IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Турбо на JEEP WJ 4.7 V8


  • Не можете да пишете в тази тема
6 отговора на тази тема

#1 dany_iv

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 January 2012 - 02:11 PM

Здравейте.
Лятото, като се затопли времето мисля да понапомпам колицата, че взех да и свиквам, май. :blink:

Не че не върви, но ми се иска повече...

Спрял съм се на вариант с 2 турбини (за ужас на феновете на механичния компресор).
Та.. Понеже колата е автоматик и не искам да се променя темперамента и при нормално каране, мисля, че трябва турбото да влиза в ежим при по-високи обороти(натоварване), както и да е разтоварена максимално изпускателната част (голямо колело на турбината).
Това http://jeep.avtograd...PT287/index.htm са данните на двигателя.
Та като за начало.
Преправяне на изпускателните, напасване на турбините, турбо пътища, интеркулери, охлаждане на маслото, дюзи.
Бих ли се разминал без маслени пръскалки към буталата и най-важното, били се справил оригиналния компютър с това?
Бихте ли препоръчали турбокомпресори за по-горните условия?
И колко К.С. би излязла количката без да влизам в критични стойности на матерялите на двигателя?

Поздрави

#2 NIKI4000.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,028 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 January 2012 - 09:32 PM

Колега,какви средства си склонен да отделиш?
На тези коли лекия атмосферен тунинг се отразява много добре на динамиката и разхода.

#3 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 17 January 2012 - 10:03 PM

БиТурбо... много скъпо ще е според мен пък и не се знае колко ще издържат компонентите. Защо не искаш механичен компресор?

#4 dany_iv

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 January 2012 - 07:58 AM

Здравейте.

Не искам компресор, защото не ми харесва звука. Знам, че е субективен фактор, но ....
Също така не искам да тръгва от много рано (под 3500) например. Иска ми се да изправя спада на въртящия момент (само :lol: )

Не, че сега няма мощност...

Поздрави

#5 dany_iv

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 January 2012 - 08:48 AM

Да. Течно газов инжекцион.

#6 shortyoko

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 93 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 January 2012 - 08:51 AM

По това което прочетох, лично моето мнение е че този мотор не обича много високите обороти, тоест така както си го измислил да тръгват от много късно турбините, си мисля, че няма да е най-подходящия вариант. За буталата не мога да ти отговоря. Но след като искаш късен буст, електроника ще ти трябва със сигурност. Все пак си мисля обаче, че за да се получи така както го искаш, твоита скоростна кутия няма да издържи много време. Принципно "DEL" беше правил би турбо на един Корвет, та му драсни 2 реда едно лс.

#7 dany_iv

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 January 2012 - 10:10 AM

То няма и как да го караш на високи обороти.
Ускорението му още от ниски е доста добро. Ако му дойде повече мощност, така и няма да си я оползотвори. (ще пушат само гумите) но при висока скорост (над 150) би могло да му се даде повече... Там като настъпиш, сваля предавките надолу и вече влиза в зоната на намаляващ въртящ момент.

А за скоростната кутия... Слага се на Dodge Ram и на доста други не слаби колички.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.