IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Вечният спор между БЕНЗИН или ДИЗЕЛ


  • Не можете да пишете в тази тема
111 отговора на тази тема

#16 GermanPower

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 321 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 08 July 2013 - 11:08 AM

Бензин за мойта си кола, дизел за работни или пък коли със фабрични АГУ уредби пак за работни. На мен не ми харесва тракането и вибрациите във дизеловите коли, затова карам бензинови...

Дизел ако не тракне, начи кола не караш :D Питай тия с БМВ-тата дето спират вечер срещу Йовков :D :D :D 8V e безмислен мотор, а Е39 е най-голямата кола - бензин, дизел, газ, керосин, олио и квото се сетиш още!

Знам ги тея момчета, даже някои са ми приятели :mrgreen: Не че са лоши момчета, ама комплексите ги съсипват...

Тенденцията гледам е да наблягат на дизела като цяло.

И аз така мисля, защото един приятел си взе дизелово бмв преди няколко месеца, и въпросните момчета дойдоха при нас, и се мислеха за познавачи, викат тва бензин ли е... :mrgreen: ама като ми казаха, че един техен приятел продавал е60 2003 г. 530д на 130 хиляди реални километра за 14хиляди лева внос от Италия, аз останах без коментар :w00t:

Този пост е редактиран от GermanPower: 08 July 2013 - 11:18 AM


#17 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 08 July 2013 - 11:53 AM

Бензин за мойта си кола, дизел за работни или пък коли със фабрични АГУ уредби пак за работни. На мен не ми харесва тракането и вибрациите във дизеловите коли, затова карам бензинови...

Дизел ако не тракне, начи кола не караш :D Питай тия с БМВ-тата дето спират вечер срещу Йовков :D :D :D 8V e безмислен мотор, а Е39 е най-голямата кола - бензин, дизел, газ, керосин, олио и квото се сетиш още!

Знам ги тея момчета, даже някои са ми приятели :mrgreen: Не че са лоши момчета, ама комплексите ги съсипват...

Тенденцията гледам е да наблягат на дизела като цяло.

И аз така мисля, защото един приятел си взе дизелово бмв преди няколко месеца, и въпросните момчета дойдоха при нас, и се мислеха за познавачи, викат тва бензин ли е... :mrgreen: ама като ми казаха, че един техен приятел продавал е60 2003 г. 530д на 130 хиляди реални километра за 14хиляди лева внос от Италия, аз останах без коментар :w00t:

:) Аз Е34 бъзикнах да продам бензиново за 3500 и оня не го искал, щото било бензиново (аз за риба ходя с него). Иначе са разбирачи и те на тоя вечен спор бензин или дизел. Всяка вечер ги слушам по малко.

#18 GermanPower

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 321 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 08 July 2013 - 12:51 PM

Бензин за мойта си кола, дизел за работни или пък коли със фабрични АГУ уредби пак за работни. На мен не ми харесва тракането и вибрациите във дизеловите коли, затова карам бензинови...

Дизел ако не тракне, начи кола не караш :D Питай тия с БМВ-тата дето спират вечер срещу Йовков :D :D :D 8V e безмислен мотор, а Е39 е най-голямата кола - бензин, дизел, газ, керосин, олио и квото се сетиш още!

Знам ги тея момчета, даже някои са ми приятели :mrgreen: Не че са лоши момчета, ама комплексите ги съсипват...

Тенденцията гледам е да наблягат на дизела като цяло.

И аз така мисля, защото един приятел си взе дизелово бмв преди няколко месеца, и въпросните момчета дойдоха при нас, и се мислеха за познавачи, викат тва бензин ли е... :mrgreen: ама като ми казаха, че един техен приятел продавал е60 2003 г. 530д на 130 хиляди реални километра за 14хиляди лева внос от Италия, аз останах без коментар :w00t:

:) Аз Е34 бъзикнах да продам бензиново за 3500 и оня не го искал, щото било бензиново (аз за риба ходя с него). Иначе са разбирачи и те на тоя вечен спор бензин или дизел. Всяка вечер ги слушам по малко.

Те май повечето почнаха да карат на газ или греша :mrgreen: Кажи му ако му харесва бмв то да го купи аз ще му намеря газ за 100 лева ти ще му свалиш 100 лева от цената :busted:

#19 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 08 July 2013 - 12:53 PM

И АГУ му давам, че имаше колата сложено, та го изкормих :D

#20 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 15 July 2013 - 03:08 PM

това е малко като -- кое предпочитате- брюнетки или блондинки? --

за всяко си има подходящия момент :)

Този пост е редактиран от alx: 15 July 2013 - 03:09 PM

трабант 601с
разни други возила

#21 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 15 July 2013 - 05:32 PM

това е малко като -- кое предпочитате- брюнетки или блондинки? --

за всяко си има подходящия момент :)

Най-добре е да са двете заедно, а на място си сменяй вече предпочитанията според ефективността :D

#22 onty

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 406 Мнения:
  • Репутация: 73

Публикувано 16 July 2013 - 05:49 PM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .

#23 loxxxly

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 371 Мнения:
  • Репутация: 64

Публикувано 16 July 2013 - 06:17 PM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .


Тяга, тяга колко да е тая тяга, току виж вдигнал 3-4 хил оборота и тя станала обратна :mrgreen:
Успех на всички, които знаят как...
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#24 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 17 July 2013 - 05:41 PM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .


Тяга, тяга колко да е тая тяга, току виж вдигнал 3-4 хил оборота и тя станала обратна :mrgreen:


Тяга, тяга... Колкото тди-тата да не могат да ги стигнат на 24-те часа на Льо Ман...

Дизелите почти винаги са били свързвани с икономии и затова производителите са се стремяли да се вписват в тов очакване на клиента.. Но голямия (елементарно) тунингован дизел в една относително малка кола е сериозна работа...
трабант 601с
разни други возила

#25 bgrrnet

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 25 July 2013 - 05:34 AM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .


Тяга, тяга колко да е тая тяга, току виж вдигнал 3-4 хил оборота и тя станала обратна :mrgreen:


Само леко да добавя, че има дизели които бягат повече от бензинките. Ако не си виждал де.

#26 bgrrnet

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 25 July 2013 - 05:36 AM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .


С моята дизелак такава тяга ще видиш, че бенза няма да се сети от къде му е дошло. :dweeba: :busted:

#27 onty

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 406 Мнения:
  • Репутация: 73

Публикувано 28 July 2013 - 08:47 PM

Говоря за стандартни мотори колега и по принцип ясно е,че има и вървящи дизели. Какво караш ако не е тайна.

#28 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 28 July 2013 - 10:03 PM

Дизел за тяга, Бензин за кеф :D .


Тяга, тяга колко да е тая тяга, току виж вдигнал 3-4 хил оборота и тя станала обратна :mrgreen:


Само леко да добавя, че има дизели които бягат повече от бензинките. Ако не си виждал де.

о да - ако сравняваш нов и голям дизел със стар и малък бензин ;) ...
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#29 ФЕРАРИСТ

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 506 Мнения:
  • Репутация: 89

Публикувано 29 July 2013 - 07:33 PM

Това че ладовия двигател е един от най тунингованите(с кавички или без да е израза), не значи че той е най сполучливия.....
Ако имаше толкова стокови турбо бензини колкото турбо дизели в глобален мащаб, и индустрията се развиваше без да се съобразява с икономията, този спор надали щеше да се води изобщо.......
  • jerry харесва това
<p>http://www.Polyurethan.Me - ПОЛИУРЕТАНОВИ ТАМПОНИ<br /> Публикувано изображение</p>

#30 msyst

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 142 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 31 July 2013 - 07:05 PM

Но е факт, че разума и логиката на човек го кара да избере дизел 200 к. с с разход 6-7 вместо бензин на същите коне, които ще му даде 2 пъти отгоре. А във вървенето да не говорим, че дизела може да се окаже че повече върви при еднакви коне. В този смисъл е неоправдано да се кара бензин. Това разбира се е заради ограничените възможности които имаме, ако сме някъде на изток с евтин бензин едва ли ще се замислим да караме дизели, просто логиката и разума на ежедневието казва дизел...

Този пост е редактиран от msyst: 31 July 2013 - 07:07 PM








NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.