IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Понижаване степента на сгъстяване - предложения ?


14 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 26.11.2003 - 01:47ч.

Мисля, че този проект ще се окаже надежден, а още повече при евентуален неуспех може да се върне в изходно състояние бързо. Трябва да се постави компресор на Пасат 1.8 8V 90 PS. Търсеният ефект е най-малко 30PS. Към момента сме се спрели на Garret T3, но това ще е обект и на по-нататъчно уточняване. На първа линия стои въпроса със степента на сгъстяване. Двигателя е ABS, който се пада рестайлинг на RP. От прочетеното тук и в Интернет стигнах до извода, че основно има два начина за да се постигне търсеният резултат:
- работа по буталата, блока и евентуално главата;
- поставяне на допълнителна пластина между две нормални гарнитури за глава;

Вторият вариант е по-лесен за изпълнение, по-евтин, безпроблемно връщане в първоначално състояние, но страда от леки технически недостатъци, като например гарнитурите да избият при по-голям надув. Но това е правено и преди и от опита на другите, споделен в интернет и премерен спрямо доработката на буталната група, вероятността да избие гарнитура е почти равна. Още повече, че търсените коне не са толкова много, респективно надува няма да е толкова голям - под или около 0,5 Bar. Изработването на такава разделителна пластина ще малко тънка работа, но ще бъде възложено на кадърни хора. Самият ABS e със степен на сгъстяване 9:1, a мисля че е една стойност като 8,2:1 ще е оптимална. Подобна доработка видях на www.tsr.nu, с разликата че става дума за суперчарджър и колата е Астра с C20XE. Самата пластина е 1мм тънка. Това е Kit-a на Enem за C20XE (употребяван):

Публикувано изображение

Прочитайки внимателно цялата www.tsr.nu разбрах, че човека си е имал доста неприятности със този употребяван Kit, а също и с двигателя като цяло. Дано ги пропуснем.
Ето и един успешен опит с Ford 1.8 16V, с такава пластина:

Публикувано изображение

За всмукателни колектори мисля да пробваме с такива от ПасатТД, ГолфТД, ДжетаТД, и Ауди 80ТД и 90ТД,на двигатели тип "RA" 1.6 и "SB" 1.6 се поставя стандартно Garret T3, което е повече от чудесно, а ако паснат на главата на ABS-a ще е върха. Тука трябва да питаме дизелджийте (понеже не съм разглеждал такъв двигател) дали изпускателните колектори на гореупоментите двигатели са на задната страна, под всмукателните колектори, както на бензиновите 8V двигатели? Но понеже VW обикновено работят върху един блок за да правят дизелови и бензинови двигатели, предполагам, че и с главите ще е сходно положението (надявам се, дано, на 1.9TD изпускателните колектори са отзад със сигурност).Ще проверя скоро...

RA 59kW 80PS 1600cc 08/88-07/89 PASSAT T-DIESEL
SB 59kW 80PS 1600cc 08/89-07/90 PASSAT T-DIESEL

Маслото от компресора ще се връща в картера посредством заварена тръбичка към картера. От къде ще се вземе маслото??? Някакви предложения?
Това са на първо време изникналите въпроси от за уточняване от първа "неоходимост". Моля да дискутираме върху това и възникналите в последствие въпроси.
Благодаря предварително.

P.S.: Не съм сред VW почитателите и собствениците, но бях замесен в този опит по стечение на обстоятелствата. За VW и двигателите им нямам много информация, ако изключим няколко книги за Пасат и Голф2 и Haynes manuals, всички в PDF формат сваляни от интернет, но нищо за бензиновите им турбо двигатели. Прибягването към турбо, а не съм 2.0L или GTi двигател е свързано главно с пари.

#2 OFFLINE   Postman

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 672 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 09.08.2013 - 12:16ч.

Публикувано 26.11.2003 - 08:50ч.

Доколкото успях да видя в AUTODATA-та, този двигател е с комплексна система за управление Моно Мотроник. При нея дозирането на горивото се управлява по 2 основни параметъра: положението на дроселовата клапа и честотата на въртене и в този смисъл при нея няма директен дебитомер, а количеството на постъпилия въздух се изчислява косвено. Според мен това ще доведе до малко по-големи трудности при дозирането на горивото при свръхналягане. Освен това системното налягане на горивото е сравнително ниско (около 1...1,2 бара) и при свръхналягане доста ще се доближат наляганията на горивото и на въздуха. Класически многоточков инжекцион май е по-подходящ. Дори механичен би работил добре (на Форд Ескорт 1,6 турбо 132 к.с. е Bosch KE-Jetronic).По принцип колкото по-високо е системното налягане, толкова по-слабо влияе на състава на сместа при свръхналягане. При К- и КЕ-Jetronic това налягане е около 5...5,5 бара а дюзите впръскват при около 3 бара. Това според мен е най-евтиното решение и с него можете да надувате и до повече.
Степента на сгъстяване според AUTODATA-та за ABS-двигателите е 10. Но колкото и да е, наистина най-лесния начин е с пластина между 2 гарнитури. Ако са качествени гарнитурите и пластината е добре изработена, мисля че и до 1 и дори повече бара свръхналягане няма да има проблеми с това. Само дето при високото налягане ще трябва да помпате масло под буталата за охлаждане. Това обаче го има готово на дизеловите двигатели, така че може да се вземе директно оттам.
Така като четях нагоре ми се стори че искате да пришиете на копчето балтон :( , ма лошо няма. Т.е. може би някой е намерил турбокомпресор и понеже има Пасат е решил да му го сложи. Обаче Garrett T3 има толкова много модификации, че ако сте намерили подходящата ще си е жив късмет според мен. Ако намерите означения на компресора и те интересува дали наистина е подходящ, мога да го проверя с един мой приблизителен алгоритъм. Иначе ползвай турбокалкулатор. Такъв има на http://www.turbofast.com.au
Компресора би трябвало да се захранва с масло от най-близкия резбови отвор на маслената магистрала чрез тройник.
Колекторите наистина са от едната страна на главата, така че ако стане изпускателния от 1,9 TD, трябва да си наистина щастлив :) . Твърде вероятно е фланеца на този колектор да е същия като на турбокомпресора, който имате (или ще купувате) или да е почти същия. Не е зле да се помисли и за интеркулер.
УСПЕХ :D
:( RESPECT :(

#3 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 26.11.2003 - 23:07ч.

Днес по щастлива случайност, докато ми изправяха една лята джанта в Кърджали попаднахме в рая на турбокомпресорите (не съм виждал повече от 2 компресора на едно място, а там бяха най-малко 10 затова му казвам и рая :roll:). Собственика на сервиза (за дизели) има и морга, турчин, говори прилично български, а колко разбира от коли незнам. Питам за компресор за Голф 1.6ТД, а той - те са два вида. Знам, ККК и Garrett. Имам и двата казва. Донесе един Garrett, доста изцапан, но се чете табелката - Garrett Т2, имаше и доста други цифри но тези бяха най-големи и ми привлякоха вниманието. Учудих се и го питах отново дали е от Голф 1.6ТД, а той потвърди. В една от книгите който имам е упоменато изрично, че е на "SB" и "RA" се монтира Т3, а на "AAZ" - KKK. Още повече, че този Garrett беше и с водно охлаждане (затова ли се нарича хибридно турбо?), а на картинките от книгата няма воден тракт. Значи или е сменян, или не е от 1.6ТД или просто не е от "SB" или "RA", или не е Т2. Както и да е. Мисля, че тези с водно охлаждане са по-добри от тези само с масло (така ли е?). Самият компресор не беше в първа младост, но и ние нямаше да го взимаме веднага. Даже не го огледах внимателно. Питах го за колекторните тръби - от 1.6ТД ще легнат перфектно на 1.8 бензин, или поне така се кълнеше, че е. В крайна сметка спазарихме компресора, всмукателни колектори, малката тръба която излиза от компресора към гърнетата, маслени маркучи и метална тръба (стари), водни маркучи (стари), за 300 лв. което направо ме учуди като цена, само компресора 250. И гаранция ще даде. Взех визитка. ще се споразумеем, още повече, че каза че "Такива (компресори) имам мнооого". Споделихме му и идеята, оказа се леко заинтерсован (поне за парите който може да вземе от нас де), а на тръгване даже каза: "Имам и едно такова, дето как се казваше, ама не компресор де, от таковата, Корадо, как му казваха..." - сетих се аз суперчарджър!!! "Колко го даваш?" - питам с крайно незаинтересован вид и отдалечавайки се от гаража, а той "Ами... незнам... за 150 лв. к'во ще кажеш?" - "Не ме интересува". Ако на някой му трябва G40 или G60, щото не го видях, да се обажда. Значи въпроса с турбото, колекторите и другите дреболии да кажам, че вече имаме конкретни решения. Пластината ще я правим пак в Кърджали, има лазер с ЦПУ, ще пречертаваме гарнитура, и после с АутоКад ще я дообработя. Незнам в какъв формат работят на тяхната машина. Накакви други идеи за пластината? Postman - за маслото за турбото - при дизела е взето от самия маслен филтър, VW-те имат там по два датчика или един датчик и тапа. Ще махнем тапата и ще се сложи маркуча, а турчина каза, че не е маркуч, а направо метална тръба, която ще ни я даде. Обратното масло влиза отзадната страна на блока - там също има тапа. Мисля, че е доре. А и стандартно е така. Ако вземем този Т2, ще е добре да се огледа хубаво от къде да вземем водата, така че ако имаш идея - кажи. Турчина каза - от маркуча който отива към парното ?!?!? Може и така да е. И сега идва ред на тънката тема - подаването на гориво. На ABS-a системата наистина е Моно Мотроник. Не съм я разглеждал, макар че имам някакъв PDF за нея, но и не съм дотолкова навътре с инжекционите. Останалите идеи който даваш са добри, но имат незавидното качество, че ще искат още пари, което не ни устройва много. Мислехме си за LPG. Нормалните изпарители са 100КW което е достатъчно за нас. Не искаме много мощност, просто +30 НР. Дали е възможно всичко да мине простичко с LPG? Знам, че има изпарители за турбо двигатели, всички големи производители на LPG уредби предлагат. Знам, че звучи смешно - турбо и LPG, но от тук търгнахме и с идеята. Без това колата гори газ като за световно, нека поне да има повече мощност, собственика иска най-малко 30НР. Ще минем ли по тънката лайсна като оставим сегашната газова плочка, или я сменим с друга с по-добър дизайн, развъртим достатъчно (или докрай) троиника от изпарителя и колата да работи с допълнителната желана мощност? LPG е спо-високо октаново число от бензин и това е добре за свръхпълненето. Но... винаги има но и искам да го знам, ако може някой да го каже. С какви проблеми ще се сблъскаме с LPG и поставянето на компресор, или още от сега да се отказваме? Не искаме да правим резачка и гориво гълтачка. Просто кола за всеки ден с повече мощност, като например 2.0L 8V 115 НP стандартен двигател. Това с копчето и балтона ми хареса :lol: За смяна на двигател и дума не може да става, защото колата е регистрирана на инвалид, това лято.

#4 OFFLINE   REMUS

    млад шофьор


  • Потребител
  • 55 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 27.04.2005 - 12:16ч.

Публикувано 26.11.2003 - 23:37ч.

Bashta mi kupi GARRET za 100 leva.Za 1.6 D ot PASSAT govoria.Zaedno sas ispuskatelni kolektori,trabichki za masloto,i edna chikiika za ohlajdane na masloto na maslenia filtar,a i edni pishki koito praskat maslo na butaloto i butalnia bolt.I vsichko tova za 100 leva,spokoino ne e kradeno.Edin negov kolega mu blokira dvigatel i go razprodade.Dizelovo tochno shte ti svarshi rabota zashtoto nagnetiava pod 0,4 bar.Ama moje da izduha ako gi niama teia praskachi na maslo.Ma to vie po-dobre da biahte vzeli G-kompressor-a,ako bil i reguliruem,extra.Ot 0,6-0,7 bar moje da go naduesh do 1,5 bar.A i mnogo evtino ti go davat toia G-kompressor.Pitai 1bar kakvi sa cenite na G-kompressorite.

#5 OFFLINE   Postman

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 672 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 09.08.2013 - 12:16ч.

Публикувано 26.11.2003 - 23:58ч.

disc написа:

...затова ли се нарича хибридно турбо?...
Хибридното турбо на Garrett означава, че са съчетани в обща конструкция турбината на серията T3 (Standard, Stage II or Stage III trim and the new exclusive Stage V) и компресора на серията Т4(T04B trim or T04E trim). Затова се означават като Hybrid T3/T4.
Маслото можете според мен да го вземете от там, откъдето мислите а също и да го връщате в картера по начина, който си споменал. Ще стане така трува ми се.
Не съм сигурен дали има смисъл да връзвате водното охлаждане, но ако все пак искате - може да стане с 2 тройника от маркучите за парното (подобно на случая с изпарителя на АГУ - дори може би същите тройници и компресора и изпарителя ще се свържат последователно).
Относно газовата уредба - незнам, вие си преценявате. Там има доста тънкости, които ограничават максималното възможно налягане , до което може да надувате. Ако по някаква причина върне горяща смес в колектора и той е пълен със сгъстена прясна смес, шанса да се разцепят маркучите е съвсем реален.
Според мен Т2 не е подходящ за този двигател, но това не значи че няма да стане разбира се 8) .

REMUS написа:

...Dizelovo tochno shte ti svarshi rabota zashtoto nagnetiava pod 0,4 bar...
REMUS, понеже вече няколко пъти упорито пишеш с какво налягане работят дизеловите турбодвигатели на VW, си позволявам да цитирам малко числа от AUTODATA за двигатели от началото на 90-те години:
Код на двигателя..............Налягане след компресора при пътен тест
CY.......................................0,64...0,76 bar
1V, JR..................................0,64...0,72 bar
SB, RA.................................0,64...0,83 bar
ABV, AAZ.............................0,60...0,83 bar
:roll: RESPECT :lol:

#6 OFFLINE   1BAR

    спазва правилата


  • Драг състезател
  • 200 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 30.04.2013 - 08:15ч.

Публикувано 27.11.2003 - 17:27ч.

Nakratko-tia gluposti s natiagane na gazovata uredba gi ostavete, Variantite za gaorivnata smes sa 2-Dopulnitelni djizi, koito da se vkliu4vat posredstvom dat4ik ot4ita6t naliagane, dosta slojno za izpulnenie, ili kompiutur ot G60. Napravo pri tzena 200-350lv za tzialata sistema na G60to niama smisul da misli6 po tozi vupros, tam gi ima vsi4ki ne6ta koito regulirat gorivoto, taka 4e uspeh v turseneto na digifant.
Kolkoto do G60 kompresora molia te kaji mi kude si go vidial, za6toto izdirvam pod durvo i kam,uk takiva.
A za stepenta na sgustiavane mislia 4e ve4e si naiasno 4e 2 garnituri s distanzionna plastina do 0.5 bara 6te ti svur6at rabota predovolno.
DRAGPOWER
AUDI 80 1800cm3 16V turbo
10.03 / 237 / 1.64

#7 OFFLINE   Postman

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 672 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 09.08.2013 - 12:16ч.

Публикувано 27.11.2003 - 21:05ч.

REMUS, понеже започна да пишеш неща свързани с налягането след компресора на дизеловите двигатели на VW, реших да си подложа с няколко цитата от AUTODATA. Мнението ти вероятно е изтрито, защото е било на латиница, но аз го прочетох преди това, така че ще си позволя да ти дам малко информация за тези двигатели и се надявам вече наистина да спреш да пишеш как турбото им прави "надув" 0,4 бара.
Код.........Модел...........Работен обем...............Мощност........Година
1V.........Jetta(83-92).....1,6D Turbo.................44(59)4500......89-92
1V.........Golf (83-91).....1,6D Turbo.................44(59)4500......89-92

AAZ.......Passat(88-96)..1,9D Turbo.................55(75)4400......91-96
AAZ.......Vento..............1,9D Turbo.................55(75)4400......91-96
AAZ.......Golf(91-98 )......1,9D Turbo.................55(75)4400......91-98

ABL....Transporter(90-)..1,9D Turbo.................50(68)3700......92-01

CY......Santana(80-88 )...1,6D Turbo.................51(70)4500......82-88
CY..........Passat(80-88 )...1,6D Turbo.................51(70)4500......82-88

JR.........Jetta(83-92).....1,6D Turbo.................51(70)4500......83-92
JR.........Golf (83-91).....1,6D Turbo.................51(70)4500......83-91

RA.........Passat(88-96)..1,6D Turbo.................59(80)4500......88-89
RA.........Vento..............1,6D Turbo.................59(80)4500......89-90
RA.........Golf(83-91)......1,6D Turbo.................59(80)4500......89-90

SB.........Passat(88-96)..1,6D Turbo.................59(80)4400......89-94
SB.........Jetta(83-92).....1,6D Turbo.................59(80)4500......89-92
SB.........Golf(83-91)......1,6D Turbo.................59(80)4500......89-91
Наляганията за съответния двигател можеш да ги видиш в предишния ми постинг. Те се измерват при пътен тест и затова границата е сравнително широка.

#8 OFFLINE   FUTiE

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 608 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 06.07.2014 - 16:41ч.

Публикувано 27.11.2003 - 22:54ч.

Ако питате мен това са ПЪЛНИ глупости!!!! За кво ти е да му слагаш на тоя двигател турбо бе?!?!!? Виждам да беше 5.0 или 6.0 да сложиш----да направиш нечовек!Гарантирам ти, че нищо няма да стане!!!! А и да стане няма да направиш нещо повече от 1.6 Турбо (стандартен)!
Така, че потърси да купиш Турбо мотор!!!
Аз едвам приспособих цифровата система от най-мощната Делта Интеграле в/у аналоговата на Уно Турбо. Постигнах наистина забелжителни резултати, но все пак имам турбо агрегат, а ти всичко това трябва да направиш------е гарантирам ти, чр няма да се получи нищо повече от...... :roll: :lol: 8)
Казвам ти намери си един турбо мотор----от Фиат или пък Алфа и пък Ево 3 Делта Интеграле който е 220кс и става над 300! Вземи G60 или пък ПРОСТО да е турбо мотор пък после като му сложиш по-голяма турбина ще се разбие, а не да правиш сам мотор! Това струва сума ти пари на компаниите ТИ ли ще го направиш!!! КАЗВАМ ТИ НЕДЕЙ!Ще сгрешиш.
Казвам ти има много мотори дори от Нисан Съни който е 220кс или пък нещо по -мощно, но гледай минимално да е 2.0---Фиат Купе даже ще намериш човек който да го купиш той нема да е скъп, а италианките яко се тунинговат!Японските също ИМАШ ИЗБОР! Човече не прави грешка Вземи силата и нея тунигновай.
П.С. Не, че искам да усуетя тунинг ентусиазмът ти, но според мен това си е безмислено 1.6 е СМЯХ!
"They called him only TSONCHEV!"
0887 260560
05 BMW E90 320i-BEAUTY
http://www.maxdrive-bg.com
http://www.ssmotorsport-bg.com

#9 OFFLINE   Joro

    спазва правилата


  • Потребител
  • 207 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.08.2014 - 20:17ч.

Публикувано 28.11.2003 - 20:43ч.

FUTiE написа:

Аз едвам приспособих цифровата система от най-мощната Делта Интеграле в/у аналоговата на Уно Турбо.

Виждам че си напред с материяла по електронния тунинг. Искам да те питам нещо: има ли смисъл на моята кошница (темпра 20i 8v) да правя чиптунинг. Из интернет и дават максимум 8 к.с. повдигане на мошноста. Заслужава ли си цялата операция и има ли някъде някой бинчета свободно из интернет (макар да ме съмнява)?
Човекът е човек когато е на път!!!

#10 OFFLINE   dido

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 3996 Мнения:
  • Репутация: 11
    Последно посещение: 26.07.2014 - 21:32ч.

Публикувано 29.11.2003 - 17:10ч.

FUTiE написа:

Ако питате мен това са ПЪЛНИ глупости!!!! За кво ти е да му слагаш на тоя двигател турбо бе?!?!!? Виждам да беше 5.0 или 6.0 да сложиш----да направиш нечовек!Гарантирам ти, че нищо няма да стане!!!! А и да стане няма да направиш нещо повече от 1.6 Турбо (стандартен)!
Така, че потърси да купиш Турбо мотор!!!
Аз едвам приспособих цифровата система от най-мощната Делта Интеграле в/у аналоговата на Уно Турбо. Постигнах наистина забелжителни резултати, но все пак имам турбо агрегат, а ти всичко това трябва да направиш------е гарантирам ти, чр няма да се получи нищо повече от...... :lol: :) 8)
Казвам ти намери си един турбо мотор----от Фиат или пък Алфа и пък Ево 3 Делта Интеграле който е 220кс и става над 300! Вземи G60 или пък ПРОСТО да е турбо мотор пък после като му сложиш по-голяма турбина ще се разбие, а не да правиш сам мотор! Това струва сума ти пари на компаниите ТИ ли ще го направиш!!! КАЗВАМ ТИ НЕДЕЙ!Ще сгрешиш.
Казвам ти има много мотори дори от Нисан Съни който е 220кс или пък нещо по -мощно, но гледай минимално да е 2.0---Фиат Купе даже ще намериш човек който да го купиш той нема да е скъп, а италианките яко се тунинговат!Японските също ИМАШ ИЗБОР! Човече не прави грешка Вземи силата и нея тунигновай.
П.С. Не, че искам да усуетя тунинг ентусиазмът ти, но според мен това си е безмислено 1.6 е СМЯХ!

Май не си му схванал основната идея на човека... Целта не е бегачка, а просто искат кола, която гори много, да си оправдае разхода. Аз поне така го разбрах... :roll:
<p>Публикувано изображение</p>

#11 OFFLINE   su

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 197 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 11.02.2007 - 01:45ч.

Публикувано 29.11.2003 - 20:51ч.

Май най-добре е да се вземе дори скапан турбодвигател и да се човърка.Доста е сложно всичко,пък и моторът е малък.Да ви кажа,един приятел има Хюндай купе 1.5 турбо.Не знам мощността,някъде м/у 130 и 150 к.с.Понаправен леко,има лек тунинг,върви добре.Обаче няма нищо общо с 2.0 турбо мотор,абсолютно оригинален.Просто са му малко кубиците.
Ако вземеш един по-голям мотор и му присадиш турбо,резултатите ще са много по-добри.

#12 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 30.11.2003 - 14:00ч.

dido e схванал идеята. Не казавам, че е лесна работа да се направи турбо двигател от атмосферен, особено разделителната пластина и смесообразуването. Не съм търсил още мястото където ще бъде направена, но едва ли ще е толкова лесно. Дори да направя чертежа на АутоКад, в завода няма работят с такъв формат и ще се наложи да се преправя. Смесообразуването също е гъделичкащ проблем, LPG-то може и да реши проблема, плочката се поставя преди компресора и се експериментира, незнам при каква температура се запалва пропан-бутана но едвали под 150 градуса, значи топлината от компресора няма да е пречка. Остава регулирането на подаването на газ. Самото налягане от бутилката е доста високо, което е добре, но липсва управлението като при газовия инжекцион, а няма как да си го изфабрикуваме. Идеята за Digifant не е лоша, даже може би най-удачна, но това е свързано с още разходи, и най-лошото - много груба намеса в окабеляването на двигателният отсек. Продължавам да се чудя и да търся решения ...

#13 OFFLINE   cool4o

    нов шофьор


  • Потребител
  • 44 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 24.02.2014 - 15:03ч.

Публикувано 23.12.2004 - 17:13ч.

Pichove vidqh che podrazbirate ot tuning... ta taka az imam edno zapitvane kym vas. Imam mercedes 123 2400cc disel i sa mu pravq remont na dvigatelq i edin priqtel mi dade negovite stari butala ot syshtata kola obache 5 cilindara i butalata sa mn hubavi.... toi im e pravil otvor otdolu na butaloto za dopulnitelno ohlajdane i e pravil na negovata kola nekvi masleni magistrali za da se ohlajdat po dobre butalata shtoto shte mu slaga turbo ta vyrprosa mi e ima li smisyl i az da pravq na moq motor dopylnitelno ohlajdane na butalata te taka i taka sa srqzani. I s kolko konq shte se vdigne, zashtoto sega mi e 78konq i neshto mn mn ne me kefi :shock:) haha mijava rabota ta na kolko konq gore dolu shte stane , blagodarq vi predvaritelno!

#14 OFFLINE   Joro

    спазва правилата


  • Потребител
  • 207 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.08.2014 - 20:17ч.

Публикувано 27.12.2004 - 23:25ч.

Ако ще слагаш турбо, охлаждането на дъната на буталата е почти задължително, а колко ще ти се вдигне мощноста е относително и трябва някой друг - по запознат да каже. Успех
Човекът е човек когато е на път!!!

#15 OFFLINE   cool4o

    нов шофьор


  • Потребител
  • 44 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 24.02.2014 - 15:03ч.

Публикувано 28.12.2004 - 20:28ч.

Еми аз вече съм го решил 100% да слагам така, че ще видя какъв е ефекта и ще се похваля :arrow: а освен допълнителното охлаждане на буталата можете ли да ми кажете нещо по така щото тоя дето и тои ше слага не ги знае на 100% нещата и така. Та аз ще хвана мазането на турбината от картера и оттам към масления ми филтар, надявам се че ще се получи добре. Е ако знаете неще помогнете





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.