

Наи-подходящи автомобили за 1/4миля ?
#1
Публикувано 04 March 2005 - 11:37 AM
45+100 италиянски коне.....................
#2
Публикувано 04 March 2005 - 04:03 PM
ако е малък двигател (3 литра и надолу) със много бууст, предпочитам да е автоматична за да мога да вдигна бууст на място...
но конкретно.. за драг тунинг подходящи са:
1. всяко f-body (камаро, файърбърд/транс ам) със 5.7 литра мотор- много са здрави
2. buick gnx - ако може да се намери един - едни от най-бързите коли на 400 метра... танкоподобни..
2. корвет - новите им пречи независимото окачване отзад- трошлива задница
3. вайпър - също- независимото окачване отзад пречи... но със 8 литра им трябва малко да ги вкараш във 10те...полуоските са слаби но има тунинговани .. като за камиони; до 1999 модела е със ковани бутала и носи до 800 коня само със надув... 2000 и нагоре носят до 650 коня, след това им трябват ковани бутала ако се помпа (650 коня са възможни атмосферно)
от японските...
до 11.0
1. ево - слаб преден диференцял, но 500 коня са възможни
2. сти - да си кажа честно не съм виждал над 450 коня ... мисля че блока е проблематичен над това.. не съм сигурен...
3. нисан 300зх - около 450 коня, но платформата бавно я забравят...
под 11.0
1. скайлайн (общо взето само трябва да се надуват), вдигат глави, до 900 коня са общо взето само надув, след това става скъпо
2. супра (желателно е автоматична), до 800 коня само надув, след това трябват бутала...старта е проблемен
от европейските:
до 11.0
1. ауди (с4, рс4, рс6) - 600 коня таван- слаби трансмисии и блокове
2. компресирани/турбинирани мерцедеси - 750 коня на блока финансов таван
3. компресирани/турбинирани бмв-та - за да са бързи - направи си сам; иначе готовите китове са за 11.9 и са консервативни
под 11.0 и надолу
може някое порше, но е много скъпо
също някои мерцедес, но също е скъпо...
като цяло немските коли не са удачни (финансово особено) да се вкарват под 11те...
това е...
2.
разни други возила
#3
Публикувано 04 March 2005 - 05:07 PM
Ето малко копи пейст :
10.08@135 with a M20 engine with stock internals
10.98@132 with my street E-30 with M50 engine,and stock internals
11.886@113мили с Е30 което е само 294коня на колелетата пак stock internals
Двигателите също са доста податливи на тунинг с турбо от оригинални мотори са докарвани невероятни коне 600коня на колелетата не с ковани бутала от 3.0л да не говорим за 1033коня на колелетата от 3.8

- scirocco gt харесва това

#4
Публикувано 04 March 2005 - 09:51 PM
Според мен 450 коня не са проблем за никое СТИ особенно ако е от новите дето са 2.5 по скоро тези коне са проблем за всеки ВРХ, ето една тема от един форум в която се споменава за няколко СТИ-та със все по над 500 коня на колелата, и даже не са със стенд алоун, ами с пиджибек.......2. сти - да си кажа честно не съм виждал над 450 коня ... мисля че блока е проблематичен над това.. не съм сигурен...

http://www.clubwrx.n...ght=sti pistons
Освен това колата за която става дума във форума е със 100% сток мотор, само турбина и прилежаш хардуер и софтуер


- Stance:Nation харесва това
#5
Публикувано 04 March 2005 - 10:05 PM







#6
Публикувано 05 March 2005 - 08:54 AM
Лошо....


#7
Публикувано 05 March 2005 - 08:56 AM
Лошо....
, за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа
Засега колкото и да не са за тази ........ имат наи-доброто време на Божурище маи? Маи беше 12.25сек. ? Само с предно с доста яки моторчета .....?
45+100 италиянски коне.....................
#9
Публикувано 05 March 2005 - 10:29 AM

#10
Публикувано 05 March 2005 - 10:46 AM
Kорветите безспорно са добри за 400м, дори и серийните атмосферки.http://fast-autos.ne...elter427tt.html Ако тези данни са вярни...то за серийна колица е доста добре...
Но този на линка(Lingenfelter 427) според мен е доста доработван и далеч от сериен корвет.Само като видиш списъка на upgrade-ите колко е дълъг....

Пък и как няма да има такива данни 7 литра битурбо.....

#11
Публикувано 05 March 2005 - 11:40 AM
Лошо....
, за коли от Италия няма и думичка ...сигурно не стават за тая работа
Засега колкото и да не са за тази ........ имат наи-доброто време на Божурище маи? Маи беше 12.25сек. ? Само с предно с доста яки моторчета .....?
Темата пак хвана друга посока ми се струва.Сигурно си далече от идеята ,че перфектната кола за драг състезания е кола FWD?
#12
Публикувано 05 March 2005 - 01:46 PM
Kорветите безспорно са добри за 400м, дори и серийните атмосферки.http://fast-autos.ne...elter427tt.html Ако тези данни са вярни...то за серийна колица е доста добре...
Но този на линка(Lingenfelter 427) според мен е доста доработван и далеч от сериен корвет.Само като видиш списъка на upgrade-ите колко е дълъг....![]()
Пък и как няма да има такива данни 7 литра битурбо.....
Е никъде не пише, че става въпрос за атмосферни непипани коли в заглавието на темата




#13
Публикувано 05 March 2005 - 06:25 PM
Линка ти е доказателство че са добра база Корветите!Никъде не пише за издържливост и живот на този толкова надут двигател, но щом се предлага в серийно купе със всичките му екстри там...мисля, че не е за 2-3 пъти
Но не четеш внимателно за издържливостта

Professional installation, testing and PCM recalibration
LPE's 2 year / 24,000 mile warranty

Пък за цената и аз забелязах че е изключително добра, като се има предвид каква кола си купуваш!
#14
Публикувано 05 March 2005 - 06:59 PM
Линка ти е доказателство че са добра база Корветите!Никъде не пише за издържливост и живот на този толкова надут двигател, но щом се предлага в серийно купе със всичките му екстри там...мисля, че не е за 2-3 пъти
Но не четеш внимателно за издържливостта, тази фирма е доста сериозна и дори са дали гаранция:
Professional installation, testing and PCM recalibration
LPE's 2 year / 24,000 mile warranty![]()
Пък за цената и аз забелязах че е изключително добра, като се има предвид каква кола си купуваш!
Моя грешка, извинявам се



#15
Публикувано 17 March 2005 - 11:18 PM
tuning.bg ТЪП Post Team, 200+ и все тъпи...

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.