IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

астра 1.4 прекъсва ,спира ,пали


  • Не можете да пишете в тази тема
74 отговора на тази тема

#1 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2013 - 11:08 AM

Като загрее малко прекъсва лампите светят записва различни грешки .Потегляш и пак прекъсва
Диагностиката не отчита проблем.смених датчик на охлаждане ,комутатор,кабели свещи, гарнитури,втора ръка бобина и делко .не само че не се оправи ами и повиши оборотите .самодиагностиката даваше грешки 14,15,13,22.ако имате мнения ще съм благодарен.

#2 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 12 March 2013 - 11:38 AM

Проблемен инжекцион? Или управляващия комп?

#3 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2013 - 12:38 PM

Инжекцион не съм пробвал . А седем компютъра слагах но не съвпадат и не пали въобще .На теста ми казаха компа ти е наред ,защото при тях неще да гасне.Благодаря ти за съвета Xitap.Моля за още съвети имнения.

#4 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 12 March 2013 - 01:39 PM

Toва е или електрически проблем (някое късо) или нещо по електронното управление. Според мен е инжекцион. А е възможно и проблемно гориво... пробвал ли си с друг бензин от друга бензиностанция. Аз имах този проблем с Калибра 2.0 C20XE с А98 от ОМВ.

#5 M&M

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 23 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 08:33 AM

Виж тези кодове и действай:
http://www.topbuzz.c...lt_codes.htm#gm

#6 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 08:49 AM

Може да е ел.проблем както казвш,за събота се уговорих с един жичкаджия да търси.а дали разбира от инжекциони незнам.ЗА бензиностанции не съм се замислял,зареждам на случаен принцип,може и от там да е защото понякога колата полудява Благодаря ти за съветите,ще ги имам в предвит.

#7 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 08:53 AM

Мерси на М$М за кодовете.Ще ги разгледам.

#8 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 March 2013 - 09:14 AM

Мерси на М$М за кодовете.Ще ги разгледам.

Тези кодове са по принцип грешки виждам, но нито 1 от тях не създава този проблем, който описа. Може би 22 донякъде, но се съмнявам честно да ти кажа.

#9 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 11:13 AM

<p>Може и да си прав за кодовете ,защото

#10 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 11:18 AM

Може и да си прав за кодовете ,защото " майсторите " не им обръщата внимание.А някакво стъпково моторче или потенциометър или катализатор да са замесени.

#11 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 March 2013 - 11:35 AM

Може и да си прав за кодовете ,защото " майсторите " не им обръщата внимание.А някакво стъпково моторче или потенциометър или катализатор да са замесени.

Катализатор ако е, по друг начин се държи колата, не е така с уредите да святкат. Просто колата глъхне и не върви. Стъпково моторче е възможно, но все пак не се връзва с лампите за уредите. Потенциометъра не виждам как може да влияе така. Но и да хвърляме боб, няма да излезе. Според мен я закарай на читав майстор.

#12 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 March 2013 - 12:45 PM

Мерси колега ,аман от майстори ,но пак при тях ще се ходи,повечето от тях разбират само свещи как се сменят .замервахме датчика на хол ,няма отклонения обаче възможно ли е като загрее малко да се предава и от там да прекъсва токовете ,Аз пробвах и с друго делко втора ръка но ... ако и то е имало същия дефект и тогава всичко се обърква.

#13 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 March 2013 - 02:02 PM

Не, датчик на Хол няма да е. Смятам, че като идеш на майстор трябва да се погледне инжекциона, да се погледне ламбдата, управляващия модул (това вече ако си решиш) и датчика на разпределителния вал. Това според мен са възможните причини за проблема ти. При единия ми Крайслер го правеше това от датчика на разпределителния. Ама при Опел незнам дали важи. Вижте и луличките на свещите.

#14 Nasko-86

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 35 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 13 March 2013 - 06:25 PM

Защо не замериш колко волта се подават на TPS-a ? По спомен трябва да има 5 волта, ако са толкова на буксата, сменяш датчика ;) Също може и да видиш кой датчик какво съпротивление трябва да дава, замерваш и виждаш дали проблема е в него. Замери си също и колко волта се подават на ламбдата.

#15 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2013 - 08:41 AM

Благодаря ви колеги за помоща.Ще пиша дали сме открили нещо,ще замерваме ,ще търсим.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.