IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Хонда Сивик 1.5 към 110к.с. предизвиква всичко до 150к.с. за сверка!


  • Не можете да пишете в тази тема
1359 отговора на тази тема

#1306 didich

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 464 Мнения:
  • Репутация: 68

Публикувано 13 March 2015 - 12:26 PM

Тц, при този малък надув от 0,4-0,5 бара може да се мине само с колектор, турбо, кулери и тръболяци + маслото за турбото и толкоз, нито ЕКУ ще се пипа, нито инжектори, нито съединител, все си мисля, че този вариант ще е по ефтин пред това да се сменя мотора, а като се смени мотора със сигурност ще трябва да се прави ревизия на новия, който влиза в коша, а една ревизия на мотор може да струва доста, зависи на какъв таралясник попаднеш, а както знаем не всички турбо моторите се карат от италиански пенсионерки с пълна сервизна история на по 100К километра :mrgreen:
Така си правя аз сметките най общо, предполагам че изпускам доста неща, а най важното, е че трябва да се намери и човек, който да ми го направи, нито имам инструмент, нито гараш, нито познанията :fun:

Иначе добре звучи на 0,42 бара 180к.с. http://www.centro-ba...Turboumbau.html

#1307 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 13 March 2015 - 05:27 PM

А да щото пък като тръгнеш да си надуваш твоя матор, няма да излезе това и онова...ако колата е ежедневка и се съблюдава поне малко безопастност, надеждност и дългосрочност не е толкова евтино...щото "малко" надуване НЯМА, като малко "еба*е" :D влезеш ли веднъж във филма край :mrgreen:

А и на думи е едно...като почнеш да правиш съвсем друго...туй се обажда, онуй се обажда...Не че ги разбирам много работите...ама аз дето малко го бутнах моя трактор и карам вместо на 0.8 на 1.3 бара, лагерите не държат вече толкова, съединител сменях, слагам вече далеч по-скъпо масло (инак лятото е ужасТ с евтино масло и ръчкане), на трансмисията нова масло, хич да не е толкова plug and play, инак всичките да караме бИгачки досега :mrgreen:

Та не става само с йедене, трябвало и $$$...Swap-а на матор според мен ще излезе по-евтино и рентабилно :whistling: Ама няма да е така вълнуващо и уникално :mrgreen:
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#1308 murdera

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,814 Мнения:
  • Репутация: 359

Публикувано 13 March 2015 - 05:39 PM

.... или направо рунтоГТ заводско..... ще влезеш в голем филм ако искаш да турбинираш сегашното :w00t:
[(__)____\H/____/(__)]

#1309 sofiqburgas

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 326 Мнения:
  • Репутация: 69

Публикувано 14 March 2015 - 08:44 AM

ако мотора ти е ОК ... колектор (черно) 350 лв + турбо 350-400лв + кулер 300-400лв( може и много по евтино за тия коне) съеденителя няма да мръдне на 180 коня.. настройка зависи колко ти се дава .. нищо скъпо няма за лек повей от сорта на 0,5 бар.. Правено е скоро на един туин спарк и се кара всеки ден за около 2000 лв цялата работа ... Това всичко ако мотора ти е минал ревизия ... или поне си отлепил картера да видиш кво се случва.. Има и други евтини варианти ама трябва да сменяш колата с по-стара :D:D:D:D

#1310 didich

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 464 Мнения:
  • Репутация: 68

Публикувано 14 March 2015 - 02:37 PM

Колеги, мотора е минал пълна ревизия и разроботка, вече е на около 15К километра след ремонта, на толко километра е и съединителя, така че това не ме притеснява, вече в този двигател има наляти над 1200лв само за части, няма смисъл да го сменям и т.н., но вчера в работата ме изненадаха много неприятно, точно на петък 13-ти останах без работа, тЪ за момента ми остава все още само да мечтая..., един ден и това ще стане.

Този пост е редактиран от didich: 14 March 2015 - 02:39 PM


#1311 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 22 March 2015 - 10:10 AM

От снощи Сивик 5 хеч, 1.5 пълна игла вс:

Астра ГСИ 1.8 125кс - победа за Хондата
Астра ГСИ 2.0 115кс - победа за Хондата
Астра ГСИ 2.0 150кс - победа за Астрата
Голф 4 ТДИ 100+кс - победа за Хондата
Сивик 5 д13+ - победа за д15
Сивик 4 д15миними - победа за 4ката
БМВ 525д комби - победа за Хондата
Джип Сузуки Витара дизел - победа за Хондата.

Сивичето ми беше с пълен багажник железа и гуми и не беше карано на бензин скоро. ГСИто 150кс беше на варел, както и Голфа.
:)

#1312 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 22 March 2015 - 01:34 PM

Golf-a колко е сток ?! Кой мотор e точно и какво е правено по него, знаеш ли колега ?!

Инак браво, върви ти колата, V-tec kicked in YO :mrgreen:

Този пост е редактиран от Lenin89: 22 March 2015 - 01:35 PM

Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#1313 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 22 March 2015 - 05:59 PM

Да ама мойта е без ВТЕК :D

Иначе Голфа ми е слаб... некъв рядък мотор 1.9тди 100кс (май е СДИ) само с шоферска седалка вътре. Обаче не ми звучеше на сток, много свиреше тая турбина :D Иначе бил бензинов V6 ма зели двигателя за проект и сложили тоя дизел.

#1314 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 22 March 2015 - 07:08 PM

Единствения голф такъв е 1.9 ПД-ТДИ - помпа дюза 101кс, карал съм такъв мотор в Пасат и в Голф....за мен след SDI-я чистия дизел, това е най-спрелия 1.9TDI...дори и чипосан да е, пак е сигурно е 10сек - 0-100км/ч.

http://www.auto-data...Car&car_id=8668
Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#1315 stanio.turbinata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,024 Мнения:
  • Репутация: 143

Публикувано 22 March 2015 - 08:15 PM

А витарата да не е тази 3.0d 204 коня мотора от Е46? :shifty:

#1316 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 22 March 2015 - 11:15 PM

Голфа си беше слаб.. вървеше кантар със Сивик 1.3 75++кс. А Витарата не знам с къв мотор беше..

#1317 jorkosexa

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 23 March 2015 - 09:57 AM

Мукиии във вторник на булгара и после на горубляне да покараме ако желаеш,че аз ще ходя да подавам напрежение ако времето го позволява разбира се,ако иска и някои друг няма да е зле да се позабавляваме ,че искам да си замеря колата и да посвикна да я карам понеже наистина в момента съм много зле :lol2:

#1318 Street-warrioR

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 366 Мнения:
  • Репутация: 27

Публикувано 23 March 2015 - 11:55 AM

Ще ми се но с това старо масло не ми се кара.. още ме е яд че се отпуснах на каране оная вечер.. дано до Дупница успея да го сменя иначе само ще гледам :(

#1319 jorkosexa

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 23 March 2015 - 12:42 PM

Моето го карам на 3-ти двигател твоето било старо ,я изкарваи врачанския самоУет и да се почваме недей се прави на луд :clap1: :lol2: :taunt:
  • Varelq харесва това

#1320 shtangista2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 754 Мнения:
  • Репутация: 31

Публикувано 23 March 2015 - 05:02 PM

Колега с колко падаш от 4ген миниме-то?
3.6L, 8 cylinders, 86hp. Only in America !
Разменям тетрадка А4 за Ауди същия модел…







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.