IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Маслена магистрала... въпрос .


  • Не можете да пишете в тази тема
11 отговора на тази тема

#1 AleCS

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 35 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 13 October 2011 - 07:57 AM

Здравейте колеги, захванах се както много хора във форума и аз да правя лада турбо :bye: . Но тъй като съм новак в това начинание, постоянно ме затрудняват разни малки неща, по принцип гледам повече да чета и по-малко да пиша ... сега съм на етап маслена магистрала и разрових целия Интернет за информация или схеми как се прави маслената магистрала, но не мога да намеря нещо от което да ми стане по ясно. Един познат, който работи в сервиз ми обясни, че трябва да дръпна масло от датчика за налягане , да направя един щуцер, който да се навие на мястото на датчика и да е с женска резба отвън, за да може да се навия датчика на него, но как ще се сложи маркуча на този щуцер , той не трябва ли да стига до картера ??? Ще се радвам някой да даде ясно обяснение ... извинявам се за некомпетентността ми :P
Мерси предварително !!! :roll:
Мадамите не заглеждат Субаруто на сфетофар ,щото докат го видят то вече е на другия !

#2 Joro

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 209 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 October 2011 - 05:00 PM

Eто така си реших проблема с мазането на турбото: (разклонителя е от лада 2103)
Публикувано изображение

а така с оттичането:


Публикувано изображение
Публикувано изображение
Човекът е човек когато е на път!!!

#3 AleCS

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 35 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 13 October 2011 - 06:44 PM

Благодаря много за снимките, Жоро , значи просто на тройника си вързал маркуча ?
Мадамите не заглеждат Субаруто на сфетофар ,щото докат го видят то вече е на другия !

#4 Joro

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 209 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 October 2011 - 05:44 AM

Toчно така. Обаче обърни внимание на тръбата за обратното масло в картера - краят и трябва (препоръчително е) да е потопен в маслото, заради картерните газове.
Човекът е човек когато е на път!!!

#5 AleCS

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 35 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 14 October 2011 - 06:29 AM

Забелязах, че краят и стига дъното, а каква е ролята тогава на Oil Catch Tank-a ?
Мадамите не заглеждат Субаруто на сфетофар ,щото докат го видят то вече е на другия !

#6 Joro

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 209 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 October 2011 - 02:07 PM

Oil Catch Tank-a e за обиране на маслените пари и се слага на вентилацията на картера, а това е за стичане на олиото от турбото. Потапя се вътре за да няма обратно налягане от газовете.
Човекът е човек когато е на път!!!

#7 AleCS

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 35 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 15 October 2011 - 05:25 AM

Мерси колега за отговорите, аз вчера си купих разклонител и днес ще ходя да ми направят маркучи :rolling:
Мадамите не заглеждат Субаруто на сфетофар ,щото докат го видят то вече е на другия !

#8 psycho_vt

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 23 October 2011 - 09:22 AM

А всъщност там, където влиза тръбичката за оттичане на маслото в картера, директно разпробито без никакво уплътнение ли е? И това ще прави ли някакви проблеми? :bye: Единственото, което знам е, че в картера налягането би трябвало да е ниско, съответно не би трябвало да бъде проблем...

#9 Joro

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 209 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 23 October 2011 - 10:23 AM

Заварено е на СО. Обаче при мен явно се е получила шупла някъде, защото с времето омаслява по малко и от време на време го забърсвам.
Човекът е човек когато е на път!!!

#10 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 28 December 2012 - 08:00 PM

Toчно така. Обаче обърни внимание на тръбата за обратното масло в картера - краят и трябва (препоръчително е) да е потопен в маслото, заради картерните газове.


towa с тръбичката да слиза до доло за мен не е добра идея няма да има хубаво оттичане на маслото ...според мен трябва да се оттича над нивото на маслото поне оргинално на повечето коли е така и логиката е такава (и опита същото показва )
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#11 stangero

Offline

    Лозенски тунинг мафиот

  • Потребител
  • 1,901 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 28 December 2012 - 08:01 PM

леле ма тя тая тема мно стара била :kill_m:
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#12 Joro

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 209 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 December 2012 - 08:07 PM

На всички фиатови 4 цил. двулитрови мотори е така направен картера. Натъкмил съм го по фарично подобие ;) Друг е въпроса, че на някой там се излива обратното масло на оил катч танк-а, а турбото се отича през друга дупка в блока.

Този пост е редактиран от Joro: 28 December 2012 - 08:11 PM

Човекът е човек когато е на път!!!







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.