IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Проблем С Фиат Крома 2000I.e


  • Не можете да пишете в тази тема
17 отговора на тази тема

#1 lacho312

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 March 2012 - 12:55 PM

Здравейте колеги, имам следният проблем. Колата пали, някой път работи добре, някой път гасне, сменят се оборотите особенно като загрее.

Този пост е редактиран от lacho312: 29 March 2012 - 01:00 PM


#2 ivanovbg

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 866 Мнения:
  • Репутация: 37

Публикувано 29 March 2012 - 07:18 PM

И аз така питам доктора: - Докторе нещо съм болен, защото като пия бира един път ми е влиза леко, друг път ми е тежко, а като ме напече слънцето въпреки че влиза леко след 3-тата бира ми се доспива. Какво ми е :hmm:

Та и ти. Хвани се пък премери нещо и конкретизирай повече въпроса. Ако не си в състояние, значи всеки наш съвет е много вероятно да те вкара в излишни разходи и тогава е по добре да отидеш в близкия сервиз на диагностика. Както описваш проблема може да се наложи и да я оставиш за ден два докато се установи точно.
Което не става с акъл, става с мощност, ако пък и тя не ти достига - тичай за акъл!
Колкото да храниш и помпаш пинчера на доберман няма да стане! -
всяка прилика с турбопроект е случайна :)

#3 drift_boy

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 19 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 April 2012 - 10:54 AM

така е, сподели малко - газ,бензин? ако е газ обикновена ли е - проблема е мн вероятно да е именно там. също така има датчици за смес, за въдух, запушени филтри и т.н. какво значи да ис мени оборотие като е загряла - нестабилни са или са по ниски от тези при студен двигател, което е нормално. дай някой жокер.

#4 swonsun

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 April 2012 - 02:27 PM

то фиат кво очакваш

#5 Da_Fuse

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 260 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 14 April 2012 - 08:30 AM

Аааааа, не за фичо! При тези фиати проблема е електорниката Бош..., таа да не го опъваме на тема марки... :P Иначе по темата, да колега трябва да дадеш малко инфо, за да не си смучем от пръстите... :)
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 HF Turbo ХЛАДИЛНИК EX
Lancia Dedra HF Turbo Integrale

#6 ivka-1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 June 2012 - 08:44 PM

Аааааа, не за фичо! При тези фиати проблема е електорниката Бош..., таа да не го опъваме на тема марки... :P Иначе по темата, да колега трябва да дадеш малко инфо, за да не си смучем от пръстите... :)

Ето повече инфо! Fiat Croma 2ie 1991г. по Bosch.Не съм имал проблеми и системата Bosch за мен е по добра от твоята ,, Коя ми препоръчваш"?

Този пост е редактиран от ivka-1: 29 June 2012 - 08:52 PM

Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-MS6156,Процесор Пентиум 750МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 512М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.DRL-30%.

#7 Da_Fuse

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 260 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 10 July 2012 - 01:09 AM

Ок, щом е по-добра за теб - не споря... Само един пример и въпрос реторичен - защо всички добре вървящи двигатели на фиат/ланчиа са с електроника марели?! Както и да е това беше в страната на реториката. :)

По темата, провери си всички куплунзи за лош контакт, свещи, кабели, както и налягане на бензин, ако си на това гориво... Почисти си дросела, тпс-а, както и моторчето за празния ход..., оп забравих, че хубавият бош няма такова, а е с биметален байпас за студен старт на двг-то...

Този пост е редактиран от Da_Fuse: 10 July 2012 - 01:10 AM

Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 HF Turbo ХЛАДИЛНИК EX
Lancia Dedra HF Turbo Integrale

#8 rockton

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 196 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 16 July 2012 - 05:03 AM

проблема е електорниката Бош...,

-Има ли бош -има и проблеми. :mrgreen:
ОЧИТЕ виждат всичко, но не виждат себе си. 0876294571

#9 ivka-1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 July 2012 - 09:02 PM

Аз исках да видя предимствата на Magneti Marelli , но тъй като не се излагат , ще посоча предимствата на Bosch, според мен.
Говоря за Fiat Croma т.е.по темата.
1.Клапана за допълнително подаване на въздух при Бош е с биметална пластина, а при Марели е електромеханичен.
2.Дистрибуторната капачка на Бош под нея има само палец , а при Марели е набутана магнито електрическа система или нещо от рода на датчик на Хол.
3.Повишаващата при Бош е сама , а при Марели е набутан и комутатор.
Общо взето за тези разлики се сещам в момента , но те не са малко.
Дай предимствата на Марели , да сме квит.
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-MS6156,Процесор Пентиум 750МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 512М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.DRL-30%.

#10 Da_Fuse

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 260 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 16 September 2012 - 11:08 PM

Ами аз чак се очудвам, че изкарваш някакви предимства на този бош джетроник, който е от зората на принудителното хранене на двигателите...

Въпросният "клапан за допъкнително подаване на въздух", при бош е просто една биметална пластина за поддържане на обороти при студен двигател и празен ход, а при марели-то е електормагнит за регулиране на обороти при празен ход независимо от Т на двигателя.

Дори незнам защо отговарям...?!

Еми нормално е запалването при по-относително съвременните автомобили, да не е с чукче и наковалня, вакуум регулатор и кондензатор, а с електронно запалване с което се постига по-високо напрежение на запалителния импулс?! Аз незнам въобще какви предимства изтъкна на бош инжекциона, освен по-голямата му опростеност, но в крайна сметка и карбуратора е по-прост от инжекциона, но не се ползва в съвременното автомобилостроене?!

Този пост е редактиран от Da_Fuse: 16 September 2012 - 11:08 PM

Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 HF Turbo ХЛАДИЛНИК EX
Lancia Dedra HF Turbo Integrale

#11 ivka-1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 September 2012 - 06:56 PM

Ами аз чак се очудвам, че изкарваш някакви предимства на този бош джетроник, който е от зората на принудителното хранене на двигателите... Въпросният "клапан за допъкнително подаване на въздух", при бош е просто една биметална пластина за поддържане на обороти при студен двигател и празен ход, а при марели-то е електормагнит за регулиране на обороти при празен ход независимо от Т на двигателя. Дори незнам защо отговарям...?! Еми нормално е запалването при по-относително съвременните автомобили, да не е с чукче и наковалня, вакуум регулатор и кондензатор, а с електронно запалване с което се постига по-високо напрежение на запалителния импулс?! Аз незнам въобще какви предимства изтъкна на бош инжекциона, освен по-голямата му опростеност, но в крайна сметка и карбуратора е по-прост от инжекциона, но не се ползва в съвременното автомобилостроене?!

Извинявай, ама правилно си се зачудил за какво да ми отговаряш?Ти си ме цитирал дословно.
Дай предимствата на,, Марели'' , или нещо не можеш да ме пребориш?
Аз изтъкнах предимствата на ,,Bosch",а ти ме повтаряш.
Тази кола не е съвременна , а модел от 80-90г.
,,Еми нормално е запалването при по-относително съвременните автомобили, да не е с чукче и наковалня, вакуум регулатор и кондензатор, а с електронно запалване с което се постига по-високо напрежение на запалителния импулс?! Аз незнам въобще какви предимства изтъкна на бош инжекциона, освен по-голямата му опростеност, но в крайна сметка и карбуратора е по-прост от инжекциона, но не се ползва в съвременното автомобилостроене?!
Това защо си го написал ??? Тази кола не е съвременна .
Не се постига ,, по-високо напрежение на запалителния импулс", а целта е постигане на по-висока надежност и при съвременните автомобили слагат по 2 и 4 бобини .
Правилно си се замислил да не отговаряш !
То по твоята логика , вече напрежението да е 100кV, а и повече!
Едно предимсво има ,, Марели''пред ,,Bosch" и това е че има комп.диагн. с Визата на двигателя, но дали е предимсво незнам.
Поддържал съм и двете системи в продължение на 10г. и повече , и съм по-доволен от едната, ЗАЩО ЛИ?

Този пост е редактиран от ivka-1: 19 September 2012 - 07:39 PM

Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-MS6156,Процесор Пентиум 750МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 512М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.DRL-30%.

#12 Da_Fuse

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 260 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 20 September 2012 - 12:21 PM

То със стена какво да обсъждам?! Ще ти задам един единствен въпрос, защо като бош системата е по-добрата от двете и с повече предимства не я слагат хората на хубавите делти дето ги докарват за състезания и т.н. И да ти дам жокер един - причината за използването на повече от една бобина не е надеждността, а времето за зареждане на вторичната намотка при високи обороти, от което напрежението се покачва. Другата причина е липсата на загуби по високоволтовите кабели при моделите с бобина на цилиндър, а и при тези с повече бобини без дистрибутор, тъй като пак има по малко контактни точки при искроподаването... По същата причина и колите с електронно запалване са с по-високо напрежение, защото го няма чукчето през което поради лошо контактуване с времето се намалява захранващото напрежение на бобината. Друг е факт-а, че при марелито предварението на запалването се управлява от ЕКУ-то по обороти, МАП, ТПС, Т на водата, Т на въздуха, за разлика от бош-а кадето има едни въздесъщи вакуум и центробежен регулатор... Но това инжинерите като са правили по-съвременното марели са го объркали...

П.П. Спулай ти с кромата. Нямам никакви лоши чувства щом е италианско и има охлюв (а и да няма) е хубаво. Просто споделих, че марелито е по-съвременната система, измислена, конструирана и въведена по-късно. Тя е много по-използвана и търсена не случайно. Хубав ден и отново да кажа без лоши чувства. :)

Този пост е редактиран от Da_Fuse: 20 September 2012 - 12:22 PM

Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 HF Turbo ХЛАДИЛНИК EX
Lancia Dedra HF Turbo Integrale

#13 ivka-1

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 September 2012 - 09:11 PM

То със стена какво да обсъждам?! Ще ти задам един единствен въпрос, защо като бош системата е по-добрата от двете и с повече предимства не я слагат хората на хубавите делти дето ги докарват за състезания и т.н. И да ти дам жокер един - причината за използването на повече от една бобина не е надеждността, а времето за зареждане на вторичната намотка при високи обороти, от което напрежението се покачва. Другата причина е липсата на загуби по високоволтовите кабели при моделите с бобина на цилиндър, а и при тези с повече бобини без дистрибутор, тъй като пак има по малко контактни точки при искроподаването... По същата причина и колите с електронно запалване са с по-високо напрежение, защото го няма чукчето през което поради лошо контактуване с времето се намалява захранващото напрежение на бобината. Друг е факт-а, че при марелито предварението на запалването се управлява от ЕКУ-то по обороти, МАП, ТПС, Т на водата, Т на въздуха, за разлика от бош-а кадето има едни въздесъщи вакуум и центробежен регулатор... Но това инжинерите като са правили по-съвременното марели са го объркали... П.П. Спулай ти с кромата. Нямам никакви лоши чувства щом е италианско и има охлюв (а и да няма) е хубаво. Просто споделих, че марелито е по-съвременната система, измислена, конструирана и въведена по-късно. Тя е много по-използвана и търсена не случайно. Хубав ден и отново да кажа без лоши чувства. :)

При Кромата до към 1990г. , слагат Marelli, а после минават на Bosch.Тук темата е за Fiat Croma , а разни локуми си ги разтягай на някоя стена.
И да ти е ясно , че всяко правило си има и изключения.
Ами купи си Delta и се състезавай , ама не знам с кого.
Не се изкарвай разбирач , че не си за мен .
Що не си помисли или размисли да не пишеш на стена?

И аз нямам лоши чувства , но Fiat Croma с Bosch електроника е по добра от тази с Marelli.
Пише се инженер.
При Бош , няма центробежен регулатор! Къде е , направи снимка да го видим?
Действай с ладичките и не се отваряй много-много.
Доста съкращения използваш , ама на дали са ти ясни!Това се подразбира.
Имам и подпис и аватар , много са готини и подсказват на такива балалайки като теб , да се замислят преди да се заяждат ,но Ти явно си изключение.
А и по напред в темата съм споменал и натъртил ,че съм се занимавал , поддържал и двете системи и още ги и надали ,ще ме пребориш в предимствата и недостатъците им?

Този пост е редактиран от ivka-1: 29 September 2012 - 08:36 PM

Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-MS6156,Процесор Пентиум 750МHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 512М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.DRL-30%.

#14 Da_Fuse

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 260 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 03 October 2012 - 11:38 PM

Ти нещо много лично го прие май..? За ладичките там има други хора, които играят. Колкото до това какво си поддържал не ме интересува особено, защото като цяло с изказванията си до тук правиш впечатление на поредният комплексиран тип, който при първа възможност овиква останалите.

Сега нека аз да ти обясня! НЯМА крома турбо с марели инжекцион излязла от завода! Всички турбо кроми са с един допотопен инжекцион наречен джетроник, който е от първото поколение електронни инжекциони на бош и е токова примитивен, че не ми се говори. Системата е с 2 еку-та - едното за впръскването другото за запалването, като повечето екземпляри са от поколенията, които дори не използват мап, и еку-то работи само по ТПС и примитивния Vane airflow meter. Ти се заяждаш излишно, защото само исках да помогна. И двете ми алфи бяха със същия инжекцион, като едната още я поддържам от време на време и единственото с което имам проблем е глупавият инжекцион! Ял съм го дървото бая пъти с този инжекцион.

Сега по темата - измери съпротивлението на датчика за Т на водата, трябва да е 200-300 Ом на 90 градуса и 2-3 кОм на 20 градуса. датчика за Т на въздуха ти е вграден в дебиЛомера, можеш да го прмериш и него, но трябва разглабяне и гледане - при него стойностите трябва да са същите. ТПС-а при отпуснат педал трябва да показва 1.05 - 1.1v а при напълно натиснат 4v, сега се сетих, че при теб дори не ТПС с променливо съпротивление, а с тип "ключ" - . мериш налягането на бензина, напрежението на комутатора и показанията на дебитомера за прекъсвания в гладката промяна на съпротивлението. Преглеждаш всички куплунзи за окисляване, защото тези имат навика да го правят. Виж дали има искра за всеки случай, ако няма провери захранващият + на модула за запалването. Провери кабелите на датчиците за полжоение на коляновият вал, както и показанията им. На този за оборитите съпротивлението трябва да е 200-800Ом, а на другият за горна мъртва 700-900Ом. Айде със здраве! ;)

Този пост е редактиран от Da_Fuse: 03 October 2012 - 11:43 PM

Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 HF Turbo ХЛАДИЛНИК EX
Lancia Dedra HF Turbo Integrale

#15 hf hpe

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 553 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 October 2012 - 05:32 AM

и двамата сте в грешка

кромата ползва само впръскване на бош
и запалване на магнети марели







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.