IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Какво Мислите За Ford Probe.


  • Не можете да пишете в тази тема
14 отговора на тази тема

#1 sizzle1324

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 February 2012 - 06:12 PM

Замислил съм да си взимам и ако може кажете какво мислите за Probe.

#2 Ianaki_ianakiev

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 80 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 23 February 2012 - 05:11 PM

Най-добрия вариант е 2.5 с 163к.с. Части има в ebay. Колата върви много, въпреки, че до сега не разбрах колко и е ускорението до 100, някой казват 7 други 8 сек. Колата си заслужава - харчи не много предвид вървежа. Върви много предвид цената!

#3 sizzle1324

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 23 February 2012 - 05:51 PM

И аз забелязах , че цената е приемлива,а и един приятел има такъв форд от мого време и за сега не му е давала големи ядове :)

#4 yamaha1

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 68 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 21 June 2012 - 07:25 PM

Най-добрия вариант е 2.5 с 163к.с. Части има в ebay. Колата върви много, въпреки, че до сега не разбрах колко и е ускорението до 100, някой казват 7 други 8 сек.


С известно закъснение да ти отговоря - 7 секунди е само с японския мотор (KL-ZE), докато при американската версия и версиите за Европа, които са с мотор KL-DE е около 8 секунди, а досега в BG не съм видял Probe с KL-ZE.

А за 7-те секунди сигурно се бъркаш от едно старо предаване на Топ Гиър, където Джеръми Кларксън споменава, че от 0 до 60 мили в час са 7 секунди, но според мен е свалил рекламно 1 секунда, а и 60 мили в час са си 96 км/ч. :wink:

Този пост е редактиран от yamaha1: 24 June 2012 - 10:30 AM


#5 swvol

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 23 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 July 2012 - 07:59 PM

А за 2.2 турбо двигателя какво мислите ? Харесал съм такъв Проб и мисля тези дни да го купувам. Но много хора дадоха отрицателни мнения относно него...

#6 yamaha1

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 68 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 16 July 2012 - 03:02 PM

По-добре да ти кажат хора, които карат Проуб с този двигател. Като начало разгледай форума на форд - тази тема...или пък тази...

#7 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 16 July 2012 - 04:57 PM

едно време мутрите ги караха много тия каляски
diesel power forever
ПКБ

#8 yamaha1

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 68 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 18 July 2012 - 08:59 PM

Не съм забелязал... :hmm: От лични наблюдения, винаги съм си мислил, че мутрите са си падали основно по немските машини (най-вече Мерцедес и BMW, а малко по-късно минаха и на големите "джипки" от рода на Кайен и подобни).

(...и малко лирично отклонение :mrgreen: )
Първото поколение на Probe излезе 89-та година и след 3 години пуснаха второто поколение. Още през '92-ра година, на един приятел сестра му беше омъжена в Щатите и той беше използвал връзките й и внасяше от там малко карани коли (на по 2-3 години). Тогава за пръв път видях и имах възможността да седна в такъв проуб от първото поколение и очите ми останаха в него, предвид нещастния авто-парк в БГ през 92-ра година (основно соц-возила). Пичът ги продаваше по 8-9000 долара, което за мен, а и не само за мен по онова време, си беше огромна сума. Въпреки това си казах, че рано или късно някой ден ще си взема един такъв проуб. После разбира се, покрай идиотизмите на времето и хиперинфлацията забравих за случката, смених 1-2 коли, последно през 2007-ма си взех един пасат - просторна машина, вървяща доста добре. Да, ама след година и баща ми реши да си сменя колата и аз реших да подходя византийската - да му дам пасата, а за мен да си взема някаква друга, по-малка и спортна, понеже така или иначе само двамата с жената се возим. И тогава се сетих за случката от '92-ра и макар и късно, си изпълних тогавашното желание и си взех тоя зеления. :shifty: Не съжалявам, защото се оказа корава машина без никакви проблеми, с изключение на един заден лагер, който виеше при по-висока скорост, но след като го смених веднага след покупката, от тогава реално нищо друго не ми се е налагало да сменям....и бях изненадан, че всичко електрическо си му работеше - прозорци, огледала, седалки и дори климатикът не съм дозареждал, а си работи като пушка в жегите. :ok:
Извинявам се ако съм досадил на някого със спомените си... :wink:

#9 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 15 January 2013 - 11:18 AM

Много хубава машина по американски стандарт, но направена за Европа. И незнайно защо адски подценена. Може би направена да конкурира японските бегачки по онова време и Опел Калибра. Губи съревнованието, но си остава адски яката машина и в мойте очи. Просто в САЩ и Европа са различни разбиранията за автомобили и до момента.

#10 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 15 January 2013 - 06:14 PM

Много хубава машина по американски стандарт, но направена за Европа.

Това ако е истина - не говори добре за автомобила ;) .... всъщност си прав донякъде - Проуб е направен в Европа и заради нейният пазар

И незнайно защо адски подценена. Може би направена да конкурира японските бегачки по онова време и Опел Калибра.

Подценена е силно казано - недомислена, неизпипана или поамериканчена са по-точните определения ;) ...в интерес на истината - за създаването на Проуб се ползва платформата на Мазда, и също като въпросната Мазда не успява да "пробие" и бъде подобаващо "оценена" (дори положението с Проуб е малко по-лошо именно заради "сглобката" въпреки че външно разликите са само в извивките по тенекиите)

Губи съревнованието, но си остава адски яката машина и в мойте очи.


Това отгоре е хубаво и честно мнение - комплимент за което :)

Просто в САЩ и Европа са различни разбиранията за автомобили и до момента.

Така е - тези различия американските производители ги проумяха най-трудно (и още по-трудно си го признават), но открай време твърдят че се работи по въпроса (това което прави Кадилак към момента с новата си моделна "инвазия" е доста показателно).
В интерес на истината - автомобилното производство в САЩ открай време страда от един доста кофти синдром на "закостенялост" и "претупване" при производството на автомобили... от този именно "синдром" си изпатиха ВСИЧКИ автопроизводители дръзвали да правят заводи и съответно да произвеждат в САЩ (БМВ на два пъти основно "ревизират" всичките си производствени мощности и мениджмънт в Спартансбърг, същото го правиха и Мерцедес със заводите си в Тускалуса, предполагам че се помнят истерииите около дефектите на Тойота от преди 2-3г и т.н ) ;)

Що се отнася до колата и предвид възраста на модела - всичко е въпрос на късмет който аз лично пожелавам на всеки във всичко
Поздрави
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#11 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 17 January 2013 - 11:43 AM

Много хубава машина по американски стандарт, но направена за Европа.

Това ако е истина - не говори добре за автомобила ;) .... всъщност си прав донякъде - Проуб е направен в Европа и заради нейният пазар

И незнайно защо адски подценена. Може би направена да конкурира японските бегачки по онова време и Опел Калибра.

Подценена е силно казано - недомислена, неизпипана или поамериканчена са по-точните определения ;) ...в интерес на истината - за създаването на Проуб се ползва платформата на Мазда, и също като въпросната Мазда не успява да "пробие" и бъде подобаващо "оценена" (дори положението с Проуб е малко по-лошо именно заради "сглобката" въпреки че външно разликите са само в извивките по тенекиите)

Губи съревнованието, но си остава адски яката машина и в мойте очи.


Това отгоре е хубаво и честно мнение - комплимент за което :)

Просто в САЩ и Европа са различни разбиранията за автомобили и до момента.

Така е - тези различия американските производители ги проумяха най-трудно (и още по-трудно си го признават), но открай време твърдят че се работи по въпроса (това което прави Кадилак към момента с новата си моделна "инвазия" е доста показателно).
В интерес на истината - автомобилното производство в САЩ открай време страда от един доста кофти синдром на "закостенялост" и "претупване" при производството на автомобили... от този именно "синдром" си изпатиха ВСИЧКИ автопроизводители дръзвали да правят заводи и съответно да произвеждат в САЩ (БМВ на два пъти основно "ревизират" всичките си производствени мощности и мениджмънт в Спартансбърг, същото го правиха и Мерцедес със заводите си в Тускалуса, предполагам че се помнят истерииите около дефектите на Тойота от преди 2-3г и т.н ) ;)

Що се отнася до колата и предвид възраста на модела - всичко е въпрос на късмет който аз лично пожелавам на всеки във всичко
Поздрави

Виж, незнам поради каква причина си подхванал моя отговор и ми цитираш всеки ред, но... аз лично карам американски автомобили от над 5 години. като от 3 години имам 2 лични такива. По-здрави, опростени и стабилни машини не съм имал. Каквото съм търсил, съм го намерил в Крайслерите ми. Карал съм и Вайпер, Корвет, Камаро, Чарджер... все легенди, които винаги предизвикват завист у другите. С цялото ми уважение, но нека не подценяваме автомобилостроенето на САЩ и Азия!!! Има много здрави и стабилни автомобили от тези места! За справка - карал съм и много Мерцедес, БМВ, Ваген и Сааб. Пълни са с повече излишни електроники, и толкова.

#12 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 18 January 2013 - 08:11 AM

Става дума преди всичко за Проуб. Опитах се да обясня някои от обективните причини и факти свързани с колата най-вече заради въпросите които зададе. Останалото е обяснение "защо" така се получава ;)
...и в никакъв случай нямам предвид "подценяване" на автомобилостроенето на държавата с най-сериозен пазар - по скоро изказвам обективните причини поради което същото се ползва като определение за "мърляво" отношение към "масовата продукция" (липса на качество).
Техният пазар от тях самите се определя в по-голямата си част като "даденост" което също е част от причините за въпросната "закостенялост" - и не на последно място в това отношение нещата опират до "профсъюзите" и това с което всяка нация обича да се самоиронизира (разбирай "народопсихологията") :) ... неприятното в случая е че тези условности рефлектират и пряко засягат почти всичката "ширпотреба" произведена в САЩ (в случая масовите автомобили).
Горното го казвам като човек не само "карал" американки - ами карал такива именно в америка и то не за по едно кръгче (ако си прочел внимателно вероятно си обърнал внимание, че дадох ясен пример с автомобили ПРОИЗВЕДЕНИ в САЩ - без значение тяхната марка и народност) ;)

Този пост е редактиран от jerry: 18 January 2013 - 08:19 AM

ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#13 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 18 January 2013 - 09:06 AM

Става дума преди всичко за Проуб. Опитах се да обясня някои от обективните причини и факти свързани с колата най-вече заради въпросите които зададе. Останалото е обяснение "защо" така се получава ;)
...и в никакъв случай нямам предвид "подценяване" на автомобилостроенето на държавата с най-сериозен пазар - по скоро изказвам обективните причини поради което същото се ползва като определение за "мърляво" отношение към "масовата продукция" (липса на качество).
Техният пазар от тях самите се определя в по-голямата си част като "даденост" което също е част от причините за въпросната "закостенялост" - и не на последно място в това отношение нещата опират до "профсъюзите" и това с което всяка нация обича да се самоиронизира (разбирай "народопсихологията") :) ... неприятното в случая е че тези условности рефлектират и пряко засягат почти всичката "ширпотреба" произведена в САЩ (в случая масовите автомобили).
Горното го казвам като човек не само "карал" американки - ами карал такива именно в америка и то не за по едно кръгче (ако си прочел внимателно вероятно си обърнал внимание, че дадох ясен пример с автомобили ПРОИЗВЕДЕНИ в САЩ - без значение тяхната марка и народност) ;)

Аз освен кръгчетата, съм и собственик, както и служебни коли такива карам. Явно за Европа се изнасят добрите автомобили... така излиза. Сега да кажем знам, че Вояджърите и 300С дизелите са калпави и не си заслужават, знам, че Проуб си имат свойте американски глупости, знам, че и Неон си имат проблем с електрониката... но все пак явно аз съм имал късмет. Както и да е, може и да си прав, но и ЕС колите взеха да са пълни кошове от 2001 насам. Не може кола, купена чистак нова да дава дефект след 10000 км... и да не влиза в гаранцията този проблем. А се бият в гърдите, че са велик концерн. Както и да е.

#14 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 18 January 2013 - 10:14 AM

Мързелът, мърлящината, далаверата, профсъюзите и всичко останало не са патент на никоя нация а са си човешко качество ;) ...проблема е в това че същото това "качество" се изразява на някои места в по-голяма степен отколкото на други (при това във възможно най-негативната му форма - защото тези качества могат да бъдат причина и за прогрес). В "схемата" се включват дори чисто икономическите фактори (опитай се да си обясниш дали причината за разликите в цените на автомобилите в САЩ и Европа наистина е само заради таксите и данъците например)... наистина "задълбахме" много и ненужно - изводите са ясни и те няма да променят "политиката" която конгломератите предпочитат да водят (купи-чупи-купи) защото това би променило и техните приходи ;)
Темата беше за Форд Проуб а офтопика относително "образувателен" - въпреки това не мисля че е нужно да го продължаваме (важното го казахме пък и всеки за себе си го знае сам)
Поздрави
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#15 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 18 January 2013 - 11:05 AM

И все пак Проуб е една нелоша кола, особено ако е добре технически и сравнително запазена. Много екстри, добър вървеж и то на такава цена. Смятам, че сега е нелош избор за автомобил.
  • jerry харесва това







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.