IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Колектори - генерация


  • Не можете да пишете в тази тема
48 отговора на тази тема

#31 DULGIA

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 April 2005 - 11:48 AM

Добре де Диск - да разбирам ли, че ти вече притежаваш колектори правени по "чертежа" по-скоро скицата??? Някакви резултати или още не си ги сложил?
P.S. Колко? За целия кит или само за колекторите?
Ford Escort Rules

#32 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 08 April 2005 - 01:53 PM

disc, НЯМА колектори които качват толкова коне - без други доработки. За съжаление.

#33 disc

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 April 2005 - 10:01 PM

OK, това го видях снощи късно. Прочете сами целия топик... Но двигателя определено е 130НР...

http://www.fiestatur...ic.php?t=101736
Bye, bye GTI Публикувано изображение Публикувано изображение

#34 todor vasilev

Offline

    Тошо синоптика

  • Драг състезател
  • 1,653 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 April 2005 - 10:10 PM

Диск & Джейми - от къде да се здобия с това китченце??? Харесва ми. Джейми мислиш ли, че колектора ще влезе при мене?

Ако сложиш само такива колектори като на снимката колата ще намали конете си (тези колектори са за нитро) :shock: Знам един които се занимава професионално с изпускателни системи .0886650413 :D

#35 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 April 2005 - 05:59 PM

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

#36 todor vasilev

Offline

    Тошо синоптика

  • Драг състезател
  • 1,653 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 April 2005 - 08:32 PM

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :wink:

#37 Trevor Wilkinson

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,588 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 April 2005 - 08:51 PM

Ако сложиш само такива колектори като на снимката колата ще намали конете си (тези колектори са за нитро)

:thumb_up:
SP 12 - the one

#38 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 April 2005 - 07:19 AM

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P


Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :bash: И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :bash:)) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:

#39 todor vasilev

Offline

    Тошо синоптика

  • Драг състезател
  • 1,653 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 April 2005 - 12:40 PM

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P


Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :) И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :))) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:

Абе тапанар това с дупките е производство на ЗЛАТКОВ и компания Не е мое дело :P :bash: :bash:

#40 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 April 2005 - 12:44 PM

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P


Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :) И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :))) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:

Абе тапанар това с дупките е производство на ЗЛАТКОВ и компания Не е мое дело :P :bash: :bash:


Леле, някой май се засегна :D)) Ама то така е с бившите му чирачета...
Що викаш "тъпанар" бре - да не се видя в огледалото ?

ПП: И все пак не разбрах къде обясняваш разликите между НОС и не-НОС колектор - например :D Или да търся ЗЛАТКОВ и компания да обясни ?

#41 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,590 Мнения:
  • Репутация: 280

Публикувано 12 April 2005 - 06:20 PM

Вие двамата защо,не спрете да си общувате?

#42 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 April 2005 - 06:24 PM

Maxo, погледни темата. Общуваме си до едно време нормално. За жалост - само до едно време ...
Като цяло смятам че Тодор никъде в постовете си не е бил креативен - и аз навремето пишех само критики :lol: Та в този дух - да смятам ли че изказването ти е насочено по-скоро към него или пак модератори и админи ще си затворят очите ???

#43 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,590 Мнения:
  • Репутация: 280

Публикувано 12 April 2005 - 11:16 PM

Аз гледам да не заемам страна в подобни спорове!!!Мен обаче ми е важно поне във вип форумите да се държите на ниво и да сте малко или много пример за това как трябва да се пише. И понеже си мисля ,че не е възможно да пишете без да има лека закачка между вас ,та реших да ви предложа да си дадете почивка в състезанието кой кого ще храни повече.Моля ви просто да не се ядете така във вип форумите. :lol:

#44 jamie

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,197 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 13 April 2005 - 06:42 AM

Оки :lol:
По повод закачките - ние не сме конкуренция освен на идейно и концептуално равнище, там е работата обаче че във форумите друго равнище няма как...

#45 DULGIA

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 April 2005 - 08:29 AM

Докато се карате, слушайте какво открих: Полиране на изспускателни колектори - 80лв. Полирането се извършва на база стария ти колектор, с помоща на паста, необходимите за целта шкурки и т.н.т.
Какво мислите по въпроса? Възможно ли е - и дали ще има ефект?
P.S. Чакам да ми дадат телефона и ще мога да кажа нещо повече...
Ford Escort Rules







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.