Лол колеги моля ви преди да напишете някоя глупост се поинтересуваите малко какво е това окачване като на AUDI a4 с алуминиеви носачи на TOYOTA CELICA??Окачването е съвсем обикновено така наречено макферсън окачване.VVTI, VANOS, VTEC, MIVEC - variable valve timing - различни имена според производителя за един и същ принцип - система за модулиране на отварянето и затварянето на клапаните. В най-общи линии работата й се състои в това да държи някои клапани (няй-често всмукателни, понякога и изпускателни) затворени, притворени или напълно отворени според натоварването на двигателя и работата с педала. Тия системи целят намаляване на разхода при градско каране, така че да - селиката е икономична - около 8/9 градски разход.
Моторът е много добър, разликата му с компресорния вариант е само в главата (то не е малко де, но все пак)
Приятел кара такава тойота и е много радостен, тропане няма, лошото е че можеш само един човек да качиш, но пък седалките са мн мн готини. За обслужване не мога да ти кажа сега, но окачването отпред се смени за около 1000лв - общо взето като при пасат и а4 и тук е с алуминиеви носачи, които вървят заедно. Иначе е пргава и като цяло мн приятна спортна количка. Друга алтернатива е MR-S, която е със същия мотор и задно предаване, но е доста грозна.
Колега, ако 320-ка те дърпа преди да правиш подобрения първо си оправи колата, че явно нещо и има: я запушен катализатор, я прескочил зъб на агренажния ремък
Пък после може и да ти кажа как да дигнеш конете
Тука същата работа Двигателя се задвижва със Верига а не с Ангренажен ремък

Този пост е редактиран от Dr3am3R: 03 January 2013 - 08:15 PM