

Покупка на X-type
#16
Публикувано 10 September 2013 - 01:56 PM
#17
Публикувано 10 September 2013 - 04:12 PM
S-type - по-голяма, като платформа няма общо с X-type, само задно предаване, при обикновенните модели няма кой знае колко повече екстри от тези които се предлагат за X-type, по-скъпи за поддръжка и по-редки. Иначе да по-висок клас е от рода на БМВ 5ца, Е-класа и А6 като X-type се конкурира с малките седани E46, C-класа W203 и т.н. Основно са автоматици обаче не знам колко степенни са. Имат 6 степенни автоматици за които си трябва масла по спецификация и литъра в Германия варира от 12 до 26 евро в зависимост от марките като в България е по-скъпо. Бензинките са с верига вместо ангренаж. Друго не се сещам какво да кажа.
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#18
Публикувано 10 September 2013 - 05:35 PM
А бензиновите при екс тайпа с верига ли са ?
Този пост е редактиран от snarl: 10 September 2013 - 05:42 PM
#19
Публикувано 10 September 2013 - 06:18 PM
Ето ти линк да прочетеш и там ако не си го направил вече: http://www.clubjagua...orum/index.html
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#20
Публикувано 10 September 2013 - 06:34 PM
Ти до колкото знам си с 2.0 дизел и ми се виждат много тези обороти за 130 км . Аз съм с 2.0 дизел 116к.с. на авенсис 2005-та и по спомен мисля че със 100 съм с точно 2к оборота а при 130 мисля че ще съм с 2300. Но може и да съм в пълна заблуда . А при бензиновата не ми се мисли за какви високи обороти ще са

Това ми прозвуча много добре че и бензиновите са с верига . Четох само за проблеми със катализаторите че имали и ламбда сондите , нови били 3000 лв и трудно можело да излъжеш сондите ако се прецакат катализаторите а те би трябвало всеки момент да се преебат понеже колата е на 10-13 години и на поне 200 000 км
#21
Публикувано 10 September 2013 - 06:56 PM


http://www.ebay.com/...5-/290756683675

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#22
Публикувано 11 September 2013 - 05:14 PM
Не успях да разбера 4 по 4-то - 60 на 40 ли е или е някакво по модерно ( в което се съмнявам ) .
Преди 2 седмици май беше се обаждах за един дизел на 6000лв и ми казаха че бил продаден да не е твоят


#23
Публикувано 11 September 2013 - 06:49 PM
Иначе онзи за 6000 не е и от време на време им хвърлям поглед в мобилето и не се сещам за 2.0D лява дирекция за 6 бона. А затова що не взема да ти го продам първо защото ценовата ти граница е доста по-ниска и второ защото нямаш Алфа Ромео 159 за чист бартер

И все пак ако искаш пусни някой друг линк защото сега погледнах сивото комби от Шумен и видях несъотвествия с написаното и това което колата има. Ако трябва да кажа нещо да не стават грешки.
Този пост е редактиран от simeon40: 11 September 2013 - 06:57 PM
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#24
Публикувано 11 September 2013 - 07:15 PM
Предполагам твоята си я взел за над 7000лв . А и го казах просто на шега , знаех че няма да се навиеш


http://www.cars.bg/c326679
Този мога да си го позволя като покупка но вече дали ще се справя с подръжката нз
http://www.cars.bg/c330653
този много съм му навит но едва ли ще свали голяма сума от цената ...
Ходих да гледам 2 доста евтини . Единият беше за цялостно боядисване + съединител и маховик ( дизел е колата ) + Предно стъкло че беше счупено на чистачките . Иначе вървеше доста повече от моя авенсис поне така ми се стори . Другият се обаждам викам идвам до София от Плевен съм . Вика ок идвай . В обявата пише дизел отивам колата свети . Просто перфектна външно и вътре супер запазена и гледам обортомера до 8к оборота . Отварям капака той 2.0 в6 . И му теглих една майна на тоя педерас
#25
Публикувано 11 September 2013 - 07:39 PM
"тук колата дори не е мита виждате я както е дошла от Италия!!!!!!!!!" Явно е слязла мокра от автовоза защото видимо е измита преди снимките в нашенско още й стои водата. Подгряване на седалки няма, ESP не знам дали има аз също при мен не знам дали имам и зимата ще я тесвам. Тракшън контрол е възможно да няма защото аз имам тракшън и имам един бутон зад скоростния лост откъдето мога да го изключа точно там където на снимката е бутона с лампичките бензин/газ. Автопилот няма, бордови компютър - ами има ECU като всеки един нормален автомобил, обаче няма Trip компютър. Тези които имат Trip компютър дисплея в километража е нисък и продълговат, а тези които нямат дисплея е по-висок и къс почти като квадрат. На мен ми прилича, че тази е без Trip комп. но снимките са много постни откъм интериор. Ел. седалки най-вероятно само облегалките са ел. спрямо липсата на снимки и повече екстри. И няма парктроник едно от най-полезните неща от предлаганите екстри. Поради специфичния дизайн като паркираш назад не виждаш багажника нито от огледалата нито като се обърнеш назад и ако си избереш такъв модел който няма парктроник моя съвет е това да е едно от първите афтърмаркет неща които трябва да се сложи.
Втория дизеловия:
Написаното отговаря на това на снимките. Само не мога да кажа за "Бордовия" защото няма снимка към таблото/ключа на фаровете/лоста за мигачите.
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#26
Публикувано 11 September 2013 - 07:49 PM
Освен да посъбера още малко пари което не е много лесна задача .... . а и вече не знам дали си струват парите все пак този мотор 2.0 130 коня не е от най безпроблемните ( не се заяждам с теб ) но съм наясно какво може да му стане и не ме е страх. Един колега кара мондео с този мотор и си ремонтира сам 4-те дюзи за доста сносна цена . Турбото ако му се счупи се слага по голямо

май повече спама от колкото да пиша нещо съществено де но ми е много мерак за тази кола
Този пост е редактиран от snarl: 11 September 2013 - 07:50 PM
#27
Публикувано 12 September 2013 - 12:05 AM
Иначе ми е любопитно как този мотор не е от най-безпроблемните? На база с кой друг? За чисто нови коли ли си говорим или за незнайна коя употреба но със сервизни книжки!!! Например E46 320D или 200cdi с какво е по-кофти от тях. При Е46 веднага ми изниква Bosch VP44

Този пост е редактиран от simeon40: 12 September 2013 - 12:06 AM
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#28
Публикувано 12 September 2013 - 09:19 AM
Мога да си подържам колата без проблем и ще го правя с кеф защото всеки километър за мен е удоволствие от шофирането . Но няма да мога да смогна ако се чупи постояно . Примерно се разхлопа някой тампон , биалетки , амортесиорите са за смяна . или пък 1 дюза се обади . Но това 4 по 4 и тея катализатори и сонди който струват 5 000 лв никога няма да ги дам тези пари . Това имах под предвид че няма да се справя . И затова още обмислям варианта . Да знам че съм прошляк и искам да си купя евтин ягуар осъзнавам го . Но не ми пречи дори и да има за смяна някои неща . Ще си ги оправя .
Примерно убеден съм че авенсиса ми може да постигне по добър разход макар и това да не е голям критерии дали ще е 4 или 4.5 или било то други цифри . Работи със сигурност по тихо и по добре . Но пък е слабичък мотора . Без да се замислям бих избрал 130 коня мотора защото повече кеф ще ми донесе усещането от ускорението а не това че е по тих .
Не се заяждам , ти си готин тип и отново се радвам че ми помагаш със съвети . Този модел много ми харесва . Карах такъв и ми допадна повече от моята кола . Може и да ми омръзнала знам ли

#29
Публикувано 12 September 2013 - 05:36 PM
Edit: Като ти харесва авенсиса и нямаш голямо желание да го сменяш защо не го ремапнеш някъде?
Този пост е редактиран от simeon40: 12 September 2013 - 05:52 PM
всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде
Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..
#30
Публикувано 12 September 2013 - 06:39 PM
Сега говорих с един човек от ягуар форума по телефона 20 мин ми обясняваше за модела . Предполагам се досещаш . Човека който визираш за проблема с катализаторите . Но това не е важно .
Общо взето ако ходиш по сервизи тази кола не е за теб . В гаражни условия могат да се решат много проблеми на ниски цени. Моторите били надежни с поносими консумативи и части по окачването . Стига само предишният собсветник да е гледал колата добре

Имаш ли мнение за това :
http://nfs.mobile.bg...nk=436k35<br />http://www.cars.bg/c422780
В един сайт ги дават по 1700 кг което според мен много ще се отрази на разхода ...
Въпросният човек ми каза че и при ЕКС и при ЕС тайп и бензиновите били на форд двигатели . Ти някакво наблюдение имаш ли за ес тайпа .

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.