IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

колко са зле пунтотата


  • Не можете да пишете в тази тема
27 отговора на тази тема

#16 KaTsArA

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 54 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 September 2011 - 09:08 PM

Колега ако имаш път към Пловдив с удоволствие бих те повозил и да си направиш сметка как е колата като цяло :ok: а колко зле са пунтотата е супер относително колкото и колко зле е др. автомобил :shock:
GT 1.4 TURBO 8V

#17 CeCko2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 533 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 September 2011 - 02:16 PM

Както каза Жорко, въпрос на бройка е! Всяка е различна, както впрочем и с всички коли. Пунто турбо е чудесна количка според мен, стига предишният собственик да е бил пич!
<p>Пръдлив катър нива не оре!!!<br /> </p>

#18 sinhro

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 October 2011 - 12:41 PM

Така искам да се включа и да кажа, Пунто ГТ е много капризен автомобил, човек който го купува вижда че е с ниска цена но ще трябва да ревизира мотора задължително за да няма по-нататъчни проблеми... Другото което искам да кажа е че ФИАТ не могат да бъдат така негативно отхвърляни при положение че са едни от малкото автомобилни конструктори които изцеждат спортните си автомобили при повече от 60 % КПД на мотора, те за това и се чупят така, защо БМВ и Мерцедес не се чупят отговорете си сами... лично аз съм сменил 2 ГТ-та в момента карам и Хонда б16а2 и мога да ви кажа че по нищо Пунтото (131к.с) не остъпва на атмосферния главорез, седи на задния калник на гейшата. При тях е на късмет, лично според мен са по-добри от Уно поради ефекта на анти-корозия :giggle:
<p>Не всички хубави неща в живота са неща.</p>

#19 face

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 76 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 29 October 2011 - 03:42 PM

само да кажа понеже съм карал мк1 и имам мк2

1. нищо общо от единия модел до другия, единия имаше проблеми със загряване и гарнитури и т.н.
2. мк2 1.2. 16в върви и вдига 180-190 км за кола 80 коня мисля, че е стабилно :ok: хубава е от вътре, от преде като караш немое да си помислиш че караш кола 1000 кила на класа на поло, щото отпреде е широка и доста висока, по добра от поло и фиеста определено на размери :D но като цяло е боклук грешки в тоците , комповете спичат, фаровите колкото са хубави толко лесно се чупят машинките им и гори 8-9 на 100 :D боклук от сякаде е кола която е 1.2 80 коня да гори 8-9 бенз (естествено говорим за каране из града и нормално каране не , като бабичка)

Дизелите обаче са повече от супер здрав и економичен двигател ! Недостатъка им е само, че трошат тампоните на мотора понеже..... незнам , немоа си го обесня тва . В момента имам 1.9. jtd 2004 година и е страхотен мотор , много здрав с разход 6 градско , ако са влачя може и 5.5 но, като цяло след 2000 година JTD e super двигател. МултиДжет един колега има пунто пак 3.8 л гори на 100 км , 100 коня.

Пиша го тва, не щот някой ми го е казал, а щото съм имал възможност да пробвам горе посочените модели и разбрах или пунто дизел или пунто абарт и никъв друг фиат (даже рима има) :D

Пунтото ми е jtd 85 коня и съм се пускал с голф 90 коня и съм го бил, с нисан примиера 100 коня пак съм го бил, поло 85 коня бензин го взех на всяка една скорост.

Така , че колеги Пунто е най доброто от фиат и не само според мене, според много хора , които са имали 2-3 коли от марката. Копувайте смело нафтови печки.

Обаче аз понеже искам бензинова кола съм се насочил към хондите и мисля, че тва са най добрите коли въпреки , че нямам хонда :D

#20 misho_

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 216 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 December 2011 - 07:19 PM

само да кажа понеже съм карал мк1 и имам мк2

1. нищо общо от единия модел до другия, единия имаше проблеми със загряване и гарнитури и т.н.
2. мк2 1.2. 16в върви и вдига 180-190 км за кола 80 коня мисля, че е стабилно :wink: хубава е от вътре, от преде като караш немое да си помислиш че караш кола 1000 кила на класа на поло, щото отпреде е широка и доста висока, по добра от поло и фиеста определено на размери :D но като цяло е боклук грешки в тоците , комповете спичат, фаровите колкото са хубави толко лесно се чупят машинките им и гори 8-9 на 100 :ok: боклук от сякаде е кола която е 1.2 80 коня да гори 8-9 бенз (естествено говорим за каране из града и нормално каране не , като бабичка)

имаме точно такова пунто 1,2 16в 80коня 2000година HLX
разхода извънградско при скорост 90-100 е около 4,5-6 на 100км(22,3км/1л). Миналия месец 500 км, от който 30-40 градско, извънградско на места на места 130км/ч общо среден разход даде 5,2л/100км
Градско по борд. дава 7,8(13.7км/1л), като не се жали много. Приятно вървежна и доста добре набира на 1ва 2ра и 3та донякаде, удобна е за каране.
за 1 година 40 000км само масло е сменяно и кабели за свещите. иначе се счупи и механизмът за чистачките но още нее сменен. Комфорт - почти никакъв скърцат пласмаси вози твърдо и е прекалено тясно за седящите озад, но мен тези неща неме притесняват. Доста съм доволен от тази кола, и не е създавала никакви проблеми. А също така за тая една година изгниха задното и средното гърне, но понеже колата се кара в италия и то точно около морето и сутрин е огромна влага, също така и моторчето за сервото (сити режима) му изгоряха релетата, и понеже в италия не се ремонтират а се сменя цеялото - 250евро и вече няма никакви проблеми. в българия е карана не повече от 3000км.

#21 face

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 76 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 10 April 2012 - 09:20 PM

пунто и фиат добло са най здравите от италянските коли... мисля че и смарт влиза в числото
просто караме вносни коли чиито собственици само са карали в буквалния смисъл, и сменяме консумативи, аз карам пунто и само консумативи... никога едни й същи освен обтегача и никога не ме е оставила на пътя дори и като течеше нафта от помпата !

#22 BOXERIYI

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 196 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 14 April 2012 - 02:50 PM

С риск да съм пристрастен по темата ще кажа че пунто гт не е за всеки.Зависи от поставените цели на шофьора, който иска да го притежава.Ако търсите икономичен автомобил с който да ходите на работа,това не е вашата кола.Ако искате евтина платформа за тунинг с доста задоволителни резултати значи сте избрали точната марка и модел.Ходовата част е много здрава в предвид по какви пътища караме.мотора е здрав стига да е гледан добре.По- нагоре четох че се оплаквали от турбини....някои хора просто не знаят че турбокомпресорите са си консуматив и си имат живот който е предвиден от производителя.Не може да купиш един гробник от някоя морга в Италия и да очакваш чудеса.Лошата им слава идва от това че повечето си купуват мъртъвци за по 2000лв и искат да карат само без да се чупи.Е ще ви разочаровам ,такъв филм няма :)))

#23 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 May 2012 - 10:30 AM

А бе и аз си мислех, че лошата славата на FIAT идва от това, че купуваме мъртъвци и хванах та си купих чисто ново Grande Punto. Ами за 60 хиляди километра окачването му е тотал щета включително амортисьорите. Другите неприятности са познатите за FIAT проблеми с лоши кабелни връзки. Изключително съм доволен от 1.3 литровия мултиджет дизел.

Този пост е редактиран от sineok: 11 May 2012 - 10:41 AM

Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#24 bega4_222

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 24 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 07 September 2012 - 08:09 PM

Айде и аз да напиша едно кръвено мнение.
Малко е в страни от темата, но целта на мнението ми е всеобщо за марките.
Значи бил съм притежател на жигула / първта ми кола/ , опел кадет 1.3 , форд сиера 2.0 , БМВ524 / дизел/ ,голф2, фиат купе 2.0, бус мерцедес бенц 2.5 / петак/ и сега съм притежател на пунто гт.
Та по темата, значи жигата няма какво да я коментирам щото си беше гробница.
Кадета- здрава кола, иии мноо икономична 5/100 газ / никой не ми вярваше/.
Сиерата като я купих всички ми викаха къде си вземал тоя дръгел,от всички фордове това е най скапания. Нищо вярно . Сиерата я купих от един старец +един тефтер където беше описал подробно какво е купил за последните 10г.
Много здрава кола.Возия уникалана, то не бяха пилажи,дрифтове ,а ве тормоз голям и нищо и нямаше,Една накладка смених за 1г.
БМВ-то и него няма какво да го коментирам, изкара 2 седмици и почна да изкарва вода през ауспуха , голям дръгел.
Прослувутия голф2 направо ми разказа играта.Уш не се чупел ,глупости.Тоя моя за 1 г смених съединител, синхронизатор на 3-та скорост, макферсоните че / БЯХА ИЗГНИЛИ/ , лагри на главини , и куп други работи.
За фият купе - карах го 6 месеца и отсякох две дървета.Нямам кой знае какви наблюдения - много гореше.
За буса какво да кажа , 50/50 нафта и горяло масло и се возех без пари - много здрав.
Пунтото за 10 хилки съм му сменил една обтяжна ролка ,два вакумни маркуча ,и един датчик .Караш ли го нормално е супер икономична кола 6.5/100 до 100км на дълго.Вече в градски условия си похапва смело, особенно ако се и напъва става страшно.
В общи линии съм доволен до сега от ГТ-то.



Та в общи линии дано сте ми схванали мисълта, а именно че не винаги прехвалените марки /КОЛИ/ са сполучливи и здрави.Най вече зависи от коя държава е вкарана , кой ги е карал , как ги е карал, и най вече как ги е потдържал.

Този пост е редактиран от bega4_222: 07 September 2012 - 08:17 PM


#25 exotique

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 1,984 Мнения:
  • Репутация: 41

Публикувано 07 September 2012 - 08:53 PM

А бе и аз си мислех, че лошата славата на FIAT идва от това, че купуваме мъртъвци и хванах та си купих чисто ново Grande Punto. Ами за 60 хиляди километра окачването му е тотал щета включително амортисьорите. Другите неприятности са познатите за FIAT проблеми с лоши кабелни връзки. Изключително съм доволен от 1.3 литровия мултиджет дизел.

Колега, не че нещо, но на мене рядко ми издържа окачване повече от 50 000 км по Българските пътища....
Може би единствено БМВ или Мерцедес биха се справили с повече километри ;-)
маx beer drinking теам
Публикувано изображение

#26 Kasapina_68

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 383 Мнения:
  • Репутация: 10

Публикувано 08 September 2012 - 07:27 AM

Има едно клипче в уоутуб братле пунтото гт наточено отзад гърми като супра ти казвам откачена работа много ме накефи . А аз сега да драсна 1 лц на Жорко.
1-во е пунтото ето що е пунто :)

Този пост е редактиран от Jvko2000: 08 September 2012 - 08:02 AM


#27 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 31 May 2013 - 02:24 PM

Замислил съм аз една щуротия ;) Задните ги поръчах.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от sineok: 31 May 2013 - 02:24 PM

Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#28 KovachevGR

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 122 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 May 2013 - 03:37 PM

Относно Пунто ГТ е добра кола за каране и в стоков вид не върви зле добра платформа за светофарна кола, и не толкова добра за тайм атак поне според мен.За капризи мисля, че са малко преувеличени има нормалните главоболия за всяка една турбо бензинка просто никой не си купува такава кола за да я кара нормално и като не се обслужва и подържа редовно и се стига до там,че в един момент всичко е тотал. Проблемите който могат да се срещнат по ГТ-то,разбира се не задължително са,скорости и дебитомер тава са най тежките от финансова гледна точка,може да се попадне на износен разпределителен вал,проблеми по инсталацията/от време на време изчезват по някой фар стоп и такива неща/.Предни карета се налага да се сменят по често,като цяло окачването е здраво.Турбината не я коментирам за там има много други фактори които влиаят за това дали ще си върши работата по дълго или не.Като разход си гори нормално за 140 коня кола която върви под налягане







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.