IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Хонда Сивик 1.5 към 110к.с. предизвиква всичко до 150к.с. за сверка!


  • Не можете да пишете в тази тема
1359 отговора на тази тема

#1261 jorkosexa

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 January 2015 - 05:52 PM

Имаше много хора а от тук писалите никои не дойде да отбележа и карахме само аз и едно момче с едно ловешко ХЕ никои друг не се пуска поне докато бях там

#1262 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 19 January 2015 - 08:47 PM

3 гонки срещу ЦЛК компресор - 3 победи за мен :) Пича нещо не можеше да нацели скоростите... или поне така ми каза после...

#1263 Varelq

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 272 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 20 January 2015 - 06:20 AM

Това не го ли учат по време на шофьорските курсове коя предавка къде е и как да ги нацелва?
P.P.S.

#1264 petrov91

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 124 Мнения:
  • Репутация: 30

Публикувано 20 January 2015 - 08:02 AM

Тебе там ли са те учили да правиш стартове и как да целиш скоростите преди да удари прекъсвач?

#1265 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 20 January 2015 - 10:07 AM

Ако е CLK 200 163hp компресор...въобще тоя автомобил е един от най-спрелите... 2 пъти съм се пускал с такъв със счупения ми дизел и двата пъти още на старта го пердаших и нагоре разликата растеше...вече на Vmax може и да ме подмине ама каква и колко ще трябва да е дълга отсечката...

Колега с Хонда Акорд 131кс май беше и той опердаши друг такъв CLK200 Kompressor, а после аз опердаших хондата...Тия мерцедеси все ми се струва, че трябва повече да вървят за 163кс...или не съм попадал на читав ?!
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#1266 Varelq

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 272 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 20 January 2015 - 02:54 PM

Тебе там ли са те учили да правиш стартове и как да целиш скоростите преди да удари прекъсвач?

Ами не са ме учили там да правя стартове и да превключвам преди прекъсвач. Ами са ме учили коя предавка къде е, за да знамс какви движения на лоста да ги нацелвам :)
А стартирането и биенето на прекъсвачи не го вписвам в нацелването на предавките аз.... или просто не нацелвал да тръгне от първа предавка ли?

Този пост е редактиран от Varelq: 20 January 2015 - 02:57 PM

P.P.S.

#1267 petrov91

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 124 Мнения:
  • Репутация: 30

Публикувано 20 January 2015 - 05:41 PM

Не знам какво не нацелвал, ама от целене на предавки с каране до 2000 оборота(с учебна кола, докато са те учили коя къде се намира) до целене на предавки при старт и каране както си трябва до прекъсвач има ли смисъл да ти обяснявам каква е разликата, като при втория вариант, шанса да се обърка нещо е в пъти по-голям, а причини колкото искаш и сам можеш да се сетиш за тях ;)

А да не говорим, че и от кола до кола има огромна разлика и ще ти дам пример. А3-ката ми е със сравнително дълъг ход на лоста и достатъчно разстояние между отделните предавки, докато при S3-ката ми хода на лоста е супер къс с много малко разстояние между отделните предавки. Е противно на очакваното А3-ката ми е много по-удобна за каране, когато трябва да целя бързо предавките и много рядко мога да объркам нещо в това отношение, докато при S3-ката ми се случва доста често да объркам нещо и да се забавя било то от бързане или от това, че ми е по-неудобна и все още не съм и свикнал достатъчно(а да не говорим, че при нея конкретно нещата се случват много по-бързо и самото време за подготовка за превключване е много по-малко) като на А3-ката...

Но да не разводняваме излишно темата на колегата с неща, които не са конкретно по нея. Все пак не ми се и спори, понеже ти може и да си някой тест пилот от формула 1, никога да не си бъркал предавка и да ти е странно, как може човек да изпусне предавка при гонка :)
  • iago харесва това

#1268 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 20 January 2015 - 09:45 PM

Ми той пича може да се е попритеснил щото гаджето му до него снимаше клип как ще падна... но като видя че въпреки много лошия ми старт седя до него и.. почна да ги бърка нещо тия скорости... :)
Първите два старта не целеше 3та а последния успях да тръгна по хубаво и му излязох напред веднага и после се оказа че там 2ра не уцелил...

Иначе все пак вървеше повече отколкото очаквах това ЦЛК... беше и с човек повече :)

#1269 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 21 January 2015 - 10:23 AM

3та много често не влиза заради преебани синхронизатори и като изцедиш 2ра до преди прекъсвач и искаш да ръгнеш бързо 3та-нъцки :fear:
[(__)____\H/____/(__)]

#1270 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 22 January 2015 - 09:23 AM

Мен 3та никога не ми е правила ядове... случвало се 1-2 пъти да не влезе 2ра.. :)

#1271 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,024 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 22 January 2015 - 03:04 PM

Днес на Ботевградско шосе мноого добър рейсинг си спретнахме с една МR-2 ка :shifty: ...Червена с бели джанти(може и да не бяха бели но светли) на спици :shifty: ...Ако някой я знае или собственика направо да пише за да може да си разчистим сметките ако желае,защото за мен сметката е платена :shifty: ....

#1272 mishkite

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 69 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 23 January 2015 - 09:22 PM

Ако е CLK 200 163hp компресор...въобще тоя автомобил е един от най-спрелите... 2 пъти съм се пускал с такъв със счупения ми дизел и двата пъти още на старта го пердаших и нагоре разликата растеше...вече на Vmax може и да ме подмине ама каква и колко ще трябва да е дълга отсечката...

Колега с Хонда Акорд 131кс май беше и той опердаши друг такъв CLK200 Kompressor, а после аз опердаших хондата...Тия мерцедеси все ми се струва, че трябва повече да вървят за 163кс...или не съм попадал на читав ?!

Ето тук си много прав просто не си попаднал на читъв такъв.Не че е голяма сила но нетрябва да се ебавате с тях.Просто мнение.

Всяка права драг, всеки завой дрифт.

#1273 didich

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 464 Мнения:
  • Репутация: 68

Публикувано 03 February 2015 - 01:51 PM

Тая вечер нещо ?, да поразтрием моторите, че нещо маслото много време се задържа в картера :mrgreen:

stanio.turbinata, кога ще докараш да видим турбинираното ренде :clap1:

#1274 west bam

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,971 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 03 February 2015 - 03:38 PM

Аз пропускам, колата ми е разточена от към вътрешен интериор за леки подобрения, а и ми е студено още, споделете ако има драгване и резултати след него
<p>Нови акумулатори доказани марки на достъпни цени + отстъпки и подаръци за инфо на л.c.</p> <p>Нови радиатори за водната охладителната система и климатична система на всички МПС-та<br /><br /></p>

#1275 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,024 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 03 February 2015 - 03:46 PM

Тая вечер нещо ?, да поразтрием моторите, че нещо маслото много време се задържа в картера :mrgreen:

stanio.turbinata, кога ще докараш да видим турбинираното ренде :clap1:


С риск да прозвучи малко самохвалствено,кое от всичките ми Рендета? :shifty: ...







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.