IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Покупка на X-type


44 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   grafo

    нов шофьор


  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 15.04.2014 - 11:35ч.

Публикувано 01.06.2013 - 06:30ч.

Здравейте. Вчера ми предложиха x-type 2001 г. 2,5 с газов инжекцион на 5000 лева. Идеята ми е, да купя колата, да я покарам и да я продам с печалба. Въпросът е, има ли търсене? Доста екзотична ми се струва, за нашите стандарти и въпреки, че цената ми ще е много добра, не знам дали ще има интерес. Колата уж е в много добро съостояние, липсват само страничните огледала, които не ми е ясно как и от къде ще намеря.
Най-лошото е, че искам да я купя с цел препродаване, но ме изкушава факта, че ще я карам и това взимам превес :D

#2 ONLINE   barty

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 642 Мнения:
  • Репутация: 61
    Последно посещение: Днес, 16:36ч.

Публикувано 01.06.2013 - 08:29ч.

Бърза проверка в мобилето показва че този модел върви от 5800лв до 8000лв, което показва че 5000лв е ниска цена но не толкова.
Според мен ще има да чакаш много за да я продадеш за 6000 +лв, ако въобще я продадеш.
Ако ще я караш може би си заслужава, но за търгуване не става
Продавам нов апартамент в София

#3 OFFLINE   nemo

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 685 Мнения:
  • Репутация: 58
    Последно посещение: 08.08.2014 - 13:08ч.

Публикувано 01.06.2013 - 11:42ч.

Виж мнениетоgrafo написа на 01.06.2013 - 06:30ч. :

липсват само страничните огледала, които не ми е ясно как и от къде ще намеря.
Ако в някоя морга в БГ има...добре,ама ако няма....избягаха 800-1000лв. за 2 огледала....

^Del^ написа:

Те хората са си го казали - но реплейсмент фор дисплейсмент...даже и в секса е така ,некой като извади една голема лапатарка,пък нека после малопишлиовците да обесняват,че имало чалъми...та истината е в размера, от там нататъка са си чикиджийски приказки

#4 OFFLINE   grafo

    нов шофьор


  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 15.04.2014 - 11:35ч.

Публикувано 01.06.2013 - 12:47ч.

Мда. И мен това ме притеснява. Май ще пропусна.

#5 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 06.09.2013 - 13:25ч.

Здравейте ! За да не правя нова тема ще пиша тук . Понеже съм се насочил към jaguar x type 2.0d 131 hp . За него четох доста и мисля че ще се справя с поддръжката на колата . Някой обаче знае ли нещо за бензиновите мотори в комбинация с газ понеже за тях нищо не откривам ( на български език ) .

До колкото четох 2.0вият дизел 131 коня е от мондео мк3 . А на rover 75 ли слагат 2.0 дизел от е46 136 к.с. ? Или съм попаднал на грешна информация

Този пост е редактиран от snarl: 06.09.2013 - 13:35ч.


#6 OFFLINE   Xitap

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1320 Мнения:
  • Репутация: 163
    Последно посещение: Днес, 16:14ч.

Публикувано 07.09.2013 - 00:58ч.

Виж мнениетоsnarl написа на 06.09.2013 - 13:25ч. :

Здравейте ! За да не правя нова тема ще пиша тук . Понеже съм се насочил към jaguar x type 2.0d 131 hp . За него четох доста и мисля че ще се справя с поддръжката на колата . Някой обаче знае ли нещо за бензиновите мотори в комбинация с газ понеже за тях нищо не откривам ( на български език ) .

До колкото четох 2.0вият дизел 131 коня е от мондео мк3 . А на rover 75 ли слагат 2.0 дизел от е46 136 к.с. ? Или съм попаднал на грешна информация
Да, на 75-ката слагат този мотор на БМВ с малко технологично изменение във всмукателните колектори. Под друг ъгъл са, но незнам дали има някаква разлика. По принцип на тая кола май само това и е здравото. Да ти кажа имам 2-ма познати с такива, и не искат да чуят въобще повече за Бентлито за бедни (така му викали на това). Иначе на мен ми харесват, имат стил.

#7 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 07.09.2013 - 02:01ч.

Здрасти. От средата на февруари карам един X-type 2.0D и съм му навъртял едва 8000км. Ако имаш въпроси питай в темата или на лични какво точно те интересува за модела. Има български Ягуар форум в който почти всички които пишат са с X-type. Поддръжката не е нищо по особенно от един Пасат с PD мотор въпреки редовните въпроси "Ама той не е ли много скъп за поддръжка?". Основно в България няма да намериш много информация. На мен лично за евентуални проблеми които съм имал най-много ми помогна английския Ягуар форум където каквото на теб ти се е случило като проблем и някой друг е писал със същия проблем и неговото решение :D. За колата каквито забележки имаше бяха от немърливост на предишния собтвеник - карал е с отворени термостати, дупка в турбо пътищата и заминали тампони на стабилизращата щанга отзад. Цените в Мото Пфое са стряскащи за по-големите части но за дреболиите идват на едно с Ибей. Наскоро в Ягуар форума се регистрира един потребител който се е занимавал с продажба на части за Land Rover и след неговия Jaguar Sovereing мисля, че беше вече вкарва части и за Ягуар на други цени от Мото Пфоевските за OEM или OE части. Аз лично съм пазарил от него и съм доволен. Двигателя е на верига обаче имаш за смяна 2 пистови ремъка и ролки+демпферна шайба като всичко това комплект се намира в www.britishparst.co.uk

За бензиновите мотори на газ - личен съвет пропусни 2.0/2.1 V6 бензинката 157 коня. Двигателя е с обем 2053 и го водят 2.0 или 2.1 което е едно и също. Той също е на предно предаване, но гори колкото 2.5, поддържаш V6 и върви по-зле. 2.5 и 3.0 моделите са всичките 4x4 с петстепенни механични и автоматични скоростни кутии. Може да им се сложи ГИ и най-често срещаното оплакване от тези двете бензинки е, че имат 2 ламбда сонди - една преди и една след катализатора и проблем при махането на катализатора е как да се излъже втората ламбда сонда. Иначе газ им се слага и пак си е твой проблема да си намериш добър газаджия да ти я настрои. Отново повтарям не се занимавай с 2.1 V6 мотора. Сигурен съм че има доволни от него(има един учебен в Добрич) но просто не си заслужава.

Този пост е редактиран от simeon40: 07.09.2013 - 02:17ч.

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#8 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 07.09.2013 - 08:44ч.

Благодаря ти много за съвета . Аз търсех само дизелов обаче просто ходих да гледам 2 и не ми харесаха . И затова почнах да се замислям за бензинов на газ . Май ще си продължа да търся дизелов . 4 по 4 ми се кара обаче мисля че няма да се справя с по високият разход и поддръжка .

Какви са тези части които в България ги няма на нормални цени ? Аз като питах в един магазин - Амортесиори - каяба - 160 лв преден ; носач 110 лв . Биалетки почват от 14 лв . Филтрите по 7 до 20 лв . Ремъци 25-6лв . шарнир 38 лв водна помпа 80лв май беше . Цените ги пиша по спомен . Двигателя си страда от дюзи като всеки дизел и съединителя му е скъп и маховика като на всеки комънрейл дизел .

#9 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 07.09.2013 - 09:44ч.

Ами висок разход очаквай към 15 градско. 4х4 е постоянно и ранните модели имат LSD в раздатката тоест до 2003, след нея година "блокажа" действа чрез спирачките тоест се прилага леко спирачно усилие на колелото което прибоксува. За частите които ги няма на нормални цени погледни в Мото Пфое :D Някои неща се търсят там. Например трябваше ми добавка за хидавличната течност и я купувах през МП по номер на Ягуар - 20лв за 50ml тубичка :D Като цяло смятам, че 2.5 и 3.0 на газ са по-добър вариант от дизелите. Колко да страдат от дюзи колкото и другите коли. Поръчвах тръба за турбо пътища защото предния собтвеник я е карал с 5см дупка и сега турбото вие леко. 72лв за тръба с 2 чупки да не опира в компресора за климатика. Той е слагал някаква друга обикновенна и е опирала в една пластина която я е прерязала. Тампони стабилизираща щанга през МП - 34лв за 2 тампона. Имаше ги и за 7лв бройката в обикновенните магазини обаче се спрях на оригиналните защото при другите се оплакват от скърцане на тампоните като се трият в метала, а при оригиналните е някаква мъхеста вътрешност и няма такъв проблем. В мобиле.бг има поне 20 обяви за X-type на части със всичките му 5 двигателя които се предлагат за модела. 2.0D се предлага с петстепенна механична скоростна кутия, а 2.2D 155кс със шестстепенна механична кутия естествено можеш да намериш и автоматици при тях като за модела всички автоматици са петстепенни. Филтрите най-скъп е нафтовия и е желателно по-оригинален да си вземеш. В Ebay и в britishparts.co.uk се предлагат пълни комплекти за мотора. Турбото при 2.0D 130кс мисля, че беше същото като при 1.9TDI 131кс при Golf 4 което при мен е италиански Гарет с променлива геометрия. Като взех колата ходих при Келеша във Варна за диагностика и ми каза, че дюзите са ок но от време на време ще и сипвам добавка на Лики Моли за почистване на дюзи. За съединителя в Ибей се предлагат комплекти за едномасов маховик но не ми е известно някой да си е слагал такъв но и не съм питал. Ако искаш пускай линкове да видим какво си харесал и дали информацията в обявата отговаря на това което е написано.
Не мога да бъда полезен за цени за части защото излезе добра и общо взето се занимавам с дреболии и дано така да си остане :D

Този пост е редактиран от simeon40: 07.09.2013 - 09:50ч.

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#10 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 07.09.2013 - 10:10ч.

ОБщо взето не прочетох нещо което да ме стресне с цени които да са по скъпи от които и да е опел форд или по приемиум марките ? Карам авенсис 2005-та година и другия месец става на 2 години от както я имам и маркучето от кулера към колектора ми се скъса надлъжно и в тойота ми искаха 290 лв . Аз си го сглобих от колена и тръби за 70 лв . А ти ми говориш за нов на цен аот 72 лева което е супер цена за мен . И защо да пазарувам от ЮК като в у нас има всички части които ти изброих ги намерих в бг магазин :)

Сякаш ме е страх от 4 по 4-то ако му стане нещо .... С верига ли са бензиновите мотори ? Много жалко че нямат 6 скорости .Обслужването колко пари г/д ще излезне . Колата ще се кара около 150 км градско в София на седмица + 330 км извънградско до Плевен . на седмица .

#11 OFFLINE   Xitap

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1320 Мнения:
  • Репутация: 163
    Последно посещение: Днес, 16:14ч.

Публикувано 07.09.2013 - 11:00ч.

Колега Симеончо, с цялото ми уважение искам да те попитам запознат ли си в модела Ягуар Даймлер? На баща ми искам да взема такъв 94г. модел бензин. Можеш ли да ми дадеш насоки как е като кола?

#12 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 07.09.2013 - 11:10ч.

Ами аз говоря за същия тип маркуч от кулера до ЕГР-а и точно беше надлъжно скъсан стария неоригинален :D За пазаруване от UK за OEM части се прави примерно за големия термостат защото все още няма афтърмаркет комплекти които да пасват идеално на корпуса и затова се сменя целия корпус иначе пропуска отстрани на патрона. На 4х4 му става висящия лагер на кардана. В МП не продават такава резервна част и искат да сменят всичко за 700+ лв но можеш сам да си намериш въпросния лагер за под 10лв и да ти го сменят в някой сервиз. Ако ти се прецака раздатката нова беше към 1500-1800лв в Мото Пфое. Не знам дали бензинките са с верига и колко пари е обслужването. Избереш ли бензинка 4x4 забравяш всичко за Мондео защото при 2.5 и 3.0(не съм сигурен за 2.1 V6) взаимнозаменяемите части от Мондео трето поколение са около 15-20%. Всичко останало е на Ягуар. При мен в Мотор Консулт Варна не успяха да ми диагностицират колата с уред на Бош за диагностика на почти всички коли. Представлява нещо като голям таблет ама тухличка. Не го прочетоха със софтуер за Ford и с такъв за Ягуар. Другата седмица ще пробвам с един уред на Delphi.

Xitap не мога да ти помогна с абсолютно никакво мнение освен да влезеш в българския Ягуар Форум и да питаш: http://www.clubjagua...orum/index.html но е възможно да не намериш и отговор там който ти трябва. Мога да ти дам скайпа на един който май беше със Sovereign но не съм сигурен за модела. Пак споменавам, че в онзи форум 90% от хората които пишат са с X-type и като цяло истинските джагове са рядкост. Активността в другия форум е 5 мнения на седмица за нещо свързано с X-type. Основно информацията преди и след придобиването на X-type я намирах в английския форум на Ягуар.

Този пост е редактиран от simeon40: 07.09.2013 - 11:22ч.

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#13 OFFLINE   Chefo77

    Пепсияндурник


  • Потребител
  • 2116 Мнения:
  • Репутация: 132
    Последно посещение: 14.10.2014 - 22:55ч.

Публикувано 08.09.2013 - 07:50ч.

Виж мнениетоXitap написа на 07.09.2013 - 00:58ч. :


Да, на 75-ката слагат този мотор на БМВ с малко технологично изменение във всмукателните колектори. Под друг ъгъл са, но незнам дали има някаква разлика. По принцип на тая кола май само това и е здравото. Да ти кажа имам 2-ма познати с такива, и не искат да чуят въобще повече за Бентлито за бедни (така му викали на това). Иначе на мен ми харесват, имат стил.

Аз пък имам трима познати, които се ожениха за тъмнокоси и след това се разведоха, изобщо не искат да чуят повече за жени :whistling:
Като не можеш да поддържаш адекватно, не си купуваш. Явно са очаквали да си купят Е46, а да поддържат Самара (щото първоначалната цена не е висока).
Към автора - само за информация, 75 НЕ става за препродажба с цел печалба. Тези, които си ги къткат, не ги продават или ги продават на висока цена, а другите няма смисъл да се наливат пари с такава цел.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#14 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 10.09.2013 - 13:32ч.

До сега се опитвах да намеря информация , но английския май не ми е много силен .Моторите от jaguar x type 2.5 и 3.0 същите двигатели ли са от мондео 2.5 170 коня и 3.0 st220 .

#15 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 10.09.2013 - 14:32ч.

Не.

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#16 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 10.09.2013 - 15:56ч.

В wikipedia до колкото успях да си преведа има един фордов двигател който се слага в S type 3.0 ако правилно съм разбрал а 2.5 го слагали в x type . За да не пускам друга тема макар и да не ми харесва толкова какво X type какво мислите за S type . Има ли нещо общо с платформата на мондео или е по висок клас понеже гледам се слагат по мощни мотори

#17 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 10.09.2013 - 18:12ч.

Слагаха ги бензинките при някои модели на Форд но не бяха Мондео, а някакви които вече не помня 1-2 модела.
S-type - по-голяма, като платформа няма общо с X-type, само задно предаване, при обикновенните модели няма кой знае колко повече екстри от тези които се предлагат за X-type, по-скъпи за поддръжка и по-редки. Иначе да по-висок клас е от рода на БМВ 5ца, Е-класа и А6 като X-type се конкурира с малките седани E46, C-класа W203 и т.н. Основно са автоматици обаче не знам колко степенни са. Имат 6 степенни автоматици за които си трябва масла по спецификация и литъра в Германия варира от 12 до 26 евро в зависимост от марките като в България е по-скъпо. Бензинките са с верига вместо ангренаж. Друго не се сещам какво да кажа.

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#18 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 10.09.2013 - 19:35ч.

Благодаря ти много за подробното инфо . При x type бензиновите са само 5 степенни ( ръчните ) което ми се вижда много кофти от към разход . В интернет и дават някакви мн оптимистични стойности според мен а те са постоянно зацепено 4 по 4 и в комбинация със само 5 скорости си мисля че няма да мога да смогвам в София с разхода ( макар и на газ ) .

А бензиновите при екс тайпа с верига ли са ?

Този пост е редактиран от snarl: 10.09.2013 - 19:42ч.


#19 OFFLINE   simeon40

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 27
    Последно посещение: Вчера, 11:48ч.

Публикувано 10.09.2013 - 20:18ч.

Всички X-type са с верига. Колко кофти ти се струва 5 степенна кутия градско? На мен ми се струва кофти 6 степенна при дизелов вариант при градско каране защото скоростите са къси и сменяш нон стоп. Правил съм си сверка с Мондео 3 отново 2.0D с шестстепенна кутия и когато аз бях на 2ра той беше на трета и когато аз бях на 3та, той на 4та. Това което не ми харесва при мен е, че при 130км/ч съм на 2500 оборота. Иначе кое е оптимистичното в разхода в нета? Гледам 2.5 и 3.0 ги дават 15 колкото и долу горе им е разхода според мненията в българския Ягуар форум. Гледам, че при Ауди А4 B6 3.0 quattro разхода е съпоставим с този на X-type 3.0
Ето ти линк да прочетеш и там ако не си го направил вече: http://www.clubjagua...orum/index.html

Цитат

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Цитат

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..

#20 OFFLINE   snarl

    спазва правилата


  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29
    Последно посещение: 14.10.2014 - 19:25ч.

Публикувано 10.09.2013 - 20:34ч.

Данните които намерих аз бяха 7.9 до 8.1 извънградско . Градско от 13.5 14.5 . Това за бензиновите мотори 2.5 и 3.0 . Четох във форума че им горят само 13 градско до 14 и ми се струва много оптимистично . Аз и никога не съм карал бензинова кола само дизели до сега . Разбира се че е кофти да сменяш предавки постоянно но аз имах предвид от към разход . Поне на това исках да наблегна .

Ти до колкото знам си с 2.0 дизел и ми се виждат много тези обороти за 130 км . Аз съм с 2.0 дизел 116к.с. на авенсис 2005-та и по спомен мисля че със 100 съм с точно 2к оборота а при 130 мисля че ще съм с 2300. Но може и да съм в пълна заблуда . А при бензиновата не ми се мисли за какви високи обороти ще са :)

Това ми прозвуча много добре че и бензиновите са с верига . Четох само за проблеми със катализаторите че имали и ламбда сондите , нови били 3000 лв и трудно можело да излъжеш сондите ако се прецакат катализаторите а те би трябвало всеки момент да се преебат понеже колата е на 10-13 години и на поне 200 000 км





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.