IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Колектори - генерация


48 отговора на тази тема

#21 OFFLINE   stangero

    Лозенски тунинг мафиот


  • Потребител
  • 1901 Мнения:
  • Репутация: 4
    Последно посещение: Днес, 15:25ч.

Публикувано 07.04.2005 - 09:12ч.

jamie ти можеш ли да огъваш прави траби в форма която аз искам
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#22 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 07.04.2005 - 09:15ч.

Не съм фен на огъването. ЕМК33 в Дружба го правят като услуга - с машина - иди направо при тях.

#23 OFFLINE   stangero

    Лозенски тунинг мафиот


  • Потребител
  • 1901 Мнения:
  • Репутация: 4
    Последно посещение: Днес, 15:25ч.

Публикувано 07.04.2005 - 09:27ч.

jamie написа:

Не съм фен на огъването. ЕМК33 в Дружба го правят като услуга - с машина - иди направо при тях.
а фланежа на испускателните колектори на фреза ли го режеш или с резака
загубил си нерви и време и накрая падаш от някой който е бил на море с мацките докат ти портваш и дириш дърти глави по моргите.

#24 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 07.04.2005 - 09:52ч.

koko_89 написа:

jamie написа:

Не съм фен на огъването. ЕМК33 в Дружба го правят като услуга - с машина - иди направо при тях.
а фланежа на испускателните колектори на фреза ли го режеш или с резака

Лазер.

#25 OFFLINE   DULGIA

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 28.05.2014 - 20:35ч.

Публикувано 07.04.2005 - 10:22ч.

Jamie, продължавам да нямам гарнитура.... stand by временно. :shock:
Ford Escort Rules

#26 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 07.04.2005 - 10:24ч.

DULGIA, проблем няма с времето - едни Нисански 1.6 също ги чакам с гарнитурките :shock:

#27 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 07.04.2005 - 22:44ч.

Да ви пратя една... имам 2 използвани :shock:

Сега сериозно по въпроса. Намерих нещо потребно. Колекторите са правени за RS1800 (Fietsa, 16V, 1 800 cc, 130HP - този двигател го монтират и на Escort, на външен вид не се различава от 1 800 cc, 105HP) като upgrade за да се сложи още dual stage nitrous 50+50 към вече монтираното 75НР nitrous на NX. Без нитро Фиестичката прави 155НР on crankshaft и 130НР on wheels - замерена на дино. Най-добро време - 14.2
Щом за нитро са добре, защо и за Дългия да не паснат.. Красиви колектори!
Имам забележка относно пластината но това е дизайнерско решение...


Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


Upgrade комплектчето:

Публикувано изображение
Bye, bye GTI Публикувано изображение Публикувано изображение

#28 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 08.04.2005 - 08:50ч.

disc,
каква ти е забележката към пластината ?
Колекторите са прилични, 4-2-1 (но тук е веселбата - нали се сещаш при Форда как минават под картера). Само с тях не вярвам да качва 155 коня - виж с 11-12:1 компресия и работа по главата - може.
ПП: Оригиналните колектори на Дългия са 4-1, безумно къси рънери и има място за подобни на тожа което е тука на снимките.

#29 OFFLINE   DULGIA

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 28.05.2014 - 20:35ч.

Публикувано 08.04.2005 - 09:44ч.

Диск & Джейми - от къде да се здобия с това китченце??? Харесва ми. Джейми мислиш ли, че колектора ще влезе при мене?
Ford Escort Rules

#30 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 08.04.2005 - 12:17ч.

155НР on crankshaft! Това е стандартен Форд двигател, без никакви доработки, което прави 130НР на колелата... Тез коне са без показанте колектори. Стандартно. Степен на сгъстяване 10.1:1
Оригиналните колектори ги знам - имам таква. А място, че има - има. Тези от снимка ще влязат директно в Ескорта! Ако направите колектори с абсолютно същият дизайн ще паснат "като в ръкавица". Колекторите знам къде минават и няма да има проблем.
Кит-а незнам от къде да си купиш, но ако го намериш едва ли ще искаш да дадеш парите който ще ти поискат.
Bye, bye GTI Публикувано изображение Публикувано изображение

#31 OFFLINE   DULGIA

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 28.05.2014 - 20:35ч.

Публикувано 08.04.2005 - 13:48ч.

Добре де Диск - да разбирам ли, че ти вече притежаваш колектори правени по "чертежа" по-скоро скицата??? Някакви резултати или още не си ги сложил?
P.S. Колко? За целия кит или само за колекторите?
Ford Escort Rules

#32 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 08.04.2005 - 15:53ч.

disc, НЯМА колектори които качват толкова коне - без други доработки. За съжаление.

#33 OFFLINE   disc

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 178 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.12.2013 - 22:24ч.

Публикувано 09.04.2005 - 00:01ч.

OK, това го видях снощи късно. Прочете сами целия топик... Но двигателя определено е 130НР...

http://www.fiestatur...ic.php?t=101736
Bye, bye GTI Публикувано изображение Публикувано изображение

#34 OFFLINE   todor vasilev

    Тошо синоптика


  • Драг състезател
  • 1653 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.12.2007 - 13:58ч.

Публикувано 10.04.2005 - 00:10ч.

DULGIA написа:

Диск & Джейми - от къде да се здобия с това китченце??? Харесва ми. Джейми мислиш ли, че колектора ще влезе при мене?
Ако сложиш само такива колектори като на снимката колата ще намали конете си (тези колектори са за нитро) :shock: Знам един които се занимава професионално с изпускателни системи .0886650413 :D

#35 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 10.04.2005 - 19:59ч.

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?

#36 OFFLINE   todor vasilev

    Тошо синоптика


  • Драг състезател
  • 1653 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.12.2007 - 13:58ч.

Публикувано 11.04.2005 - 22:32ч.

jamie написа:

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?
Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :wink:

#37 OFFLINE   Trevor Wilkinson

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1588 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 22.12.2007 - 02:14ч.

Публикувано 11.04.2005 - 22:51ч.

todor vasilev написа:

Ако сложиш само такива колектори като на снимката колата ще намали конете си (тези колектори са за нитро)
:thumb_up:
SP 12 - the one

#38 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 12.04.2005 - 09:19ч.

todor vasilev написа:

jamie написа:

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?
Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P

Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :bash: И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :bash:)) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:

#39 OFFLINE   todor vasilev

    Тошо синоптика


  • Драг състезател
  • 1653 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.12.2007 - 13:58ч.

Публикувано 12.04.2005 - 14:40ч.

jamie написа:

todor vasilev написа:

jamie написа:

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?
Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P

Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :) И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :))) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:
Абе тапанар това с дупките е производство на ЗЛАТКОВ и компания Не е мое дело :P :bash: :bash:

#40 OFFLINE   jamie

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1197 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 16.04.2014 - 11:45ч.

Публикувано 12.04.2005 - 14:44ч.

todor vasilev написа:

jamie написа:

todor vasilev написа:

jamie написа:

Я Тодоре обясни защо ще и паднат конете ?
Еле пък с какво "колектори за нитро" са по-различни от 4-1 колектори като цяло ?
Нали ги разбираш много защо да ти казвам(това че задаваш този въпрос показва колко ги разбираш) за тебе явно колекторите са няколко кривки заварени една за друга ае бегаи да заваряваш :P

Ние у наше село ги лепим с дъвка Орбит бре :P
Чувам че вие у ваше дупчите всмукателните по 3 пъти докато ви хареса как е станало :) И после завивате болтове в оставащите дупки (че съм го и виждал това ваше произведение на изкуството) :))) Аааа, начи т'ва са прочутите "нитро колектори", мда - сега загрях какво си имал предид че са по-специални... :wink:
Абе тапанар това с дупките е производство на ЗЛАТКОВ и компания Не е мое дело :P :bash: :bash:

Леле, някой май се засегна :D)) Ама то така е с бившите му чирачета...
Що викаш "тъпанар" бре - да не се видя в огледалото ?

ПП: И все пак не разбрах къде обясняваш разликите между НОС и не-НОС колектор - например :D Или да търся ЗЛАТКОВ и компания да обясни ?





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.