IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Toyota Celica T23 (7th gen)


  • Не можете да пишете в тази тема
20 отговора на тази тема

#16 Dr3am3R

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 7 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 January 2013 - 08:12 PM

VVTI, VANOS, VTEC, MIVEC - variable valve timing - различни имена според производителя за един и същ принцип - система за модулиране на отварянето и затварянето на клапаните. В най-общи линии работата й се състои в това да държи някои клапани (няй-често всмукателни, понякога и изпускателни) затворени, притворени или напълно отворени според натоварването на двигателя и работата с педала. Тия системи целят намаляване на разхода при градско каране, така че да - селиката е икономична - около 8/9 градски разход.
Моторът е много добър, разликата му с компресорния вариант е само в главата (то не е малко де, но все пак)
Приятел кара такава тойота и е много радостен, тропане няма, лошото е че можеш само един човек да качиш, но пък седалките са мн мн готини. За обслужване не мога да ти кажа сега, но окачването отпред се смени за около 1000лв - общо взето като при пасат и а4 и тук е с алуминиеви носачи, които вървят заедно. Иначе е пргава и като цяло мн приятна спортна количка. Друга алтернатива е MR-S, която е със същия мотор и задно предаване, но е доста грозна.

Лол колеги моля ви преди да напишете някоя глупост се поинтересуваите малко какво е това окачване като на AUDI a4 с алуминиеви носачи на TOYOTA CELICA??Окачването е съвсем обикновено така наречено макферсън окачване.

Колега, ако 320-ка те дърпа преди да правиш подобрения първо си оправи колата, че явно нещо и има: я запушен катализатор, я прескочил зъб на агренажния ремък :D Пък после може и да ти кажа как да дигнеш конете :ok:


Тука същата работа Двигателя се задвижва със Верига а не с Ангренажен ремък
:lol:

Този пост е редактиран от Dr3am3R: 03 January 2013 - 08:15 PM


#17 Guest_zarko83_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2013 - 01:51 PM

колега оправи ли си автомобилчето?Наистина не е нормално да те бие това мъртво БМВ 320.Аз имам проблем с катализатора.Свети ми ЧЕК–а,закачихме я погледнаха я и казаха ,че е или катализатор или една от ламбда сонда-та.И въпреки това имам готини резултати в нашият клас,та дори и в по горни :clap1:

#18 Guest_zarko83_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2013 - 01:54 PM

Колега, ако 320-ка те дърпа преди да правиш подобрения първо си оправи колата, че явно нещо и има: я запушен катализатор, я прескочил зъб на агренажния ремък :D Пък после може и да ти кажа как да дигнеш конете :ok:

колега,верига не ремък!!! ;)

#19 Guest_zarko83_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2013 - 02:04 PM

колеги,можете ли да го разчетете.Къде е точно проблема?Принципно нямам никакви проблеми,да бъда честен.Но ме дразни тоя "чек" ,който свети постоянно.Чакам коментарите Ви.Благодаря :)

#20 sasdj

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 2 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 30 June 2013 - 09:15 PM

Здравейте :)
Не е много по темата, но бих искал да споделя малко лични впечатления. За целта ще сравня Селика 1800куб. / 143коня / 2001год. 177000км в много добро тех състояние (закупена и подържана в Германия, оторизиран сервиз етц...) със Митсубиши Еклипс 2000куб. / 147коня / 1998год. 442000км. (също закупен и подържан в Германия оторизиран сервиз). Плюсове на Селиката: много приличен разход на гориво (7/100 нормално каране смесен, 10/100 екстремно смесен), не се троши лесно от лоши пътища, системите се подържат лесно и рядко се повреждат, частите за подръжка са лесни за намиране и прилични цени. Минусите: Стабилност при сух път с много завои - не много добра (стандартното окачване не ми харесва), а при мокър път е още по зле. Даже и на магистрала. Шумоизолацията на купето не е от най добрите. Митсубиши Еклипс плюсове: Най големият е стабилноста във завои. Предполагам се дължи на факта, че е един от моделите с най добре разпределен център на тежеста. Удобството от употребата на нужните уреди ( огледала, скоростен лост, педали (някак си, не се налага да правиш излишни движения и същевременно държиш всичко под контрол...)) Минуси: Уф... Частите... трудно се намират добри, скъпи са и рядко има доставки навреме :( Безкрайното разбиване на всякакви видове тампони е дразнещо. Използвам тези два модела за сръвнение, защото са сходни. Някъде по горе някой беше препоръчал "заместител" на Зетката Митсу. в БГ има само едно, заради което си струва да дадеш 10000лв ( то толкова е оценено от собственика му в Карс.бг) което е около 300коня, добре направено + се качваш и караш. Отнесох се... Та в заключение: Относно динамика на двигателя, мощност потдаване на силов тунинг Еклипс е колата, но предпочетеш ли умерен спортен автомобил с добри параметри цена/мощност/подръжка Селика е колата. Както написах по горе, това е лично мнение и неискам да го натрапвам на никой! п.с. Изоставих подръжката на Еклипса и ще се фокусирам върху Селиката ;) Офтопик: Търся да закупя автопилот (от-до) за Селика, че и ако се намери някой да ми го монтира както трябва :) Поради факта че живея в Германия е наложително (невинаги ми се шофира екстремно) :)

#21 GOJYTO

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2015 - 11:08 PM

Здравейте.Предстои ми купуване на така мечтаната Селика. Колата е 2000г. 143 то коня.Разбрах ,че между 2000 и 2003 тези двг та горят масло.Колко разход е възможно да ми дава на 10 000 км /







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.