IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Mitdubishi eclipse GSX Eagle Talon 1992 TSi AWD Стрийт Проект на Overboost


  • Не можете да пишете в тази тема
215 отговора на тази тема

#1 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 09:35 PM

Заводски Данни
Mitsubishi eclipse GSX Eagle Talon TSi 2.0 16V Turbo AWD
Двигател 4G63T 6 болта
Кубатура - 1997 литра
Мощност - 195hp при 7psi.

Стрийт проект !
Ъпгрейд 40psi.
Филтър - Custom
Бусконтролер - Custom
МАП - Custom
Моторната електроника - Сток + Custom
BlowOff Valve - Custom
Турбина - Custom
Изп. колектор - Custom
Смук. Колектор - Custom
Бутала - Custom
Биели - Custom
Колянов вал - Сток
Гарнитура на главата - Custom
Разпределителни валове - Custom
Инжектори - Custom
Горивен клапан - Custom
Скоростна кутия - Custom
Полуоски - Сток
Раздатка - Custom
Kардан - Custom
Заден диференциал - Сток
Амортисьори - Custom
Пружини - custom
Спирачна система - Сток от evo
Генерация - Custom
Бензинова помпа - Custom
Седалки - Custom
Волан - Custom

Екстри: Ел.огледала,Чупещ волан,Хидравлика ( Премахнати климатик и автопилот )
Първи в България с DSM Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток 4G63 6 болта двигател 400m.12сек.

Най-доброто време Личен рекорд с зимни гуми Сток Кутия в Клас "Стрийт" 11,426 сек. /209,38/1,773(23.09.2012г.)
Най-добре време до сега с много проблеми и екип от един човек (АЗ) 10.919 с адски слаба терминална 228.80км.ч и 60фута 1.732

Този пост е редактиран от TSI: 16 March 2017 - 08:34 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#2 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 09:44 PM

Ще се опитам да проследя целия тунинг процес на моята кола и да свържа всеки по-важен момент с гонките и състезанията в които съм участвал.
Надявам се да ви бъде интересно!

Без да правя каквито и да било подобрения в този и вид я измерих в София на Божурище. Даде време за 1/4мил. 15.50

http://www.vbox7.com/play:b17a0943
След това запретнах ръкави.
Колата си я правя Сам без никакви тунинг фирми и тнт.... Сам си настройвам смесите,тайминга и електрониката.Рядко ходя при майстори.

Първия ъпгрейд ,който направих бяха някои от безплатните модификации което ми помогна да вдигна налягането на турбото с 2 psi. над заводското преди да удари Fuel cut. Изрязах металната кутията на филтъра, премахнах едната пита на мафа, вакумите,емисиите, egr клапана.
Поставих механичен бустконтролер "Bonalume" с който съм и до днес. Autometer boost gauge най
-обикновени свещи NGK, кабели Magnecor 8.5mm
Колата беше с оргиналната 45мм изспускателна система когато направих първата си гонка.
Гонаката беше срещу Опел Корса доста напомпена чипосана и тнт. с 2.0 16v двигател


Eagle Talon TSi AWD 14B Turbo Vs Opel Corsa
http://www.youtube.com/watch?v=5D7DhDvUyX4&list=UUZHibwzITg8kijsPxZWL9JA&index=46&feature=plpp_video

Така изглеждаше след леките подобрения-нищо съществено :)

Този пост е редактиран от TSI: 05 February 2013 - 07:20 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#3 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 09:57 PM

Следващите леки промени по колата:
Филтър - Спортен

Бусконтролер - Механичен на 22psi.
Дебитомер - GM 3 Maft.
Моторната електроника - Stock
BlowOff Valve - Stock
Турбина - Stock
Изп. колектор - Stock
Смук. Колектор - Stock
Бутала - Stock 7.8.1
Биели - Stock 6 болта
гарнитура на главата - Stock
Разпределителни валове - Stock
Инжектори - Stock 450cc
Горивен клапан - Stock
Скоростна кутия -Stock
Раздатка - Stock
Kардан - Stock
Заден диференциал - Stock
Амортисьори - Stock
Пружини - Stock
Генерация - Цялостна 76мм.
Бензинова помпа - Walbro 255lph
Керамичен Съйдинител - ACT 2100 MB1-HDR6
Алуминиев маховик - Fidanza
Премахнах климатика и автопилота

Eagle Talon TSi AWD 14b Turbo Vs BMW 3.5 Turbo RWD Igor


Eagle Talon TSi AWD Vs BMW Turbo Pantalona

Този пост е редактиран от TSI: 12 September 2012 - 08:45 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#4 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 10:05 PM

Следващи Промени по колата Сливен 25.05.2008г.
Инжектори -
FIC 750cc
Горивен клапан - Регулируем
Широко лентова сонда - Zetronix Zt-2 A/F Ratio Meter

Turbo Timer - APEXi
Моторна електроника - Stock + Chip - Stage 3
Гуми - 205/60/15 YOKOHAMA ADVAN A048
Налягането на турбото 25psi.


Портнах Изпускателния колектор и заводското Turbo- TD05H 14b
По колата нямаше никакво олекотяване.


Eagle Talon TSi 14b Turbo 12.874@174.27 Vs Corvette C6
http://www.youtube.com/watch?v=23vXalmPatM&list=UUZHibwzITg8kijsPxZWL9JA&index=32&feature=plpp_video
12.656/176.29/1.742 (25.05.2008г.) TD05H 14b Turbo
http://www.youtube.com/watch?v=64vVkS1li4Q&list=UUZHibwzITg8kijsPxZWL9JA&index=33&feature=plpp_video

Този пост е редактиран от TSI: 04 June 2013 - 10:50 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#5 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 10:17 PM

Следващи Промени по колата:
Разпределителни валове - BC 272/272
Болтове на главата -
ARP
Хидравлични повдигачи -
3мм.
Изп. колектор -
OBX Т3
Уестгейт -
Tial 41mm
Турбина - КК-27 ( Правена ) която се разпадна и не довърших 1/4мил. по-късно беше махната
Воден радятор - Алуминиев

Спортен волан - momo
Спортни седалки - някакви



Сложих къса испускателна система излизаща отстрани на бронята която по-късно беше махната :( голяма глупост
Налягането на турбото остана непроменено 25psi.

Заварих централния диференциал

Сливен 05.05.2009г. 1/4мил. 12.064@196.29 поради разпадaнe на турбото, на края на 3 скорост изгубих мощност и последните няколко метра ги искарах на инерция.

Този пост е редактиран от TSI: 04 June 2013 - 10:53 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#6 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 20 January 2011 - 10:28 PM

Промени по колата 2010/2011
Смених съеденителя с нов по-силен - ACT 2600

Премахнах балансните валове
Затапих маслените пръскалки
Даталогер - PALM m5 - Продаден

Налягането на турбото остава непроменено 25psi.

Този пост е редактиран от TSI: 05 February 2013 - 07:37 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#7 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 21 January 2011 - 11:33 AM

Здравей,
Поздравления за колата! Резултатите са много впечатляващи, а ти си ги постигнал с възможния минимум... :?:
Много ми е интересно, дали питите след дебитомера, за които споменаваш са катализатори за улавяне на евентуалните бензинови пари, които биха могли да избягат след загасяването на колата. - не знаех, че на толкова стара кола може да ги има.

От всичко най-много ми харесва, че си дал 12.6@400м с това: http://www.rbracing-...ps/td05-14b.gif :) :) :)
0.22м3/сек (13.2 м3 за минута...) :)

Каква му е степента на сгъстяване?

... И всъщност със смяна на бутала и т.н. какво точно очакваш да подобриш в кола, която дава 12.00@400 м. ? :D
Аз бих му премерил компресия и т.н. и ако е в нормите не бих го пипнал! Бих се погрижил да съм абсолютно сигурен в охлаждането и бих го доизкусурил в този му вид. Например един хубав истински колд еър, евентуално смукател, но ако свещите не дават признаци на различна работа не бих пипнал и това... Водно/метанолов инжекцион също може...

Но ако имаш стабилно налягане на маслото, свещите са еднакви и компресията е еднаква за всички цилиндри, според мен би било грехота да го отвориш! До колкото имам спомен от единствения такъв двигател, който съм виждал разглобен, портовете са толкова големи, че правят каквото и да било портване безсмислено! Отделно, че има риск да смениш работили и проверени части, като буталата ти например с тунинг продукт от дребна серия на който да не можеш да му угодиш на луфтове и т.н. и който съвсем спокойно може да започне да си създава проблеми... Бутала се сменят на кола със слаби бутала... :shock: - сменяй маслото на 3.500-4.000 км и си ти :D

Поздрави!
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#8 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 21 January 2011 - 04:47 PM

Евала за колата и най-вече за това че сам си я правиш :shock: Гледал съм я няколко пъти на сливен и ме радва много.Всичко ти е ток само ми е чудно защо си затапил маслените пръскалки?
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#9 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 21 January 2011 - 10:24 PM

Здравей,
Поздравления за колата! Резултатите са много впечатляващи, а ти си ги постигнал с възможния минимум... :ok:
Много ми е интересно, дали питите след дебитомера....
Поздрави!


Благодаря ти,радвам се, че ти харесва проекта ми :)
Това е безплатна модификация :wink: за още 2psi. преди да удари Fuel cut. по този начин се лъже компютъра за навлизащия поток от въздух.

Заводската степен на сгъстяване е 7.8:1
Двигателя е :ok: За сега продължавам с нещата около самия двигател и окачването.
Поздрави!

Този пост е редактиран от TSI: 17 July 2012 - 10:04 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#10 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 21 January 2011 - 10:43 PM

Евала за колата и най-вече за това че сам си я правиш :ok: Гледал съм я няколко пъти на сливен и ме радва много.Всичко ти е ток само ми е чудно защо си затапил маслените пръскалки?


Често маслените пръскалки се чупят или остават постоянно отворвни.Затова реших да ги затапя. Има различни мнения относно тяхното премахване.Но предпочитам да се застраховам и да си нямам главоболия заради тях.Карам така от много време и нямам проблеми. :ok:

Този пост е редактиран от TSI: 15 July 2012 - 11:40 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#11 PARADOX_sf

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 702 Мнения:
  • Репутация: 83

Публикувано 13 February 2011 - 05:10 PM

Проспийд имаха доста неуспешен опит с този мотор и затапени пръскалки - затегна...
Как е управлението със заварен централен диференциал?

#12 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 13 February 2011 - 08:00 PM

Проспийд имаха доста неуспешен опит с този мотор и затапени пръскалки - затегна...
Как е управлението със заварен централен диференциал?


Здравей,
не съм запознат какво точно са правили в Проспийд и за това не мога да коментирам, но е много вероятно ако е бил по-късния 7-болтов двигател,който се слага в Eclipse 2G, да е направил Crankwalk и заради това да е затегнал.

Kарането със заварен диференциял създава малко неудобства при паркиране и остри завои.Но това не пречи да се кара градско :) положителната страна е че се дрифтва много лесно и стартовете са по-добри.

Този пост е редактиран от TSI: 16 July 2012 - 12:53 AM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#13 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 03 April 2011 - 08:44 PM

Турбина - TD05H 20G T3 Купина пробвана и Продадена в търсене на по голяма

Този пост е редактиран от TSI: 05 February 2013 - 07:40 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#14 TSI

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 817 Мнения:
  • Репутация: 277

Публикувано 04 September 2011 - 10:22 PM

Eagle Talon TSi AWD Turbo TD05H 20G 25psi. Vs Corvette C6 Modified Street Racing 1/4mil.

Този пост е редактиран от TSI: 15 July 2012 - 06:08 PM

Първи в България с DSM 1g Сток TD05H 14B Turbo Сток Кутия и Сток двигател 4G63 6 болта в 12ките.Най-доброто време и личен рекорд с зимни гуми 10.919@228.80 Без участите на тунинг фирми.

#15 S-stail

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 2,854 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 19 November 2011 - 05:14 PM

Здр какво време даде колата със 20ж-то?
Поздрави за колата.

П.С. За к27 знам,че е много чуплива турбина.
Публикувано изображение







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.