IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Двигател за Мерцедес


  • Не можете да пишете в тази тема
12 отговора на тази тема

#1 Бърн

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 21 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 October 2013 - 11:38 AM

Привет,
какво мислите за смяна на двигател на мерцедес 190Е 2.0 бензин с нещо такова
- 3.2 v6 E32 AMG
- 3.2 v6 E32
- 4.2 L R107 , W126 v8
- 3.5 v8
- 3.0 L DOHC M104
- 3.2 L DOHC M104
- 3.4 L DOHC M104
- 3.2 L Amg v8 cosworth
и как мога да се сдобия с 3.2в6 или 3.2 дохц . Пиша защото никой не продава такъв двигател . Посаветвайте ме за най-добрия вариант . Двигателя ще се сменя въпроса е какъв . с колата няма да ходя на море или да пия кафенце
<p>(Е30 = Лада) &lt; 190Е Проста математика</p>

#2 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 09 October 2013 - 12:28 PM

Привет, какво мислите за смяна на двигател на мерцедес 190Е 2.0 бензин с нещо такова - 3.2 v6 E32 AMG - 3.2 v6 E32 - 4.2 L R107 , W126 v8 - 3.5 v8 - 3.0 L DOHC M104 - 3.2 L DOHC M104 - 3.4 L DOHC M104 - 3.2 L Amg v8 cosworth и как мога да се сдобия с 3.2в6 или 3.2 дохц . Пиша защото никой не продава такъв двигател . Посаветвайте ме за най-добрия вариант . Двигателя ще се сменя въпроса е какъв . с колата няма да ходя на море или да пия кафенце

Колега, всеки двигател над 2.6 ще иска и нова скоростна кутия. А иначе ако си решил Пълна промяна - ето разгледай това: http://mbworld.org/f...-swap-pics.html

#3 Бърн

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 21 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 October 2013 - 11:11 PM

а 2.6 160кс , дали ще е достатачно пъргаво копеле да запали гумите на тази кошара
Как мислите ?
П.С
Взех Мерцедес-Бенц 190Е 2.0 (122кс) 1990 година за 1000 лева , без ръжда , гаражен на един дядо , като нов е и се чудя какво да го правя

Този пост е редактиран от leniveca: 10 October 2013 - 11:15 PM

<p>(Е30 = Лада) &lt; 190Е Проста математика</p>

#4 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 11 October 2013 - 09:55 AM

а 2.6 160кс , дали ще е достатачно пъргаво копеле да запали гумите на тази кошара Как мислите ? П.С Взех Мерцедес-Бенц 190Е 2.0 (122кс) 1990 година за 1000 лева , без ръжда , гаражен на един дядо , като нов е и се чудя какво да го правя

Мерцедес не са популярни за дрифтове. И мене ако питаш, не батарясвай колата, ами я запази в оригинален вид комплектна още 5-6 годинки, и ще можеш да си я плъзнеш в Германия на много хубави пари.

#5 Vankata84

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,464 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 11 October 2013 - 07:52 PM

Донор 124-ка няма ли с 3.0 бенз? Очиларки десен волан се карат...Някъде там е и твоя донор

#6 Racer_25

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 October 2013 - 09:29 PM

Ако си решил да сменяш двигателя пиши на лично имам донор Clk 320

#7 Бърн

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 21 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 October 2013 - 10:51 PM

Търся М104.955 3.2Л 6 цилиндъра редови 220кс. бензин Мерцедес-Бенц
Благодаря
<p>(Е30 = Лада) &lt; 190Е Проста математика</p>

#8 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 16 October 2013 - 10:10 AM

Моето мнение е да му сложиш V8, ако е възможно технически, за да не съжаляваш после. Моторите V6 са хубави, но някак си са междинен вариант м/у заводския 4-цилиндров и истинската мощ на V8.

Вариант №2 е запазването и реставрирането в класическият си вид и продажба в Германия след време, където ще го оценят истински.
Кара с компресори

#9 a_panov

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 16 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 October 2013 - 07:53 AM

Много набутвация е смяна на мотор! Много! Освен ако нямаш гараж с канал или да си имаш собствен автосервиз. Ето аз си нямам и за всяко нещо опирам до някакъв човек. А съм сменил само компютъра на колата и то са едни датчици, едно чудо на чудесата. И за всяко нещо опираш до човек който може и знае повече от тебе и има нужните инструменти и умения.

Казват смяната на задни амортесьори е фасулска работа, аз за два часа нищо не направих на един амортесьор! В сервиза ги свалиха и качиха на 20 минути общо... Ама имат интсрументите и знаят къде да ръчкат и как.

На 2ка според мене е по-добре и по-малко разправия смяна на инжекциона и слагането на турбо кит. Даже имаше един турбо кит който се рекламираше из интернет. А ето:
http://forums.mbclub...бо-кит-за-м102/

А ако искаш мощно не даваш 1000 лева а малко повече за Американец 7.6 литра, 9.2 литра и тогава с малко преправяне идва много сила щото има мегдан къде, на 2 литра няма къде повече, може но не много.

Този пост е редактиран от a_panov: 18 October 2013 - 08:25 AM


#10 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 18 October 2013 - 09:51 AM

абе момчета... мислете преди да пишете каквото и да е бре - не се опитвайте да говорите на изуст! Барти - уважавам ти мнението но... кажи че това за "осмак" в 190 е само "предпочитание" (за да имаш мнение относно 190 с осмак е нужно да имаш и някаква идея как да стане, какво ще стане, с кой мотор е възможно, на цената на какво и т.н.) ...и друго - М104 не е V6 (редови е) и по мое МНЕНИЕ е най-удачният и лесен за присаждане вариант (както и най-носещият на "бой" предвид това което се върти из форумите относно "бюджетните" решения) ;)...
Що се отнася до младежа пуснал запитване - просто се разрови из форумите и със сигурност ще намериш достатъчна, коректна, подробна и съвсем конкретна информация за начини, възможности, резултати, цена и т.н ;)
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#11 barty

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 850 Мнения:
  • Репутация: 86

Публикувано 18 October 2013 - 01:40 PM

Така е jerry, писал съм ако е възможно технически, защото колата е проектирана за 4-цилиндрови мотори / 2.6 какъв е?/, но иначе най-големият, който става е най-добре.
Кара с компресори

#12 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 18 October 2013 - 05:20 PM

2.6 е си редови шестак... но дори имплантирането на по-големи шестаци в купе което е "носело" какъвто и да е 4цилиндров мотор не е особено голяма философия... и е нещо което не само че е правено многократно - но се очертава и като сериозна тенденция щонсе отнася до тунинг на 190 ;)
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#13 AMGpower

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 308 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 21 October 2013 - 10:53 AM

Аз го продавам турбо кита,ако мотора ти е здрав ще ти свърши повече от чудесна разбота и ще бега много повече от М104.
А за осмаци забрави щото влизаш в такова приключение,на което не му се вижда края да не говорим финансово.
Аз сложих на мястото на М102 - М104.Да ти кажа има много играчка,но все пак става 10 пъти по-лесно от В8.
Трябва да смениш маската,закопчалката,гредата между фаровете,другата част от закопчалката,която е на капака,стабилизираща щанга,лапите на мотора ти трябват от 2.6 бензин ,който се слага в 190-ка,воден радиатор от 2.6 190-ка,двете греди под и пред радиатора пак от 2.6,водни съединения,маркучи за хидравликата,оборотомер от 6-ак и друга инсталация за запалването.Отделно може да се наложи друг кардан с други гумени карета и така....
Мен ако питаш,най-много си заслужава 3.2 АМг с компресора 340-50 коня дето е.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.