IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

COMPRESSOR


  • Не можете да пишете в тази тема
141 отговора на тази тема

#1 Pago

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 15 July 2003 - 01:51 PM

Moga li da se sloje kompresor (ne turbo) na kakva da e kola e to qsno 4e trqbva da se pobulgari (prisposobi) ama vob6te kakvo vi e mnenieto za tazi mi priumica. A ako i nqkoi znae doli gore kolko 6te mi izleze 6te buda :D . Vob6te zaslujava li si ponijeniq razhod i povi6enata mo6tonost :D

#2 KickingKing

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 538 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 July 2003 - 07:13 PM

Lok-Tar!

Има го това което питаш в друга тема. Ама не си спомням коя беше :D
Hail and Kill

Kicking King

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#3 Pago

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 15 July 2003 - 08:21 PM

Aha emi pro4etoh vsi4ko. Dosta iz4erpatelno no men li4no me interesuvat kompresorite-mehani4nite ne turbo kompresorite su6to taka i kolko 6te izleze postavqneto na kakuv

#4 Postman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 672 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 July 2003 - 09:59 PM

Бих искал да те попитам от какви съображения си се спрял на тези KOMPRESSOR-и и защо мислиш че с повишаването на мощността ще се получи и повишаване на икономичността? Механично задвижваните компресори имат неголям брой почитатели според мен и за това си има причини. Аз между другото съм един от най-ревностните им почитатели и със сигурност най-големия, който познавам :D , така че след като ми помогнеш да разбера съображенията ти ще ти отговоря как според мен стоят нещата. Цените обаче са толкова различни, че по-точен ориентир ще получиш след справка в нета.
Извинявай за този помпозен надпис. Ти ще се сетиш какво имам предвид и ще го оправиш.

#5 KickingKing

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 538 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 July 2003 - 10:19 PM

Lok Na Rok!

Аз като дете на природата отново ще попитам. Механичните са тия дето излизат извън капака с 2 огромни дупки за въздух(клапи май са) и дет... Абе като на Да изчезнеш за 60сек ония(май такова беше) Форд Мустанг(???) дет го подкарва Вин Дизел на задни гуми.

Ако е такова много бих се радвал да разбера и за тях разни работи. Чувал съм че много вдигат мощността.
Hail and Kill

Kicking King

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#6 Postman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 672 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 15 July 2003 - 10:47 PM

Да, за тези става въпрос, но също и за някои други като примерно G-компресора на VW. Погледни обаче пак заглавието на филма, Мустанга е от "Да изчезнеш за 60 секунди" и май е с NOS, а не с компресор, но Вин Дизел май вдига на задни гуми един черен Додж или Плимут ( така и не разбрах каква е колата ) в "Бързи и яростни".
Но по принцип става дума според мен точно за тези компресори с широките ремъци и 3-те клапи отгоре или аз поне така разбрах.

#7 KickingKing

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 538 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 July 2003 - 11:00 PM

Lok-Tar!

Добре де съжелявам за филма :D Не ме убивай :27:

Ами по принцип мене много ме кефят, макар че съм мислел, че много развалят аеродинамиката. Ама не знам нищо за тях. Нито за тия ремаци нито за... Абе нищо. Знам само, че ги слагат предимно на американските коли.

За сметка на това един москвич имаше 2 турбокомпресора и казваха, че бил 400коня(така разправяха не знам нито едното дали е вярно. Той едно време е бил рали москвич :D)
Hail and Kill

Kicking King

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#8 dido

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,997 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 16 July 2003 - 01:05 AM

Вин Дизел май вдига на задни гуми един черен Додж или Плимут ( така и не разбрах каква е колата ) в "Бързи и яростни".


Dokolkoto si spomnqm, kolata mai beshe Pontiac GTO :D ne sym siguren...

A po princip za kompresorite s prinuditelno pylnene (demek zadvijvani s remyci ot dvigatelq, a ne ot izgorelite gazove) sym na mnenie, che sa po-efktivni ot turboto i ne moga da razbera lipsata na privyrjenici... Turboto zatormozqva izvejdaneto na izgorelite gazove, koeto spored men si e jiva myka... Ne che ne bih si slojil turbo, no predpochitam kompressor. Nai-malkoto mi izglejda po kato chast ot dvigatelq, a ne kato neshto dopylnitelno (govorq za po-novite kompresori, a ne za amerikanskite HotRod-i ot 60-te i 70-te). Osven tova na Mercedes Benz kompressora mai e ot syshtiq tip...

Respect...
<p>Публикувано изображение</p>

#9 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 July 2003 - 09:52 AM

Kolata vuv Fast and the Furios e Dodge Charger R/T - i e sus supercharger.

P.S. Turbo Charger v.s Super Charger e mnogo dulga tema...
Power is Nothing Without Insanity

#10 Pago

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 16 July 2003 - 11:46 AM

Kolkoto do moskvi4a s 400-te konq :D toi 6te izkara butalata prez azpuha.Nqma takiva "vidove" :D .A 6to se otnasq do razlikata mejdu kompresora i turboto to e v zadvijvaneto im.Funkciqta im e edna i sy6ta-obogatqvane na gorivnata smes s kislorod. Razlikata im e 4e kompresora vzema mo6tnost ot tezi "6iroki" remaci a ne ot izgorelite gazove.Sami po sebe si i dvata zatormosqvat dvigatelq (posle si go izbivat dvoino i troino) no pri kopmpresora lipsva tazi taka nare4ena "turbo dupka" pri niskite oboroti. A za Postman ikonomi4nosta se povi6ava za6toto s turboto po pulnocennoto izgarqne na gorivoto. Ot tam idva i ikonomiqta, za6toto kolkoto i benzin da nabuta6 ako nqma kislorod nqma i gorene, pove4e kislorod pove4e gorene. 6to se otnasq do kisloroda tuk trqbva da se namesi i interkulera. 4rez nego se ohlajda vuzduha. Kolkoto e po niska temperaturata mu tolkova pove4e kislorod sudurja toi. V kraina smetka spored men kompresora e po dobriq izbor tui kato i mai po malko se 4upi (nz)

#11 FUTiE

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 608 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 July 2003 - 03:14 PM

Az bih si pozvolil da napi6a malko pove4e. Kolata ot parzi i izrostni e Dodge Charger (kakto ve4e kazahme) i pri neja poradi malkoto mesto v ko6a i atrakciata 6ajbite na superchargera zaedno s klapite na vsmuktelnia sa izneseni ot van.
Za men turbo chargera e mnogo po-dobar. Poslednia se zadvizva v sledstvie na izgorelite gazove, koito preminavat-----zavihria vazduh i go nabutva pod naliagane v kamerata, kogato nadvi6ava svoeto naliagane go vaspira klapan nare4en wastegate---imenno toj biva bazikan pri overboost :D Toj e napalno mehani4en i pri savremenite avtomobile se komandva posredstvom vtori magniten klapan, a pri po-starite 4rez boost pressure switch ili bleeder (overboost valve) :D (ako ne razbirate dumite mi popitajte po-dolu).
Ima razli4ni po golemina turbo chargers, po-golemite se nuzdajat ot po-goliamo koli4estvo izgoreli gazove.....
sorry ste prodalza posta v ka6ti pisah ot ofiice-to
~~~izlizam ot ba4kane chao do sled malko !! Sorry za kirilicata :D :D
"They called him only TSONCHEV!"
0887 260560
05 BMW E90 320i-BEAUTY
http://www.maxdrive-bg.com
http://www.ssmotorsport-bg.com

#12 FUTiE

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 608 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 July 2003 - 04:06 PM

И така се получава повече въздух. Турбо компресорът спомага и за по-бързото изхвърляне на изгорелите газове, което също е голям +!!!В следствие на това колата е по-безшумна, но при наличието на ИСТИНСКИ REMUS звука става убийствено красив.
Supercharger-а е механичен компресор, който се задвижва от мощността на колата (не като турбо компресорът, който работи на аванта :D ) посредством ремък. По този начин пак се образува въздух под нялягане (допълнителен-не просто атмосферното налягане под натиск ), който влиза отново в камерата. В съвременните коли ,най-вече мерцедес, няма дупка на капака, която да хваща окото! Студения въздух се набавя посредством въздухопровод , който е поставен на място с максимално фронтално съпротивление на въздуха. Перфектното предназначение на Supercharger-а е, когато работи заедно с turbo charger(пример за това е вездесъщата Lancia Delta S4). При този вариант Supercharger-а уплътнява турбо дупката и няма нито стотна забавяне в принудителното пълнене с въздух на камерата.
Поради тази причина разработката на ABARTH не се допуска във WRC. Прекалено добри ще станат колите и шансът да думне turbo charger-a ще се намали до минимум, което ще направи развиването на технологиите за здравина на 0....., но това е друга тема.
За мен turbo charger-а е по-добър от Supercharger-а, но заедно са силни както всяко убединение!!!
Ако съм пропуснал нещо с удоволствие бих задълбочил нещата стига да ви е интересно :D :D
ОК до скоро :D
"They called him only TSONCHEV!"
0887 260560
05 BMW E90 320i-BEAUTY
http://www.maxdrive-bg.com
http://www.ssmotorsport-bg.com

#13 KickingKing

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 538 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 July 2003 - 04:31 PM

Lok Na Rok!

Такааа, значи аз пак искам да питам.
А turbocharger-a ти каза, че се задвижва от изгорелите газове. Как става това.
Supercharger-а като се задвижва от двигателя не намалява ли мощността(или не знам как да се изразя но както го правят климатиците, и други такива).
Дупката доклолкото разбрах се получава при turbocharger-а. Това правилно за сега. Но защо се получава тя? Точно заради задвижването му ли?

За москвича, казах че е рали. Ако си мислиш, че е с нормалните бутала и т.н. много се лъжеш. По него май само купето и.. оф как се казваше тва .. аа да блока са си оригинални.(дано съм уцелил думата :D)
Hail and Kill

Kicking King

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#14 dido

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,997 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 16 July 2003 - 09:56 PM

А turbocharger-a ти каза, че се задвижва от изгорелите газове. Как става това.

Dokolkoto si spomnqm Postman veche go e obqsnqval tova... Inache v HowStuffWorks si go ima prilejno opisano, che i kartinki ima :D
<p>Публикувано изображение</p>

#15 Pago

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 17 July 2003 - 05:37 AM

KickingKing vij sega i dvete se zadvijvat po edin ili drug na4un ot dvigatelq dali po mehani4en put ili ot izgorelite gazove. Az ne sam suglasen s FUTiE spored koito "Турбо компресорът спомага и за по-бързото изхвърляне на изгорелите газове".Za da se zavarti samoto turbo mu trqbva nqkakva energiq sledovatelno e to4no obratnoto ne spomaga a pre4i na gazovete spokoino da si izlqzat prez auspuha. Za bezshumnostta ne moga da kaja, no harakternoto turbo "svistene" ne e za izhvurlqne. KickingKing kak se vru6tam na vaprosite ti-otgovora e 4e i zvata sami po sebe si natovarvat dvigatelq to4no kakto si kazal ot klimatika.No klimatika posle nq ti povishava mo6tnosta s 1/3 :D (trqbva d ase izmislqt). Shto se otnasq do taka nare4enata turbo"dupka" tq s epolq4ava za6toto sa neobhodimi oboroti i izvetno vreme (sekunda dve) za da se polu4i dostata4no nalqgane v izpuskatelnoq kolektor koeto d arazvarti turboto i 4ak togava to da podade obratno nalqgane kum klapanite

A za moskvi4a az si misleh 4e nqkoi si go e napravil :D tukmo predi da pro4eta se zanislih i se za4udih kakva skorotna kutiq e izpolzval za6toto az na moq me e iztrah da mu vdigna mo6tnosta na pove4e ot 100ph az6toto tova mu e i edinstvenoto slabo mqsto na Moskvi4a slaba mu e kutiqta. A da ne govorim 4e s 400ph ot s purvoto trugvane i 6te se skusa glavinata na suedinitelq. Bez mnogodiskov ne vijdam kak da stane. Ako ne6to e neqsno pitaite (ako sam napisal ne6to neqsno de)







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.