IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Toyota Rav4 2010 2.0l впечатления за 10000 км


  • Не можете да пишете в тази тема
5 отговора на тази тема

#1 stilian

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 53 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 20 February 2011 - 08:43 PM

Здравейте,

Тъй като смятам, че би било интересно сега в няколко реда ще напиша впечатленията си за Равката
която купих през Август 2010 година, като ще кажа и хубавите и лошите неща за колата, така че ако някой мисли
да си я купи да има достатъчно информация.

Така, да започна с изложението. Колата беше поръчана в началото на август с ниво на екстрите Executive и CVT трансмисия. Нужно беше да се изчака 3 седмици докато дойде доставката от Япония. Първите ми мисли като я получих бяха че съм си купил най-яката кола на света (както всеки си казва когато си купи собствена кола, без значение дали е нова или на старо).
Само след две седмици експлоатация видях първия и проблем, при движение по нашата магистрала Тракия се появява някакво пукане от таблото, достатъчно отчетливо че да ти прави впечатление отначало. Освен това не знам дали е производствен дефект но една от пластмасите на шофьорската врата трака, когато баса на радиото/ЦДто е силен. Това тракане се премахва като си подпра ръката на вратата така че смятам като дойде първи сервиз на колата да ги накарам да я стегнат/оправят тая пластмаса. Това като цяло са проблемите които съм имал за този пробег.
Като цяло колата е много добра, перфектния избор в ценовия и диапазон при малките СУВове. Разхода е 9,4 средно, 11,4 градско/ 8 извънградско (разход които като цяло не е висок). Досега не ми се е налагало да сменям нищо по колата, не са излезнали дефекти, което според мен е добре за 10000 км. Единствено ми се наложи да сменя челното стъкло, тъй като на магистралния очастък на Е79 камион беше разхвърлял камъни и един от тях стигна до стъкло с помоща на нисколетящ самолет Шкода Фабия. Обслужването в ТМ ауто беше добро и колата беше готова много бързо - 3 дена.

Това са впечатленията за 10000 км, като стигна 20000 смятам до добавя като още един голям пост в който ще включа и сервизното обслужване в ТМ ауто София.

П.П. За Модовете, темата съм я сложил в подфорум "Автосправочник" за да е по лесно видима... ако искате можете да я преместите кадето и е мястото.

#2 100IAN

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 808 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 February 2011 - 02:14 PM

я разкажи нещо за автомата и за 4х4.
какви обороти държи при 100 и 130 км/ч.?
тоя разход на какво каране е и как е постигнато?
последно, това 4х4 как се справя с качването и спускането на наклони(примерно крайни софийски квартали или примерно ул. т. търновски в лозонец)?
добро петъчно утро от мен и само да ви напомня,
че работата в събота ....изгражда характера и разгражда алкохола :))


Плавните и добре обмислени движения се явяват гаранция за успеха на всяко едно начинание.

#3 setra49

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 668 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 21 February 2011 - 03:49 PM

Ами 100Яне родителското тяло си купи такава преди година * те хорицата са на по 70 години, така че повече не им трябва*, та са също много доволни от количката... Вилата е на Панчарево, и леко минава през сняг до 10 см и през кални улици с коловози (не говоря за асфалтова основа)... Не са имали особени оплаквания за тракане и т.н. ама той татко и спокоино кара... Иначе има Descent control или там как се нарича, аз съм я пробвал на кал при около 7% наклон и спуска много приятно....
Fehlende Leistung wird durch Wahnsinn ersetzt

#4 100IAN

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 808 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 February 2011 - 04:17 PM

1. идеята е като види 4 пръста сняг в комбинация с разбит паваж и наклон дали свети цялото табло.
2. светенето на таблото не е проблем ако все пак върви, а не седи на едно място.
3. лятото на първият дъжд когато става асфалта добива вид като намазан с лубрикант при по - висока скорост 60/80/100 изключва ли 4х4 и чака ESP?
4. мултитроника как работи - по всяко време оборотите блуждаят и без никаква връзка с това което се случва на пътя или симулацията е ясно изразена, но все пак с комфортна смяна на предавките.
5. двигателя с тези скорости как се справя? 2.0 не е ли малко за купето? засилката да се прави от пазарджик за да изпревариш някой на пловдив. (карал съм гр. витара - достатъчно, че да осъзная, че за по - спокойна жена е добре ама ако си по - агресивен ще са необходими успокоителни при изпреварване).
6. обезшумяването по - добре ли е от предходната версия и поведението като по - висока корола ли е?
добро петъчно утро от мен и само да ви напомня,
че работата в събота ....изгражда характера и разгражда алкохола :))


Плавните и добре обмислени движения се явяват гаранция за успеха на всяко едно начинание.

#5 stilian

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 53 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 21 February 2011 - 05:33 PM

1. идеята е като види 4 пръста сняг в комбинация с разбит паваж и наклон дали свети цялото табло.
2. светенето на таблото не е проблем ако все пак върви, а не седи на едно място.
3. лятото на първият дъжд когато става асфалта добива вид като намазан с лубрикант при по - висока скорост 60/80/100 изключва ли 4х4 и чака ESP?
4. мултитроника как работи - по всяко време оборотите блуждаят и без никаква връзка с това което се случва на пътя или симулацията е ясно изразена, но все пак с комфортна смяна на предавките.
5. двигателя с тези скорости как се справя? 2.0 не е ли малко за купето? засилката да се прави от пазарджик за да изпревариш някой на пловдив. (карал съм гр. витара - достатъчно, че да осъзная, че за по - спокойна жена е добре ама ако си по - агресивен ще са необходими успокоителни при изпреварване).
6. обезшумяването по - добре ли е от предходната версия и поведението като по - висока корола ли е?

Ето отговор на въпросите ти:
1.Не се е случвало досега. Единствено веднъж таблото светна ЕСП и останалите системи, обаче това беше на паваж плюс огледален лед на който след като аз успях да мина с малко светене до края на деня имаше няколко катастрофи.
2.Отговора на 1 трябва да е достатъчен.
3.Не се усеща разлика, таблото и ЕСП не светят, колата не поднася.
4.Странен е мултитроника отначало.... Предишната ми кола беше Е300тд автомат и като се качиш от конвенционална скоростна кутия на ЦВТ е малко странно. Единствено бих казал като забележка е рязко ускорение на наклон - там има какво да се желае. Иначе сменянето на "симулираните" скорости не се усеща, това е идеята. Смешно че като го "натиснеш" оборотите падат а скороста се увеличава. Няма никакви неприятни усещания след еднодневно каране в което свикваш на кутията.
5. Изпреварванията са добре, двигателя е удачен - не го прави изтребител но и не е някоя мъртвец. Заради спецификата на кутията за да съм сигурен, като аз карам от време на време ползвам Спорт бутона или направо "перата" зад волана. Не ми се е случвало да ми умалее мощността. За съжаление от време на време се продкрадва една "лоша" мисъл дали не е по добре да я продам и да си взема БПУ Супра и Ярис, но успявам да се разубедя за часове.
6. За съжаление не мога да ти отговоря обстойно на този въпрос. Обезшумяването е добро, поне за мен - мога да направя сравнение само с Мерца, ЛЦ120 и Волво С40,С80 и е добро. Не съм карал обаче нова Корола така че това остава за някой който е карал и двете.
7. Добре се справя и с изкачването на стръмни улици от спряло състояние(това имаше предвид надявам се) и все пак си има и малко тръгване назад.
8. Не мога да кажа колко са оборотите между 100-130 но при нормално каране по магистрала дава 8л разход. Разход от 8-8,5 се прави с агресивно каране извънградско, множество изпреварвания.
Разход от 7 на 100 съм правил извънградско посока варна карайки максимум с 10 над ограничението, без да си поставям за цел да стигна колкото се може по бързо.

#6 obdobp

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 October 2011 - 06:10 AM

I am really so sorry , I don't mean any ignorance , but , can anyone guide me to view the forum contents in English language, is it available option??
sorry again , I am so fresh in here :mrgreen:







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.