IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Компресор


15 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 28.05.2012 - 15:50ч.

Здравейте ако може някой да ми обясни работата и действието на компресора най ми е интересно как сгъстява въздуха и кое го задвижва.Не се изразявам правилно защото нищо не знам за неговата работа, а и една снимка ще е добре.Най-вече ми е дали мога да си го направя сам ?

#2 OFFLINE   Турбината

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39
    Последно посещение: 08.04.2013 - 12:58ч.

Публикувано 28.05.2012 - 16:21ч.

Можеш ама по лесно ще е да си го купиш готов.В случая целта НЕ оправдава средствата.
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#3 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 28.05.2012 - 19:59ч.

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)

#4 OFFLINE   Турбината

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39
    Последно посещение: 08.04.2013 - 12:58ч.

Публикувано 28.05.2012 - 20:41ч.

Виж мнениетоfado написа на 28.05.2012 - 19:59ч. :

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)
Еми казвай да се посмеем
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#5 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 28.05.2012 - 20:59ч.

Добре слага се http://www.ebay.com/...#ht_4379wt_1185 едно от тези и с един ремък се свързва някъде да се върти.Това ми е концепцията :-D

#6 OFFLINE   Турбината

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39
    Последно посещение: 08.04.2013 - 12:58ч.

Публикувано 28.05.2012 - 21:05ч.

Патентовай я докато не са те изпреварили .
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#7 OFFLINE   spasito

    млад шофьор


  • Потребител
  • 74 Мнения:
  • Репутация: 6
    Последно посещение: Днес, 09:24ч.

Публикувано 28.05.2012 - 21:11ч.

Компресорите биват няколко вида има доста информация в нета няма лошо човек да не знае затова са форумите да си помагаме като за начало прочети това-http://motorsport.bg...82%D0%BA%D0%B0/ и ще добиеш някаква представа иначе това което си дал в линка си е най обикновен вентилатор.
Публикувано изображение

#8 OFFLINE   AMGpower

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 308 Мнения:
  • Репутация: 7
    Последно посещение: Вчера, 07:17ч.

Публикувано 29.05.2012 - 15:44ч.

Виж мнениетоfado написа на 28.05.2012 - 19:59ч. :

А ти знаеш ли как сгъстява въздуха ? Иначе аз имам една идея за компресор ама е смешна и отдавна хората щяха да го продават ако работеше :)
С този си размер ако успееш да го завъртиш на поне 80 000-10 000об/мин и не се разтопи ще стане.

#9 OFFLINE   C20NET

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 2333 Мнения:
  • Репутация: 31
    Последно посещение: Вчера, 11:26ч.

Публикувано 29.05.2012 - 22:05ч.

Първия проблем е че чикията от линка не е компресор а вентилатор.Т.Е. не сгъстява въздуха а го премества.Колкото и бързо да го въртиш няма да вдигне налягане.Колегата ако иска да прави компресор, да вземе една счупена турбина и да я направи с ремък.
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#10 OFFLINE   Zagy

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 725 Мнения:
  • Репутация: 159
    Последно посещение: 12.06.2014 - 10:31ч.

Публикувано 29.05.2012 - 23:15ч.

Най-лесно и качествено е да прочетеш в Уикипедията - ще се изненадаш колко инфо има там, стига да знаеш английски де.
Si non confectus, non reficiat.

#11 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 31.05.2012 - 13:51ч.

Това за турбината ми е интересно, но как се прави, а и не мисля да си го правя сега може за в бъдеше ако имам намерение (нямам книжка) :mrgreen:

#12 OFFLINE   C20NET

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 2333 Мнения:
  • Репутация: 31
    Последно посещение: Вчера, 11:26ч.

Публикувано 31.05.2012 - 18:08ч.

Трябва да се разровиш из нета да прочетеш тук таме
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#13 OFFLINE   mitkofitnesa

    нов шофьор


  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 26.05.2014 - 22:44ч.

Публикувано 01.06.2012 - 22:02ч.

Eaton M45 се продават по 250-300лв втора ръка,подходящ е за мотори до 2000сс и е масов при минитата и мерцедесите.

#14 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 03.06.2012 - 21:20ч.

Аха мерси :)

#15 OFFLINE   mitkofitnesa

    нов шофьор


  • Потребител
  • 26 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 26.05.2014 - 22:44ч.

Публикувано 05.06.2012 - 16:30ч.

И пиши после какво си направил,нали затова сме тук да обменяме опит.

#16 OFFLINE   fado

    нов шофьор


  • Потребител
  • 31 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 31.08.2014 - 11:32ч.

Публикувано 06.06.2012 - 14:34ч.

А не както казах не мисля да го правя сега !!!





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.