

Какво Мислите За Ford Probe.
#1
Публикувано 21 February 2012 - 06:12 PM
#2
Публикувано 23 February 2012 - 05:11 PM
#3
Публикувано 23 February 2012 - 05:51 PM

#4
Публикувано 21 June 2012 - 07:25 PM
Най-добрия вариант е 2.5 с 163к.с. Части има в ebay. Колата върви много, въпреки, че до сега не разбрах колко и е ускорението до 100, някой казват 7 други 8 сек.
С известно закъснение да ти отговоря - 7 секунди е само с японския мотор (KL-ZE), докато при американската версия и версиите за Европа, които са с мотор KL-DE е около 8 секунди, а досега в BG не съм видял Probe с KL-ZE.
А за 7-те секунди сигурно се бъркаш от едно старо предаване на Топ Гиър, където Джеръми Кларксън споменава, че от 0 до 60 мили в час са 7 секунди, но според мен е свалил рекламно 1 секунда, а и 60 мили в час са си 96 км/ч.

Този пост е редактиран от yamaha1: 24 June 2012 - 10:30 AM
#5
Публикувано 08 July 2012 - 07:59 PM
#7
Публикувано 16 July 2012 - 04:57 PM
ПКБ
#8
Публикувано 18 July 2012 - 08:59 PM

(...и малко лирично отклонение

Първото поколение на Probe излезе 89-та година и след 3 години пуснаха второто поколение. Още през '92-ра година, на един приятел сестра му беше омъжена в Щатите и той беше използвал връзките й и внасяше от там малко карани коли (на по 2-3 години). Тогава за пръв път видях и имах възможността да седна в такъв проуб от първото поколение и очите ми останаха в него, предвид нещастния авто-парк в БГ през 92-ра година (основно соц-возила). Пичът ги продаваше по 8-9000 долара, което за мен, а и не само за мен по онова време, си беше огромна сума. Въпреки това си казах, че рано или късно някой ден ще си взема един такъв проуб. После разбира се, покрай идиотизмите на времето и хиперинфлацията забравих за случката, смених 1-2 коли, последно през 2007-ма си взех един пасат - просторна машина, вървяща доста добре. Да, ама след година и баща ми реши да си сменя колата и аз реших да подходя византийската - да му дам пасата, а за мен да си взема някаква друга, по-малка и спортна, понеже така или иначе само двамата с жената се возим. И тогава се сетих за случката от '92-ра и макар и късно, си изпълних тогавашното желание и си взех тоя зеления.


Извинявам се ако съм досадил на някого със спомените си...

- TheCrow, cmr156 и sizzle1324 харесват това
#9
Публикувано 15 January 2013 - 11:18 AM
- Hell.S.D. харесва това
#10
Публикувано 15 January 2013 - 06:14 PM
Това ако е истина - не говори добре за автомобилаМного хубава машина по американски стандарт, но направена за Европа.

Подценена е силно казано - недомислена, неизпипана или поамериканчена са по-точните определенияИ незнайно защо адски подценена. Може би направена да конкурира японските бегачки по онова време и Опел Калибра.

Губи съревнованието, но си остава адски яката машина и в мойте очи.
Това отгоре е хубаво и честно мнение - комплимент за което

Така е - тези различия американските производители ги проумяха най-трудно (и още по-трудно си го признават), но открай време твърдят че се работи по въпроса (това което прави Кадилак към момента с новата си моделна "инвазия" е доста показателно).Просто в САЩ и Европа са различни разбиранията за автомобили и до момента.
В интерес на истината - автомобилното производство в САЩ открай време страда от един доста кофти синдром на "закостенялост" и "претупване" при производството на автомобили... от този именно "синдром" си изпатиха ВСИЧКИ автопроизводители дръзвали да правят заводи и съответно да произвеждат в САЩ (БМВ на два пъти основно "ревизират" всичките си производствени мощности и мениджмънт в Спартансбърг, същото го правиха и Мерцедес със заводите си в Тускалуса, предполагам че се помнят истерииите около дефектите на Тойота от преди 2-3г и т.н )

Що се отнася до колата и предвид възраста на модела - всичко е въпрос на късмет който аз лично пожелавам на всеки във всичко
Поздрави
- TheCrow харесва това
#11
Публикувано 17 January 2013 - 11:43 AM
Виж, незнам поради каква причина си подхванал моя отговор и ми цитираш всеки ред, но... аз лично карам американски автомобили от над 5 години. като от 3 години имам 2 лични такива. По-здрави, опростени и стабилни машини не съм имал. Каквото съм търсил, съм го намерил в Крайслерите ми. Карал съм и Вайпер, Корвет, Камаро, Чарджер... все легенди, които винаги предизвикват завист у другите. С цялото ми уважение, но нека не подценяваме автомобилостроенето на САЩ и Азия!!! Има много здрави и стабилни автомобили от тези места! За справка - карал съм и много Мерцедес, БМВ, Ваген и Сааб. Пълни са с повече излишни електроники, и толкова.Това ако е истина - не говори добре за автомобилаМного хубава машина по американски стандарт, но направена за Европа.
.... всъщност си прав донякъде - Проуб е направен в Европа и заради нейният пазар
Подценена е силно казано - недомислена, неизпипана или поамериканчена са по-точните определенияИ незнайно защо адски подценена. Може би направена да конкурира японските бегачки по онова време и Опел Калибра.
...в интерес на истината - за създаването на Проуб се ползва платформата на Мазда, и също като въпросната Мазда не успява да "пробие" и бъде подобаващо "оценена" (дори положението с Проуб е малко по-лошо именно заради "сглобката" въпреки че външно разликите са само в извивките по тенекиите)
Губи съревнованието, но си остава адски яката машина и в мойте очи.
Това отгоре е хубаво и честно мнение - комплимент за коетоТака е - тези различия американските производители ги проумяха най-трудно (и още по-трудно си го признават), но открай време твърдят че се работи по въпроса (това което прави Кадилак към момента с новата си моделна "инвазия" е доста показателно).Просто в САЩ и Европа са различни разбиранията за автомобили и до момента.
В интерес на истината - автомобилното производство в САЩ открай време страда от един доста кофти синдром на "закостенялост" и "претупване" при производството на автомобили... от този именно "синдром" си изпатиха ВСИЧКИ автопроизводители дръзвали да правят заводи и съответно да произвеждат в САЩ (БМВ на два пъти основно "ревизират" всичките си производствени мощности и мениджмънт в Спартансбърг, същото го правиха и Мерцедес със заводите си в Тускалуса, предполагам че се помнят истерииите около дефектите на Тойота от преди 2-3г и т.н )
Що се отнася до колата и предвид възраста на модела - всичко е въпрос на късмет който аз лично пожелавам на всеки във всичко
Поздрави
#12
Публикувано 18 January 2013 - 08:11 AM

...и в никакъв случай нямам предвид "подценяване" на автомобилостроенето на държавата с най-сериозен пазар - по скоро изказвам обективните причини поради което същото се ползва като определение за "мърляво" отношение към "масовата продукция" (липса на качество).
Техният пазар от тях самите се определя в по-голямата си част като "даденост" което също е част от причините за въпросната "закостенялост" - и не на последно място в това отношение нещата опират до "профсъюзите" и това с което всяка нация обича да се самоиронизира (разбирай "народопсихологията")

Горното го казвам като човек не само "карал" американки - ами карал такива именно в америка и то не за по едно кръгче (ако си прочел внимателно вероятно си обърнал внимание, че дадох ясен пример с автомобили ПРОИЗВЕДЕНИ в САЩ - без значение тяхната марка и народност)

Този пост е редактиран от jerry: 18 January 2013 - 08:19 AM
#13
Публикувано 18 January 2013 - 09:06 AM
Аз освен кръгчетата, съм и собственик, както и служебни коли такива карам. Явно за Европа се изнасят добрите автомобили... така излиза. Сега да кажем знам, че Вояджърите и 300С дизелите са калпави и не си заслужават, знам, че Проуб си имат свойте американски глупости, знам, че и Неон си имат проблем с електрониката... но все пак явно аз съм имал късмет. Както и да е, може и да си прав, но и ЕС колите взеха да са пълни кошове от 2001 насам. Не може кола, купена чистак нова да дава дефект след 10000 км... и да не влиза в гаранцията този проблем. А се бият в гърдите, че са велик концерн. Както и да е.Става дума преди всичко за Проуб. Опитах се да обясня някои от обективните причини и факти свързани с колата най-вече заради въпросите които зададе. Останалото е обяснение "защо" така се получава
...и в никакъв случай нямам предвид "подценяване" на автомобилостроенето на държавата с най-сериозен пазар - по скоро изказвам обективните причини поради което същото се ползва като определение за "мърляво" отношение към "масовата продукция" (липса на качество).
Техният пазар от тях самите се определя в по-голямата си част като "даденост" което също е част от причините за въпросната "закостенялост" - и не на последно място в това отношение нещата опират до "профсъюзите" и това с което всяка нация обича да се самоиронизира (разбирай "народопсихологията")... неприятното в случая е че тези условности рефлектират и пряко засягат почти всичката "ширпотреба" произведена в САЩ (в случая масовите автомобили).
Горното го казвам като човек не само "карал" американки - ами карал такива именно в америка и то не за по едно кръгче (ако си прочел внимателно вероятно си обърнал внимание, че дадох ясен пример с автомобили ПРОИЗВЕДЕНИ в САЩ - без значение тяхната марка и народност)
#14
Публикувано 18 January 2013 - 10:14 AM


Темата беше за Форд Проуб а офтопика относително "образувателен" - въпреки това не мисля че е нужно да го продължаваме (важното го казахме пък и всеки за себе си го знае сам)
Поздрави

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.