IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Formula 1 - новини


  • Не можете да пишете в тази тема
415 отговора на тази тема

#1 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 03 February 2011 - 07:30 PM

Първият отбор, който показа новия си болид е Scuderia Ferrari. Машината, с която Фернандо Алонсо и Фелипе Маса ще се борят за титлата през новия сезон носи обозначението F150, в чест на 150-годишнината от създаването на кралство Италия. Новото в колата е видимо на пръв поглед,но все пак повечето нововъведения се отнасят до техниката. След забраната на системата F-duct и на двойните дифузьори, те очевидно не присъстват. Възобновяването на енергия от спирането се завръща след една година пауза. KERS е по-малка от тази през 2009, но не по-малко мощна. Освен това тя отнема известно пространство от резервоара, който по тази причина е с 30 литра по-малка вместимост. Тестовете започват на 1 февруари, когато ФИА позволява тяхното начало.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
<p>Публикувано изображение</p>

#2 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 03 February 2011 - 07:36 PM

Ето няколко по-детайлни снимки :D
<p>Публикувано изображение</p>

#3 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 03 February 2011 - 08:17 PM

Ето и някои от останалите болиди

#4 qvkata

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 450 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 February 2011 - 07:49 AM

На мен ли ми се струва или гумите за този сезон са по-малък цолаж ?

#5 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 04 February 2011 - 10:11 AM

13 цола бяха :( не ми се вярва да са станали по-малки

#6 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 04 February 2011 - 08:05 PM

Същите са гумите, но по мнение на пилотите, задните издържали доста по-малко. Пирели се оправдаха, че било така, защото ФИА искали да е така. Да имало повече смени и интрига на пистата.
Личното ми мнение - Поредната простотия, която ще отблъсне феновете. Не се залага на пилотски качества и инженерна мисъл, а на тактика. Кога да влезе, как да кара, че да "пести" гуми... Тъпнята е пълна. Или ако заменим "пилотски качества" с "пенсионерско каране", положението ще е същото. Този, който пази гумите си, ще стигне по-далеч. Най-накрая ще ги накарат да карат с 60 км/ч.
Пистите и те са едни изсрани...Няма къде да изпреварват, ограничения притискат отборите да правят болиди, такива, че 15 от тях се събират в една секунда на обиколка...
Гледаемостта и популярноста на формата се запазва само защото има нови писти в календара и се развиват масово в Азия.
Тоя Бърни.....И няма ли накрая формулата да се отцепи от ФИА и да им тегли майните.
Хайде, дано тази година Макларън изкарат нещо от ръкавите. Миналата година им бяха къси ръкавите, но по-миналата бяха още по-къси. Дано продължават с иновациите и да смаят грида с нещо радикално. Последните снимки и данни са обещаващи. Ще видим в Бахрейн какво ще се получи.
Ауууу, и поредната простотия. Подвижните крила бяха разрешени, но с условие да се ползват само в следата на преследвания автомобил, с цел, да може догонващия да получи предимство. После обаче той няма да има право да си ползва крилото, а гонения допреди малко, а сега догонващ, ще може да ползва своето. Това ако не е простотия до шия... :(

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#7 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 04 February 2011 - 09:37 PM

Наистина опорочават яко шампионата... забраниха и зареждането... ся и икономии гоним.Колите са зверски осакатени(даже и на оборотите им посегнаха),пилотите също са орязани като състезатели :lol:
Състезание с коли и пилоти ли гледаме....или реалити шоу кой е по-по-най-тактик :) Виж миналата година шампионата чисто с тактика си го спечелиха РБ... ама и жабарчетата бяха доста големи баламурници да им се вържат :( Дори аз се досетих,че изтеглят пит-а на Уебър за да се излъже след него Алонсо и да се начука заедно с него в трафика...а Фетел(г*й) да вземе титлата... супер - смотаното лапе с лъскавата количка и тарикати в отбора спечели.
Тъжна картинка.Май няма скоро да гледаме такива красиви и радващи окото зрелищни надпревари като през 80-те :x
<p>Публикувано изображение</p>

#8 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 05 February 2011 - 07:10 AM

Пак ще спиме на някои кръгове и това е :( Според мен ще стане по-интересно като върнат двигателите с принудително пълнене. Май още другата година ще стане това :x стига да не измислят други ограничения.

#9 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 05 February 2011 - 08:45 PM

И с реактивни двигатели да са, все тая. Правилата са супер смотани, както и пистите като съоражения. Кои са най-добрите писти? Спа, Монца, Интерлагос и...дотам. От по-старите смотани са само Унгария и донякъде Австралия. Всички други трасета са като за градския транспорт. Бавни, тесни, скучни!

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#10 nemo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 687 Мнения:
  • Репутация: 58

Публикувано 05 February 2011 - 09:26 PM

Някой беше казал:Ф1 е спорт само за 2 часа в неделя следобед :( и е прав....Забележете как от няколко години шампионата се изтегля към страните с излишни пари...нефтените богаташи,азиатските тигри,а по-старите,класически дестинации го духат,ако не могат да си платят.И на Хер Тилке му върви бизнеса :x
А най-големият цинизъм за мен е да се говори постоянно за намаляване на разходите,и в същото време да се правят състезания на изкуствено осветление :lol:
И правилата ги променят всяка година не за друго,ами да не се допусне доминация на който и да е,щото в периода 2000-2004 интригата се беше позагубила,а като спадне интереса спадат и други работи....

Те хората са си го казали - но реплейсмент фор дисплейсмент...даже и в секса е така ,некой като извади една голема лапатарка,пък нека после малопишлиовците да обесняват,че имало чалъми...та истината е в размера, от там нататъка са си чикиджийски приказки


#11 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 05 February 2011 - 10:44 PM

Както казах, дедо Бърни трябва да си отиде и ФИА да отпуснат малко демокрация на отборите. Тогава нещата ще си дойдат на мястото.
Ако мога да правя аналогия, формула 1 се превръща от бокс(перлата на силовите спортове) в кеч(бозата на силовите спортове).
И немо е абсолютно прав. Нефтените държави дърпат стартове за сметка на старите, класически трасета. После дойде Китай, тази година Южна Корея, Сингапур измислиха и те трасе, дето е като трасе за бобслей, Индия и Русия(новите мощни икономики) се появяват на хоризонта. Тъпнята е пълна, а тоя дъртак защо ги трупа тия пари и тоя некадърник Тилке защо има права само той да проектира писти.....
Единственото завръщане беше подновяването на стартовете в Канада. Говореше се за САЩ....нещо не се случиха нещата. Японските писти се чудят дали да провеждат стартове, Англия също аха-аха да изпадне...какво да говоря... :idea:

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#12 martos.loco

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 102 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 February 2011 - 08:27 PM

Тъжна история. Аз си пускам чат-пат състезания от края на 70те и 80те години, като ми изпадне в нета. Не че съм бил роден тогава, но какво да я гледам тая боза.. За съжаление всичко е пари вече - футбол, формула 1.. каквото се сетите.
Но ще се следи и тоя сезон, какво да се прави - фенът си е фен. А тоя дъртак Бърни само с идиотските му решения и печалбарството на цялата федерация го свързвам.

#13 peppu

Offline

    Батман

  • Потребител
  • 754 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 06 February 2011 - 08:45 PM

И ся кво, няма да има писта в България.. :? :idea: Иначе сезон 2010 на Формула 1 беше много интересен и оспорван до последното състезание! А и каквото и да си говорим Себастиан Фетел си е пилот отвсякъде, един от най-добрите днес! Дано сезон 2011 да ни предложи много повече емоций, изненади и интересни моменти! :idea:

#14 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 07 February 2011 - 09:19 PM

Да, пилот си е Себастиян, макар, че не го харесвам. Засенчва любимеца ми Хамилтън. Което е зле от моя гледна точка, но добре за спорта. Все пак си мисля, че Хамилтън с/у Фетел в една и съща кола и отбор - победител Хамилтън, но това са си мои фантазии.
Мисля, че Уебър е добър пилот, но щом толкова години не се е доказал...късно е вече. Таланта му не е като на Фетел, както и Барикело примерно. Просто ако бяха такива таланти, щяха да ги забележат, а те са .....допълваща бройка. Е...и такива трябва да има. Но все пак малко ми е жал за Уебър.
Жалко за Кубица. Не ми е любимец, но е талант и според мен, само малшанса да кара за посредствени отбори го лиши от титла. Спокойно може да покаже това-онова на Фетел и Хамилтън примерно. Не се знае дали ще има шанса някога изобщо. Тъжна история. Дано поне запази ръката си.
А за пистата в България...учудвам се, че някой е вярвал, че това ще се случи. За мен е някаква игра с цел дивиденти, но кой, как, защо и кога...няма да разберем, а и мен не ме интересува.
Турция е 80 милиона, отделно е врата на арабския свят към Европа. Истанбул от своя страна е събирателна точка и от търговска, и от туристическа гледна точка, а въпреки това старта от Ф1 е с много слаба посещаемост. Какво би карало някой да мисли, че старт в България е рентабилен. Все едно да направят старт в....Зимбабве!
Мисля, че Унгария, въпреки историческата си стойност е келява писта и би трябвало да отстъпи място за някое по-перспективно ново трасе или легендарно старо. Франция, Германия, Великобритания...не е като да няма алтернативи. Португалия и ЮАР също са варианти, но не, Унгария, та Унгария. Писта за бобслей. Няма никакви изпреварвания, пистата е супер бавна. Тъпо!

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#15 peppu

Offline

    Батман

  • Потребител
  • 754 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 07 February 2011 - 09:30 PM

За това, че ако карат една и съща кола Хамилтън ще победи може да поспорим доста! Мисля че Фетел има по-добри умения от Луис и го доказа този сезон в повечето кръгове! Имаше и доста несполучливи състезания, но никой не е застрахован, все пак това е спорт и се случва на всеки! Всеки има любим пилот, аз симпатизирам на Себастиан Фетел и много ми допада стилът му на каране! За съотборникът му Марк Уебър съм напълно съгласен, в смисъл че и той е добър, но не се е доказал все още на високо ниво! Бих казал, че е на приливи и отливи, прави едно състезание, после две-три го няма никакъв или е на 7-8 позиция! :lol: А писта в България и аз също не съм вярвал, че някой ще тръгне да прави някога и да налива пари! По-скоро това бяха някакви спекулации, но незнам с каква цел, може би на някой му се искаше да е така, но не става! :bangin:







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.