IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Мнения за Е36 318


  • Не можете да пишете в тази тема
45 отговора на тази тема

#31 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 March 2016 - 08:20 PM

Здравейте колеги, доста време мина от пускането на темата. Та вече си имам ежедневна кола и мисля бмв-то да го ползвам за забавления по полигоните(предимно). Естествено ще е редовно и с номера. Сега имам друго питане 320, 320 ванус или ИС? Допаднаха ми няколко ИС-ки, една-две 20-ки, но не са ванус. Та за учебни цели и надежност в по - екстремни условия, кое ще е по -добре ? Ясно ми е че за бюджет от 2000 + - 200 лв няма как да очаквам нещо уникално. Просто на този етап е това. А искам за лятото да имам по какво да "човъркам" така да се изразя. То е ясно, че за дрифт трябват коне и въртящ момент. Въпроса ми е конкретно от тея варианти кой по -удачния . Пак казвам колата няма да се кара само на писта. Ще се радвам да чуя кой какво мисли :) 



#32 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 08 March 2016 - 04:42 AM

За този бюджет вземи най-запазената.
Спора 318is vs 320 е вечен,затова вземи по-запазената.
И все пак истинските БМВ-та са 6-таците, а и смяната на мотора с по-голям е по-лесно.
Иначе с ВАНОС или не е без значение, когато търсиш кола за 2 бона.
Най-важното е купето да не е изгнило и да няма цигански мунинг по него.
Кара с компресори

#33 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 March 2016 - 05:31 PM

Гледах една ИС-ка мисля събота да отида да я видя. Ако ми допадне и е технически добре, може би ще е тя. Да съгласен съм, че 6-ка си е класика, а и гласа му е песен :) . Просто на този етап с този бюджет нямам много опции. Ще споделя впечатления след огледа на Ис-а.



#34 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 March 2016 - 06:32 PM

Онзи ИС беше продаден. Гледах две 20-ки днес. Едната беше като от война,а на снимките изглеждаше добре. Мотора омаслен, купето ръжда, грозна картинка. Другата мотор, ходова част, салон, перфектни, но праговете бяха тръгнали да отъняват :D. Задния капак беше с напукан кит и съответно и този вариант отпадна. Та продължавам с огледите и ще споделям впечатления :) .



#35 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 April 2016 - 04:27 PM

Здравейте, имам един въпрос. Как мога да различа шпера от обикновения диф ? 


Този пост е редактиран от huligana412: 13 April 2016 - 04:28 PM


#36 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 13 April 2016 - 05:06 PM

Заповядай:http://bmwpower-bg.n...pic.php?t=27762
Кара с компресори

#37 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 April 2016 - 05:51 PM

Един въпрос относно М44Б19,а именно, капризен ли е(надежден ли е като м42-43)и имат ли разлика външно някаква?

#38 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 29 April 2016 - 09:08 AM

Надежден е, върви добре и не харчи.
Карах го 50хил на Компакт, разход в София 11 на 100.
Кара с компресори

#39 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 April 2016 - 08:25 PM

Благодаря :)

#40 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 May 2016 - 03:27 PM

А чисто информативно, 525 тдс на Е 39 , мнения ? 



#41 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 16 May 2016 - 08:51 AM

А чисто информативно, 525 тдс на Е 39 , мнения ? 

Бягай колкото ти държат краката. Духват турбо на норматив, калпава електроника на мотора. Стари са вече и много ядове създават. Те затова са и евтини...



#42 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 16 May 2016 - 03:05 PM

Ахам , щото и аз такива неща четох, но все пак реших да попитам :) . Благодаря.



#43 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 17 May 2016 - 12:01 PM

Ако взимаш Е39, търси бензинов с мотор М52 ( 520,523,528) или дизел след 2001г - комън рейл
Кара с компресори

#44 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 17 May 2016 - 01:46 PM

Ако взимаш Е39, търси бензинов с мотор М52 ( 520,523,528) или дизел след 2001г - комън рейл

523 не му трябва. 520, 528 или 540



#45 huligana412

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 22 May 2016 - 07:53 PM

Здравейте отново :) . Вече мога да се похваля с е36 320 ванус. Много добре върви, разхода извън града е невероятен за мен поне, комфортна возия (за сега :D ), доставящ удоволствие . Имам обаче въпрос, всички 320-ки с в ванус ли се водят м52 ? Искма да сменя маслото в кутията, да ми препоръчате някакво читаво, ако може :). А самата кутия е гетрак, което до колкото съм чувал е мн добре. И една екстра, имам шпер :). A и да попитам как се регулира съединителя, че отделя малко горе ?









NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.