IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Renault Scenic питане


  • Не можете да пишете в тази тема
16 отговора на тази тема

#1 vasko161

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 July 2011 - 02:49 PM

Здравеите. Искам да попитам какво мислите за renault scenic 1.9 dti (98 k.c.). Четох доста за рено и навсякаде казват различно. Нарочно питам тук, като мисля че ще е безпристрастно. Разбрах че този двигател е икономичен, но как е на това купе? Колата има ли конкретни слаби места? Като е дизел, ще има ли проблем с паленето зимата? Благодаря предварително на всички. :)

#2 mclsdreal

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,867 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 10 July 2011 - 03:14 PM

Зависи какво търсиш в този автомобил...икономия, пъргавина, пространство и така нататък. Първо се увери на теб какво ти се кара, аз бих те посъветвал да си вземеш бензиново 16v. Дизела ще ти е муден със сигурност повярвай ми !
Влез в рено форума, там ще намериш много приятни хора които ще ти дадат много съвети !
Зимата няма да имаш проблем, ако си обслужиш мотора както трябва с хубави части- свещи, масла, филтри.
За ръждите...според зависи от къде ще я купуваш...не разбрах само коя година е Сценик-а :)
Какво прави Лотар Матеус когато България се класира на евро 2012?...Гаси Плейстейшъна и си ляга...

#3 vasko161

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 July 2011 - 03:32 PM

ами колата е 2001 година. Добре би било да е широкичко вътре. За пъргавина...няма да ходя на състезания, но поне и да не е все едно да карам икарус :) . Иначе бих искал да е по-икономично, а и поне няма да плащам голям данък.

#4 mclsdreal

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,867 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 10 July 2011 - 03:47 PM

Еми 1.6е мотора...е доста муден, кара се приемливо със 120-140км/ч. но е муден при изпреварване, а и лесно се газифицира. С нафтата...простоо не знам как ще го изтраеш извънградско :)
Какво прави Лотар Матеус когато България се класира на евро 2012?...Гаси Плейстейшъна и си ляга...

#5 vasko161

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 July 2011 - 03:59 PM

:w00t: ок...благодаря за отговорите :)

#6 RENAULT 1.7

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 29 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 July 2011 - 07:04 PM

мотора 1.6 или К7М е най-смотания двигател на рено.на мегана е ок но на сценика му тежи особенно ако си и спортна натура забрави за динамика.добре си се насочил към 1.9 дти.

#7 illest

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 251 Мнения:
  • Репутация: 14

Публикувано 25 July 2011 - 08:27 AM

Момци този набедения К7М не се слага след 99та на Сценик... :ok:
1,9 дти незнам да ти кажа - по принцип не е лош мотор според думите на хора от форума на Рено, доволни са.
Като искаш малкия данък имаш избор точно 2 мотора :
Дизелов - 1.9 дти - 98 коня
Бензин - 1.4 16в - 95 коня
Но проблема е, че 1.4 16в са ги слагали само 2 години (99-01) :nono: и след това чак в следващата фаза са ги слагали отново..
<p><em><strong>Four doors for more WHORES : )</strong></em></p>

#8 nakata_206_2.0

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 119 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 August 2011 - 02:02 PM

renault scenic 1.9 dti (98 k.c.). :ок:

много добра колица е това баща ми има такава и вече 4 години само масло и ремъци ама тои я кара като последната S-класа за 300euro :ок:

#9 gicho76

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 11 February 2012 - 07:01 PM

Aз карам такъв Сценик, като преди това съм имал цялата гама VW до Passat B5 вкл., 2000г, 1,9 dti, 98k.s, мотора е пълно копие на 1,9tdi на VW, разхода в града ми е 6,5-7/100л , а на дълго с нормално каране и климатик ми е падал на 4,9/100л. В момента до -17 не съм имал никакви проблеми сутрин само с 1 подгряване, а над 0 никога не подгрвам - направо паля. Данъка е към 30лв. Колата е висока с гуми 185/65/15 по каталог. От 1,5г. я имам, втора зима, стабилна е на пътя, като разбира се това зависи от правилно подбраните гуми за сезона. За ръжди и дума неможе да става, много сериозна антикорозионна обработка е направена, отдолу под калниците е с мокет, а предните са PVC. Обслужването е елементарно и евтино, като на Голф 4 примерно. Окачването също. Страхотни фарове. Oт към комфорт, екстри и обем е помислено абсолютно за всичко /има 3 джабки отпред, 2 под предните седалки, 1 в подлакътника, 3 под задните седалки, и 2 в краката отзад/. Седалките се махат нацяло с 2 клика , а може и само да се сгънат, средната става на маса. Единствено ми липсва завъртането на 180 градуса на предните седалки, като на Еспейса. Динамиката не е лоша - като на 90к.с. VW Пасат, 1.9 tdi примерно, но се прави качествен чип тунинг +30 коня и 65 Нм въртящ момент и този проблем отпада /срещу 300лв./
Ако имаш конкретни въпроси може да ме питаш на л.с. или скайп: laptopfen1

#10 daci12

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 April 2013 - 05:58 AM

здравейте приятели какво мислите за рено сценик 2004,1,9dci.120к,с става ли мисля да си купя такъв за около 5000-5500

#11 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 24 April 2013 - 07:11 AM

здравейте приятели какво мислите за рено сценик 2004,1,9dci.120к,с става ли мисля да си купя такъв за около 5000-5500

Най-много колеги имам с такива коли, с този мотор! Много са доволни. Като цяло лоша дума не съм чул за този автомобил. Ако харесвах сапунерките, щях да си купя и аз такава. Колата е с всички екстри, място много, нисък разход на гориво, средни цени на части. И ремонтирането не е кой знае какво чувам. Няма да сбъркаш, ако я купиш. Само незнам сега на какви цени вървят.

#12 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 24 April 2013 - 08:47 AM

На мен пък не ми харесва. Почти всеки друг ван - било то немски, френски, италиански и т.н. е по-качествен и по-надежден по мой наблюдения. Двигателя е хубав - да. В пъти по-надежден от бензиновите Сценик, които преди години толкова хора покрай мен се набутаха да изкупуват и после да се чудят на кого да пробутат.

Иначе подробно:
- от тия всички екстри ще е цяло чудо ако всичко работи
- таблата просто гаснат на 4-5 години и ремонта е скъп,
- датчиците късат нервите, ел. стъклата не стават за никакъв чеп....
- 1.9 дци 120 коня е новия мотор, има някои проблеми с охлаждането, но като цяло е добър. С демпферен маховик е, а като се наложи смяна - цената му е 1800лв
- ръчната спирачка (електронна) се прее*ава често - 200 лв и за там
- ЕГР клапан - 300-350лв смяната
- турбината е 1300лв - издържа не повече от 150 х. км, и не се знае дали като купиш колата турбината вече няма да е за смяна

Като цяло всичко е въпрос на късмет, но за 5500лв Сценик 2 аз лично не бих си сложил въжето да си купя. Не е сигурно, че всичко гореописано ще ти се развали (е, освен таблото, датчиците и турбото, които при всички са консуматив), но за мен Сценик 2 са прекалено нежни. Аз лично бих се преориентирал към Зафира..... Или Сценик 1 с DTI мотора.

Този пост е редактиран от Mufasa: 24 April 2013 - 08:48 AM

<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#13 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 24 April 2013 - 09:05 AM

На мен пък не ми харесва. Почти всеки друг ван - било то немски, френски, италиански и т.н. е по-качествен и по-надежден по мой наблюдения. Двигателя е хубав - да. В пъти по-надежден от бензиновите Сценик, които преди години толкова хора покрай мен се набутаха да изкупуват и после да се чудят на кого да пробутат.

Иначе подробно:
- от тия всички екстри ще е цяло чудо ако всичко работи
- таблата просто гаснат на 4-5 години и ремонта е скъп,
- датчиците късат нервите, ел. стъклата не стават за никакъв чеп....
- 1.9 дци 120 коня е новия мотор, има някои проблеми с охлаждането, но като цяло е добър. С демпферен маховик е, а като се наложи смяна - цената му е 1800лв
- ръчната спирачка (електронна) се прее*ава често - 200 лв и за там
- ЕГР клапан - 300-350лв смяната
- турбината е 1300лв - издържа не повече от 150 х. км, и не се знае дали като купиш колата турбината вече няма да е за смяна

Като цяло всичко е въпрос на късмет, но за 5500лв Сценик 2 аз лично не бих си сложил въжето да си купя. Не е сигурно, че всичко гореописано ще ти се развали (е, освен таблото, датчиците и турбото, които при всички са консуматив), но за мен Сценик 2 са прекалено нежни. Аз лично бих се преориентирал към Зафира..... Или Сценик 1 с DTI мотора.

Сценик с 1.9 мотора DTI май се води, са по-здрави. Това с таблото е така, прав си, ама го правят гледам. С турбото аз не съм чул да са се оплакали, но е вярно, че си е консуматив. Не ме учудва - на мойте американски изгъзици ДВГ им се води консуматив. Демпферния маховик го правят с обикновен, и тогава съединителя вече си излиза 500 лв. Това лично го видях. Вярно, малко тресе на ниските като тръгва, но после няма проблеми.

#14 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 24 April 2013 - 10:12 AM

То таблото се прави.... за 4-5 години и после пак. :mrgreen: Зависи от климата и атмосферните условия :mrgreen: И да, DTI е по-здравия мотор, но се слага на Сценик 1. Намират се за по-малко пари, и на човека ще му останат за обслужване и да се почерпи с приятели. Поне аз така бих постъпил ако трябваше да взимам конкретно Сценик. :)

http://www.cars.bg/c210048
http://www.cars.bg/c186761
http://www.cars.bg/c167323

По 2500-3000лв са, обслужването е по-евтино заради братството с Меган, и най-важното - няма да ти създава проблеми. :) Сценик 2 почват от 2 хилки и нагоре, но за мен трябва да си мазохист да я вземеш за по-малко от 3000. Аз така замалко да се окача да си купя Лагуна 2 с тоя мотор за 2500, и ето, че точно същата вече е непродаваема, защото хвърли турбината и сега отзад пуши като запален трансформатор от Кремиковци. Колегата Bimero си беше взел такава, но доколкото разбрах беше за малко пари защото е от негов човек. Иначе за същите пари от непознат - доста сериозен риск. Всичките ремонти са пари.... Но отново - аз лично бих предпочел Зафира или Ксара Пикасо.
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>

#15 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 24 April 2013 - 02:34 PM

дти винаги е за предпочитане пред дци
за турбините е верно ,че са консуматив
diesel power forever
ПКБ







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.