IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Astra G-Класа :)


  • Не можете да пишете в тази тема
20 отговора на тази тема

#1 stoyanof

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 06 June 2012 - 04:56 PM

Модел: Opel Astra G
Двигател: X12XE, 1.2 16V
Производство: Март 1999г.

Когато я взех, всичко си беше стоково и като всички астри с този двигате беше лишена от доста екстри, оригинално имаше само ел. фарове, ел. люк, халогени и лети джанти.

Ето я и нея:
Публикувано изображение

Така изглеждаше в началото (преди 11 месеца), през тези няколко месеца обаче, претърпя няколко подобрения. Като за начало се почна с поставянето на ел. стъкла. Покрай тях беше голяма мъка първо докато намеря самите съклоподемници, които в крайна сметка купих от една морга, а после още по-голям проблем беше намирането на дръжките с бутоните. С тях ме уреди колегата k1ko от форума и то на доста добра цена.

Част от другите новости по колата ще ви постна като снимки:

Ето и първата по-сериозна промяна с която се гордея.
Публикувано изображение

След смяната на фаровете, няколко месеца карах с обикновени крушки, но някак си лупите ме дразнеха с тази жълта светлина.
Публикувано изображение

Оригиналната джанта с която взех колата имаше много неугледен вид и за това реших да си взема едни нови, а оригиналните да останат на зимните гуми.
Публикувано изображение
На снимката джантите са преди освежаването. Малко след като ги купих минаха през песъкостуйка и прахово боядисване и вече са бели-белички.

Покрай ледовете зимата, едното ми огледало тотално се скапа (скъсаха му се жилата) и за това реших да ги сменя и да сложа ел. Дясното огледало е оригинално, но ляво не можах да намеря и за това взех алтернативно, но при него има един проблем - стъклото много трепери и след време най-вероятно ще бъде сменено с оригинално.
Публикувано изображение

Решетка, която трябва да напомня за OPC тунинга.
Публикувано изображение

Последната ми придобивка е "спортното" гърне, но на него не му щракнах снимка защото веднага след покупката отидохме на монтаж.


Ето няколко снимки на тях може да се види и гърнето :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
http://stoyanoff.biz...ar/DSC00929.JPG
http://stoyanoff.biz...ar/DSC00932.JPG
http://stoyanoff.biz...ar/DSC00934.JPG
http://stoyanoff.biz...ar/DSC00935.JPG

Този пост е редактиран от multics: 08 June 2012 - 05:13 AM


#2 Механджията

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,045 Мнения:
  • Репутация: 40

Публикувано 07 June 2012 - 08:04 PM

не е лошо, ама що набиваш пари в тая немощна, иначе запазена кола? в един момент ще ти втръсне да не може да откине, а си налял в нея... от опит ти казвам.

по-добре, ако ще я караш, събери лев и сложи поне 1,6-1,8 хем ще е евтино да вземеш такъв мотор, хем ще има разлика спрямо сега и пак ще е икономична - една газчица и тва е...

иначе не е лоша засега, мерак имаш явно.
....СЪС ЖИВОТА ПОД ВЕЖДИ СЕ ГЛЕДАМЕ СТРОГО,И БОРЯ СЕ С НЕГО,ДОКОЛКОТО АЗ МОГА....ИМА НАЧИН,ВАШ'ТА МАМАААААА....

#3 stoyanof

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 07 June 2012 - 08:24 PM

Бах си наумил да пускам X20XER, но се оказа, че този двигател все още е много рядко срещан в България и за това съм се спрял на по-малкия "брат" X20XEV, вярно няма да е OPC, но 2.0 - 136 коня са по-добре от колкото 1.2 - 65. Дори обмислям дали да не взема някоя ударена за донор, да си попрехвърля някой нещица, но естествено това, ще е по-нататък, защото сега средствата ми са леко ограничени и съм "замразил" модифицирането :mellow:

#4 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 08 June 2012 - 07:30 AM

Астрата ти изглежда страхотно! Но с този двигател е ужас... На мен Корсата ми е с 1.2 75к.с. и утре се започва трансплантацията на 1.6 :mrgreen:

Мен ако питаш , освен за ХЕВ, можеш да се оглеждаш и за c20seh... хем ще е по-евтин,ще върви не по-лошо,а и ще е с по-евтино обслужване.
И последния ти вариант - ХЕ... :twisted:

Аз даже не виждам смисъл да слагаш ХЕВ-а , пред ХЕ-то :roll: Занимавката ще ти е една и съща...
<p>Публикувано изображение</p>

#5 stoyanof

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 08 June 2012 - 08:33 AM

@Dell, c20seh - просто няма смисъл, относно XE-то там има хамалогия, преди 2 месеца обмислях този вариант и се отказах. Най-лесно ще си е със XEV, защото тампоните имат минимална разлика, хидравлика и всичко останало си пасва без проблем, а при XE-то има няколко неща за натаманяване :)

Този пост е редактиран от multics: 08 June 2012 - 08:33 AM


#6 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 08 June 2012 - 09:25 AM

Перфектно съм наясно със работата,за мен лично си заслужава! И разликите със ХЕВ-а са минимални.Сподели какво точно те притеснява?

seh-ът защо смяташ,че няма смисъл? Това ти е перфектния нискобюджетен вариант.2 пъти по-мощен е от сегашния ти мотор и струва около 250лв... :whistling:
<p>Публикувано изображение</p>

#7 Stance:Nation

Offline

    2JZ-GTE

  • Потребител
  • 2,045 Мнения:
  • Репутация: 75

Публикувано 08 June 2012 - 02:16 PM

И последния ти вариант - ХЕ... :twisted:

Точно същото щях да предложа !! Преди се продаваше 1 "G" с С20ХЕ в него.. Просто си беше интересно откъдето и да го погледнеш :mrgreen:
<p>Публикувано изображениеПубликувано изображение<br /> Не е важно какво караш, важното е като слезеш от колата , краката ти още да треперят.. :)</p>

#8 radinrj

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,027 Мнения:
  • Репутация: 501

Публикувано 08 June 2012 - 04:57 PM

2.0 - 136 коня са по-добре от колкото 1.2 - 65.


Това 1,2 с какви спирачки е? Минавайки на по-сериозен мотор ще се наложи и тях да пипнеш...

Този пост е редактиран от radinrj: 17 February 2013 - 05:44 PM

<p>Касите са за ценности, тубите са за течности, а буферите на влака не свирят</p>

#9 stoyanof

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 08 June 2012 - 05:16 PM

seh-a е морално остарял двигател, XE-то е хубав двигател дори го дават и по-добър на това купе от колкото X20XER, но искам да избегна тая хамалогия и преправяния. Не ми се взимат чаркала от няколко двигателя, че да мога да натъманя един. Решил съм се на XEV, а относно поддръжката при мен до една степен съм улеснен, защото работя във фирма занимаваща се с дистрибуция и продажба на авточасти. :)

Това 1,2 с какви спирачки е? Минавайки на по сериозен мотор ще се наложи и тях да пипнеш...

Еми и отпред и отзад е на дискове, но това няма да ми помогне. Наясно съм, че ще се наложи да се сменят главини, спирачни апарати, полуоски и т.н. :)

Този пост е редактиран от multics: 08 June 2012 - 05:20 PM


#10 Del

Offline

    musclehead

  • Модератор
  • 5,040 Мнения:
  • Репутация: 328

Публикувано 08 June 2012 - 06:55 PM

seh-a е морално остарял двигател, XE-то е хубав двигател дори го дават и по-добър на това купе от колкото X20XER, но искам да избегна тая хамалогия и преправяния. Не ми се взимат чаркала от няколко двигателя, че да мога да натъманя един. Решил съм се на XEV, а относно поддръжката при мен до една степен съм улеснен, защото работя във фирма занимаваща се с дистрибуция и продажба на авточасти. :)
....


Щом е важна възрастта на мотора, СЕХ-а вярно отпада.
А при ХЕ-то, играчката ти е 1:1 с тази да поставиш ХЕV... поставяш мотора и опъваш една инсталация... хеле пък при Опел,няма да коментирам колко бързо и лесно става това. Наистина не разбирам,какво трябва да натъкмяваш на ХЕ-то,което на ХЕV-a няма? Иначе ако ти е мерак XEV това вече е друга работа.Единствено предната лапа може да ти даде зор. има такава която става на готово,но и да не намериш подходяща,не е най-трудното нещо на света да си изработиш...

По принцип има вариант,да си оставиш твоята скоростна (ако те интересува,мога да ти кажа 2-та възможни начина),но аз лично не ти го препоръчвам.
<p>Публикувано изображение</p>

#11 Лъчо

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 24 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 June 2012 - 07:22 PM

Колега,екстра е Астрата.Това което мислиш да правиш със смяна на мотора,инсталация скоростна кутия и т.н.,zaщото нещата не са едно и две,аз не бих се захващал(лично мнение)!!!
По ефтин и сигурен вариант е да си купиш друга Астра G с харесваният от теб мотор и да си свалиш решетката и фаровете от тази Астра и ги сложиш на другата.
Публикувано изображение

#12 stoyanof

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 08 June 2012 - 07:53 PM

И това ми мина през ума, но за да взема друга астра ще трябва да се бръкна доста ... защото цената на моята яко падна, а ако реша да махам и визуалните подобрения хептен никои няма да ми даде парите които ще и искам. Не знам има още време за мислене, но за момента съм твърдо решен, че искам да си "играя" над такава астра :)

#13 Лъчо

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 24 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 June 2012 - 09:22 PM

Хубаво че ти е минало през ума ,но не е лошо да се позамислиш!За цената тя си пада всеки ден това са коли на по 15 години.Бъди сигурен ,че повече ще се БРЪКНЕШ ако направиш това за което говориш в темата ,отколкото да си вземеш това което искаш.А визуалното не губиш много ,ще си го ползваш за другата Астра.
Публикувано изображение

#14 E33with4G63

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 185 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 10 June 2012 - 09:25 AM

Един съвет и от мен , обмисли много внимателно какво искаш и си направи сметка на разходите по евентуалните две възможности . В момента , не си барнал кой знае колко по колата и ще ти е лесно да прехвърлиш нещата , по-натам ще е по-мъчно . Иначе по проекта , просто съм удивен как с няколко леки , но добре преценени промени , човек може да промени толкова осезаемо визията на колата си .
Продавам газова бутилка ловато - viewtopic.php?f=101&t=229288
Продавам лети джанти 13'' с гуми за пежо - http://www.tuning.bg...уми-13-за-пежо/

#15 miro_may

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 369 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 10 June 2012 - 03:25 PM

По-добре C18XE от XEV
  • Del харесва това
<p>Публикувано изображение</p>







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.