IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Ауди А4 Б6 1.9 тди или Пежо 407 2.0 хди


15 отговора на тази тема

Анкета: Кой автомобил си заслужава повече (кой бихте избрали вие) ? (36 потребител(и) са гласували)

Кой автомобил си заслужава повече (кой бихте избрали вие) ?

  1. Пежо 407 2.0 ХДИ (136 к.с.) (21 глас(а) [58.33%])

    Процент гласували: 58.33%

  2. Ауди А4 Б6 1.9 ТДИ (131 к.с.) (15 глас(а) [41.67%])

    Процент гласували: 41.67%

Глас Гостите не могат да гласуват

#1 OFFLINE   cekcu

    нов шофьор


  • Потребител
  • 45 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.05.2013 - 19:00ч.

Публикувано 20.01.2012 - 00:36ч.

Привет колеги. Според вас кой от автомобилите си струва повече и е по-добра инвестиция Ауди А4 1.9 ТДИ (131к.с.) или Пежо 407 2.0 ХДИ (136 к.с.) ? И двете коли са „Седан” Споделете защо ? Споделете също и плюсове и минуси на автомобилите. Цената е горе долу еднаква. Аудито е около 2002г., а Пежото е около 2005г. Коя кола бихте предпочели ?

#2 OFFLINE   ThugLord

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 3383 Мнения:
  • Репутация: 44
    Последно посещение: 14.10.2014 - 10:51ч.

Публикувано 20.01.2012 - 00:38ч.

В А4 аз не бих се качил... просто е твърде тясна.
Иначе е по-динамична и икономична от Пежото, но това точно защото е по-малка и по-лека.

#3 OFFLINE   meloman40

    нов шофьор


  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 28.10.2014 - 23:22ч.

Публикувано 21.01.2012 - 12:53ч.

В 407ца съм се возил много пъти и останах с доста добро впечатление. В салона има доста глезотиики , а за външния вид няма какво да говорим просто - 100 класи е над Ауди-то . Като цяло оставаш с впечатлението ,че е едно поколение по-нова и по-добра кола :ok: Разхода градско беше около 9-10/100км - 2.0HDI 136кс автоматик , което според мен е добре за голям автомобил + климатроник , автоматик и по-тежък десен крак :D Все пак решението си е твое , която кола ти изпадне по на оферта , взимай я няма да съжеляваш и двете са добри :)
Публикувано изображение

#4 OFFLINE   cekcu

    нов шофьор


  • Потребител
  • 45 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 25.05.2013 - 19:00ч.

Публикувано 22.01.2012 - 09:27ч.

Здравейте колеги, пуснах анкета за тези, които ги мързи да пишат. Сложете поне по един глас. Благодаря

#5 OFFLINE   Shumy

    ПИЛОТ


  • Потребител
  • 3208 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 15.03.2013 - 15:03ч.

Публикувано 23.01.2012 - 10:32ч.

Сложи в анкетата "Нито една от двете" и ще събере най-много гласове :giggle: Шегувам се.

Цитат

кой от автомобилите си струва повече и е по-добра инвестиция
Автомобила винаги е губеща инвестиция.

Мога да ти кажа при кой автомобил, какви са по-честите проблеми.
Пежо:
- ФАП
- Иглени лагери заден мост
- Демпферен маховик
- Турбина

Ауди:
- Носачи
- Дюзи
- Съединител
- Турбина
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#6 OFFLINE   4и4о ман4о

    спазва правилата


  • Потребител
  • 290 Мнения:
  • Репутация: 22
    Последно посещение: 21.11.2014 - 17:13ч.

Публикувано 23.01.2012 - 11:37ч.

фап се лекува и то доста успешно ,а май при този модел не е болка
diesel power forever
ПКБ

#7 OFFLINE   Shumy

    ПИЛОТ


  • Потребител
  • 3208 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 15.03.2013 - 15:03ч.

Публикувано 23.01.2012 - 12:00ч.

Фап-а се лекува успешно срещу 300-400лв. но все пак са си пари :giggle:
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#8 OFFLINE   ThugLord

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 3383 Мнения:
  • Репутация: 44
    Последно посещение: 14.10.2014 - 10:51ч.

Публикувано 23.01.2012 - 12:24ч.

Които се избиват след, като дадеш катализатора в пункт за изкупуване.
505лв. е за новия 2.0ХДИ 136к.с. За стария 2.2ХДИ е 305лв.

За турбините. Не мисля, че са проблем и при 2те марки. Всичко е до пробег и правилна употреба :wink:
За носачите на Ауди също е до собственик. Наистина се налага смяна понякога, но на другите марки също се сменят носачите. Един приятел има А4 (Б5) от 2008г. и сигурно вече 50 000км. в БГ. Та сменил е 2 носача до сега. Друг приятел на скоро си взе пак такава А4ка. Наложи му се да смени всички 8 носача още след покупката.
Също е глупост за лагерите на задния мост на 407.
Демпферния маховик е проблем, да. Защото, ако се прецака съединителя директно трябва да се смени заедно с маховика и при 407 цената е 2200лв. Това не е само при Пежо и при другите марки с демпферни маховици е същото. Не са малко изгорелите коли на ВАГ заради дефектирал демпферен маховик(2.0ТДИ).
Съединителя при Ауди също нямам идея защо си го спомена, както и дюзите. :giggle:

И все още съм на мнение, че 407 си заслужава повече.
Причините са 2 - Ауди А6 и ФВ Пасат. Просто А4 е ненужна. Пасата е същия клас има същите екстри и поддръжка, но вътре е доста по-просторен. А6 1.9ТДИ се намира на цените на А4 1.9ТДИ.
Пък, ако не искаш толкова голяма кола направо слизаш на А3, къде поддръжката е по-евтина.

#9 OFFLINE   Shumy

    ПИЛОТ


  • Потребител
  • 3208 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 15.03.2013 - 15:03ч.

Публикувано 23.01.2012 - 13:07ч.

Т.к ти ще премахнеш и филтъра за твърди частици и катализатора? Нали знаеш, че екип от инженери е изчислявал отделянето на газовете, а тук някой арабин реже наред и слага турски гърнета. А екологията я остави на Нона Караджова :giggle:
При съвременните дизели турбото е с променлива геометрия, развърта при ниски обороти, високо оборотно и с малки размери и се явява консуматив. Ако погледнеш турбина на дизелов бенц от 90-те години и съвременна турбинка ще видиш как старата е доста по-голяма и респективно с по-дълъг живот.
Носачите на страна са по 2 горни, 2 долни. Твоя приятел е някъв виртуоз за 50 000 да смени само 2 или пък останалите се държат на смазка... :wink:
За задния мост си прав, че е глупост - 700лв на всеки 70 000км (толкова е заводското предписание). Но и там има хитрост - не сменяш цялата лагер-главина, а избиваш лагера, в сервиз със скоба можеш да минеш и с 400лв.
Дюзите ги споменах защото нафтата в БГ е много качествена, а дюзата струва около 1000лв нова и 400 втора ръка.
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#10 OFFLINE   ThugLord

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 3383 Мнения:
  • Репутация: 44
    Последно посещение: 14.10.2014 - 10:51ч.

Публикувано 23.01.2012 - 13:24ч.

Премахването на ФАП филтри и катализатори не се прави от арабин в гараж. А в много сервизи. Трябва софтуерно да се пипне. За това го правят и на много места където правят чип тунинг. А докато данъците за коли с ФАП + катализатор са каквито и за дизели от 80те - 90те години не виждам защо само да спъвам колата или да давам сума пари за ФАП/катализатор/Еолис.
ГТ1749 са турбините и на 2те коли. Не знам какъв консуматив са. Ако са консуматив за смяна на 10 години значи(200 000 - 300 000) са добър консуматив.
За задния мост се разбрахмер че е глупост, стига си се излагал. За носачите - също.
Знам колко струват дюзите. Аз вече имам 60 000км. с комън-рейл и проблем с дюзи не съм имал.
Даже нямам познат който да е имал проблем с дюзите, а имам доста познати с повече от мойте километри с БГ нафта.
Някои купуват нафта на черно. Е за това инжинерите не са се сетили.

Дюзи, демпферен маховик, части по окачване. Това са проблеми които ги има при абсолютно всички марки.

Слаби места при А4(Б6) и 407 които липсват при други марки/модели няма.

#11 OFFLINE   Shumy

    ПИЛОТ


  • Потребител
  • 3208 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 15.03.2013 - 15:03ч.

Публикувано 23.01.2012 - 13:58ч.

Мисля, че ти обясних пределно ясно, кое, как и защо, но акъл не се набива :giggle:
Дадох ти информация от първа ръка- имахме автопарк от 20 пежа, всичките хди - партнери, 407-ици, боксери.
Ако държиш, мога да ти изкарам и фактури, какво е правено и по колко пъти от СФА :wink:
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#12 OFFLINE   ThugLord

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 3383 Мнения:
  • Репутация: 44
    Последно посещение: 14.10.2014 - 10:51ч.

Публикувано 23.01.2012 - 14:03ч.

Давай, пускай.

#13 OFFLINE   Shumy

    ПИЛОТ


  • Потребител
  • 3208 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: 15.03.2013 - 15:03ч.

Публикувано 09.02.2012 - 17:41ч.

Аз си ги държа под възглавницата... Ако платиш една от следващите фактури, ще дам за спомен тесте фактури :giggle:
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#14 OFFLINE   Ivanov_35

    нов шофьор


  • Потребител
  • 11 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 19.05.2014 - 19:58ч.

Публикувано 20.02.2012 - 16:41ч.

Да допълня болежките на 407... като бивш собственик на 407 2,0 ХДИ автомат.
... Пежото е доста пъргавичко, а колегата искащ да купува да си подреди малко приоритетите...
Пежото не е с кой знае колко ефтина подръжка: дюзи 700лв/бр. предни шарнири 130лв/бр... аудито му се носи славата на мутринска кола със скъпа поддръжка.. Да споделя като бивш собственик на 407: с....

Този пост е редактиран от knev: 11.03.2014 - 19:11ч.


#15 OFFLINE   400Master

    спазва правилата


  • Потребител
  • 202 Мнения:
  • Репутация: 10
    Последно посещение: 03.08.2012 - 17:11ч.

Публикувано 20.02.2012 - 18:47ч.

S500 по зле от Пежо 407 :no: Кажи ми, че се базикаш за да не започвам спора ;) А тоя твоя съвет (ако е дизел на старо то да е VW) не го давай и на най-големия си враг! Единствено 1,9ТДИ го бива, но не винаги!
Иначе по темата - Пежото по ми допада..... лично аз бих избрал него.

#16 OFFLINE   jerry

    възпитан младеж


  • Потребител
  • 2954 Мнения:
  • Репутация: 679
    Последно посещение: Вчера, 00:39ч.

Публикувано 20.02.2012 - 21:16ч.

Определено и недвусмислено 407 :) А4 е готина количка но... само толкова, и съм напълно съгласен с изказаното мнение по-горе - наличието на Пасат, както и относително близките като цена А6 е напълно приемлив аргумент за това. Все пак за себе си, не бих взел нито едната от двете - и съм напълно готов да "преглътна" по-високата цена за по-бедно оборудвани автомобили които дори да са по-стари и на повече километри от въпросните но да са Мерцедес или БМВ... при условие че отново бих се качил в БМВ само ако е от серия 5 докато за МБ съм готов на "компромиса" да седна и във Ц. Малка е вероятноста обаче, да взема такава кола от тук (или ако все пак се "случи" - то задължително ще е от познат). При всички положения покупката на автомобил на старо си е риск, при всички случаи поддръжката на нов автомобил в "дилърски сервиз" (без значение от марката) се прави САМО ДОКАТО КОЛАТА Е ГАРАНЦИОННА.... На младежа дето ми дава примери с "познатите майстори в Балкан-Стар" му съчувствам - и съвсем приятелски го съветвам ако има по-старичък автомобил (пък бил той и Порше), да избягва услугите на "дилърските сервизи" дори ако само ще му доливат вода в чистачките ;). Не проумявам как един нормален, мислещ и поне малко отбиращ човек у нас би си закарал доброволно старата си негаранционна колица в подобен на Балкан-Стар, Камор, СФА, ТМ или друг подобе сервиз при наличието на Хеед, Овърдрайв, Про Спийд и др. ;)
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.