IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

4 бутално Брембо?


  • Не можете да пишете в тази тема
4 отговора на тази тема

#1 bilgiiski

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 14 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 12 July 2013 - 08:04 PM

Здравейте, брат ми наскоро довлече една доста понаправена и засилена Хонда от Англия, чрез донор и обърнахме волана и смея да кажа че съм доста доволен, искам да и сложа обаче едни по големи спирачни апарати и дискове защото все пак спирането трябва да е качествено.
Какви са вариантите да и се сложат 4 бутални апарати, преходни планки знам че се правят и прочее?
Сивик 5та генерация, забравих да допълня.

#2 ФЕРАРИСТ

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 506 Мнения:
  • Репутация: 89

Публикувано 13 July 2013 - 06:51 AM

Колега няколко въпроса:
Променяно ли е нещо по теглото на колата?
Караш ли по писта или нещо от сорта?
С колко ти се различава размера гуми от оригиналния ако караш с друга ширина?
Натискаш ли спирачката докато подаваш газ?

Този пост е редактиран от ФЕРАРИСТ: 13 July 2013 - 01:27 PM

<p>http://www.Polyurethan.Me - ПОЛИУРЕТАНОВИ ТАМПОНИ<br /> Публикувано изображение</p>

#3 bilgiiski

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 14 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 13 July 2013 - 09:08 AM

Принципно мисля че килата са си същите, да не кажа и по лека защото предните две седалки са сменени със по леки спортни. Гуми карам със стандартния размер, мишелин пилот. По писта не карам, колата ми е за фън само.
Не знам защо питаш дали натискам спирачка като давам газ, надали някой нормално би го правил.

#4 ФЕРАРИСТ

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 506 Мнения:
  • Репутация: 89

Публикувано 13 July 2013 - 01:27 PM

При проектирането на една спирачна система, производителя взема под внимание следните неща, степенувани по почти следния начин:
- Теглото на автомобила и включително товара който той трябва да носи - 1200кг кола да речем и 500 кг товар, било то хора, багаж или каквото и да е там.
- Теглото на въртящите се в двигателя карантии - бутала, биели, валове, маховици, притискатели, съединители и прочее - щото когато отпусне човек газта, и натисне спирачка без да освободи от скорост, то спирачната система се натоварва и с инерцията която създават тези маси.
Предвидения размер гуми с който ще се движи колата, като обикновенно се пресмята една идея по широки гуми, защото масово тенденцията е да се слагат по - широки гуми от предвиденото.
- Принципно се гледа и разпределението на масите по оси, както и предаването предно или задно, но това вече има отношение за големината на задните апарати, тъй като повечето коли са с по голяма тежест отпред.
Мощноста на колата рядко се взима под внимание.....и по принцип няма много общо с изискването на спирачките......има и изключения, но те са редки......
Ся някой ще каже ми защо на разните Ферарита и Ламбота им слагат ебаси апаратите с ебаси тиганите за дискове - елементарно е - защото имат ебаси широките гуми, който могат да осигурят нужното сцепление и да оползотворят ефективноста на спирачките.......ако забодем на коя да е от тия фешън талиги едни 185/65/16 гуми колкото и по големи спирачки да им се сложи е все тая.....Айбиеса отнема и регулира спирачното усилие така че да няма приплъзване и суркане на гумите.
Ако колата ти е 1200кг, и ти я засилиш от едно нанадолнище с 200, и не натискаш газта докато спираш(риторично попитах преди това по горе), натиснеш рязко спирачките за да спреш възможно най - бързо, за спирачната ти система е все тая дали колата ти е 3 коня или 300 - тя спира инерцията на 1200 автомобил, и инерцията на движещата се карантия в нея(това ако не си освободил от скорост)........
Ако не си сложил фрапантно по широк размер гуми, който да осигуряват допълнително сцепление, което е извън силите на спирачната ти система, дори и със предвидения запас който тя има, тогава съм съгласен.......ако не караш на писта и не ползваш някакви сликове който спирачките обикновенно няма как да "захранят", може да се сложат по големи апарати, всъщност е задължително......
Отделен е въпроса че по големите апарати вървят и с по големи дискове, който пък ако не се сложат по предназначение се превръщат в едни маховици дето се въртят и спъват динамиката.......
Затова че ако горното важи за тебе, карай си колата така както си е в момента, просто й слагай качествени накладки, дискове, и подържай спирачната система изрядна......по големи апарати на една стокова кола само променят (и то само понякога) нужното усилие което драйвера оказва на педала на спирачката - принципно колата започва да спира с малко по слаб натиск - но драйвера си въобразява че колата някакси е започнала изведнъж да спира по добре......но ако говорим за крайна ефективност - рязко спиране от висока скорост до 0кмч - колата си спира по същия начин......
Ако за някой си струва упражнението за кардинални и скъпи промени по спирачната система за лукса да натискаш(евнтуално) по слабо педала - значи да го направи.....

Този пост е редактиран от ФЕРАРИСТ: 13 July 2013 - 01:28 PM

<p>http://www.Polyurethan.Me - ПОЛИУРЕТАНОВИ ТАМПОНИ<br /> Публикувано изображение</p>

#5 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 15 July 2013 - 02:35 PM

Принципно мисля че килата са си същите, да не кажа и по лека защото предните две седалки са сменени със по леки спортни. Гуми карам със стандартния размер, мишелин пилот. По писта не карам, колата ми е за фън само. Не знам защо питаш дали натискам спирачка като давам газ, надали някой нормално би го правил.


при така написаното от тебе- не се занимавай с глупости. смени си спирачната течност с синтетична дот 4 или 4.1 (само не дот 5), смени си гумените мъркучи отпред с по-твърди и ако още не ти харесва- си смени накладките с по-агресивни.
трабант 601с
разни други возила







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.