IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Мнения за Е36 318


  • Не можете да пишете в тази тема
45 отговора на тази тема

#1 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 February 2013 - 08:01 PM

Здравейте, от скоро съм зарибен за БМВ Е36 318, но имам някои въпроси относно колата ( модела IS и нормалното 318i ) ще се радвам ако споделите наблюденията и опита си с мен . Интересува ме каква е разликата между нормалното 318 115 коня и IS освен в конете (по конкретно от към подръжка по мотора - по скъпо ли е (с колко) , надежден ли е мотора като цяло може ли да се чипосва (което се отнася и за 115 коня ) и по купето и ходовата част има ли разлика от 115 коня ). Другия ми въпрос е, чувал съм че IS има шпер, всички ли го имат или някаква серия и на серията с малкия мотор 115кс слага ли се шпер ? Друго което ме вълнува е приблизително с колко ще се подобри динамиката на колата (с който и да е от двата мотора) ако се направи генерация на 55 мм и испускател 4-2-1 и бъде чипосана . Ще се радвам ако споделите и някакви кусури недостатъци за които да внимавам когато оглеждам колите. Благодаря ви предварително и се извинявам ако съм задал неправилно някои от въпросите. :) Едно уточнение говоря за седана, не за компакт .

#2 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 08 February 2013 - 06:28 PM

Здрави мотори, с верига, като на седаните и комбитата се слага М43 с 115кс а на купетата и компактите М42/М44 които са двувалки, 140кс и са 16V.
Няма особен смисъл от чип, но и не вреди.
Шпера е допълнителна екстра, която може да се монтира допълнително, и не всички имат.

Като цяло Е36 са супер коли: не гният, здрави мотори, отличен дизайн, не скъпа поддръжка....единственият проблем е да намериш запазена на прилична цена
Кара с компресори

#3 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2013 - 09:14 AM

Ааа с верига , аз мислех че са с ремък :oops: , мн полезна информация, благодаря за отговора, ако някой има друго мение или впечатления ще се радвам да ги чуя :)

#4 seimo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 864 Мнения:
  • Репутация: 74

Публикувано 11 February 2013 - 09:38 AM

Гледаш стандартните неща двигателя да работи тихо ,равномерно. Добре ще е да погледнеш свещите какъв цвят са трябва да са кермидени по прицип. Гледаш ауспуха да не е омазнен. При бмв хидравличните рейките са проблемни ,но това бързо ще го хванеш като я покараш. Общо взето гледаш същите неща като на всяка друга кола. Хубавото при e36 е че има страшно много части втора ръка и на много добри цени и общо взето поддръжката му е евтина.
<p>Публикувано изображение</p>

#5 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2013 - 02:27 PM

Да, между другото , и аз така разбрах, че нещо рейките им не ги бива мн мн и бързо дават фира. :) А шарнира може да се сменя отделно в смисъл ,че като се разлопа се сменя само той, а не целия носач нали ?

#6 edimen

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 11 February 2013 - 02:59 PM

Да шарнирите, са отделно. Обаче, не очаквай непременно да хлопа макар и да има износени шарнир/биалетка/тампон, нека колата се види на стенд/канал за по-сигурно. От генерация и чип, няма как да очакваш чудеса на атмосферен мотор. За подръжка са приблизително еднакви, вече от 320-ка нагоре става по-скъпо. За кусури и недостатъци има достатъчно изписано в бмв форума ето една тема от скоро http://bmwpower-bg.n...hp?f=8&t=328097
Иначе според мен смисъл да се взима 318i няма, освен ако колата не е в отлично състояние и да гори малко 10-11л градско мах.

Този пост е редактиран от edimen: 11 February 2013 - 03:02 PM


#7 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 11 February 2013 - 04:52 PM

Така е ако намериш читава IS е по-добър избор отколкото обикновенната

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#8 daddy-

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 February 2013 - 04:59 PM

115 има и с ремък (М40В18) и с верига М43Б18. М40 не ти трябва. Търси си М43, който е с верига. Това са мотори с по 2 клапана на цилиндър.
М42В18 и М44Б19 са с верига и двата и са по 140 к.с, като се смята, че М42 е по здрав и издръжлив мотор. И двата са с по 4 клапана на цилиндър.
Общо взето зависи от колата. Избягвай М40, въпреки, че карах такъв 120К км без да имам грижи. От другите, който и да избереш все е добре, стига да е запазен.
Иначе си има и М42/М44 седани. Не се слагат само на купе и компакт.

Този пост е редактиран от daddy-: 11 February 2013 - 05:00 PM


#9 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2013 - 05:42 PM

значи да разбирам , че ИС мотора (м42В18 и м44б19) са по- добрите и по- надежните спрямо 318 И 115 кс. и се слагат на седани ?

#10 daddy-

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 February 2013 - 05:50 PM

И М43 бива. Който от трите да избереш няма да сгрешиш, стига да е запазен. М42В18 и М44В19 не се слагат само на седани. Има ги и в купе, компакт. В седан се срещат по-рядко тези мотори.

#11 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2013 - 06:07 PM

аха, значи ще е голямо търсене , защото аз искам седан , евентуално купе , но само в краен случай . А на компакт 318 ТИ , той кой е от трите М40 ?

#12 daddy-

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 February 2013 - 06:27 PM

Компакт с М40 няма.

#13 edimen

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 11 February 2013 - 07:40 PM

аха, значи ще е голямо търсене , защото аз искам седан , евентуално купе , но само в краен случай . А на компакт 318 ТИ , той кой е от трите М40 ?

Компакт 318ти, е сM42b18 (94-95г) или m44b19(след 95).

#14 seimo

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 864 Мнения:
  • Репутация: 74

Публикувано 11 February 2013 - 08:06 PM

Колега и аз ти препоръчвам m42 въпреки че аз съм с м43 и двата са корави мотори ,но първия е по мощен и съответно по-добрия избор. Лошото е че шанса да намериш комбинацията от запазен м42 и седан клони към 0. Пожелавам ти успех с търсенето ,но едва ли :)
<p>Публикувано изображение</p>

#15 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2013 - 08:57 PM

да благодаря за съветите и информацията, аз като реша какво ще избера и най- вече на какво ще попадна , ще споделя с вас хем да чуя и мененията ви :) благодаря на всички отзовали се :)







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.