IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

въпрос за испускателен колектор


  • Не можете да пишете в тази тема
9 отговора на тази тема

#1 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 20 February 2011 - 02:45 PM

имам един тръбен испускател 4-1 отворите вътрешно за 34мм на главата са 30 не целя никакво подобрение на вървежа с него просто ми харесва на вид дали ще има обратен ефект от него или сичко ще си е като по старо му

а и сондата на старя седи на около 15см от главата на тоси ще седи на около 50 см дали ще има значение

колата е сеат ибиза с слаб двигател (срам ме е да кажа какъв :ok: :cens: :cens: )
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#2 pumata_dp

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 169 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 February 2011 - 03:40 PM

колата е сеат ибиза с слаб двигател (срам ме е да кажа какъв :ok: :cens: :cens: )[/quote]
1.2, 12v, 3 cilindar4eta :cry_:
Моторът,що бучи под мен е труд на моите ръце, и тази песен на мотора е кръв от моето сърце!

#3 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 20 February 2011 - 04:07 PM

по слаб
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#4 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 20 February 2011 - 04:42 PM

От какво е колектора?Аз не бих го сменил
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#5 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 20 February 2011 - 04:47 PM

от 4 траби вътрешно ф34 с еднаква дължина около 50 см съединени в една ф50 :ok: :cens:

к35 маи не си разбрал въпроса не питам ти дали би го сменил а какво ще стане ако го смена
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#6 Nik40

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 481 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 February 2011 - 05:36 PM

Дай инфо за двигателя. Иначе такива теми, какво ще стане ако сложа тоя колектор на СЕАТ който дори е по-слаб от 1.2 но не казваш конкретно ... Ми звучи несериозно. И сам можеш да научиш какво ще се случи, аз съм против щом е 34 вътрешно, а говорим за порядъка на 50-55 коня кола. Самия канал на главата респективно порта е можеби от порядъка на 30-32 :ok:
R.I.P HENRI TOIVONEN; Боби; landikar
Така както вас може да ви боли глава, така нас може да ни боли кура
OLDSCHOOL racing team N&P
Лада ВФТС, Алфа ромео Спринт,GTV6 и още няколко с които се гордея..

#7 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 20 February 2011 - 11:13 PM

да порта е 30 колектора е 34 колата е ибиза 1.0 50 коня

порта на главата е някаде към 2300 мм площ а на колектора 3400 ако го смятам правилно ....
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#8 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 21 February 2011 - 09:28 AM

Точно за това ти казах да не го сменяш щото предполагам колко ще грохне с него :ok:
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#9 Nik40

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 481 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 February 2011 - 11:36 AM

На ниски ще е просто плякалка, аз бих го сменил, ама бих замерил време преди и след (до 100) .Иначе няма да си струва усилията и разправията. Изпускателната система на една кола е сложна колкото всмукателната, не е просто за канализация.
Ще влошиш изхвърлянето и въртящия момент на колата в ниски и средни обороти,в следствие от влошеното изхвърляне ще влошиш и пълненето. И ще се надяваш да тръгне във високи което е много по-малко вероятно отколкото да скапеш колата в ниски. Принципно по колекторни тръби (без гърнета и тнт.) има по-добър коефициент на пълнене.Все пак щом си пуснал темата предполагам имаш мерак такаче го смени и сам се увери в това което ти казваме.
R.I.P HENRI TOIVONEN; Боби; landikar
Така както вас може да ви боли глава, така нас може да ни боли кура
OLDSCHOOL racing team N&P
Лада ВФТС, Алфа ромео Спринт,GTV6 и още няколко с които се гордея..

#10 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 21 February 2011 - 02:16 PM

Принципно по колекторни тръби (без гърнета и тнт.) има по-добър коефициент на пълнене

Кадета например по колетори е абсолютна трагедия(и в ниски и във високи)от което си правя извод че по големите тръби на стоков двигател се отразяват зле.Требе си некво налягане в изпускателя все пак.
П.С.Автора иска да ги сложи за визия не за вървеж :ok:
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.