IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Компресор


  • Не можете да пишете в тази тема
15 отговора на тази тема

#1 fado

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 May 2012 - 01:50 PM

Здравейте ако може някой да ми обясни работата и действието на компресора най ми е интересно как сгъстява въздуха и кое го задвижва.Не се изразявам правилно защото нищо не знам за неговата работа, а и една снимка ще е добре.Най-вече ми е дали мога да си го направя сам ?

#2 Турбината

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 28 May 2012 - 02:21 PM

Можеш ама по лесно ще е да си го купиш готов.В случая целта НЕ оправдава средствата.
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#3 fado

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 May 2012 - 05:59 PM

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)

#4 Турбината

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 28 May 2012 - 06:41 PM

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)

Еми казвай да се посмеем
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#5 fado

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 May 2012 - 06:59 PM

Добре слага се http://www.ebay.com/...#ht_4379wt_1185 едно от тези и с един ремък се свързва някъде да се върти.Това ми е концепцията :-D

#6 Турбината

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 28 May 2012 - 07:05 PM

Патентовай я докато не са те изпреварили .
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#7 spasito

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 78 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 28 May 2012 - 07:11 PM

Компресорите биват няколко вида има доста информация в нета няма лошо човек да не знае затова са форумите да си помагаме като за начало прочети това-http://motorsport.bg...епичната-битка/ и ще добиеш някаква представа иначе това което си дал в линка си е най обикновен вентилатор.
Публикувано изображение

#8 AMGpower

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 308 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 29 May 2012 - 01:44 PM

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)

С този си размер ако успееш да го завъртиш на поне 80 000-10 000об/мин и не се разтопи ще стане.

#9 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 29 May 2012 - 08:05 PM

Първия проблем е че чикията от линка не е компресор а вентилатор.Т.Е. не сгъстява въздуха а го премества.Колкото и бързо да го въртиш няма да вдигне налягане.Колегата ако иска да прави компресор, да вземе една счупена турбина и да я направи с ремък.
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#10 Zagy

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 725 Мнения:
  • Репутация: 160

Публикувано 29 May 2012 - 09:15 PM

Най-лесно и качествено е да прочетеш в Уикипедията - ще се изненадаш колко инфо има там, стига да знаеш английски де.
Si non confectus, non reficiat.

#11 fado

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 May 2012 - 11:51 AM

Това за турбината ми е интересно, но как се прави, а и не мисля да си го правя сега може за в бъдеше ако имам намерение (нямам книжка) :mrgreen:

#12 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 31 May 2012 - 04:08 PM

Трябва да се разровиш из нета да прочетеш тук таме
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#13 mitkofitnesa

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 01 June 2012 - 08:02 PM

Eaton M45 се продават по 250-300лв втора ръка,подходящ е за мотори до 2000сс и е масов при минитата и мерцедесите.

#14 fado

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 33 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 June 2012 - 07:20 PM

Аха мерси :)

#15 mitkofitnesa

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 June 2012 - 02:30 PM

И пиши после какво си направил,нали затова сме тук да обменяме опит.







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.