IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

проект AUDI 80 b4 1.9 TDI


  • Не можете да пишете в тази тема
39 отговора на тази тема

#1 teodortasev

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 December 2012 - 08:04 PM

искам да направя TDI-то ми бегачка .... и моля без чипове тва го знам ...
мисля да сложа по голям кулер , да пипна дюзите , помпата .. и др.
ако може да ми обясни някой как да стане ии кой са най-подходящи
благодаря предварително
на осветената част може ли да свържа boost meter ..

#2 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 03 December 2012 - 07:57 AM

Ти хубаво не искаш "чипове"... ама тая "нова" и различна периферия която ще "пипаш" и накачиш (и която ще промени параметрите на работа зададени в оригиналната настройка на ЕКУ-то) - с какво мислиш да я "управляваш" тъй щото да има положителен ефект върху динамиката и въобще да работи ДВГто :rolleyes: ...сигурен съм че това е нещо което знаеш - аз обаче съм лаик, и ми е много интересно "какво и как го пипаш" - та заради това те питам ;) :whistling:

Този пост е редактиран от jerry: 03 December 2012 - 07:59 AM

  • bau харесва това
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#3 SOBIES

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 419 Мнения:
  • Репутация: 216

Публикувано 03 December 2012 - 08:07 AM

Уеуе мауе,гоооуем проект се учертаа...
<p>Anyone who tells me a good car is one that`s light,with a low power to weight ratio is an amateur! - Mizuno San Nissan GTR chief engineer.</p>

#4 teodortasev

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 December 2012 - 02:52 PM

за чипа накрая е сигурно без него няма как ..за него знам .. искам да разбера колко голямо турбо можеда сложа ,, какъв кулер и др. само че незная какви за тва питам да ми кажете :) и каква цена .. знам че ще е много :)

#5 KGeorgiev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 171 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 03 December 2012 - 03:27 PM

Кажи колко коня целиш, за да помислим по задълбочено какво да ти отговорим, намисли си една цифра и я кажи :mrgreen:

#6 teodortasev

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 December 2012 - 03:34 PM

140 - 150 кое е изгодно и ефективно ! :)

#7 Турбината

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 05 December 2012 - 09:01 PM

За изгодно -най изгодно е да си остане сток вариант спреляка.А за най ефективно не съм сигурен че си уцелил мотора - тоя 1.9 дизел е куц по рождение и в тва купе ...
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#8 blacksoul

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 57 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 08 December 2012 - 04:49 PM

Ако питаш мен по добре отиди в сервиз кадето могат да ти направят колата както трябва а не да бараш кадето не ти е работа да прецакаш колата...
  • jerry харесва това
<p>Душата е в Рая, когато оборотите са до края!</p>

#9 teodortasev

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 January 2013 - 08:00 PM

искам да питам намерих си VCDS и го свързах с компютъра на колата и имаше грешка на мап сензора и я изтрих .какво друго може да правя с програмата ??? благодаря предварително

#10 msyst

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 142 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 26 January 2013 - 06:32 AM

Колега, за 140-150 к.с ще ти трябва друго турбо. Доколкото разбирам си 90 к.с мотора е 1 Z нали така?
За 140-150 к.с може да използваш турбо от 110 к.с или направо хибрид на твоето, което за тези коне е по-добрия вариант и ще ти пасне директно. Разпръсквачи от 110 к.с , може и направо с дюзите, но по-добрия вариант са 216 -ки. Един кулер(челен),генерация на 63, спортен филтър и накрая след всичко един качествен чип тунинг. Това като пари под 2000 лв много трудно ще стане, но с тези неща ще имаш 150-тина к.с.

#11 KGeorgiev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 171 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 26 January 2013 - 07:13 AM

Има и вариант за турбо от SB мотор дето го слагат на ауди 80, 1,6 тди 82 коня. Не съм сигурен дали е К14 или,к24(май-това беше) . Разпръсквачи от 110-ка(има навсякъде и варират около 100 лева втора ръка), една генерация на 60 или 63мм с проходно гърне, може и малко поґголям кулер и накрая ремап. Мисля че за около 1500 лв ще успееш да имаш около 140-145 коня. с тези разпръсквачи си на таван,но ако намериш 0,216 -ки от 2,5 тди АЕЛ мотор на ауди (или си купиш нови фирадки за 300+лв) може със сигурност да докараш 150 кс.

#12 teodortasev

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 January 2013 - 12:10 PM

около 1500-2000 лв то толко ми е колата :-D а ако сложа само по-голямо турбо какъв ще е ефекта ? и кое е най-доброто ?

#13 KGeorgiev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 171 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 26 January 2013 - 01:17 PM

кой е казал ,че тунинга е евтино занимание. И кой е казал ,че само скъпите коли се тунинговат. Ти започна темата , ти избирай. Варианта с уейстгейт турбо е по-евтин , защото няма да ти се налага да преправяш управлението на турбото към променлива геометрия. Като начало може сам да потърсиш колко вървят турбините, разпръсквачите вече ти казах колко се движат(0.205-ци употребявани), генерацията варира, но пак може да се намери евтин вариант. Като цяло 1500 е реална цена а и промените не са големи.

#14 GLSS

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 203 Мнения:
  • Репутация: 9

Публикувано 26 January 2013 - 04:09 PM

Колега, за 140-150 к.с ще ти трябва друго турбо. Доколкото разбирам си 90 к.с мотора е 1 Z нали така?
За 140-150 к.с може да използваш турбо от 110 к.с или направо хибрид на твоето, което за тези коне е по-добрия вариант и ще ти пасне директно. Разпръсквачи от 110 к.с , може и направо с дюзите, но по-добрия вариант са 216 -ки. Един кулер(челен),генерация на 63, спортен филтър и накрая след всичко един качествен чип тунинг. Това като пари под 2000 лв много трудно ще стане, но с тези неща ще имаш 150-тина к.с.

"Спортния" филтър и генерация на 63мм са напълно излишни за тия коне...

#15 KGeorgiev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 171 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 26 January 2013 - 06:03 PM

Колега, за 140-150 к.с ще ти трябва друго турбо. Доколкото разбирам си 90 к.с мотора е 1 Z нали така?
За 140-150 к.с може да използваш турбо от 110 к.с или направо хибрид на твоето, което за тези коне е по-добрия вариант и ще ти пасне директно. Разпръсквачи от 110 к.с , може и направо с дюзите, но по-добрия вариант са 216 -ки. Един кулер(челен),генерация на 63, спортен филтър и накрая след всичко един качествен чип тунинг. Това като пари под 2000 лв много трудно ще стане, но с тези неща ще имаш 150-тина к.с.

"Спортния" филтър и генерация на 63мм са напълно излишни за тия коне...

За спортния филтър съм съгласен, но генерацията винаги е добре да се направи, а това ще се наложи със сигурност ако смени турбото - най-малкото даунпайпа трябва да се пригоди за новото турбо и съответния му фланец.







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.