IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Препоръка за конусен въздушен филтър


  • Не можете да пишете в тази тема
9 отговора на тази тема

#1 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 12 June 2013 - 09:29 AM

Автомобилът е Citroen CX 2.5 Турбо бензин и е около 210-220 конски сили. Това, което ме интересува е коя марка/модел филтри предлагат най-доброто съотношение на цена/качество. Какъв конусен въздушен филтър бихте препоръчали?

Този пост е редактиран от MiroslavGruev: 12 June 2013 - 09:30 AM

  • vilden харесва това
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#2 HALF

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 16 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 June 2013 - 05:13 PM

За цена не мога да коментирам, но наскоро гледах дино тестове на 3 коли (бавна 80 коня, нормална около 150 и турбинирана 300) и сравниха и в трите коли 3 вида филтри - стандартния на колата, евтин конусен, и скъп конусен.
След дино тестовете и трите коли се представиха най-добре със стандартния, а със конусните загубиха по 5-15 коня (със скъпия конусен турбинираната показа същите резултати като стандартния).

След това направиха същият тест със така наречените Cold Air intake, нямаше никаква разлика докато не махнаха фаровете на колата и не вкараха студен въздух директно към интейка.
Публикувано изображение

#3 protector

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 32 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 19 June 2013 - 06:42 AM

Проблемът при конусните филтри е, че ако са поставени на неподходящо място засмукват топлият въздух от двигателят.

Когато си купих автомобила беше с конусен филтър и нямаше кутията за панелният. Автомобилът загряваше доста бързо и доста често пускаше перката. След доста четене в нета (и отговори от рода на "Панелният е сметнат най-добре и смуче от най-доброто място") намерих място където може да бъде поставен (в предната част на автомобилът има нещо като калник, от който смуче стоковият и има достатъчно място да се побере конусен).
Резултатът го усетих веднага, по-добро ускорение, по-добро форсиране на място, промяна на звука и най-вероятно по-добър разход на гориво (не е мерено).

Лично аз бих ти препоръчал да си купиш примерно K&N панелен филтър за твоят автомобил. Смисъл от конусен виждам само ако си правил модификации по двигателят и не ти е останало място за оригиналният.

Все пак нека се изкаже и някой по-запознат с този двигател, може да се окаже, че стоковият примерно не смуче от където трябва (силно ме съмнява).

#4 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 19 June 2013 - 04:59 PM

Има намеси по мотора, от които грубо мощността се е увеличила с около 50 коня. Иначе към мястото където ще стои филтъра има поставен въздуховод, който отвежда част от въздушния поток на предната решетка директно към него.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#5 EMark

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 July 2013 - 08:45 PM

Купи си K&N конусен, но го затвори в кутия, Симота предлагат такива кутии, може да си направиш и къстъм такава. Евтин филтър може да си купиш от ибей, или човек да ти донесе от щатите, тук ги продават на двойна цена. Но помисли за екран или кутия, горещ въздух при турбо кола е кофти. Но добре си се ориентирал, не е лошо да преработиш оригиналната постановка, която е на колата.

7. Can a K&N filter give my engine too much air flow?

No. An engine can only draw in a certain volume of air depending on the engine's size (measured by such things as bore, stroke and number of cylinders). Vehicles are designed to accommodate large changes in air pressure so they can operate at sea level or at an altitude of 14,000 feet. Engine computers adjust the amount of fuel required as a result of changes in air pressure (density). Air filter restriction when the filter is new and especially as the filter loads with dust will result in lower air pressure and availability similar to being at a high elevation. High-flow air filters that were invented by K&N were designed to reduce the work necessary to pull air through the filter and to increase air pressure. Increased air pressure is one of the key elements in producing more power.

Влез в сайта и разгледай за подобна кубатура какъв филтър предлагат, виж му размерите, и след това в търсачката (Search for a Universal Air Filter by Dimension) си избери няколко варианта и ги виж в ибей.

#6 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 19 July 2013 - 04:15 PM

Благодаря за информацията колега. Вече купих филтър и да определено ще е отделен с преграда от мотора.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#7 EMark

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 19 July 2013 - 05:00 PM

Какъв филтър взе и от къде, ако не е тайна ? И запали ли колата?

Този пост е редактиран от EMark: 19 July 2013 - 05:02 PM


#8 MiroslavGruev

Offline

    опитен шофьор

  • Facebook users
  • 110 Мнения:
  • Репутация: 21

Публикувано 19 July 2013 - 08:40 PM

JR е филтъра, като точния модел не мога да се сетя кой беше в момента, но като цена е в средния клас. Колата още не съм я запалил, просто тези дни съм претрупан с работа, но в Неделя ако ми остане време ще се пробвам. ;) Искам да видя така как ще е и след като се изчистят проблемите като цяло, ще започна да подобрявам с по-скъпи и качествени компоненти.
<p>Citroen C5 III 3.0 V6 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 2.2 HDI BiTurbo Exclusive</p> <p>Citroen XM 3.0i V6 24V Exclusive<br /> Citroen CX 2.5 GTI TURBO II<br /> Citroen CX 2.5 D Super</p> <p>Citroen GSA 1.3 Pallas</p> <p>Citroen DS 2.0 </p> <p> Peugeot 405 Mi16 4x4</p>

#9 Vankata84

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,464 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 25 October 2013 - 05:24 PM

Здравейте!
Кой филтър филтрира въздуха по-добре?
-Конуса
-или тези дето са дунапренени с гъбообразна форма

ПП - Просто ми се налага да си купя а с "гъбите не съм имал никакъв контакт. Интересуваме само филтрацията.

Този пост е редактиран от Vankata84: 25 October 2013 - 05:25 PM


#10 S55 AMG

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,175 Мнения:
  • Репутация: 98

Публикувано 27 October 2013 - 08:09 PM

Аз съм много доволен от конуса, никога не съм карал с гъба и не мога да изкажа мнение за този тип филтри, но мисля че конуса засмуква по-добре въздуха заради формата си.
Иначе като марка препоръчвам K&N или JR :)
Дано да съм бил полезен.
<p>

Уотс ап , мен , ар ду ю фаст мадафака ? :shock: :?: Уонт ю кам то Божурище Ейриа ту рейс уит БГ мадафака-бързаците ?

<br />

Браво фен препоръчвам ти херца брат ми с една 15ка правеше чудеса

<br /> Its not that the BMW driver sucked, its just the AMG is powered by satan in mechanical form<br /> Forum Racers- They have e faster car than you, ALWAYS</p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.