IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Alfa Romeo 156 или Citroen Saxo


  • Не можете да пишете в тази тема
48 отговора на тази тема

#31 dakine

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 83 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 02 February 2012 - 05:59 PM

Не.
Алфа е една от малкото коли който не съм притежавал.Бях се засилил да купувам точно 156,и прочетох Алфа форума за няколко дена и тотално се отказах.Коли нов внос с ремонти и обслужване по 3-4 бона и след година пак някакви зверски ремонти,и то не един- двама ами мнозинството.
Отделно единия ми братовчед има ГТВ мисля беше,една малка двуврата,пишман стана с нея,два пъти сменя гарнитура на главата и накрая пукна блока :lol: .
Преди няколко години като работих в БГ ,Алфа сервиза ни бяха клиенти,и често ходех там и като фен на бубутата доста съм си говорил с механиците,един не ми каза купи си Алфа.

#32 DeadLy

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 84 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 February 2012 - 06:32 PM

То във форумите се пише за проблемите. Никой не е тръгнал да прави тема колко е доволен от дадена кола или колко му харесва и какви хубави преживявания е имал и т.н. Коли всякакви и хора всякакви, аз харесвам едно ти друго... За да ремонтираш италиански коли се искат доста повече познания отколкото да ремонтираш да кажем голф. Ако беше прегледал по-обстойно форума щеше да разбереш, че до голяма степен проблемите идват от "некачествени майстори"... Както и да е не искам да те убеждавам в нещо, което така или иначе няма да го разбереш, щом не си имал алфа. Поздрави

#33 vnukata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,252 Мнения:
  • Репутация: 24

Публикувано 02 February 2012 - 08:08 PM

То във форумите се пише за проблемите. Никой не е тръгнал да прави тема колко е доволен от дадена кола или колко му харесва и какви хубави преживявания е имал и т.н. Коли всякакви и хора всякакви, аз харесвам едно ти друго... За да ремонтираш италиански коли се искат доста повече познания отколкото да ремонтираш да кажем голф. Ако беше прегледал по-обстойно форума щеше да разбереш, че до голяма степен проблемите идват от "некачествени майстори"... Както и да е не искам да те убеждавам в нещо, което така или иначе няма да го разбереш, щом не си имал алфа. Поздрави


То колега като цяло българското общество е наплашено незнам от какво, от всичко италианско независимо то фиат ,алфа и т.н!
Баща ми кара фиат брава 1.6 16в 96г от 6 години някъде, беше една от първите Brava в Хасково - супер доволен е! После 2 години по-късно майка си купи Lancia Y 99г., пак незначителни проблеми с времето! Септември приятелката ми си купи фиат палио 1.2 00г. на метан, в който повечето време аз го карам и съм адски доволен ,направо се родих с метана + досега никакъв проблем!
Сега пежото ми от аватара го карам супер рядко особено зимата ,че неще да пали в тея студове(уж френски дизел :lol: ) ! Палиото пали все едно е лято! Всичко зависи от поддръжката на една кола! Пък който си иска гоуфо , да си го търкаля!

За автора на темата , избирай нещо по-евтино ,щом нямаш пари много , няма какво да му мислиш! Алфа 156 си е кола с характер , която си иска нейното, все пак най-скъпа подръжка от фиат , ланча ... Поздрави
<p>Публикувано изображение</p>

#34 Racinga

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 302 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 02 February 2012 - 08:35 PM

Ами да ти кажа карам вече 30 к кил. революционната предница и не е мръднала.Това че 18+ годишните скачат във всяка дупка и после реват по сервизите,мен не ме вълнува.А и няма техническа приказка с която да ми докажеш че един носещ елемент е по-сигурен от четири пък били те и алуминиеви.

И точно на 156 носачите му са хванати за купето с алуминиев мост.Не казвам че е кофти,просто дупки и бордюри изменят геометрията на колата.


Аз ще ти споделя нещо друго от личен опит. Преди 3 години, при гонка в градски условия ( на места влажна настилка ) с моята алфа 156 2.4 JTD и друга кола, наближаваме ляв завой някъде 60-70гардуса, при което аз съм пред другия автомобил и съм със 120-130 км, не преценявам скоростта влизам в завоя вече съм към 80-100км, и грешката ми беше че счупих волана повече и колата се унася при което задна дясна гума се удря в бордюра, след това в паниката чупя пак волана да се опитам да я изправя но се поднесе и на ляво, бам и задна лява гума се удря в бордюра, при което вкарах 3та предавка и дадох гас, колата се укроти и стъпи на пътя. Слизам да видя пораженията, гледам задна дясна гума е завила на 90 градуса ( като на мерцедесите предните :lol: ), щетата беше само един скъсан болт, и леко изкривена лява щанга която е алуминиева. След ремонта колата да ти кажа не се е "изкривила" :lol: , даже съм много доволен от щетите честно казано, очаквах нещо фрапиращо за тази блъсканица... така че мисля че това е донякъде доказателство и за окачването на алфите... не казвам че е най здравата кола, но стига сте ги плюли. А за плевенчаните, тази случка стана от ОМВ към колелото на шела ( където се съединяват платната под моста ). И така, аз съм си доволен от алфата и не мисля да се разделям с нея :?: а до колегата пуснал темата, не си взимай алфа за 2-3 хиляди моля те ...
Проблема не е в бобината, а от магарето в кабината ;)

#35 kraizeraaa

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 February 2012 - 01:45 PM

Благодаря за разесненията,и на мен все пак ми се вижда Алфа 156 за 3000 лв съмнително.Както и да е,немога да се престраша да рискувам с нея,затова сега се чудя между Citroen Saxo 1.4 - 1.6 (98-00),Peugeot 106 1.4 (98-00) или Renault Clio 1.4 (00-04)

#36 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 03 February 2012 - 04:29 PM

разликата между Саксото и 106 е само в дизайна
Саксото си е 106 в друга обвивка-там което ти е по красиво
лично мен таблото на Саксофона не ме кефи
diesel power forever
ПКБ

#37 Juliani

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 64 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 February 2012 - 02:59 PM

Колите са супер различни!! саксото е по евтино за подражка, по-икономично!... алфата има по-хубава визия и комфорт със сигурност... аз имам саксо и мога да кажа, че е ежтина подръжката:nono: давам пример: съединител за саксо 300-400 лв / съединител алфа 1200 :nono: прави си сметката колега :nono:


1200 :evil: :ok: ...no comment


1200 лв е цена с труда :evil: мога да ти докарам човек, който е сменял съединител на такава кола :evil:
too cool to care...

#38 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 07 February 2012 - 03:26 PM

Колите са супер различни!! саксото е по евтино за подражка, по-икономично!... алфата има по-хубава визия и комфорт със сигурност... аз имам саксо и мога да кажа, че е ежтина подръжката:nono: давам пример: съединител за саксо 300-400 лв / съединител алфа 1200 :nono: прави си сметката колега :nono:


1200 :evil: :ok: ...no comment


1200 лв е цена с труда :evil: мога да ти докарам човек, който е сменял съединител на такава кола :evil:



Аз мога да ти докарам човек, на който са му взели 900 лева за гарнитура на главата и труд на Ровър 200 бензин, при това само за тази гарнитурата - без другите гарнитурки, без гумички и т.н.. Но това не означава, че този ремонт с вложените му части не струва една трета... Както е казал един БГ герой - "Имал (си) бол пари, дал (си)!"
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#39 lube

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2012 - 08:16 PM

Колите са супер различни!! саксото е по евтино за подражка, по-икономично!... алфата има по-хубава визия и комфорт със сигурност... аз имам саксо и мога да кажа, че е ежтина подръжката:) давам пример: съединител за саксо 300-400 лв / съединител алфа 1200 :( прави си сметката колега :doh:


1200 :) :D :D

#40 v1pEr

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,637 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 14 February 2012 - 07:19 AM

Само искам да кажа на тоя пич с аудито, че имам фауве джета и я използвам за работа и да е блъскам в дупките и нищо друго... и дали ще се кача в джета 87ма или в голф4/ауди а3 дето са с 10-15г по-нови усещането е същото....
а после когато излизам с жена ми или някъде на разходка из бг сядам в ей това и ставам голям "ПИШМАН" :shock: :D :D
Senza cuore saremmo solo macchine
now: Alfa Romeo GTV 01', Alfa Romeo Spider 98'
ex: Alfa Romeo 145QV 97'

#41 v1pEr

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,637 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 14 February 2012 - 07:26 AM

ама е жалко, че ти няма как да го разбереш ... поради няколко причини...
1. както каза един колега сте като коне с капаци
2. когато не си имал дадена кола и не си се сблъсквал с проблемите и и плюсовете не би трябвало да имаш окончателно мнение за нея от някви хорски приказки....

имал съм 145 QV, сега карам GTV и мога да кажа, че всеки един лев вкаран в тази кола си струва защото когато е караш на хубав път със завои ти носи незабравимо удоволствие....

за маневреността да кажа, че е така защото рейката на колата е направена нарочно така за при по-висока скорост волана да е по-чуствителен и с по малко движение колата да завива по-бързо.... може да се досетите при кои автомобили е пак така.... :D

И какво имаш предвид слаба ел инсталация? :D :shock: гърмят кабели нали? :roll:
И когато се купува алфа гледаш предния собственик да не е бил някой хамалин защото при тези автомобили ако оставиш един проблем той после може да носи 10 след себе си....
надявам се да съм бил полезен :)
  • cmr156 харесва това
Senza cuore saremmo solo macchine
now: Alfa Romeo GTV 01', Alfa Romeo Spider 98'
ex: Alfa Romeo 145QV 97'

#42 VooDoo-34

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 62 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 21 February 2012 - 10:09 PM

От скоро имам "Alfa" 156-2.5 и мога да кажа ,че колата е супер. Колата е на 13 г. и си има своите забележки, които полека-лекa ще отстраня доколкото ми позволяват силите и финансите. Но звука на мотора е феноменален за толкова малка кубатура-2500cc

#43 gellezzz

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 172 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 21 February 2012 - 11:17 PM

Малко да драснат "Алфистите" и всички стават агресивни, че чак пишат по 40 реда коментари :D
Аз лично бих си купил единствено 2.4 jtd. За другите двигатели на марката не ми се говори. Защо от 3 страници коментари никой не си е похвалил бензиновият двигател, всички се хвалят че колата им возела направо божествено :D. кола за 3000 лева, ква возия бе!? Возията немисля, че трябва да бъде главен фактор в този ценови диапазон. Аз карам поло 1.4 tdi доста тракащ и тресящ автомобил, който има гадна возия ама за тия пари толкова, дано само двигателя да ме слуша.

#44 vnukata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,252 Мнения:
  • Репутация: 24

Публикувано 22 February 2012 - 06:39 AM

Е то за возията е хубава, защото си е голям автомобил, а що се отнася до бензиновите, не са лоши! За предпочитане са дизеловите, защото си е по-икономично в случая! Що се отнася до цената, са евтени не заради друго, ами защото българина ги е обезценил! Такива алфи има и за 2000, щот всички са наплашени! Та 2000 лева е един куц голф, ама каде е сравнението, как може да се сравнява голф 3 с тая алфа! Всичко е заради безценицата!

Този пост е редактиран от vnukata: 22 February 2012 - 06:43 AM

<p>Публикувано изображение</p>

#45 VooDoo-34

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 62 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 22 February 2012 - 07:58 AM

Двата автомобила са различни класове, но предполагам че цените им са близки. Но човек трябва да си направи и сметка за това дали ще може да подържа колата към която се е насочил. "Alfa"-та със сигурност е кола със по-скъпа подръжка. Но при колите втора употреба всичко е до късмет. Аз мисля, че "Saxo"-то като цяло е по-удачен избор за хора със скромни доходи.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.