IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Мнение за Fiat Stilo бензин


  • Не можете да пишете в тази тема
16 отговора на тази тема

#1 DJaMBaZza

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 243 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 05 January 2011 - 10:15 PM

Здр. колеги ,наскоро продадох старата си кола и предстои покупака на друга. Трябва ми сравнително компактна кола за млад човек ,предпочитам бензин... вариянтите са Фиат Стило 1.6 и 1.8 ,от тук идва въпроса кой от двата двигателя е за предпочитане? Другото е Пежо 307 1.6 бензин ,но четох много лоши отзиви и се разубедих така да се каже... Общо взето симпатична ,компактна кола до 7к. макс. Ще съм благодарен и съвети за други коли... без Голф 4 - несериозно ми е :)

Поздрави ;]

#2 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 06 January 2011 - 07:55 AM

Здравей ,колега!
От двата двигателя на които си се спрял 1.6 е по разумният избор ,мотора е познат от Браво и като цяло е доста по лесен и сравнително евтин за обслужване 16 клапанов мотор.
Имам сравнително голям пробег на Браво с този мотор и вървежа е задоволителен въпреки ,че разхода на гориво не е от най малките ,около 8-10/100.

Не съм много запознат с 1.8 мотора но мисля ,че е като при Ланчия Либра ,с вариатор и бубина за всяка свещ..
Мотора е доста скъп и сложен за обслужване..

#3 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 06 January 2011 - 08:34 AM

относно 307-та,проблемите са по скоро от електронно естество и то при дизеловите агрегати,бензина с едно ГИ е доста добър вариант(аз лично бензин не бих си купил де)
иначе Стилото отпред изглежда добре обаче отзад не са се справили итарианците(особено четиривратата и комби версии ,еле комбито с таз дръжка отзад-може би е за теглене?)
diesel power forever
ПКБ

#4 magic11

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 68 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 January 2011 - 10:25 AM

DJaMBaZza и аз се интересувах от Fiat Stilo. Четох, гледах, карах и накрая се отказах. :)
Предимства: добра визия за версията с 3 врати, модификациите с 1,8 и 1,9JTD са много динамични, евтина подръжка в сравнение с други автомобили от същия клас и година на производство - особено ходовата част, комфортна возия, ниска покупна цена.
Не ми хареса: качеството на материалите и сглобката на салона, скоростния лост, скърцането, цялостното чуство от автомобила. 1,6 и 1,8л. двигател са с 4 бобини,похапват повечко бензин, но и вървят. 1.8л. е с вариатор. Като цяло ако се намери Fiat Stilo 1.9 JTD с гарантиран по-малък пробег не е лош избор.
Колкото до Golf 4 - това е по-добрия автомобил.

#5 DJaMBaZza

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 243 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 06 January 2011 - 06:23 PM

1.6 ако похапва 10/100 градско ,не ми се вижда толкова зле?

Имам и др. вариянт... един познат е докарал в момента Авенсис като от аватара (старата ми кола) ,но фейса 1.8VVTi 130 коня... дали е по добър вариянт от Стилото и 307? Не ми се ще пак голяма кола ,обаче от миналата Тойота бях мн. доволен ,за 1 година нищо не съм пипнал освен обслужване... а при другите 2 доста негативни мнения изчетох и се обърках :)

#6 StK

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 692 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 January 2011 - 03:54 PM

При кола втора ръка всичко е един голям късмет или съответно липсата на такъв.
При ново състояние Тойотата е по-добра и от Стилото и от 307.
Ако е запазена и е на разумен километраж, колата не е лоша. Стига да е отстранен проблема с консумацията на масло, който беше актуален за тези коли, но в гаранционния срок уж го отстраняваха при всички. Колата трябва да се кара с много хубаво синтетично масло 5W-30 особено заради VVTi системата.
Двигателя е много динамичен и приятно еластичен. Хубаво е да не трябва да се правят някакви големи ремонти, че не са много евтини. Но ти си карал Тойота, така че си наясно.
А и друго, според мен 307 бензиново е доста по-качествена като кола от Стило бензиново.
Във всеки звяр има поне малко човещина,
в мен няма никаква, значи не съм звяр !
-------------------------------------------
Две неща ми трябват на земята, това са любовта и свободата.
Живота бих пожертвал за любов, но любовта да дам за свободата съм готов!

#7 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 07 January 2011 - 05:01 PM

1.6 ако похапва 10/100 градско ,не ми се вижда толкова зле?

Имам и др. вариянт... един познат е докарал в момента Авенсис като от аватара (старата ми кола) ,но фейса 1.8VVTi 130 коня... дали е по добър вариянт от Стилото и 307? Не ми се ще пак голяма кола ,обаче от миналата Тойота бях мн. доволен ,за 1 година нищо не съм пипнал освен обслужване... а при другите 2 доста негативни мнения изчетох и се обърках :hmm:

След като си карал японски автомобил незнам защо въобще се оглеждаш в посочените модели. Тойотата, която си посочил е значително по-надеждна и по-висок клас, което само по себеси говори за качествата на самия автомобил. Дизеловите варианти също са много добри, а и вървят задоволително :shock: .

#8 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 08 January 2011 - 01:28 PM

да особено "туркинчетата" на тойота са мноооого качествени :shock:
diesel power forever
ПКБ

#9 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 08 January 2011 - 03:36 PM

Авенсис - първо поколение - фейслифта. За него говорим :shock:

#10 stilo16

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 February 2011 - 09:28 PM

Google: Stilo 1.6 tuning и кво намерих :D :x Айде да ви споделя опит, че питате :( Имам Стило Комби от 2007-ма, търсих си голяма семейна кола, моторът е 1.6. Тогава дадох почти 11 000 лв за нея, за тези пари кола на 3/4 години с тези екстри просто не съществуваше. В последствие, се оказа, че джамбазите са си оставили ръцете там. Първо ми бяха отвъртяли бензиновата помпа, за да източат горитово явно и вонеше на бензин та не се траеше, намерих капака на помпата хвърлен настрани под задните седалки с разхвърляни настрани болтчета. Оказа се, че и картерът е ударен. При всеки по-остър завой святкаше лампата за маслото, в крайна сметка си взех картер от 1.6 браво '97-ма и се оказа, че и смукателя на помпата е счупен и плува в картера, като помпата е смукала от една дупка... тогава вече 60 000 км по-късно. Смених помпа и картер. Забравих да кажа, че купих колата на 54 000 км по километраж, на 4 години. Още първата година се оказа, че тампона на левия шарнирен болт е скъсан и шарнирът имаше луфт. Смених и двата носача с оригинални, карат вече 50 000км. По едно време започна така да тропа от задния мост, все едно карам на джанти, оказа се, че по форумите е известен проблемът с тампоните на заден мост, смених и тях с оригинални за 120 лв двата. Смених веднъж 4-те диска и всички накладки, въпреки, че не бяха износени кой знае колко. 2010-та сложих газов инцекцион защото ми писна с тия цени на бензина. Оказа се сега, че водната помпа ми е заминала след 80 000 км, които бях навъртял досега, смених и нея. 67 лв. Въпреки, че по принцип на 1.6 никога не се чупи водната помпа, явно бях изтеглил кривото :lol: От както имах колата нещо много неприятно тропаше в кормилото, накрая ми писна и го разглобих и се оказа, че някой ми е откачил въздушната въздушната възглавница и буксите тропат, след като се размятат откачени.. в крайна сметка, някакви неща са и се случвали на тая кола, но за 80 000км освен тая водна помпа друго не съм сменил, носачите можеха да си карат, само заради тоя тампон смених и двата. Наистина тривратото стило е просто убиец, комбито с тая задница, не е толкова красиво, но му свикнах и с го харесвам, както всеки си харесва колата щото си е негова :) След като се начетох по форумите и се запознах с други с такива фиатки, мога да ви кажа, че бензиновите нямат никакви проблеми откъм мотор. Проблеми с електрониката и прочутата грешка на air bag-a имат само колите 2001 – 2003 други проблеми бензинките нямат. Дизелите са супер, но имат проблеми с дебитомер и турбо пътища понякога, но предвид, че стилотата на приятелите ми са на по 500 000+ според комютъра на инжекциона, може и да е нормално. За да обощя, за 80 000км:
1. Носачи
2. Тампони заден мост
3. Водна помпа (предполага се, че антифризът ми от Кауфланд е замръзнал и и е **** майката, кой знае)

Edit: прочетох, че някой е поставил бобина –свещ като недостатък, ами то повечето коли вече са така мисля, проверявал съм 100 лв е едната бобина  силно се надявам да не изгори, майстора ми казва да си сменям на 20000км поне свещите. Други недостатъци като цяло колата няма, на мен лично ми тече масло от скоростната кутия, но са налага да сипвам само около 50/100мл на 2 години, така, че не е кой знае колко зле. За 80 000км пробег през лунния ни пейзаж мисля, че бива пак. Това ми е първата собствена кола, иначе съм карал всички модели от среден клас, като коли под наем, за около месец в чужбина, но те са били винаги под 10 000км така, че мога да сравня само тропането, определно моето стило тропа повече, но то и тропа повече и от всички стила в които съм се качвал 

#11 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 04 February 2011 - 09:42 PM

Ами колега, ти караш комби. По презумпция комбитата винаги тропат повече, без значение каква е колата ... не ме питай защо :(
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#12 stilo16

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 February 2011 - 10:15 PM

Ами колега, ти караш комби. По презумпция комбитата винаги тропат повече, без значение каква е колата ... не ме питай защо :(

Е, имам предвид, че тропат неща в кормилото, те инструментите и чудесата в багажника си ми тропат :x

viewtopic.php?f=43&t=54384

ехе.. 6-тото мнение, утре ще ви зачета форума :lol:

#13 SoHm

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 876 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 05 February 2011 - 03:41 AM

За да обощя, за 80 000км:
1. Носачи
2. Тампони заден мост
3. Водна помпа (предполага се, че антифризът ми от Кауфланд е замръзнал и и е **** майката, кой знае)




Ми че тва са повече от скромни ремонти по италионска кола нов внос.

#14 Graf_Drakyla

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 53 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 February 2011 - 10:58 AM

Колега АВЕНСИСА най-добре. Стилото след някой друга година няма да държи цена, а 307цата не ми вдъхва доверие.

#15 stilo16

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 February 2011 - 12:13 PM

Колега АВЕНСИСА най-добре. Стилото след някой друга година няма да държи цена, а 307цата не ми вдъхва доверие.

Коя година авенсис? Стилото наистина не държи цена, за 4 години 50%. Карал съм 307 CC, наистина беше върха, но не са ли много скъпи? Замисли се за едно 3 врато MultiJet или Abarth, по красива от тая кола... http://nfs.mobile.bg... ... f1=details







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.