IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Наи-подходящи автомобили за 1/4миля ?


  • Не можете да пишете в тази тема
262 отговора на тази тема

#1 dodosport

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,289 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 March 2005 - 11:37 AM

Ако е възможно да предоставяте и по-малко данни за автомобилите(фаворити)?
_______________________________________
45+100 италиянски коне.....................

#2 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 04 March 2005 - 04:03 PM

ах.. всеки си обича определени коли.. а лично предпочитам големи двигатели защото се тръгва по-лесно със тях.. а ако искаш да даваш под 11.5 - старта е решаващ...

ако е малък двигател (3 литра и надолу) със много бууст, предпочитам да е автоматична за да мога да вдигна бууст на място...

но конкретно.. за драг тунинг подходящи са:

1. всяко f-body (камаро, файърбърд/транс ам) със 5.7 литра мотор- много са здрави
2. buick gnx - ако може да се намери един - едни от най-бързите коли на 400 метра... танкоподобни..
2. корвет - новите им пречи независимото окачване отзад- трошлива задница
3. вайпър - също- независимото окачване отзад пречи... но със 8 литра им трябва малко да ги вкараш във 10те...полуоските са слаби но има тунинговани .. като за камиони; до 1999 модела е със ковани бутала и носи до 800 коня само със надув... 2000 и нагоре носят до 650 коня, след това им трябват ковани бутала ако се помпа (650 коня са възможни атмосферно)

от японските...

до 11.0

1. ево - слаб преден диференцял, но 500 коня са възможни
2. сти - да си кажа честно не съм виждал над 450 коня ... мисля че блока е проблематичен над това.. не съм сигурен...
3. нисан 300зх - около 450 коня, но платформата бавно я забравят...

под 11.0

1. скайлайн (общо взето само трябва да се надуват), вдигат глави, до 900 коня са общо взето само надув, след това става скъпо
2. супра (желателно е автоматична), до 800 коня само надув, след това трябват бутала...старта е проблемен

от европейските:

до 11.0

1. ауди (с4, рс4, рс6) - 600 коня таван- слаби трансмисии и блокове
2. компресирани/турбинирани мерцедеси - 750 коня на блока финансов таван
3. компресирани/турбинирани бмв-та - за да са бързи - направи си сам; иначе готовите китове са за 11.9 и са консервативни

под 11.0 и надолу

може някое порше, но е много скъпо
също някои мерцедес, но също е скъпо...
като цяло немските коли не са удачни (финансово особено) да се вкарват под 11те...

това е...






2.
трабант 601с
разни други возила

#3 KillerBee

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 562 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 04 March 2005 - 05:07 PM

За немските под 11 не съм съгласен - БМВ имат ужасно здрави кутии и дифове ( М3 кутията е 1:1 с на супра и без проблем се ползва за БМВ-та под 10 сек ) също така има няколко бмв-та с двигатели М20 и М50 без смяна на каквато и да е част освен гарнитура на глава и са под 11 сек :
Ето малко копи пейст :
10.08@135 with a M20 engine with stock internals
10.98@132 with my street E-30 with M50 engine,and stock internals
11.886@113мили с Е30 което е само 294коня на колелетата пак stock internals

Двигателите също са доста податливи на тунинг с турбо от оригинални мотори са докарвани невероятни коне 600коня на колелетата не с ковани бутала от 3.0л да не говорим за 1033коня на колелетата от 3.8 :)
Публикувано изображение

#4 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 04 March 2005 - 09:51 PM

.......2. сти - да си кажа честно не съм виждал над 450 коня ... мисля че блока е проблематичен над това.. не съм сигурен...

Според мен 450 коня не са проблем за никое СТИ особенно ако е от новите дето са 2.5 по скоро тези коне са проблем за всеки ВРХ, ето една тема от един форум в която се споменава за няколко СТИ-та със все по над 500 коня на колелата, и даже не са със стенд алоун, ами с пиджибек :wink:
http://www.clubwrx.n...ght=sti pistons
Освен това колата за която става дума във форума е със 100% сток мотор, само турбина и прилежаш хардуер и софтуер :roll: мисля че 600 коня на колелата не е зле за неотварян мотор на Субару........даже пичовете вече го смятат за "лесна работа" и от тук нагоре започват с тунинга :oops:
it's my way or.....the highway 8)

#5 BE REAL

Offline

    изидоро

  • Потребител
  • 2,575 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 04 March 2005 - 10:05 PM

АЛХ-стига с тая платформа , издържа и то доста добре скоро ще видим :oops: келеша каза да си купя такова субару щото ТОШКАТА от цунамито бил мноооо надахан :D а че пак да сме го биели като данак в дувар тошка ташак си праия майна да не се сърдиш нещо :lol: нали знаиш че сме конкуренция а пък от време на време трябва да се отправят предложения :roll: сега имате маняшко порше :D ние пък имаме супра :D субаруто е в проект така че както каза един наш общ познат да очквате включване скоро :wink:

#6 jorko

Offline

    Добро момче

  • Потребител
  • 13,477 Мнения:
  • Репутация: 165

Публикувано 05 March 2005 - 08:54 AM

....

Лошо :roll: , за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа :wink:

#7 dodosport

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,289 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 March 2005 - 08:56 AM

....

Лошо :roll: , за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа :wink:


Засега колкото и да не са за тази ........ имат наи-доброто време на Божурище маи? Маи беше 12.25сек. ? Само с предно с доста яки моторчета .....?
_______________________________________
45+100 италиянски коне.....................

#8 Явор Банакиев

Offline

    спазва правилата

  • Драг състезател
  • 252 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 05 March 2005 - 10:26 AM

....

Лошо :lol: , за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа :D


Засега колкото и да не са за тази ........ имат наи-доброто време на Божурище маи? Маи беше 12.25сек. ? Само с предно с доста яки моторчета .....?

:wink: :roll: :oops: No coment. :D :D :D
  • ang харесва това

#9 Велко

Offline

    дУпЕтат

  • Потребител
  • 8,765 Мнения:
  • Репутация: 90

Публикувано 05 March 2005 - 10:29 AM

http://fast-autos.ne...elter427tt.html Ако тези данни са вярни...то за серийна колица е доста добре... :wink:
Публикувано изображение

#10 vectron

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 393 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 05 March 2005 - 10:46 AM

http://fast-autos.ne...elter427tt.html Ако тези данни са вярни...то за серийна колица е доста добре... :roll:

Kорветите безспорно са добри за 400м, дори и серийните атмосферки.
Но този на линка(Lingenfelter 427) според мен е доста доработван и далеч от сериен корвет.Само като видиш списъка на upgrade-ите колко е дълъг.... :oops:
Пък и как няма да има такива данни 7 литра битурбо..... :wink:

#11 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 05 March 2005 - 11:40 AM

....

Лошо :roll: , за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа :wink:


Засега колкото и да не са за тази ........ имат наи-доброто време на Божурище маи? Маи беше 12.25сек. ? Само с предно с доста яки моторчета .....?


Темата пак хвана друга посока ми се струва.Сигурно си далече от идеята ,че перфектната кола за драг състезания е кола FWD?

#12 Велко

Offline

    дУпЕтат

  • Потребител
  • 8,765 Мнения:
  • Репутация: 90

Публикувано 05 March 2005 - 01:46 PM

http://fast-autos.ne...elter427tt.html Ако тези данни са вярни...то за серийна колица е доста добре... :oops:

Kорветите безспорно са добри за 400м, дори и серийните атмосферки.
Но този на линка(Lingenfelter 427) според мен е доста доработван и далеч от сериен корвет.Само като видиш списъка на upgrade-ите колко е дълъг.... :D
Пък и как няма да има такива данни 7 литра битурбо..... :wink:


Е никъде не пише, че става въпрос за атмосферни непипани коли в заглавието на темата :D Пък и списъкa може и да е дълъг, но цената мисля, че е абсолютно "нормална" за кола от този калибър (правейки такива времена) :roll: Все пак струва 1/3 от цената на Ferrari 550 Maranello, например... :lol: Никъде не пише за издържливост и живот на този толкова надут двигател, но щом се предлага в серийно купе със всичките му екстри там...мисля, че не е за 2-3 пъти :D
Публикувано изображение

#13 vectron

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 393 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 05 March 2005 - 06:25 PM

Никъде не пише за издържливост и живот на този толкова надут двигател, но щом се предлага в серийно купе със всичките му екстри там...мисля, че не е за 2-3 пъти :roll:

Линка ти е доказателство че са добра база Корветите!
Но не четеш внимателно за издържливостта :roll: , тази фирма е доста сериозна и дори са дали гаранция:
Professional installation, testing and PCM recalibration
LPE's 2 year / 24,000 mile warranty :)

Пък за цената и аз забелязах че е изключително добра, като се има предвид каква кола си купуваш!

#14 Велко

Offline

    дУпЕтат

  • Потребител
  • 8,765 Мнения:
  • Репутация: 90

Публикувано 05 March 2005 - 06:59 PM

Никъде не пише за издържливост и живот на този толкова надут двигател, но щом се предлага в серийно купе със всичките му екстри там...мисля, че не е за 2-3 пъти :)

Линка ти е доказателство че са добра база Корветите!
Но не четеш внимателно за издържливостта :D , тази фирма е доста сериозна и дори са дали гаранция:
Professional installation, testing and PCM recalibration
LPE's 2 year / 24,000 mile warranty :roll:

Пък за цената и аз забелязах че е изключително добра, като се има предвид каква кола си купуваш!


Моя грешка, извинявам се :roll: Въпроса е, че все пак такива извънземни колици са що-годе достъпни, дори за българския стандарт ако щете. Дай Боже да видиме скоро подобна (или същата) по нашите улици :) Аз лично, ако ги имах тези пари бих си я взел, въпреки огромните данъци, мита и т.н. Това,според мен е един от малкото случаи в които сумата си заслужава :D
Публикувано изображение

#15 Nism0

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 230 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 March 2005 - 11:18 PM

Относно STI, чел съм за 700~hp случаи, в които най-голям проблем правят axles и скоростна кутия. Решението, което бяха употребили беше просто и ефективно - автоматична скоростна кутия, която убива въртящ момент... стори ми се тъпо, честно казано.
Има си дума 'шофьор', има си дума 'пилот'. Двете не са задължително неразривно свързани.

tuning.bg ТЪП Post Team, 200+ и все тъпи...







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.