IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Покупка на X-type


  • Не можете да пишете в тази тема
44 отговора на тази тема

#31 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 12 September 2013 - 07:22 PM

Ами не мога да се сетя кой ще е. Като цяло за най-точно и обосновано мнение там намирам това на luko. Знам, че бяха фордови мотори но мисля, че имаха някакви дребни промени и не си спомням при кои модели се монтират и с кой модел имат взаимнозаменяеми части. Нямам никакви наблюдения над S-type освен, че един седи зад блока и много ми харесва :D Този от мобиле.бг са му боядисвали волана и явно са мацали с каквато имат боя. Иначе да и при мен ми излизат 1700кг, което е с 200 повече от мен и не ми се вижда болка за умиране при положение, че е 240 коня. Само трябва да снимаваш да не те излъжат и да ти продадат 2.5 200коня за 3.0. В другия форум имаше един автомонтьор който си е взел такава машина и може да потърсиш неговите мнения. Като цяло S-type ми харесва повече от X-type но от моето кратко проучване в началото на годината просто ей така от любопитство останах с впечатление, че S-type е по-скъп за поддръжка от X-type. Например фарове втора ръка се намират много по-рядко в интернет от тези на X-type и са осезаеми по-скъпи.
Като цяло не мога да дам някакво полезно мнение за S-type.

Този пост е редактиран от simeon40: 12 September 2013 - 07:22 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#32 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 September 2013 - 06:23 AM

S-type е с взаимозаменяеми възли (доста) с Lincoln LS. 2.7 дизел мотора е с ремък, не с верига, но е някаква разработка Форд, Мазда, Ягуар, Линкълн.

Този пост е редактиран от Xitap: 13 September 2013 - 06:39 AM


#33 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 13 September 2013 - 11:16 AM

Този мотор не влиза в ценовият ми диапазон за жалост :) Имаш предвид че цялата тази разработка само за мотора ли е свързана или и цялото купе .

Някой може ли да ми даде хубав сайт за онлайн части да се ориентирам малко в цените . Че не мога да намеря кадърен сайт в гуугъл

#34 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 September 2013 - 11:45 AM

Този мотор не влиза в ценовият ми диапазон за жалост :) Имаш предвид че цялата тази разработка само за мотора ли е свързана или и цялото купе . Някой може ли да ми даде хубав сайт за онлайн части да се ориентирам малко в цените . Че не мога да намеря кадърен сайт в гуугъл

Само за мотора знам. За другите неща нямам идея!

#35 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 13 September 2013 - 12:01 PM

www.britishparts.co.uk и после смяташ VAT+доставка. А 2.7D мотора е на PSA ;)

Edit: Също така можеш да погледнеш за X-type http://www.drive.bg

Този пост е редактиран от simeon40: 13 September 2013 - 03:19 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#36 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 13 September 2013 - 12:24 PM

www.britishparts.co.uk и после смяташ VAT+доставка. А 2.7D мотора е на PSA ;)

Моя грешка, да. AJ-V8 мотора съм видял.

#37 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 13 September 2013 - 04:26 PM

Момчета сериозно обмислям покупката на един дизел . Маховика му тотално е заминал . Обаче в един магазин където мога да пазарувам с отстъпки ми казаха че нямат съединител за ягуар но имат за мондео 2.0 тдци 130 коня . Цената за целият комплект е 1250-80 лв без остъпките . Някой може ли да провери ( понеже явно не съм толкова грамотен ) дали съединителят от ягуара и мондеото са 1 към 1 . Единият е на lluk другият zax иначе като марки .

#38 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 13 September 2013 - 05:12 PM

Zax не съм ги чувал, ама може да е SACHS. http://www.ebay.co.u...=item3a6f9a3798 Това е вариант 1 ако искаш да смениш демпферния маховик с едномасов. Вариант 2 е http://www.britishparts.co.uk където комплект съединител с двумасов маховик ще ти дойде 1180лв без доставката. Вариант 3 ще ти пиша най-вероятно утре тъй като ще питам един който се занимава с доставка на части за Ягуар. Ако искаш ми пиши на лични съобщения да ти дам скайпа му или телефонен номер ако се интересуваш за други части да го питаш него.

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#39 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 13 September 2013 - 07:05 PM

Обадих се на произволен номер в продавалника с обява съединители и маховици с 30 % отстъпка . Човека ми предложи съединител за 240 лв и маховик за 420 на марката Luk и 160 за смяна ако реша . Попитах го дали съединителите са еднакви с на мондео и ми каза че нямат нищо общо .

#40 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 13 September 2013 - 11:23 PM

Ами ако мотора и скоростната кутия са еднакви съмнява ме коплекта съединител да няма нищо общо. Питай в Ягуар форума да ти кажат. А 420лв за маховик пита ли го дали е демпферен или е обикновен?

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#41 snarl

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 276 Мнения:
  • Репутация: 29

Публикувано 14 September 2013 - 11:36 AM

Демферен е маховика , попитах го пак . Чакам иначе да отговорят дали е същият съединител в ягуар форума . Макар че според мен трябва да е същият но защо този ми каза че нямали нищо общо ... знам ли

#42 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 15 September 2013 - 03:09 PM

Никой не е длъжен да знае всичко.

Edit: За маховика в английския Ягуар форум казват, че основно са еднакви обаче през годините променят броя на зъбите на маховика. Съветват да си въведеш модела който търсиш в сайта http://www.eurocarparts.com/ и чрез номера на частта който ти даде оттам да търсиш такъв маховик какъвто на теб ти трябва.

Този пост е редактиран от simeon40: 24 September 2013 - 03:58 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#43 AndreaG

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 January 2014 - 12:23 AM

Здравейте колеги,
и аз реших да сменя хубавата но много малка Пума с нещо малко по - голямо, и реших да мина на друго животно ;) Ягуар. Прочетох много неща за X-type-овете и общо взето май поддръжката не е нещо фрапиращо... все пак е кажи речи Форд Мондео (извинявам се ако е неточна информацията ми :) ). Може да има проблем с 2-рата ламбда сонда... и ако се сложи газ май тя създавала проблеми (поправете ме ако греша) все пак около 1000 лв ще ми струва катализатор ... което е нещо много лошо... като се има в предвид, че колата е 6000-8000 лв.
Това, което искам да ви помоля: натъкнах се на тази в Мобилето: http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5crf92 . Ще бъда радостен ако я погледнете и ми кажете впечатления. Като цяло тавана е 7500 лв. да е бензин 2.5 или 3.0 и ако може да е с газ :) и 2 торби цимент :) още по - добре.
Благодаря ви много.

#44 simeon40

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 507 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 14 January 2014 - 03:45 PM

Ако взимаш бензинов X-type 4x4 забрави за Мондео защото само спирачките са еднакви, а 2.5 и 3.0 всичките са 4х4. За ламбда сондата има решение прочети в българския Ягуар форум. Слага се един фланец на втората ламбда сонда която е след катализатора и се увеличава разстоянието на датчика от изгорелите газове. Тъй като е V6 имаш 2 катализатора за всеки ред цилиндри и общо 4 на брой ламбда сонди които са 2х2 еднакви. Една пред и една зад катализатора. На снимките изглежда лачен, но надали е на тези километри. Ако искаш пиши ми на ЛС да ти кажа къде може да провериш дали са пипали километрите обаче сигурно собтвеника няма да се навие защото има да се разглобява. За диагностика не всички диагностични уреди ще могат да прочетат всичко защото софтуера на колата не е фордовски и обикновенните четци и програми четат 1/3 от всички кодове. Не мога да видя от снимките обаче дали автомобила има Trip компютър за да ти напиша как сам можеш да му направиш самодиагностика и да видиш какви грешки и данни ще ти покаже.

Този пост е редактиран от simeon40: 14 January 2014 - 03:49 PM

всяка чужда кола харчи по-малко и върви повече до момента, в който не помолиш шофьора й да те закара до някъде

Разхода колега, е най-относителното нещо, след прищявките на жена в цикъл..


#45 nikman

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 April 2014 - 05:29 PM

Колега,аз също се оглеждах за Х-тайп,обаче ми се искаше кола със задно предаване.Така си взех S-тайпа.Двигатела е 3.0 240кс.Скоростите са 5-ръчни. Автомобила е по-комфортен от малкия събрат.Окачването няма нищо общо.Дърпа много добре,разхода без да го настъпваш е 16 градско,9-10 извънградско.Изключително приятен автомобил.
Ако искаш повече инфо,питай.
NIKMAN







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.