IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

астра 1.4 прекъсва ,спира ,пали


  • Не можете да пишете в тази тема
74 отговора на тази тема

#16 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 14 March 2013 - 09:47 AM

Колега, на 95% е Ламбда. Вчера този проблем го видях в една Астра кабрио 94г. Момчето само си каза, че е ламбдата, проблем открит от Стефанов, ама нямал пари да сменя сега :)

#17 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2013 - 12:39 PM

Прекъсването пряко свързано ли е с ламбда .А в моя модел нямало май датчик на разпределителния,поне него откриха майсторите ...странни неща.

#18 M&M

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 23 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 March 2013 - 11:25 AM

Колега не си писал с какъв двигател си. Ако е моно, това е един от най-простите и лесни за подръжка двигатели. Става въпрос за C14ZN. Има само няколко датчика, които освен, че са евтини и се намират лесно.
1. Температурен датчик 10-15 лева
2. Ламбда сонда на беру около 65 лева
3. Датчик за положение на дроселната клапа
4. Датчик на Хол в делкото
5.МАП сензор
6. Бобина и комутатор
За друго не се сещам. Виж по грешките кой датчик се дъни и търси някой познат със същата кола да пробваш с неговия. Много добре си провери всички кабели и букси, а също така провери да нямаш напукан маркуч за вакуум. Този двигател е толкова прост, че няма как да не се открие проблема. Тук във форума никой не може да ти помогне дистанционно. Или се хващай сам или търси кадърен майстор. Какъв е този майстор дето не обръща внимание на грешките. Да не е по-умен от компютъра на колата. Щом записва грешки значи има проблем. Просто трябва да се локализира и отстрани. Дори и двигателя ти да е друг принципът на търсене на повреди е същият.
Желая ти успех.

Този пост е редактиран от M&M: 15 March 2013 - 01:27 PM


#19 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 March 2013 - 12:47 PM

Да ,колега двигателят е С14NZ .Meрси за съветите ,наистина понякога си мисля че ако сам си действам ще намеря по бързо проблема .ИМЕН МЕ УЧУДВА защо не обръщат внимание на кодовете ."а бе остави ги ..." все с това се оправдават и накрая плащай и проблема си остава.Те си карат по техен си начин.направо ми е писнало.....

#20 M&M

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 23 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 March 2013 - 01:34 PM

Пак ти казвам, това е най-лесния за обслужване двигател. Почни методично да проверяваш един по един датчиците. Провери всички маркучи дето влизат в моното дали са здрави. Ако нямаш инсталирана, свали и инсталирай Аутодата - там има описано какви са нормалните стойности на всеки датчик и как се замерват. Утре е събота. Хвани някой приятел, вземете бира и мезе и почвайте. Така и така си се хвнал да даваш пари закачи я на компютър и там най-лесно ще се види кой датчик не дава коректни данни. Не може с този прост двигател толкова врене да не могат да ти решат проблема.

Ето ти списък на съвместимите ECU за твоя двигател спорд годината на производство:

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

90 - 92


Delco Multec
ASHA

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

92 - 93


Delco Multec
AZHM

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

92 - 95


Delco Multec
BDYS

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

93 - 94


Delco Multec
BFFS

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

94 -


Delco Multec
BPDH

Astra - 1.4 litre (C14NZ)

94 - 96


Delco Multec
BDPW

Малко се размести таблицата, но гледай да съвпадата 4-те латински букви с тези на твоя компютър.

Този пост е редактиран от M&M: 15 March 2013 - 01:41 PM


#21 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 March 2013 - 09:48 AM

Искрено ти благодаря колега ,за помоща ти ,но какво стана ,за събота уговорения майстор ,беше зает и аз сам почнах да пробвам ,пукнати маркучи не видях,но един идва от единкръгов разпределител под кората до МАП датчика ивместо вмоното с леко примачкан край си виси надолу ,вакум лие незнам.Смених една лула като я поразклатих колата прекъсна .Тръгнах да пробвам прекъсва особено на свободна .Тогава откачих бвксата на TPS .Чека свети но не прекъсва..Веднга поставих друг сензор карах 40 мин. не прекъсва .казах си проблема е решен,но днес пак започна отчита гр.14.Махнах буксата на ТПС не прекъсва.Като бях спрял един колега ми казва от моторчето от ляво на моното .С втория ТПС сензор много намалиха оборотите .А моя човек чак в събота ще е свободен.

#22 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 March 2013 - 10:34 AM

Забравих да вметна ,като ми смениха гарнитурата проверих капачката,като я отвих ...кипеше. "Oт капачката " беШе отговора на маистора,нова не на мерих,Вчера след спиранията пак вреше.Дали има връзка датчик за охлаждане ,капачка и спиране на двигателя.Извинявамсе че вечe едва ли не търся под вола теле

#23 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 March 2013 - 09:59 AM

Хванах друг "майстор" ,страх го е да замерва напрежения и др. Можело да стане по лошо. Само акомулатора замери не дава13,5 волта а 12 ,също при допир на кабела до клемата(-) не дава искра.Все ми се струва,че е някаква тъпа връзка.Днес почистих ст.моторче и пробвах лампите светнаха на свободна запалих на скорост и 15км не дава признак че е зле.До събота нямам свободно време да видя тия кабели, все пак някои съвети ,няма да е зле.Благодаря.

#24 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 March 2013 - 10:23 AM

Колега, на 95% е Ламбда. Вчера този проблем го видях в една Астра кабрио 94г. Момчето само си каза, че е ламбдата, проблем открит от Стефанов, ама нямал пари да сменя сега :)

Tия '' майстори '' ..."не е ламбда'' ,дори не искат да я замерят ,не можело от там да прекъсв и гасне и вднага да запали.

#25 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 19 March 2013 - 10:46 AM

Колега, на 95% е Ламбда. Вчера този проблем го видях в една Астра кабрио 94г. Момчето само си каза, че е ламбдата, проблем открит от Стефанов, ама нямал пари да сменя сега :)

Tия '' майстори '' ..."не е ламбда'' ,дори не искат да я замерят ,не можело от там да прекъсв и гасне и вднага да запали.

Незнам какво да ти кажа, аз при моя човек досега не съм имал проблеми, а е остранявал какви ли не проблеми по Мерцедеса, Крайслера, Доджа... и електронни и механични. Пробвай някаква друга ламбда само за проба?

#26 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 March 2013 - 10:54 AM

Ще пробвам,според теб,ако откача буксата към ламбдата и да пробвам така ,дали ще има ефект.Мерси.

#27 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 19 March 2013 - 01:57 PM

Ще пробвам,според теб,ако откача буксата към ламбдата и да пробвам така ,дали ще има ефект.Мерси.

Така незнам, аз имам 3 ламбди на Крайслера и ако 1 се откачи, колата гасне.

#28 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 March 2013 - 09:24 AM

Днес почистих моното търсех за лоши ел.връзки ,не намерих.един маркуч беше леко пукнат,изрязох го ,но ефект няма.Ами когато угасна акомулатора ми падна ,запалих с бутане,Отново гр 14-късо датчик охлаждаща течност. Проверих ,когато угасна на свободна лампите на таблото светят ,ако си на скорост лампите не светят ,защото сигурно припалва .Като спря

въртях за кабела от бобината имаше искра...,дали проблема не идва от притока на бензин,но аз слагах друга бенз.помпа
промяна нямаше.ПОБЪРКВАМ се вечеее ,моля дайте си мнението , Жалко че няма умни майстори.

#29 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 20 March 2013 - 09:37 AM

Днес почистих моното търсех за лоши ел.връзки ,не намерих.един маркуч беше леко пукнат,изрязох го ,но ефект няма.Ами когато угасна акомулатора ми падна ,запалих с бутане,Отново гр 14-късо датчик охлаждаща течност. Проверих ,когато угасна на свободна лампите на таблото светят ,ако си на скорост лампите не светят ,защото сигурно припалва .Като спря

въртях за кабела от бобината имаше искра...,дали проблема не идва от притока на бензин,но аз слагах друга бенз.помпа
промяна нямаше.ПОБЪРКВАМ се вечеее ,моля дайте си мнението , Жалко че няма умни майстори.

Търсил си на грешно място според мен. Пробвай сега с ламбдата. А може да си погледнеш и самата бензинова помпа и тоците. А откъде си?

#30 oooooob

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 40 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 20 March 2013 - 10:44 AM

Бензиновата помпа - уж слагах друга с нея колата прекъсва по същия начин. Сега ще ми донесът л абмда
За тоците тук в Крумовград 2/ма отказват да пипат с компютри не се занимавали други 2 -ма обещават ще замерваме ,а кабелите не пипат.В Кърджали един майстор я качи на диагностика нищо не откри .Каза ми ,ако не се оправи да мусе обадя,Но все време нямам , ,а в събота дали работи незнам.Тук има едно момче уж много разбирал ,но все не мога да го хвана .Ще пиша какво е станало.Благодаря ви за отзивите.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.