назад, дори ти се струва огромна.
Седнат ли 4 човека картинката е различна , но пак се ядва

Читава Селика под 10 12к лв. едва ли ще намериш!

Ако ти се чете много за модела и знаеш малко от малко английски
http://www.newcelica.org :idea:
Регни се да видиш какво означава истински форум :?
И как хората се грижат за колите си...
Публикувано изображение
От стойноста на всяка една част закупена от мен , независимо на каква стойност ще отделя по 3лв в сметка, която смятам да даря за благотворителност.Има много деца, които нямат нашите възможности.Ние не сме бедни!Нека бъдем благородни!

#7 temelkov

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 December 2011 - 06:58 PM

Колега как става 168к с 450лв просто неми е ясно. Благодаря предварително.

#8 Miro Psihara

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 14 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 December 2011 - 06:32 PM

колата е супер още ме еее яд че я продадох :ok: една година як спар и нищо не сам и правел

#9 Tison

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 19 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 December 2011 - 06:46 AM

Да попитам някой собственик да каже дали всички Селики са със сини пружини фабрично или ако е с такива означава че са сменяни със спортни. Понеже външно не мога да открия осезаема разлика, защото всички са ниски :naughty:

#10 temelkov

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 December 2011 - 06:25 PM

Колега лично моята не е със сини.

#11 temelkov

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 December 2011 - 05:14 PM

Хайде Нико, кажи моля те как да й вдигна кончетата, че bmw 320 6 цилиндара ме дърпа, а искам toyotata да победи.Карам Celica 2001 vvti, много ще съм ти благодарен.

#12 knk70

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 190 Мнения:
  • Репутация: 9

Публикувано 16 December 2011 - 08:04 PM

Колега, ако 320-ка те дърпа преди да правиш подобрения първо си оправи колата, че явно нещо и има: я запушен катализатор, я прескочил зъб на агренажния ремък :D Пък после може и да ти кажа как да дигнеш конете :)

#13 temelkov

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 December 2011 - 05:05 PM

Нищо й няма на колата. В много добро състояние е.

#14 temelkov

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 December 2011 - 08:09 PM

Хайде разбирач помогни на начинаещите, стига само приказки.

#15 НиКо

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 822 Мнения:
  • Репутация: 9

Публикувано 30 January 2012 - 02:20 PM

Ако 320ка те бие ... земи си продай колата ,за да не излагаш марката...
Сега съм с голямия мотор , но с малкия биех наред 325ци ...Дори съм скачал не веднъж на 528ци.

Пич от Пловдив съм.
Събери паричките и ела да ти направя Селиката малко по-бърза...
Не се излагай... Селика да падне от тоя мъртав кон...

Ако не му направиш 4-5-6 коли(зависи от състоянието на мотора ти) ме наплюй пред целия форум!

Не ми се пишат безсмислени постове...
0878 130 400 + 450-500лв
Публикувано изображение
От стойноста на всяка една част закупена от мен , независимо на каква стойност ще отделя по 3лв в сметка, която смятам да даря за благотворителност.Има много деца, които нямат нашите възможности.Ние не сме бедни!Нека бъдем благородни!







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.