IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Покупка на X-type


  • Не можете да пишете в тази тема
44 отговора на тази тема

#16 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 10 September 2013 - 01:56 PM

В wikipedia до колкото успях да си преведа има един фордов двигател който се слага в S type 3.0 ако правилно съм разбрал а 2.5 го слагали в x type . За да не пускам друга тема макар и да не ми харесва толкова какво X type какво мислите за S type . Има ли нещо общо с платформата на мондео или е по висок клас понеже гледам се слагат по мощни мотори

#17 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 10 September 2013 - 04:12 PM

Слагаха ги бензинките при някои модели на Форд но не бяха Мондео, а някакви които вече не помня 1-2 модела.
S-type - по-голяма, като платформа няма общо с X-type, само задно предаване, при обикновенните модели няма кой знае колко повече екстри от тези които се предлагат за X-type, по-скъпи за поддръжка и по-редки. Иначе да по-висок клас е от рода на БМВ 5ца, Е-класа и А6 като X-type се конкурира с малките седани E46, C-класа W203 и т.н. Основно са автоматици обаче не знам колко степенни са. Имат 6 степенни автоматици за които си трябва масла по спецификация и литъра в Германия варира от 12 до 26 евро в зависимост от марките като в България е по-скъпо. Бензинките са с верига вместо ангренаж. Друго не се сещам какво да кажа.

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#18 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 10 September 2013 - 05:35 PM

Благодаря ти много за подробното инфо . При x type бензиновите са само 5 степенни ( ръчните ) което ми се вижда много кофти от към разход . В интернет и дават някакви мн оптимистични стойности според мен а те са постоянно зацепено 4 по 4 и в комбинация със само 5 скорости си мисля че няма да мога да смогвам в София с разхода ( макар и на газ ) .

А бензиновите при екс тайпа с верига ли са ?

Този пост е редактиран от snarl: 10 September 2013 - 05:42 PM


#19 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 10 September 2013 - 06:18 PM

Всички X-type са с верига. Колко кофти ти се струва 5 степенна кутия градско? На мен ми се струва кофти 6 степенна при дизелов вариант при градско каране защото скоростите са къси и сменяш нон стоп. Правил съм си сверка с Мондео 3 отново 2.0D с шестстепенна кутия и когато аз бях на 2ра той беше на трета и когато аз бях на 3та, той на 4та. Това което не ми харесва при мен е, че при 130км/ч съм на 2500 оборота. Иначе кое е оптимистичното в разхода в нета? Гледам 2.5 и 3.0 ги дават 15 колкото и долу горе им е разхода според мненията в българския Ягуар форум. Гледам, че при Ауди А4 B6 3.0 quattro разхода е съпоставим с този на X-type 3.0
Ето ти линк да прочетеш и там ако не си го направил вече: http://www.clubjagua...orum/index.html

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#20 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 10 September 2013 - 06:34 PM

Данните които намерих аз бяха 7.9 до 8.1 извънградско . Градско от 13.5 14.5 . Това за бензиновите мотори 2.5 и 3.0 . Четох във форума че им горят само 13 градско до 14 и ми се струва много оптимистично . Аз и никога не съм карал бензинова кола само дизели до сега . Разбира се че е кофти да сменяш предавки постоянно но аз имах предвид от към разход . Поне на това исках да наблегна .

Ти до колкото знам си с 2.0 дизел и ми се виждат много тези обороти за 130 км . Аз съм с 2.0 дизел 116к.с. на авенсис 2005-та и по спомен мисля че със 100 съм с точно 2к оборота а при 130 мисля че ще съм с 2300. Но може и да съм в пълна заблуда . А при бензиновата не ми се мисли за какви високи обороти ще са :)

Това ми прозвуча много добре че и бензиновите са с верига . Четох само за проблеми със катализаторите че имали и ламбда сондите , нови били 3000 лв и трудно можело да излъжеш сондите ако се прецакат катализаторите а те би трябвало всеки момент да се преебат понеже колата е на 10-13 години и на поне 200 000 км

#21 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 10 September 2013 - 06:56 PM

200 000 е на километража след като са му сменили данните на чипа :D Твоя авенсис не е ли с 6 степенна скоростна кутия? Иначе аз също при 100км/ч съм с 2000 оборота но при всяка кола си е различно. Проблема е наистина да се излъже втората ламбда сонда която е след катализатора. Но както сам виждаш с тоя новия катализатор за 3000лв само ни плашат с фрапиращи суми :D Нов при кожодерите от Мото Пфое е 1440лв като номера на частта е C2S21144. Решението на проблема е, че се слага фланец на ламбда сондата като се увеличава разстоянието между сензора и преминаващите газове. Тоест отчита, че преминават някакви газове обаче не са всичките.
http://www.ebay.com/...5-/290756683675 :whistling:

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#22 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 11 September 2013 - 05:14 PM

Днес доста четох из форума за бензиновите по скоро че дизелите са ми скъпички . Като цяло основно се обсъждат проблемите с раздатката , катализаторите и ламбда сондите . За раздатката разбрах че най често се преебават някакви лагери и ако смениш всичките 7 излиза около 300 лв ( което е поносимо ) . Но замбдата имаше мнения от преди няколко дни и още не е открит лек на проблема ( ако си без катализатори ) .

Не успях да разбера 4 по 4-то - 60 на 40 ли е или е някакво по модерно ( в което се съмнявам ) .

Преди 2 седмици май беше се обаждах за един дизел на 6000лв и ми казаха че бил продаден да не е твоят :D А ти що не вземе да ми го продадеш :P

#23 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 11 September 2013 - 06:49 PM

Ами едно от последните мнения в темата за катализатори на X-type е точно този начин за залъгване на ламбда сондата и къде в София биха могли да ти го направят. 4х4 е 40/60 отпред/отзад.
Иначе онзи за 6000 не е и от време на време им хвърлям поглед в мобилето и не се сещам за 2.0D лява дирекция за 6 бона. А затова що не взема да ти го продам първо защото ценовата ти граница е доста по-ниска и второ защото нямаш Алфа Ромео 159 за чист бартер ;)
И все пак ако искаш пусни някой друг линк защото сега погледнах сивото комби от Шумен и видях несъотвествия с написаното и това което колата има. Ако трябва да кажа нещо да не стават грешки.

Този пост е редактиран от simeon40: 11 September 2013 - 06:57 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#24 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 11 September 2013 - 07:15 PM

Бюджета ми е до 6500 лв но ако има някой до 6 ще е най добре . Да дизелите са по скъпи за моя жалост . Намират се 2.5 с газ за тези пари .Но всякаш малко ме е страх за тази покупка а и най малкото че не познавам някой който да дойде с мен и да ми каже това и има на колата това и няма ще трябва да приготвиш толкова пари да я стегнеш .

Предполагам твоята си я взел за над 7000лв . А и го казах просто на шега , знаех че няма да се навиеш :) Иначе 159-ките и мен много ме възбуждат :) адски готини са

http://www.cars.bg/c326679
Т
ози мога да си го позволя като покупка но вече дали ще се справя с подръжката нз

http://www.cars.bg/c330653
т
ози много съм му навит но едва ли ще свали голяма сума от цената ...

Ходих да гледам 2 доста евтини . Единият беше за цялостно боядисване + съединител и маховик ( дизел е колата ) + Предно стъкло че беше счупено на чистачките . Иначе вървеше доста повече от моя авенсис поне така ми се стори . Другият се обаждам викам идвам до София от Плевен съм . Вика ок идвай . В обявата пише дизел отивам колата свети . Просто перфектна външно и вътре супер запазена и гледам обортомера до 8к оборота . Отварям капака той 2.0 в6 . И му теглих една майна на тоя педерас

#25 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 11 September 2013 - 07:39 PM

Първата черната:
"тук колата дори не е мита виждате я както е дошла от Италия!!!!!!!!!" Явно е слязла мокра от автовоза защото видимо е измита преди снимките в нашенско още й стои водата. Подгряване на седалки няма, ESP не знам дали има аз също при мен не знам дали имам и зимата ще я тесвам. Тракшън контрол е възможно да няма защото аз имам тракшън и имам един бутон зад скоростния лост откъдето мога да го изключа точно там където на снимката е бутона с лампичките бензин/газ. Автопилот няма, бордови компютър - ами има ECU като всеки един нормален автомобил, обаче няма Trip компютър. Тези които имат Trip компютър дисплея в километража е нисък и продълговат, а тези които нямат дисплея е по-висок и къс почти като квадрат. На мен ми прилича, че тази е без Trip комп. но снимките са много постни откъм интериор. Ел. седалки най-вероятно само облегалките са ел. спрямо липсата на снимки и повече екстри. И няма парктроник едно от най-полезните неща от предлаганите екстри. Поради специфичния дизайн като паркираш назад не виждаш багажника нито от огледалата нито като се обърнеш назад и ако си избереш такъв модел който няма парктроник моя съвет е това да е едно от първите афтърмаркет неща които трябва да се сложи.

Втория дизеловия:
Написаното отговаря на това на снимките. Само не мога да кажа за "Бордовия" защото няма снимка към таблото/ключа на фаровете/лоста за мигачите.

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#26 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 11 September 2013 - 07:49 PM

Съгласен съм с теб . Видях че няма изписаните екстри . Не всичките но ти ги изброи вече . Но пак ме съмнява да свали голяма сума . Дразни ме това че лъжат но и ми е ясно че не мога да си избирам от голям брои автомобили от марката . Виж ако си търсех е46 има сто обяви сигурно за тези пари . Но не искам е46.

Освен да посъбера още малко пари което не е много лесна задача .... . а и вече не знам дали си струват парите все пак този мотор 2.0 130 коня не е от най безпроблемните ( не се заяждам с теб ) но съм наясно какво може да му стане и не ме е страх. Един колега кара мондео с този мотор и си ремонтира сам 4-те дюзи за доста сносна цена . Турбото ако му се счупи се слага по голямо :) и така

май повече спама от колкото да пиша нещо съществено де но ми е много мерак за тази кола

Този пост е редактиран от snarl: 11 September 2013 - 07:50 PM


#27 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 12 September 2013 - 12:05 AM

Ами да ти кажа честно не знам при ограничен бюджет без да можеш да гледаш над минималните пари дали ще можеш да намериш нещо читаво. Друг е въпроса дали изобщо си заслужава да купуваш такава кола при положение, че трудно може да спестиш някой лев отгоре тоест в дългосрочен план може да ти излезе някой ремонт който няма да можеш да го оправиш.
Иначе ми е любопитно как този мотор не е от най-безпроблемните? На база с кой друг? За чисто нови коли ли си говорим или за незнайна коя употреба но със сервизни книжки!!! Например E46 320D или 200cdi с какво е по-кофти от тях. При Е46 веднага ми изниква Bosch VP44 :) не знам дали ги слагат и при Мерцедес. На този мотор може да му се счупи всичко което може да се счупи на другите. Турбото за да се счупи то трябва да има признаци за износване които собтвеника не е установил навреме или просто се надява да го изкара още малко докато я продаде. До колкото разбрах турбото при мен е като на VAG ASZ моторите мисля 1.9TDI 131кс. Можеш да си го направиш на хибрид 1752 което е най-популярното нещо с това турбо. Ок наясно си какво може да стане с тоя мотор значи си наясно какво може да стане с кой друг комън рейл от тези години? С какво нещата за разваляне са повече ? Няма проблеми от спама там се ражда истината. И най-хваления автомобил да си вземеш с най-хваления двигател предишните собтвеници били ли са палачори ще ремонтираш.

Този пост е редактиран от simeon40: 12 September 2013 - 12:06 AM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#28 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 12 September 2013 - 09:19 AM

Не искам да се заяждаме . Харесва ми и съм ти благодарен за отговорите . Имах предвид , че мотора е както при е46 2.0д 136 и после излиза 150 коня на фейслифта с оправени проблеми . Така и при форд 115 и 130 к.с. страдат от повече проблеми от колкото след фейса . Както и при ц220 цди 143к.с. страдат повече от фейса който е 150к.с. И не знам дали си струват 10 000 лв за ягуар с този мотор . Това са си моите виждания . А и ако бях събрал примерно тези пари щях да се замислям за още 1-2к дали да не взема нещо друго знаеш как си казваш абе само за още малко пари и виж какво ще си взема .

Мога да си подържам колата без проблем и ще го правя с кеф защото всеки километър за мен е удоволствие от шофирането . Но няма да мога да смогна ако се чупи постояно . Примерно се разхлопа някой тампон , биалетки , амортесиорите са за смяна . или пък 1 дюза се обади . Но това 4 по 4 и тея катализатори и сонди който струват 5 000 лв никога няма да ги дам тези пари . Това имах под предвид че няма да се справя . И затова още обмислям варианта . Да знам че съм прошляк и искам да си купя евтин ягуар осъзнавам го . Но не ми пречи дори и да има за смяна някои неща . Ще си ги оправя .

Примерно убеден съм че авенсиса ми може да постигне по добър разход макар и това да не е голям критерии дали ще е 4 или 4.5 или било то други цифри . Работи със сигурност по тихо и по добре . Но пък е слабичък мотора . Без да се замислям бих избрал 130 коня мотора защото повече кеф ще ми донесе усещането от ускорението а не това че е по тих .

Не се заяждам , ти си готин тип и отново се радвам че ми помагаш със съвети . Този модел много ми харесва . Карах такъв и ми допадна повече от моята кола . Може и да ми омръзнала знам ли :)

#29 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 12 September 2013 - 05:36 PM

Ами не съм искал да прозвучи нещо като заяждане или подобно и смятам, че си водим темата спокойно. От теб за пръв път чувам за някакви "проблеми" но реално погледното всеки може да казва, че нещо е проблемно без да посочва точно определено нещо. И това с новите мотори след фейса(при X-type 2.2D 155кс) може би приказката, че дават по-малко дефекти е защото са по-скъпи, по-нови и по-малко хора ги карат защото по-малко хора могат да си ги позволят. А за крайния бюджет не съм привърженик да се купува кола на тавана на спестени пари. Аз го взех с хлопане отзад - оказаха се тампони на стабилизиращата щанга отзад. Купих 2 броя оригинални от Мото Пфое за 34лв двата. Неоригинални се намират за 7лв бройката. Не разбирам обаче какво не успя да прочетеш от моя пост в темата (мнение #21) че отново повтаряш бесни суми за катализатори при положение 1во не струват толкова и 2ро решението е с фланец на ламбда сондата. Отново споменавам в Ягуар форума могат да ти дадат насоки къде да ти сложат такова нещо ако си от София. Никой не е казвал, че си прошляк или нещо подобно. Като цяло се търсеше кола до определено число над това което беше X-тайпа, не искам да споменавам суми но колата се взе за малко под твоя бюджет и тогава прецених, че това най-доброто на пазара за тази сума за това което и самия автомобил предлага. И приказките за това, че нещо се чупело само защото било еди си каква марка не е така. Важи предишния собтвеинк какви грижи е полагал. Например имам познат с Mondeo 2005 2.0D същия мотор и при мен двигателя работи осезаемо по-тихо.

Edit: Като ти харесва авенсиса и нямаш голямо желание да го сменяш защо не го ремапнеш някъде?

Този пост е редактиран от simeon40: 12 September 2013 - 05:52 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#30 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 12 September 2013 - 06:39 PM

Всички тунинг фирми питах преди 1 месец за ремап . Не може да се пипа компа на тази кола ми казаха всичките до един . Може пауър бокс но не искам за момента . Просто набаща ми старата кола се предава и аз ще му дам моята и ще взема нова . А може и новата да е за него ако не си харесам нищо ще си остана с авенсиса .

Сега говорих с един човек от ягуар форума по телефона 20 мин ми обясняваше за модела . Предполагам се досещаш . Човека който визираш за проблема с катализаторите . Но това не е важно .

Общо взето ако ходиш по сервизи тази кола не е за теб . В гаражни условия могат да се решат много проблеми на ниски цени. Моторите били надежни с поносими консумативи и части по окачването . Стига само предишният собсветник да е гледал колата добре :) Разхода на неговият по борд е 10.3 / 10.5 смесен цикъл . Което е перфектно според мен ( нз дали е ръчка или автомат ) Каза ми че ако газта не е монтирана като хората ще бера страшни ядове . Но имало колеги които не се оплакват на газ .

Имаш ли мнение за това :

http://nfs.mobile.bg...nk=436k35<br />http://www.cars.bg/c422780
В един сайт ги дават по 1700 кг което според мен много ще се отрази на разхода ...
Въпросният човек ми каза че и при ЕКС и при ЕС тайп и бензиновите били на форд двигатели . Ти някакво наблюдение имаш ли за ес тайпа .







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.