

Хонда Сивик 1.5 към 110к.с. предизвиква всичко до 150к.с. за сверка!
#1261
Публикувано 11 January 2015 - 05:52 PM
#1262
Публикувано 19 January 2015 - 08:47 PM

#1264
Публикувано 20 January 2015 - 08:02 AM
#1265
Публикувано 20 January 2015 - 10:07 AM
Колега с Хонда Акорд 131кс май беше и той опердаши друг такъв CLK200 Kompressor, а после аз опердаших хондата...Тия мерцедеси все ми се струва, че трябва повече да вървят за 163кс...или не съм попадал на читав ?!
#1266
Публикувано 20 January 2015 - 02:54 PM
Ами не са ме учили там да правя стартове и да превключвам преди прекъсвач. Ами са ме учили коя предавка къде е, за да знамс какви движения на лоста да ги нацелвамТебе там ли са те учили да правиш стартове и как да целиш скоростите преди да удари прекъсвач?

А стартирането и биенето на прекъсвачи не го вписвам в нацелването на предавките аз.... или просто не нацелвал да тръгне от първа предавка ли?
Този пост е редактиран от Varelq: 20 January 2015 - 02:57 PM
#1267
Публикувано 20 January 2015 - 05:41 PM

А да не говорим, че и от кола до кола има огромна разлика и ще ти дам пример. А3-ката ми е със сравнително дълъг ход на лоста и достатъчно разстояние между отделните предавки, докато при S3-ката ми хода на лоста е супер къс с много малко разстояние между отделните предавки. Е противно на очакваното А3-ката ми е много по-удобна за каране, когато трябва да целя бързо предавките и много рядко мога да объркам нещо в това отношение, докато при S3-ката ми се случва доста често да объркам нещо и да се забавя било то от бързане или от това, че ми е по-неудобна и все още не съм и свикнал достатъчно(а да не говорим, че при нея конкретно нещата се случват много по-бързо и самото време за подготовка за превключване е много по-малко) като на А3-ката...
Но да не разводняваме излишно темата на колегата с неща, които не са конкретно по нея. Все пак не ми се и спори, понеже ти може и да си някой тест пилот от формула 1, никога да не си бъркал предавка и да ти е странно, как може човек да изпусне предавка при гонка

- iago харесва това
#1268
Публикувано 20 January 2015 - 09:45 PM

Първите два старта не целеше 3та а последния успях да тръгна по хубаво и му излязох напред веднага и после се оказа че там 2ра не уцелил...
Иначе все пак вървеше повече отколкото очаквах това ЦЛК... беше и с човек повече

#1269
Публикувано 21 January 2015 - 10:23 AM

#1270
Публикувано 22 January 2015 - 09:23 AM

#1271
Публикувано 22 January 2015 - 03:04 PM



#1272
Публикувано 23 January 2015 - 09:22 PM
Ето тук си много прав просто не си попаднал на читъв такъв.Не че е голяма сила но нетрябва да се ебавате с тях.Просто мнение.Ако е CLK 200 163hp компресор...въобще тоя автомобил е един от най-спрелите... 2 пъти съм се пускал с такъв със счупения ми дизел и двата пъти още на старта го пердаших и нагоре разликата растеше...вече на Vmax може и да ме подмине ама каква и колко ще трябва да е дълга отсечката...
Колега с Хонда Акорд 131кс май беше и той опердаши друг такъв CLK200 Kompressor, а после аз опердаших хондата...Тия мерцедеси все ми се струва, че трябва повече да вървят за 163кс...или не съм попадал на читав ?!
#1273
Публикувано 03 February 2015 - 01:51 PM

stanio.turbinata, кога ще докараш да видим турбинираното ренде

#1274
Публикувано 03 February 2015 - 03:38 PM
#1275
Публикувано 03 February 2015 - 03:46 PM
Тая вечер нещо ?, да поразтрием моторите, че нещо маслото много време се задържа в картера
stanio.turbinata, кога ще докараш да видим турбинираното ренде
С риск да прозвучи малко самохвалствено,кое от всичките ми Рендета?


ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.