IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

TOYOTA COROLLA VERSO 2.0 D4D 115 к.с или 1.8 VVT-i 129 к.с.


  • Не можете да пишете в тази тема
17 отговора на тази тема

#1 Mu4a4o

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 21 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 31 January 2013 - 09:03 AM

Тойота Корола Версо много ми допада и мисля, че е много подходяща кола за семейство.
Сега стои дилемата дали да е бензинова или дизелова. Има много публикации за това в нета. Моето питане е обаче точно за тази кола. Колеги дайте мнение ако сте ползвали или ползвате такава кола. Кой от двата варианта е по-удачен?

Основно колата ще се кара градско сутрин - 1 км. до детската градина и вечер - 1 км. от там до нас, разбира се, че ще се кара и извън града, но по рядко.

#2 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 31 January 2013 - 10:44 AM

Аз по мой наблюдения... вземи дизела. Имахме служебен Авенсис с този мотор. Не правеше проблеми.

#3 violator

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 244 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 31 January 2013 - 11:23 AM

Имам преки наблюдения върху 1.8, но на Авенсис! Пасваше пефектно на купето, но може на Версото да дойде леко слаб. С оглед на посочения км-ж от теб определено бих взел бензина- по-лесна поддръжка, по-бързо би загрял (ако въобще е възможно на тези кратки дистанции), по понася лош бензин, отколкото дизел лош дизел!
Ходенето пеша не е изгубено изкуство - все пак трябва по някакъв начин да стигнеш до гаража!

#4 Mu4a4o

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 21 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 31 January 2013 - 12:16 PM

Точно това ме притеснява колега VIOLATOR дали за разстояние по-малко от километър и работа на място няколко минути ще успее да загрее двигателя. И ако е дизелов да не го прецакам с честа употреба за къси разстояния. На таблото на колата има лампичка, която свети в синьо когато колата е студена. Та това ме замисля, че може да е много важно при Тойота да се ползва за по-дълги преходи дизеловия мотор, а за по-къси (в града) бензинов.

#5 gelen4o

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 304 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 31 January 2013 - 05:33 PM

Лично според мен няма смисъл да се поддържа кола за 2км на ден, но ти си знаеш :)
За 1км ще започне да духа хладко, но не и да загрее. Това важи за всяка кола, не само за Toyota. За да спомогнеш за по-бързото загряване на колата може да използваш масла от сорта на 0w40, 5w40 за по-лесен студен старт, но не очаквай чудеса.
Както каза колегата, бензинът би бил по-доброто решение в този случай. Разлика в разхода дори няма да я усетиш на такива дистанции.
Какво е любовта - 2 сърца влюбени и 2 чифта гащи захвърлени...сърце не търся, само още един чифт гащи :D

#6 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 31 January 2013 - 06:20 PM

само дето ще гори кат ламята Спаска
diesel power forever
ПКБ

#7 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 01 February 2013 - 08:34 AM

Като цяло дизеловите автомобили са за по-дълги преходи, това съм забелязал. Не само заради разходите ще да е. Градско бензина е по-добре, а и подлежи на газификация при желание на собственика. Не че на дизела не може му изсипеш 2 фритюрника олио и да го подкараш де...

#8 bal4in

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 27 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 13 February 2013 - 10:19 PM

1.8vvti ne e za preporachvane. Stoi dalech ot nego. Ima mnogo v neta za nego. Ima mnogo sluchei na pod 100 hil km. Smqna motor v garancionen srok. Ne podleji na svesten osnoven remont. Fabrichen problem v bloka. D4D e perfektnia dvigatel na toyota, dori i za 1 km na den. Celicata s 1.8vvti 140k.c. Pochva da gori 1 ltr. Maslo na 1000 km. Reshenieto e celia blok komplikt smqna. Ima mnogo info za tozi dvigatel v neta che nestava. Uspeh s diesela nqma da sgreshish. Sorry za latinicata.

#9 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 617

Публикувано 13 February 2013 - 11:38 PM

Лично според мен няма смисъл да се поддържа кола за 2км на ден, но ти си знаеш :)
За 1км ще започне да духа хладко, но не и да загрее. Това важи за всяка кола, не само за Toyota.


Ко викаш, няма кола дето да загрява за 1км, а? А ако има.....
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#10 gelen4o

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 304 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 15 February 2013 - 09:55 PM

Лично според мен няма смисъл да се поддържа кола за 2км на ден, но ти си знаеш :)
За 1км ще започне да духа хладко, но не и да загрее. Това важи за всяка кола, не само за Toyota.


Ко викаш, няма кола дето да загрява за 1км, а? А ако има.....


Aко я караш в най-големия пек, ще е загряла още преди да си се качил в нея. Като има направо предлагай на колегата ...
Какво е любовта - 2 сърца влюбени и 2 чифта гащи захвърлени...сърце не търся, само още един чифт гащи :D

#11 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 617

Публикувано 15 February 2013 - 11:04 PM

Такива коли има не една и две, а факта че не си запознат е съвсем друг въпрос! Зимата ми загрява за под 2 км до максимална температура, не да ми духа хладко.....
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#12 gelen4o

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 304 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 16 February 2013 - 06:03 AM

Такива коли има не една и две, а факта че не си запознат е съвсем друг въпрос! Зимата ми загрява за под 2 км до максимална температура, не да ми духа хладко.....


Бъди така любезен и ме просветли тогава :) На колегата, пуснал темата, също ще са му от полза марки и модели, които зимата от студен старт на улицата загряват напълно за 1км !
Моята кола влиза в работна температура за 2.5 - 3 км с масло 5w40

Този пост е редактиран от gelen4o: 16 February 2013 - 06:25 AM

Какво е любовта - 2 сърца влюбени и 2 чифта гащи захвърлени...сърце не търся, само още един чифт гащи :D

#13 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 617

Публикувано 16 February 2013 - 11:31 AM

Почти всяка осем цилиндрова кола загрява адски бързо, а специално моята за около километър и малко каране зимата! Не му препоръчвам осмак, а те поправям тебе че нямало такива....
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#14 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 16 February 2013 - 12:11 PM

За бензиновият мотор знам че гори масло и почти всички го избягват . Аз имам авенсис с д4д мотора 115к.с. и за година и 4 месеца нищо не съм му правил. Но за такава дистанция си нямам на идея кой мотор или дори каква кола би била подходяща за теб .

към колегата с горивата който се обади неподготвен мога да му кажа че съм слагал всякакво гориво ...

#15 cmr156

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 20 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 24 February 2013 - 02:07 PM

Моята алфа V6 също загрява изключително бързо - даже имам чувството че за под км стига 70-80 градуса. Старото бмв е39 525 ТДС също много бързо влизаше в работна температура.







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.